17 ВІДЕОЗАНЯТЬ |
4 ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧІ
Дати:
25 липня — 19 вересня
Ви пройдете шлях від формування відповідальної команди до написання кар'єрної карти для кожного співробітника разом з Олександрою Альхімович, топменеджеркою з 11-річним досвідом у провідних IT-компаніях (Miratech, Luxoft).
Цей курс для вас, якщо ви:
-
хочете побудувати сильну команду
розрахуєте ефективність команди, впровадите KPI для кожного співробітника, розподілите ролі
-
прагнете розвивати менеджерські навички
навчитеся визначати стан команди, мотивувати співробітників та заздалегідь планувати потребу в найманні
Про курс
-
Робочий процес Ви навчитеся розподіляти завдання за WBS та оцінювати необхідний вам рівень залучення за моделлю Такмана, а також опануєте цикл Демінга (PDCA) як метод ухвалення рішень. Ми дамо інструменти для контролю результатів та покращення процесів.
-
Роль керівника Ви розкладете командне делегування по поличках, щоби попрощатися з ідеєю «краще все зроблю сам». Адаптуєте стиль лідерства під зміни в компанії та складете особистий план розвитку себе як менеджера.
-
Продуктивність команди Ви дізнаєтеся, чим ще мотивувати команду на результат, окрім заробітної плати. Розберемо, як встановлювати KPI для кожного співробітника та підвищувати загальну ефективність команди.
-
Рекрутинг Ви покроково розберете всі етапи наймання працівників: від проведення інтервʼю до адаптації нових співробітників у компанії. Окрім цього, ви навчитеся працювати з потенційними відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів.
Викладачка:
![](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/ua/uploads/landing/2739-t-people-management/new/new-photo-lector-block.jpg)
Олександра
Альхімович
- 15+ років менеджерського досвіду у сфері виробництва, ритейлу, освіти та IT
- пройшла шлях від менеджера з персоналу до керівного директора Luxoft Ukraine
- закінчила High Potentials Leadership Program у Harvard Business School
- працювала експертом зі стратегічного розвитку Офісу залучення інвестицій при Кабінеті Міністрів
- співголова IT-комітету American Chamber of Commerce in Ukraine
- отримала сертифікат CIPD (Королівський інститут розвитку персоналу в Лондоні)
Запрошені лектори
ПРОГРАМА
Заняття 1. Формування команди
- Що відрізняє групу людей від команди
- Типи команд
- Як визначити проблеми в команді
25 липня 18:00
Онлайн-зустріч №1. Вступ до курсу
- Як ми вчитимемося
- Управління розподіленими командами
- Вимірювання та робота з ефективністю команди
- Q&A
Заняття 2. Що робить команду ефективною
- Взаємодія та продуктивність
- Оцінювання ефективності команди
Домашнє завдання: Проведіть діагностику та оцінювання ефективності команди через анкету Ленсіоні та розрахунок NPS і коефіцієнту утримання. Розробіть рекомендації для покращення роботи команди.
Заняття 3. Планування та цілепокладання
- Стратегія та етапи її реалізації
- Досяжні та зрозумілі цілі: для себе і команди
- Оцінювання потреб у персоналі
- Як планувати, щоб команда залишалася сфокусованою
Заняття 4. Організація робочого процесу
- Розподіл ролей та завдань у команді
- Як організувати роботу з віддаленими або гібридними командами
- Делегування: що, як і кому
- Розвиток самостійної команди
- Планування робочого тижня керівника
8 серпня 18:00, запрошений лектор — Дмитро Іржицький
Онлайн-зустріч № 2. Стрес-менеджмент: як запобігти вигоранню
- Анатомія стресу: що нас тригерить
- Як стрес впливає на роботу: типові сценарії
- Вчимося виходити з емоційної пастки
- Коли виникає професійне вигорання
- Техніки запобігання та подолання вигорання в команді
Заняття 5. Комунікація та методи контролю
- Складові елементи комунікації
- Формати зустрічей для роботи в команді
- Як оцінити ефективність комунікацій
- Інструменти контролю роботи команди
Домашнє завдання №3: Визначте одну стратегічну ціль та розробіть послідовні завдання для її досягнення. Розпишіть покроковий план делегування для одного з таких завдань. Створіть систему контролю, проаналізуйте ефективність комунікації та розподіл часу, а після — сформулюйте висновки та інсайти.
Заняття 6. Як залучати спеціалістів. Частина 1
- Список вимог до кандидатів: перекладаємо мовою компетенцій
- Різноманітність та інклюзія: важливі елементи процесу наймання
- Де та як шукати таланти
Заняття 7. Як залучати спеціалістів. Частина 2
- Проведення інтерв’ю: що запитувати, як оцінювати
- Як створити привабливий Job Offer
- Робота з відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів
Заняття 8. Адаптація та інтеграція
- Випробувальний строк: чому йдуть і чому лишаються
- Як адаптувати: нюанси та особливості
- Етапи інтеграції нових співробітників
- Індивідуальний план розвитку
- Карʼєрне просування: адаптація співробітників після підвищення
Домашнє завдання №3: Сформуйте вакансію для позиції, зазначивши потрібні компетенції та бриф для HR. Підготуйте список запитань для інтерв'ю, шаблон job-офера, план адаптації нового працівника та перелік необхідних документів.
Заняття 9. Оцінювання ефективності. Частина 1
- Ефективність: інструменти оцінювання та фактори впливу
- Як виміряти результативність, компетенції та потенціал команди
Заняття 10. Оцінювання ефективності. Частина 2
- Етапи професійної атестації
- Як побудувати індивідуальний план розвитку
- Заробітна плата: періодичність, розмір, перегляд
Заняття 11. Мотивація персоналу
- Складові системи мотивації
- Захопленість роботою: як створити необхідні умови
- Топ мотиваторів та демотиваторів для команди
Заняття 12. Утримання цінних співробітників
- Звільнення співробітників: оцінюємо ризики
- Як провести stay-зустріч
- Скорочення, звільнення та вихідне інтерв'ю
Домашнє завдання: Створіть матрицю 9 boxes для оцінювання результативності та потенціалу команди. Надайте поради щодо розвитку персоналу для кожної групи. Проведіть зустріч Moving Motivators з одним зі співробітників та оцініть висновки. Розробіть план ризиків та цінностей для вашої команди. (Опційно) Розробіть план наступництва (Succession Planning).
29 серпня 18:00, запрошена лекторка — Марія Кот
Онлайн-зустріч №3. Керівник у рекрутингу: мистецтво проведення співбесід
- Чому відбуваються помилки у найманні?
- Роль лінійного менеджера в рекрутингу
- Як оцінити кандидата?
- Як не потрапити у пастку під час співбесіди?
- Що не є причиною відмови кандидату?
- Майстерність лінійних керівників з огляду на процеси наймання
Заняття 13. Навчання і розвиток співробітників
- Як створити культуру безперервного розвитку
- Оцінювання потреб у навчанні
- Як навчати команду, якщо бюджет мінімальний
- Як оцінити результати навчання
Заняття 14. Професійний та кар’єрний розвиток
- Інструменти для розвитку кар'єри
- Наступництво та менторство
- Моделі кар’єри
- Карʼєрна карта: методи створення
Заняття 15. Залучення команди
- Лояльність та залученість: відмінності та оцінювання
- Як зменшити опір змінам
Заняття 16. Підтримка та зворотний зв’язок
- Як залучати команду до процесу ухвалення рішень
- Екологічний зворотний зв'язок: як говорити про помилки і як хвалити
- Коучинг: навіщо та як його використовувати керівнику
Заняття 17. Шлях People Manager
- Менеджмент vs лідерство
- Інструменти розвитку лідерства
- People Manager: етапи кар’єрного розвитку
Домашнє завдання: Проведіть коуч-сесію та опишіть висновки. Проробіть ситуацію-кейс для зворотного зв'язку. Оцініть залученість команди за методикою Q12 та зберіть зворотний зв'язок про себе. Проаналізуйте отриману інформацію та складіть план власного розвитку.
19 вересня 18:00
Онлайн-зустріч №4. Навчання менеджерів та стратегії їхнього розвитку
- Потреби в навчанні менеджерів: аналітичний звіт
- Стратегії розвитку менеджерів: за рівнем конкурентної позиції / експертної впізнаваності та за рівнем досягнення переваги
- Індивідуальний план розвитку як інструмент досягнення карʼєрного зростання
- Q&A
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
Навчіться правильно ставити цілі команді, управляти мотивацією та розподіляти завдання, щоби вивести компанію на новий рівень.
![](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/ua/uploads/landing/2739-t-people-management/Recertification-Provider-Seal_HRCI_2024_NEW-1.webp)
-
The use of this official seal confirms that this Activity has met HR Certification Institute’s®️ (HRCI®️) criteria for recertification credit pre-approval.
За проходження курсу студенти можуть отримати 7 кредитних годин, необхідних для ресертифікації.