Онлайн-курс Оптимізація бізнес-процесів — для тих, хто хоче збільшити операційну ефективність бізнесу | Laba (Лаба)

Практичний онлайн-курс

Оптимізаціябізнес-процесів

Навчіться спрощувати складну операційку,
щоби зменшити витрати компанії

Перейдіть від гасіння пожеж до системних процесів у бізнесі

Тривалість курсу:

11 занять, 6 тижнів

Чому команди не розуміють свої зони відповідальності, а будь-які зміни спричиняють хаос у компанії?

Опануйте інструменти для покращення бізнес-процесів та впровадження ефективної організаційної структури — під менторством Олександра Приходька, операційного директора Laba.

Ми рекомендуємо курс, якщо ви:

  • СЕО або власник бізнесу

    Процесів у компанії багато — і співробітники не знають, де закінчується їхня зона відповідальності? Навчіться будувати організаційну структуру та приберіть зайві процеси, щоби скоротити витрати компанії.

  • Керівник підрозділу або напряму

    Досить витрачати час на розв’язання конфліктів між відділами та постійне гасіння пожеж. Опануйте інструменти для оптимізації вже наявних процесів та оргструктури, аби швидше досягати цілей бізнесу.

  • HR Business Partner

    Почніть реалізовувати якісні зміни в компанії без опору зі сторони команди. Отримайте покрокову інструкцію для впровадження процесного підходу, що мінімізує ризики ваших нововведень.

  • Операційний або проєктний менеджер

    Ускладнені процеси не допомагають. Ви дізнаєтесь, де, як і коли можна спрощувати бізнес-процеси, та навчитеся будувати ефективну структуру взаємодії команди для збільшення результативності компанії.

Теми, які ми розглянемо

  1. АІ для оптимізації операційки

    Штучний інтелект у бізнес-процесах — не примха, а вимога для ефективної роботи з даними. На курсі ви отримаєте пул інструментів та платформ AI, які допоможуть вам автоматизувати роботу з даними та зменшити кількість помилок під час їхнього аналізу.

  2. Перетворення проблем на можливості

    Ми пояснимо, як проводити аналіз процесів так, щоб отримати на виході можливості для оптимального зростання бізнесу. Поділимося методами аналізу та навчимо порівнювати процеси різних компаній, застосовуючи бенчмаркінг.

  3. Безперервний процес покращень

    На заняттях ви навчитеся вибирати основні показники для вимірювання ефективності бізнес-процесів, а також створите комплексний план покращення включно з фінансовим контролем витрат.

Викладач

ОЛЕКСАНДР
ПРИХОДЬКО

  • 10 років управлінського досвіду у FMCG, e-commerce та стратегічному консалтингу (Amazon, P&G, Мінекономіки України)
  • Операційний директор Laba
  • Колишній керівник департаменту планування Amazon в Європі, де завдяки оптимізації прогнозування завантаженості складів та водіїв збільшив пропускну здатність системи на 24 млн посилок щороку
  • На посаді старшого консультанта запустив з Мінекономіки України систему фінансової та бізнес-аналітики для 3600+ державних підприємств із загальними активами понад $60 млрд
  • Обіймаючи посаду керівника логістики національних дистриб'юторів у P&G, реалізував проєкти змін ланцюгів поставок із загальною економією >$2 млн
  • Запустив систему планування продажів у P&G для Східної Європи, збільшивши оборот на $3,6 млн

ЗАПРОШЕНИЙ ЛЕКТОР

Роман Мірошніченко

Генеральний директор BlaBlaCar Ukraine

  • Має 11 років досвіду операційного менеджменту в логістичних і продуктових IT-компаніях міжнародного рівня
  • Колишній операційний директор регіону EECA в DiDi Chuxing, де запустив з нуля проєкт у Казахстані та зміг завоювати 20% ринку за перші 2 місяці
  • Обіймав посаду операційного директора Uber Ukraine та ініціював програму партнерського лізингу з ULF Finance та Renault, посприявши появі 1000+ нових авто

ПРОГРАМА КУРСУ

01

12 червня, 19:00 (UTC +3) / середа

Процесний підхід та основні поняття. Частина 1

  • Форми менеджменту діяльності організації (процеси, проєкти, люди, ресурси)
  • Вступ до процесного управління
  • Функціональна і процесна структура організації
  • Рівні зрілості управління компанією та процесного управління. Залежність від фази розвитку бізнесу, масштабу та бізнес-моделі
  • Загальні виклики та пастки в управлінні бізнес-процесами
02

17 червня, 19:00 (UTC +3) / понеділок

Процесний підхід та основні поняття. Частина 2

  • Стандарти, терміни та визначення у сфері процесного управління
  • Ключові характеристики процесів (власник, границі, продукт, customer, KPI тощо)
  • Ландшафт і класифікація процесів (основні, допоміжні та управлінські процеси)
  • Ролі в організації, орієнтовані на процес
  • Поняття власника процесу
  • Програмне забезпечення для управління бізнес-процесами в організації (системи класу BPMS)
03

19 червня, 19:00 (UTC +3) / середа

Аналіз бізнес-процесів: пошук проблем і точок зростання

  • Що таке аналіз процесів та коли він має проводитись
  • Учасники аналізу, підготовка до нього, методи збору інформації
  • Високорівневий аналіз бізнес-процесів, визначення можливостей для зростання або оптимізації процесів
  • Найпоширеніші методи аналізу процесів: від аналізу контексту процесу до виявлення вузьких місць у процесі та варіативності (Process Mining)
  • Ключові фактори успіху аналізу процесів
  • Порівняння бізнес-процесів із найкращими компаніями на ринку (Benchmarking)
04

24 червня, 19:00 (UTC +3) / понеділок

Розробка стратегії розвитку компанії або відділу. Запрошений лектор

Заняття з Романом Мірошніченком, генеральним директором BlaBlaCar Ukraine.

  • Оцінювання поточного стану компанії та alignment зі стратегією
  • Стратегічний аналіз. Бачення розвитку організації. Сценарне планування, OKR
  • Як бізнес-стратегія пов’язана з процесним управлінням
  • Постановка цілей та стратегії розвитку компанії. Синхронізація бізнес-процесів
  • Розробка стратегічної карти компанії на основі BSC

Практика: SWOT-аналіз та побудова стратегічної карти

05

26 червня, 19:00 (UTC +3) / середа

Інструменти оптимізації бізнес-процесів

  • Моделювання діяльності організації
  • Ідентифікація та опис бізнес-процесів
  • Документування та регламентація діяльності організації
  • Методології управління бізнес-процесами: TPS, TOC, Lean, Service Design, Design Thinking
  • Можливості та обмеження моделей різних типів
  • Нотації IDEF0, BPMN, EPC для опису бізнес-процесів
  • Особливості застосування нотацій залежно від різних бізнес-цілей
  • Огляд інструментів моделювання: ARIS, Business Studio, Bizagi, Visual Paradigm

Практика: побудова контекстної діаграми та карти процесів верхнього рівня

06

1 липня, 19:00 (UTC +3) / понеділок

Воркшоп: розбір кейсу оптимізації ланцюга поставок Amazon

  • На занятті знаходимо способи, як зменшити час доставлення та розв'язати питання обмежених потужностей.
07

3 липня, 19:00 (UTC +3) / середа

Впровадження змін в організації

  • Побудова Roadmap, узгодженої зі стратегією компанії
  • Організаційні зміни: фактори, теорії, моделі процесу змін
  • Готовність організації до змін
  • Модель ухвалення рішень RAPID
  • Управління процесом змін

Практика: формування переліку дій щодо покращення команди

08

8 липня, 19:00 (UTC +3) / понеділок

Безперервний процес покращень

  • Що таке ефективність процесу
  • Як вибрати основні показники бізнес-процесів
  • Способи формування драйверів покращення бізнес-процесів
  • Як сформувати вектори покращення
  • Як описати, що ми змінюємо
  • Як інтерактивно покращувати процес
  • Нормування трудовитрат
  • Фінансовий контроль витрат
  • Підвищення продуктивності

Практика: формування реєстру бізнес-процесів

09

10 липня, 19:00 (UTC +3) / середа

Комунікація та дата-менеджмент в управлінні бізнес-процесами. Запрошений лектор

Заняття з Романом Мірошніченком, генеральним директором BlaBlaCar Ukraine.

  • Комунікація зі стейкхолдерами: як заручитися підтримкою лідершипу
  • Техніки ефективної комунікації
  • Роль даних в управлінні бізнес-процесами
  • Інструменти та техніки управління даними
  • Дата-візуалізація та інтерпретація (Tableau, Power BI)
  • Керування змінами в бізнес-процесах

Практика: створення комунікаційного плану. Кейс: Відмінності в комунікаціях P&G, Uber, DiDi

10

15 липня, 19:00 (UTC +3) / понеділок

Автоматизація бізнес-процесів

  • Інструменти автоматизації процесів. Підходи та стратегія автоматизації
  • Які переваги мають CRM-системи
  • Роботизована автоматизація процесів
  • Життєвий цикл проєкту з автоматизації бізнес-процесів
  • Як вибрати ПЗ для бізнесу

Практика: моделювання та автоматизація бізнес-процесу з відправлення КП клієнту email’ом під час попадання у воронку (заповнення Google-форми)

11

17 липня, 19:00 (UTC +3) / середа

Воркшоп: застосування AI в оптимізації бізнес-процесів

  • Вступ до AI та його ролі в бізнес-процесах
  • Інструменти та платформи для застосування AI в бізнесі
  • Аналіз даних з використанням AI
  • Практичні приклади оптимізації бізнес-процесів за допомогою AI

Лабораторна робота: розробка простого AI-рішення для конкретного бізнес-процесу

Хочу приєднатися

Долучайтеся та оптимізуйте бізнес-процеси у своїй компанії вже під час навчання.

Реєструючись і натискаючи кнопку "Залишити заявку", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності.