Приклади Call To Action, на які хочеться клікнути | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

20 прикладів Call To Action, на які хочеться клікнути

Фрази та заклики для посилення пропозиції.

cover-636b8de46820d424025649.png

На прийняття рішення про купівлю, реєстрацію чи підписку впливає безліч факторів. Один з них вміщується у три латинські літери: CTA — call to action (заклик до дії). Він є на більшості сайтів та популярний в email-розсилках.

Як створити ефективний CTA — поговоримо у статті.

CTA — що за звір?

Заклик до дії (call to action) — це елементи на сайті, в розсилці та соцмережах, які пропонують відвідувачу зробити певні дії. Оформляються у вигляді клікабельних текстів, кнопок або банерів і ведуть на сторінку завантаження файлу, опису товару, підписки або реєстрації.

Основні формули закликів до дії

#1. Дія

Замовити дзвінок. Підписатися на розсилку.

#2. Дія + обмеження за часом

Отримати знижку −25%, підписавшись на розсилку.

#3. Дія + вигода

Отримати добірку топ-5 найкращих готелів у Туреччині на пошту / Замовити безплатний виклик кур'єра.

#4. Дія + вигода + дедлайн

Отримати безплатний доступ до 60 днів тільки сьогодні.

Переваги заклику до дії

CTA підказує користувачу, що робити далі. Без зрозумілого заклику до дії відвідувач вебсторінки, скоріше за все, так і не дійде до купівлі продукту, замовлення послуги або підписки на email-розсилку.

Користувач прочитав статтю у блозі компанії, але не виявив заклику до дії? Він просто піде зі сторінки. Додавши кнопку з пропозицією підписатися на email-розсилку про оновлення у блозі, можна мотивувати людину продовжити взаємодіяти з вебресурсом.

Ми знайшли приклади брендів, які використовують робочі прийоми закликів до дії.

#1. The Arrivals

CTA: Explore Our Story та Spread The Love

Бренд верхнього одягу з Нью-Йорку використовує комбінацію двох CTA-кнопок: «Вивчіть нашу історію» перенаправляє на сторінку сайту «Про нас», а друга, «Поділіться коханням», мотивує користувача пошерити сайт у соцмережах.

#2. Фокстрот

CTA: «За зірковими знижками»

Магазин електроніки «Фокстрот» використовує «зоряну» тему рекламної кампанії. Обмежена за часом акція та чітка вигода для клієнта (безплатна доставка) підкріплені кнопкою CTA яскравого кольору.

#3. Yves Rocher

CTA: «Отримати подарунок»

Косметичний бренд не закликає «Купити», а пропонує обрати подарунок після замовлення на сайті.

#4. Ann Taylor

CTA: Move Fast

Американський виробник одягу використовує як кнопку із закликом елемент терміновості. У листі електронною поштою бренд Ann Taylor створює відчуття, що акція ось-ось закінчиться. GIF-зображення завантаження підкріплюється підзаголовком «Час летить».

#5. Humboldt County

CTA: Follow the magic

Сайт округу Гумбольдт оформлений у дусі «Аліси в Країні Чудес» і пропонує спланувати свою відпустку, «слідуючи за магією». Після натискання кнопки відвідувач потрапляє на сторінку з різними категоріями поїздок, затримуючись на сайті довше.

#6. Serpstat

CTA: «Почати зараз» та «Персональна демонстрація»

SEO-платформа використовує слово-підсилювач «зараз» у кнопці CTA, щоб підкреслити вигоду, яку отримує користувач продукту.

#7. LeBoutique

CTA: «У мій улюблений магазин!»

Інтернет-магазин використовує метод персоналізації: вітає отримувача з річницею підписки на розсилку та дарує промокод на покупки.

#8. Skype

CTA: «Завантажити Скайп»

Кнопка CTA Skype розміщена після перерахування основних переваг користування сервісом. Важливо: особливості та вигода продукту описані кількома фразами.

#9. Dropbox

CTA: Sign up for free

Лаконічний дизайн Dropbox і багато вільного простору фокусують увагу на синій кнопці з закликом до дії «Підпишіться безплатно».

#10. Netflix

CTA: Join Free for a Month

Що може викликати у користувача неготовність підписатися на сервіс? Платний тариф та побоювання, що від нього буде складно відписатися. Netflix усуває сумніви за допомогою короткої примітки «Скасуйте у будь-який час» над CTA. Червоний колір кнопки збігається з кольором логотипа Netflix та виділяється на нейтральному тлі.

#11. Prezi

CTA: Give Prezi a try

Лаконічний дизайн без зайвих деталей — фішка сервісу для створення презентацій. На чорно-білому зображенні виділяється яскраво-синя кнопка заклику до дії. Основний CTA «Спробуйте Prezi», як і вторинний «Почати роботу», перенаправляє користувача на сторінку з тарифним планом.

#12. Blogging.org

CTA: Click Here to Get Started!

Blogging.org вітає відвідувачів спливним вікном з «обмеженою пропозицією». Це яскравий приклад застосування тактики дефіциту. Обмеження у часі стимулює користувачів заповнити форму на сайті, придбати товар за акційною вартістю або отримати подарунок, підписавшись на email-розсилку.

#13. Huemor

CTA: Launch та Do Not Press

Кейс дизайн-агенції Huemor — креативне використання зворотної психології. Якби ви побачили заклик «Запустити» поруч із кнопкою «Не натискайте», що б ви зробили? Найімовірніше, залишилися б на сайті та «запустили».

#14. Brooks Running

CTA: Find out when we have more

Чи траплялося так, що ви кидали продукт у кошик і забували про нього? А повернувшись на сайт, дізнавалися, що товар розпродано? Бренд взуття Brooks Running не дає відвідувачам піти з сайту, використовуючи CTA: «Дізнайся, коли у нас буде більше». Кнопка дозволяє утримувати клієнтів на вебсторінці довше, навіть якщо товар закінчився. Після натискання Brooks Running направляє користувача на сторінку, де можна отримати сповіщення, коли продукт буде в наявності.

#15. Lush

CTA: See Valentine's Day

Бренд хендмейд-косметики Lush адаптував контент-стратегію до Дня святого Валентина. Акцентні CTA-кнопки на тлі фірмової продукції закликають перейти на сторінку товарів до свята і прочитати тематичну статтю у блозі.

#16. Warby Parker

CTA: Take the quiz

Бренд окулярів Warby Parker використовує інтерактивну CTA. На сайті відвідувачу пропонують пройти вікторину, щоб обрати найкращу оправу. Такий заклик є ефективним для залучення клієнтів, які тільки відкривають для себе бренд або сумніваються.

#17. Spotify

CTA: Go Premium та Play Free

Основна мета домашньої сторінки Spotify — залучити клієнтів, які готові купити преміум-підписку. Контраст між зеленою кнопкою Go Premium і білою Play Free — підтвердження того, що сервіс націлений отримати нових користувачів преміум-акаунта.

#18. Pinterest

CTA: Continue with Facebook та Sign Up

У соціальній мережі Pinterest є два варіанти реєстрації: через Facebook та електронну пошту. Пріоритетною виглядає синя кнопка CTA Facebook: вона яскравіша і розташована на першому місці у вікні. Реєстрація через Facebook також дозволяє Pinterest отримати дані фейсбучного API та більше інформації про користувача.

#19. Nintendo

CTA: Compare Features

Закликом «Порівняти характеристики» виробник електроніки та відеоігор закриває одразу три питання: переадресація користувача на вебсторінку, утримання на сайті та допомога у виборі продукту.

#20. Evernote

CTA: Sign Up

Лаконічний дизайн Evernote демонструє переваги сервісу для нотаток та пропонує відвідувачу зареєструватися. Зелений колір кнопок CTA збігається з кольором логотипа та виділяється на загальному тлі.

Як перевірити та покращити заклик до дії

  • Використовуйте показник конверсії для аналізу ефективності CTA.
  • Тестуйте текст, форму, колір та місце розташування елементів CTA.
  • Використовуйте наказовий спосіб та активні дієслова.
  • Залишайте вільний простір навколо кнопки.
  • Пограйтеся з фразою «Хочу» та іншими елементами, спрямованими на «Я» користувача. Спліт-тест Beem Digital показав, що заміна присвійного «Твій» на «Мій» у CTA-кнопці на лендингу підвищила CTR на 90%.
  • Використовуйте короткі фрази та епітети для закликів (1–4 слова).
  • Якщо є можливість, давайте клієнту знижки, промокоди та спецпропозиції.
  • Обмежуйте користувачів за часом.

Рекомендуємо прочитати:

img-slogan-61a60591af83b180773290.jpg

Підбірка яскравих і незабутніх слоганів

Читати

Робіть ставку на заклик до дії, але не забувайте покращувати характеристики продукту й працювати над унікальною пропозицією. Сьогодні аудиторія розбирається в маркетингу, уникає нав'язливих «продавців» і шукає краще рішення на ринку.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Digital Marketing»
Маркетинг і PR
Веде Попов Олексій
23 квітня 18 червня
Попов Олексій