LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Маркетинг

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 96
preview-6512c8bf624e5109285717.jpg
Канібалізація, складні умови, невдалий час і ще 5 типових причин провалу промоакцій
Як бізнесу вижати максимум з акційних пропозицій — пояснює гендиректор Miele в Україні.
Читати
preview-64ff271b1b75a493498995.jpg
«Системи безпеки не купують з першого погляду»: як Ajax будує PR за кордоном
6 інсайтів від Віри Щербакової — Head of Communications в Ajax Systems.
Читати
preview-662ab37d6c0ba974591350.webp
Brand Marketing Evangelist у Google: «Конкуренція — це найкраще, що може статися з маркетологом»
Чому маркетолог має бути як хамелеон: ексклюзивне інтерв’ю з Апраджітою Джейн.
Читати
preview-64c29243212e2558802205.jpg
YouTube SEO: як оптимізувати відео й потрапити в топ пошукової видачі
10 порад, які допоможуть випередити 800 млн роликів на YouTube.
Читати
preview-662ab57fcbf0a176039582.webp
Маркетинг-директор LinkedIn Гільєрме Мігель: «Споживачі хочуть більше оригінальності»
Чим відрізняється маркетинг у LinkedIn, як утримувати ажіотаж на продукт і які тенденції змінять маркетинг у наступні кілька років.
Читати
preview-649013c8df14b002162090.png
Гелен Едвардс, Лондонська школа бізнесу: «Дивацтво — це нова норма»
Чому незвичні речі стають мейнстримом і як бренди можуть використати цю можливість.
Читати