Живий онлайн-курс «Категорійний менеджмент» — вчимо збільшувати об’єм продажів | Laba (Лаба)
Онлайн-
курс
7 потік

Категорійний менеджмент

Як присвоїти товару потрібну категорію, вибрати оптимальний асортимент для магазину та збільшити продажі пояснить Наталія Косаревич — ex-Trade Marketing & CatMan Director у Ferrero Group.
збільшила операційний прибуток в Ferrero на 25% внаслідок ефективного управління категоріями
допомогла Gillette отримати найвищі ринкові частки у всіх категоріях і підвищити прибутковість бізнесу
Знайомтеся з вашим викладачем і наставником:
Наталія Косаревич
еx-Trade Marketing
& CatMan Director в Ferrero
10+ років досвіду в категорійному менеджменті в компаніях рівня Ferrero та Procter&Gamble (у складі продукту Gillette)
на позиції категорійного менеджера побудувала нову організаційну структуру та зібрала команду професіоналів у Ferrero
забезпечила найвищу частку ринку в Росії та підняла операційний прибуток на 25% у Procter&Gamble
Наш підхід — дати не просто теорію, а конкретні знання та навички, які дозволять вам стати незамінною ланкою в будь-якій компанії.
Теми, які ми з вами розберемо:
Теми, які ми з вами розберемо:
Аналіз споживачів
На вибір товарів впливає кожна деталь: розташування магазину, дохід покупців та навіть наявність паркувальних місць. Щоб зрозуміти, як формувати асортимент магазину, потрібно озирнутися довкола та проаналізувати, про що думає клієнт до та після покупки.
Розробка тактики
На курсі ви оберете стратегію — чи то поліпшення іміджу, побудова трафіку, генерація прибутку. А після — визначите тактику управління категоріями. Ви проструктуруєте асортимент та розберетеся у ціноутворенні продукту.
Використання категорії
Швидко знайти товар на полиці — перевага як для виробника, так і для ритейлера. Після теорій і гіпотез почніть реалізацію категорій у вашому магазині. Разом із лектором ви розробите план категорії та визначите зони для промо-активностей на практиці.
Старт:
23 травня
Тривалість:
5 тижнів
10 занять
15 годин
Формат:
Вебінари + особистий зворотній зв’язок
з домашніх завдань
Як ми вчимо:
Даємо практичні знання
Змінити ціну, побудувати план розміщення або навести лад на полиці? На курсі ви опануєте конкретні дії, які допоможуть вам досягти цілей та реалізувати потенціал кожної категорії.
Підтримуємо кожного
Викладач курсу дасть фідбек й особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе в процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом, розбирати кейси та просто обговорювати поточні питання.
Програма
курсу:
Заняття 1.
Основи управління категоріями товарів
20 травня, 19:00 UTC+3 / понеділок
  • - передумови до категорійного менеджменту
  • - глобальні та локальні тенденції: споживач, покупець і ритейл сьогодні
  • - поняття, основні етапи категорійного менеджменту та план категорії
  • - чи готові ви до категорійного менеджменту
  • - чому ритейлер та постачальник мають діяти разом
Заняття 2.
Як визначити категорію товару
25 травня, 19:00 UTC+3 / четвер
  • - ​​споживач vs покупець
  • - ​​вивчаємо: споживача та його потреби, покупця та його шлях до купівлі
  • - ​​сегментація аудиторії
  • - ​​процес визначення категорії
  • - ​​дерево ухвалення рішення про купівлю
Заняття 3.
Підготовка до стратегії. Ролі категорій
30 травня, 19:00 UTC+3 / понеділок
  • - стратегії ритейлера та роль категорії товарів
  • - як визначити роль категорії за допомогою кількісного та якісного аналізу
  • - як призначити роль категоріям
  • - як розподілити ресурси між категоріями
Заняття 4.
Підготовка до стратегії. Аналіз й оцінка категорії
1 червня, 19:00 UTC+3 / четвер
  • - моделі та способи аналізу категорії
  • - як вимірювати ефективність категорії
  • - як ухвалити рішення про майбутнє категорії
Заняття 5.
Вибір стратегії для категорії
6 червня, 19:00 UTC+3 / понеділок
  • - як формувати стратегію категорії
  • - види стратегії категорій із прикладами реалізації
  • - вибір стратегії категорії залежно від її ролі
Заняття 6.
Як управляти асортиментом
8 червня, 19:00 UTC+3 / четвер
  • - тактики категорії
  • - вплив попередніх кроків КМ на Асортимент
  • - як стратегії та ролі категорій впливають на управління асортиментом
  • - розрахунок покриття ринку
  • - як правильно оптимізувати асортимент
Заняття 7.
Як керувати простором у торговому залі
13 червня, 19:00 UTC+3 / понеділок
  • - навести лад на полиці сьогодні, щоб отримати результат завтра
  • - управління простором on-shelf/off-shelf, залежно від ролі категорії
  • - як створити планограму, орієнтовану на покупця
  • - ключові показники ефективності викладання
Заняття 8.
Як управляти ціною
15 червня, 19:00 UTC+3 / четвер
  • - як пов’язані ролі, стратегії категорій та ціноутворення
  • - управління ціною: ціна vs цінність
  • - підходи до ціноутворення та цінова еластичність
  • - як визначити оптимальну ціну для категорії
Заняття 9.
Як управляти промо
20 червня, 19:00 UTC+3 / понеділок
  • - цілі та види промо
  • - промо-стратегії залежно від ролі категорії
  • - вибір концепції та механіки промо
  • - як спілкуватися з клієнтом у промо на шляху клієнта до покупки
  • - основні KPI та оцінка ефективності промо
Заняття 10.
Реалізація плану категорії та його аналіз
22 червня, 19:00 UTC+3 / четвер
  • - етапи впровадження проєкту
  • - контрольні точки проєкту
  • - як оцінити ефективність проєкту
  • - приклади успішних проєктів
 
Лідери ринку
онлайн-освіти
5 років допомагаємо досягати професійних цілей
Навчили 35 тис. слухачів,
і це тільки початок
Акредитовані міжнародними організаціями — PMI (США), HRCI (США), IIBA (Канада)
Наша мета — ваше професійне зростання.
Наші курси — це більше, ніж просто лекції.
Все навчання в одному місці
В зручному особистому кабінеті.
Завжди на зв'язку
Викладач і ваш особистий менеджер дадуть відповіді на всі запитання, варто лише ставити їх.
Система домашніх завдань і тестів
Щоб ви закріпили матеріал на практиці.
Сертифікат, який цінують
Свідчення ваших знань
Доступ до матеріалів залишається назавжди
Лекції, кейси та статті структуровані й доступні для вас завжди.
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.