Онлайн-курс «People Management» | Laba (Лаба)

ВІДЕОКУРС

PEOPLE MANAGEMENT

ОЛЕКСАНДРА АЛЬХІМОВИЧ ТОПМЕНЕДЖЕРКА З 11-РІЧНИМ ДОСВІДОМ
(MIRATECH, LUXOFT)

ПРО КУРС

25 липня - 19 вересня

 

17 занять | 4 онлайн-зустрічі

Станьте керівником, який запобігає плинності кадрів і згуртовує колектив навколо спільних цілей. За 8 тижнів ви пройдете шлях від формування відповідальної команди до написання кар’єрної карти для кожного співробітника.

цей курс НЕ для вас, якщо ви:

  • НЕ ХОЧЕТЕ ПОБУДУВАТИ
    СИЛЬНУ КОМАНДУ

  • НЕ ПРАГНЕТЕ РОЗВИВАТИ МЕНЕДЖЕРСЬКІ НАВИЧКИ

Теми, які ми розберемо

  1. РОБОЧИЙ ПРОЦЕС

    Ви навчитеся розподіляти завдання за WBS та оцінювати необхідний вам рівень залучення за моделлю Такмана, а також опануєте цикл Демінга (PDCA) як метод ухвалення рішень. Ми дамо інструменти для контролю результатів та покращення процесів.

  2. РОЛЬ КЕРІВНИКА

    Ви розкладете командне делегування по поличках, щоби попрощатися з ідеєю «краще все зроблю сам». Адаптуєте стиль лідерства під зміни в компанії та складете особистий план розвитку себе як менеджера.

  3. ПРОДУКТИВНІСТЬ КОМАНДИ

    Ви дізнаєтеся, чим ще мотивувати працівників на результат, окрім заробітної плати. Розберемо, як встановлювати KPI для кожного співробітника та підвищувати загальну ефективність команди.

  4. РЕКРУТИНГ

    Ви покроково розберете всі етапи наймання працівників: від проведення інтервʼю до адаптації нових співробітників у компанії. Окрім цього, ви навчитеся працювати з потенційними відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів.

Викладачка

Олександра
Альхімович

  • 15+ років менеджерського досвіду у сфері виробництва, ритейлу, освіти та IT
  • пройшла шлях від менеджера з персоналу до керівного директора Luxoft Ukraine
  • закінчила High Potentials Leadership Program у Harvard Business School
  • працювала експертом зі стратегічного розвитку Офісу залучення інвестицій при Кабінеті Міністрів
  • співголова IT-комітету American Chamber of Commerce in Ukraine
  • отримала сертифікат CIPD (Королівський інститут розвитку персоналу в Лондоні)
  • The use of this official seal confirms that this Activity has met HR Certification Institute’s®️ (HRCI®️) criteria for recertification credit pre-approval.

  • За проходження курсу студенти можуть отримати 13 кредитних годин, необхідних для ресертифікації.

ПРОГРАМА

01

Формування команди

  • що відрізняє групу людей від команди
  • типи команд
  • як визначити проблеми в команді

25 липня, 18:00

Онлайн-зустріч №1. Вступ до курсу

  • Як ми вчитимемося
  • Управління розподіленими командами
  • Вимірювання та робота з ефективністю команди
  • Q&A
02

Що робить команду ефективною

  • взаємодія та продуктивність
  • оцінювання ефективності команди

Домашнє завдання:

Проведіть діагностику та оцінювання ефективності команди через анкету Ленсіоні та розрахунок NPS і коефіцієнту утримання. Розробіть рекомендації для покращення роботи команди.

03

Планування та цілепокладання

  • стратегія та етапи її реалізації
  • досяжні та зрозумілі цілі: для себе і команди
  • оцінювання потреб у персоналі
  • як планувати, щоб команда залишалася сфокусованою
04

Організація робочого процесу

  • розподіл ролей та завдань у команді
  • як організувати роботу з віддаленими або гібридними командами
  • делегування: що, як і кому
  • розвиток самостійної команди
  • планування робочого тижня керівника

8 серпня, 18:00, запрошений лектор - Дмитро Іржицький

Онлайн-зустріч № 2. Стрес-менеджмент: як запобігти вигоранню

  • Анатомія стресу: що нас тригерить
  • Як стрес впливає на роботу: типові сценарії
  • Вчимося виходити з емоційної пастки
  • Коли виникає професійне вигоранн
  • Техніки запобігання та подолання вигорання в команді
05

Комунікація та методи контролю

  • складові елементи комунікації
  • формати зустрічей для роботи в команді
  • як оцінити ефективність комунікацій
  • інструменти контролю роботи команди

Домашнє завдання:

Визначте одну стратегічну ціль та розробіть послідовні завдання для її досягнення. Розпишіть покроковий план делегування для одного з таких завдань. Створіть систему контролю, проаналізуйте ефективність комунікації та розподіл часу, а після — сформулюйте висновки та інсайти.

06

Як залучати спеціалістів. Частина 1

  • список вимог до кандидатів: перекладаємо мовою компетенцій
  • різноманітність та інклюзія: важливі елементи процесу наймання
  • де та як шукати таланти
07

Як залучати спеціалістів. Частина 2

  • проведення інтерв’ю: що запитувати, як оцінювати
  • як створити привабливий Job Offer
  • робота з відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів
08

Адаптація та інтеграція

  • випробувальний термін: чому йдуть і чому лишаються
  • як адаптувати: нюанси та особливості
  • етапи інтеграції нових співробітників
  • індивідуальний план розвитку
  • карʼєрне просування: адаптація співробітників після підвищення

Домашнє завдання:

Сформуйте вакансію для позиції, зазначивши потрібні компетенції та бриф для HR. Підготуйте список запитань для інтерв'ю, шаблон джоб-офера, план адаптації нового працівника та перелік необхідних документів.

09

Оцінювання ефективності. Частина 1

  • ефективність: інструменти оцінювання та фактори впливу
  • як виміряти результативність, компетенції та потенціал команди
10

Оцінювання ефективності. Частина 2

  • етапи професійної атестації
  • як побудувати індивідуальний план розвитку
  • заробітна плата: періодичність, розмір, перегляд
11

Мотивація персоналу

  • складові системи мотивації
  • захопленість роботою: як створити необхідні умови
  • топ мотиваторів та демотиваторів для команди
12

Утримання цінних співробітників

  • звільнення співробітників: оцінюємо ризики
  • як провести stay-зустріч
  • скорочення, звільнення та вихідне інтерв'ю

Домашнє завдання:

Створіть матрицю 9 boxes для оцінювання результативності та потенціалу команди. Надайте поради щодо розвитку персоналу для кожної групи. Проведіть зустріч Moving Motivators з одним зі співробітників та оцініть висновки. Розробіть план ризиків та цінностей для вашої команди. (Опційно) Розробіть план наступництва (Succession Planning).

29 серпня, 18:00, запрошений лектор - Марія Кот

Онлайн-зустріч №3. Керівник у рекрутингу: мистецтво проведення співбесід

  • Чому відбуваються помилки у наймі?
  • Роль лінійного менеджера в рекрутингу
  • Як оцінити кандидата?
  • Як не потрапити в пастку під час співбесіди?
  • Що не є причиною відмови кандидату?
  • Майстерність лінійних керівників з огляду на процеси найму
13

Навчання і розвиток співробітників

  • як створити культуру безперервного розвитку
  • оцінювання потреб у навчанні
  • як навчати команду, якщо бюджет мінімальний
  • як оцінити результати навчання
14

Професійний та кар’єрний розвиток

  • інструменти для розвитку кар'єри
  • наступництво та менторство
  • моделі кар’єри
  • карʼєрна карта: методи створення
15

Залучення команди

  • лояльність та залученість: відмінності та оцінювання
  • як зменшити опір змінам
16

Підтримка та зворотний зв’язок

  • як залучати команду до процесу ухвалення рішень
  • екологічний зворотний зв'язок: як говорити про помилки і як хвалити
  • коучинг: навіщо та як його використовувати керівнику
17

Шлях People Manager

  • менеджмент vs лідерство
  • інструменти розвитку лідерства
  • People Manager: етапи кар’єрного розвитку

Домашнє завдання:

Проведіть коуч-сесію та опишіть висновки. Проробіть ситуацію-кейс для зворотного зв'язку. Оцініть залученість команди за методикою Q12 та зберіть зворотний зв'язок про себе. Проаналізуйте отриману інформацію та складіть план власного розвитку.

19 вересня, 18:00

Онлайн-зустріч №4. Навчання менеджерів та стратегії їхнього розвитку

  • Потреби в навчанні менеджерів: аналітичний звіт
  • Стратегії розвитку менеджерів: за рівнем конкурентної позиції / експертної впізнаваності та за рівнем досягнення переваги
  • Індивідуальний план розвитку як інструмент досягнення карʼєрного зростання
  • Q&A

Запрошені лектори

Марія Кот

Співзасновниця та керівна партнерка в APT

Має понад 13 років досвіду роботи в IT-галузі, з яких понад 8 років обіймає керівні посади у сферах рекрутмента та менеджменту, розвитку бізнесу та операційного управління

Пройшла кар’єрний шлях від фахівчині з підбору персоналу до керівниці відділу рекрутингу в Luxoft Ukraine і глобальної координаторки навчальної програми High Performance Club
 

Дмитро Іржицький

Delivery Director у SoftServe

має 20 років практичного досвіду в ІТ, 9+ з яких — у SoftServe

очолював багатонаціональні команди, керував кількома проєктами та портфелями різного розміру й складності у сферах: health care, виробництво, страховий бізнес
 

ВІДГУКИ СТУДЕНТІВ

Катерина Жураховська Компанія та посада: HR у GSC Game World

Проходила курс People Management. Дуже структуровано подана інформація, чітко та лаконічно. Матеріали, які надані були під час курсу, можна відразу використовувати в роботі й, виконуючи домашні завдання, розбирати кейси з робочого життя. Дуже цікаво та пізнавально!

РЕЄСТРАЦІЯ

Навчіться правильно ставити цілі команді, управляти мотивацією та розподіляти завдання, щоби вивести компанію на новий рівень.
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою приватності