LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Маркетинг і PR

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 188
preview1-653ad1d0361fa299778512.jpg
7 слизьких моментів для менеджерів під час one-to-one
Про що говорити й про що мовчати в ході тет-а-тет із командою.
Читати
preview1-6535790c08d2e421594648.png
9 трендів продажу, які сильно змінюють e-commerce
Тепер бренди — наші партнери, а не продавці.
Читати
preview-652fe85d844c2958261004.png
Хто сказав, що CRM — лише для відділу продажів?
5 корисних фішок CRM-системи для маркетологів та піарників.
Читати
preview-652cdb905915d547480164.png
«Це був швидкий та агресивний change management. Спершу всі страждали, але з часом почали кайфувати»
Head of Agency в Laba — про те, як балансувати між свободою та структурою під час великих змін.
Читати
preview-652cd5368bad1699083035.png
9 фільмів про те, що стоїть за логотипами відомих брендів
У головних ролях — Lamborghini, Nike, Uber та BlackBerry.
Читати
preview-651ec2414f72e261060254.jpg
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати