Онлайн-курс «People Management» | Laba (Лаба)

Онлайн-курс

PEOPLE MANAGEMENT

Управління без мікроменеджменту й плинності кадрів

17 ВІДЕОЗАНЯТЬ |
4 ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧІ

Дати:

25 липня — 19 вересня

Ви пройдете шлях від формування відповідальної команди до написання кар'єрної карти для кожного співробітника разом з Олександрою Альхімович, топменеджеркою з 11-річним досвідом у провідних IT-компаніях (Miratech, Luxoft).

Цей курс для вас, якщо ви:

  • хочете побудувати сильну команду

    розрахуєте ефективність команди, впровадите KPI для кожного співробітника, розподілите ролі

  • прагнете розвивати менеджерські навички

    навчитеся визначати стан команди, мотивувати співробітників та заздалегідь планувати потребу в найманні

Про курс

  1. Робочий процес

    Ви навчитеся розподіляти завдання за WBS та оцінювати необхідний вам рівень залучення за моделлю Такмана, а також опануєте цикл Демінга (PDCA) як метод ухвалення рішень. Ми дамо інструменти для контролю результатів та покращення процесів.

  2. Роль керівника

    Ви розкладете командне делегування по поличках, щоби попрощатися з ідеєю «краще все зроблю сам». Адаптуєте стиль лідерства під зміни в компанії та складете особистий план розвитку себе як менеджера.

  3. Продуктивність команди

    Ви дізнаєтеся, чим ще мотивувати команду на результат, окрім заробітної плати. Розберемо, як встановлювати KPI для кожного співробітника та підвищувати загальну ефективність команди.

  4. Рекрутинг

    Ви покроково розберете всі етапи наймання працівників: від проведення інтервʼю до адаптації нових співробітників у компанії. Окрім цього, ви навчитеся працювати з потенційними відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів.

Викладачка:

Олександра
Альхімович

  • 15+ років менеджерського досвіду у сфері виробництва, ритейлу, освіти та IT
  • пройшла шлях від менеджера з персоналу до керівного директора Luxoft Ukraine
  • закінчила High Potentials Leadership Program у Harvard Business School
  • працювала експертом зі стратегічного розвитку Офісу залучення інвестицій при Кабінеті Міністрів
  • співголова IT-комітету American Chamber of Commerce in Ukraine
  • отримала сертифікат CIPD (Королівський інститут розвитку персоналу в Лондоні)

Запрошені лектори

Марія Кот

Співзасновниця та керівна партнерка в APT

• має понад 13 років досвіду роботи в IT-галузі, з яких понад 8 років обіймає керівні посади у сферах рекрутмента, менеджменту, розвитку бізнесу та операційного управління

Дмитро Іржицький

Delivery Director у SoftServe

• має 20 років практичного досвіду в ІТ, 9+ з яких — у SoftServe
• очолював багатонаціональні команди, керував кількома проєктами та портфелями різного розміру й складності у сферах: health care, виробництво, страховий бізнес

ПРОГРАМА

Заняття 1. Формування команди

  • Що відрізняє групу людей від команди
  • Типи команд
  • Як визначити проблеми в команді

25 липня 18:00

Онлайн-зустріч №1. Вступ до курсу

  • Як ми вчитимемося
  • Управління розподіленими командами
  • Вимірювання та робота з ефективністю команди
  • Q&A

Заняття 2. Що робить команду ефективною

  • Взаємодія та продуктивність
  • Оцінювання ефективності команди

Домашнє завдання: Проведіть діагностику та оцінювання ефективності команди через анкету Ленсіоні та розрахунок NPS і коефіцієнту утримання. Розробіть рекомендації для покращення роботи команди.

Заняття 3. Планування та цілепокладання

  • Стратегія та етапи її реалізації
  • Досяжні та зрозумілі цілі: для себе і команди
  • Оцінювання потреб у персоналі
  • Як планувати, щоб команда залишалася сфокусованою

Заняття 4. Організація робочого процесу

  • Розподіл ролей та завдань у команді
  • Як організувати роботу з віддаленими або гібридними командами
  • Делегування: що, як і кому
  • Розвиток самостійної команди
  • Планування робочого тижня керівника

8 серпня 18:00, запрошений лектор — Дмитро Іржицький

Онлайн-зустріч № 2. Стрес-менеджмент: як запобігти вигоранню

  • Анатомія стресу: що нас тригерить
  • Як стрес впливає на роботу: типові сценарії
  • Вчимося виходити з емоційної пастки
  • Коли виникає професійне вигорання
  • Техніки запобігання та подолання вигорання в команді

Заняття 5. Комунікація та методи контролю

  • Складові елементи комунікації
  • Формати зустрічей для роботи в команді
  • Як оцінити ефективність комунікацій
  • Інструменти контролю роботи команди

Домашнє завдання №3: Визначте одну стратегічну ціль та розробіть послідовні завдання для її досягнення. Розпишіть покроковий план делегування для одного з таких завдань. Створіть систему контролю, проаналізуйте ефективність комунікації та розподіл часу, а після — сформулюйте висновки та інсайти.

Заняття 6. Як залучати спеціалістів. Частина 1

  • Список вимог до кандидатів: перекладаємо мовою компетенцій
  • Різноманітність та інклюзія: важливі елементи процесу наймання
  • Де та як шукати таланти

Заняття 7. Як залучати спеціалістів. Частина 2

  • Проведення інтерв’ю: що запитувати, як оцінювати
  • Як створити привабливий Job Offer
  • Робота з відмовами, очікуваннями та запереченнями кандидатів

Заняття 8. Адаптація та інтеграція

  • Випробувальний строк: чому йдуть і чому лишаються
  • Як адаптувати: нюанси та особливості
  • Етапи інтеграції нових співробітників
  • Індивідуальний план розвитку
  • Карʼєрне просування: адаптація співробітників після підвищення

Домашнє завдання №3: Сформуйте вакансію для позиції, зазначивши потрібні компетенції та бриф для HR. Підготуйте список запитань для інтерв'ю, шаблон job-офера, план адаптації нового працівника та перелік необхідних документів.

Заняття 9. Оцінювання ефективності. Частина 1

  • Ефективність: інструменти оцінювання та фактори впливу
  • Як виміряти результативність, компетенції та потенціал команди

Заняття 10. Оцінювання ефективності. Частина 2

  • Етапи професійної атестації
  • Як побудувати індивідуальний план розвитку
  • Заробітна плата: періодичність, розмір, перегляд

Заняття 11. Мотивація персоналу

  • Складові системи мотивації
  • Захопленість роботою: як створити необхідні умови
  • Топ мотиваторів та демотиваторів для команди

Заняття 12. Утримання цінних співробітників

  • Звільнення співробітників: оцінюємо ризики
  • Як провести stay-зустріч
  • Скорочення, звільнення та вихідне інтерв'ю

Домашнє завдання: Створіть матрицю 9 boxes для оцінювання результативності та потенціалу команди. Надайте поради щодо розвитку персоналу для кожної групи. Проведіть зустріч Moving Motivators з одним зі співробітників та оцініть висновки. Розробіть план ризиків та цінностей для вашої команди. (Опційно) Розробіть план наступництва (Succession Planning).

29 серпня 18:00, запрошена лекторка — Марія Кот

Онлайн-зустріч №3. Керівник у рекрутингу: мистецтво проведення співбесід

  • Чому відбуваються помилки у найманні?
  • Роль лінійного менеджера в рекрутингу
  • Як оцінити кандидата?
  • Як не потрапити у пастку під час співбесіди?
  • Що не є причиною відмови кандидату?
  • Майстерність лінійних керівників з огляду на процеси наймання

Заняття 13. Навчання і розвиток співробітників

  • Як створити культуру безперервного розвитку
  • Оцінювання потреб у навчанні
  • Як навчати команду, якщо бюджет мінімальний
  • Як оцінити результати навчання

Заняття 14. Професійний та кар’єрний розвиток

  • Інструменти для розвитку кар'єри
  • Наступництво та менторство
  • Моделі кар’єри
  • Карʼєрна карта: методи створення

Заняття 15. Залучення команди

  • Лояльність та залученість: відмінності та оцінювання
  • Як зменшити опір змінам

Заняття 16. Підтримка та зворотний зв’язок

  • Як залучати команду до процесу ухвалення рішень
  • Екологічний зворотний зв'язок: як говорити про помилки і як хвалити
  • Коучинг: навіщо та як його використовувати керівнику

Заняття 17. Шлях People Manager

  • Менеджмент vs лідерство
  • Інструменти розвитку лідерства
  • People Manager: етапи кар’єрного розвитку

Домашнє завдання: Проведіть коуч-сесію та опишіть висновки. Проробіть ситуацію-кейс для зворотного зв'язку. Оцініть залученість команди за методикою Q12 та зберіть зворотний зв'язок про себе. Проаналізуйте отриману інформацію та складіть план власного розвитку.

19 вересня 18:00

Онлайн-зустріч №4. Навчання менеджерів та стратегії їхнього розвитку

  • Потреби в навчанні менеджерів: аналітичний звіт
  • Стратегії розвитку менеджерів: за рівнем конкурентної позиції / експертної впізнаваності та за рівнем досягнення переваги
  • Індивідуальний план розвитку як інструмент досягнення карʼєрного зростання
  • Q&A

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Навчіться правильно ставити цілі команді, управляти мотивацією та розподіляти завдання, щоби вивести компанію на новий рівень.

Реєструючись і натискаючи кнопку "Зареєструватися", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності.
  • The use of this official seal confirms that this Activity has met HR Certification Institute’s®️ (HRCI®️) criteria for recertification credit pre-approval.

    За проходження курсу студенти можуть отримати 7 кредитних годин, необхідних для ресертифікації.