LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Продажі

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 57
preview-6524475146c95747604993.jpg
«В США зайде не ціна, а цінність»: 5 підходів лідогенерації, які не працюють на американському ринку
Інсайти від Михайла Максиміва, співзасновника маркетингової агенції Belkins.
Читати
preview-6512c8bf624e5109285717.jpg
Канібалізація, складні умови, невдалий час і ще 5 типових причин провалу промоакцій
Як бізнесу вижати максимум з акційних пропозицій — пояснює гендиректор Miele в Україні.
Читати
preview-650beb5e2997d367047278.jpg
«Аналізуємо 3 тис. параметрів про своїх абонентів». Як використати big data від мобільного оператора для свого бізнесу
Радить Head of B2B sales Vodafone.
Читати
preview-64f0521b0c5ac342189040.jpg
Як повідомити клієнту про підвищення цін, щоб не відлякати його
Вибачатися чи впевнено сказати про нову вартість?
Читати
img-646483ee8aa95169053860.png
Клієнт завжди має рацію. Чи ні?
Коли не варто поступатися клієнту та як тактовно вказати на його помилку.
Читати
img-644fb2d73d69e519522068.png
Динамічне ціноутворення: як збільшити продаж за допомогою гнучких цін
Різке підвищення вартості може відлякати клієнтів.
Читати