Живий онлайн-курс «Ціноутворення для виробників та рітейлу» - вчимося вибудовувати ефективну цінову політику рітейл-компаній | Laba (Лаба)
Онлайн-курс
Advanced

Ціноутворення
для виробників
та ритейлу

Опануйте ефективні інструменти та стратегії ціноутворення: від визначення ціни на нові продукти, прогнозування попиту на товари до тестування знижок для акцій в умовах реального ринку. В цьому вам допоможе Володимир Кучканов — Senior Product Manager Pricing Platform у Zalando. А вже після навчання ви:
вмієте визначати ціни на нові продукції
розумієте, коли і як проводити промоакції
знаєте як масштабувати бізнес завдяки ціноутворенню
Найкращі знання дають експерти-практики. На цьому курсі досвідом ділиться
Володимир Кучканов
Senior Product Manager Pricing Platform у Zalando
має 11 років досвіду в ціноутворенні в компаніях Anheuser-Busch InBev, Mars, Foxtrot, Intertop і Wiggle
працює над ціноутворенням для європейського лідера fashion-ритейлу Zalando (Ірландія)
сформував антикризову стратегію ціноутворення для Mars Ukraine у 2014 році
також у Mars розробив і впровадив інструменти цінової аналітики для 50 країн на ринках Європи, Африки та Близького Сходу
склав перші алгоритми AI для розрахунку цінової еластичності Competera на посаді Data Scientist
запустив систему аналітики у міжнародній корпорації Anheuser-Busch InBev
Ви почнете впроваджувати інструменти та методи ціноутворення для виробників та ритейлу відразу на курсі.
Теми, які ви вивчите:
Теми, які ви вивчите:
Стратегія ціноутворення
Ми розберемо 7 основних стратегій ціноутворення. Ви навчитеся керувати ціноутворенням усього асортименту внаслідок балансу KVI та товарів із доданою цінністю. У результаті — оберете тактику й ухвалите рішення щодо покращення цінової політики компанії.
Прогнозування попиту
Інструменти, які ви освоїте: A/B-тестування, опитування покупців, цінова «архітектура» полиці та регресійний аналіз. Щоб якнайточніше спрогнозувати попит — розберемо, як аналізувати його цінові та нецінові фактори.
Оцінювання ефективності промо-механік
Ви навчитеся враховувати канібалізацію продажів під час запуску акції та правильно розраховувати ROI після її закінчення. У результаті — зможете оцінити доцільність цінових і нецінових промо в досягненні планів із продажу та прибутковості.
Старт:
16 січня
Тривалість:
10 занять
15 годин
6 тижнів
Формат:
Онлайн-заняття + фідбек щодо домашніх завдань
Мова курсу: українська
Програма
курсу:
Заняття 1.
Як виробити стратегію ціноутворення?
16 січня, 19:00 UTC+2 / вівторок
  • • 7 основних стратегій ціноутворення: детальний огляд
  • • категорійний менеджмент у ціноутворенні: як сегментувати асортимент (KVI, генератори людського потоку, генератори прибутку, «довгий хвіст»)

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 2.
Як перетворити стратегію ціноутворення на тактику?
18 січня, 19:00 UTC+2 / четвер
  • • огляд тактичних рішень: боротьба за частку ринку завдяки низьким цінам та знижкам, підвищення цін у разі зростання витрат, визначення цін на нову продукцію, розпродаж залишків, портфельне та кошикове ціноутворення
  • • як розраховувати ціни (цільова націнка, слідування за ринком, цільове позиціювання і цінова архітектура полиці на основі еластичності попиту)
  • • огляд кейсу Whiskers

Домашнє завдання: проаналізувати методи ціноутворення у власній компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 3.
Механізми визначення оптимальних цін
23 січня, 19:00 UTC+2 / вівторок
  • • A/B-тестування ціни: вчимося перевіряти, як працює нова полична ціна або знижка в умовах реального ринку
  • • опитування покупців: як правильно ставити запитання клієнтам та інтерпретувати їхні відповіді для визначення оптимальної ціни
  • • що таке цінова архітектура полиці, як аналізувати продажі та рівні цін у категорії для побудови ідеального цінового позиціювання кожного товару
  • • огляд кейсів Snickers, Orbit, Staropramen

Домашнє завдання: провести А/В-тестування ціни або опитування покупців. Пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 4.
Розрахунок коефіцієнтів еластичності методом лінійної регресії
25 січня, 19:00 UTC+2 / четвер
  • • збираємо необхідні дані для обчислень та вчимось їх структурувати
  • • огляд основних незалежних змінних у прогнозуванні продажів: цінові та нецінові
  • • практика: запуск лінійної регресії в Spreadsheet. Перевіряємо надійність обчислень, розраховуємо коефіцієнт еластичності та прогнозуємо зміну продажів у результаті дії з ціною

Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, розрахувати коефіцієнт і прогноз продажів для компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 5.
Застосування штучного інтелекту в ціноутворенні (бонус)
1 лютого, 19:00 UTC+2 / четвер
  • • явна й неявна еластичність: основні алгоритми
  • • виявлення причинних зв’язків та їхнє використання у ціноутворенні
  • • пошук ідентичних і схожих товарів за допомогою computer vision та NLP — для ціноутворення нових товарів і конкурентного ціноутворення
  • • машинне навчання з підкріпленням (Reinforcement Learning) для ціноутворення на рівні сегментів клієнтів

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 6.
Психологія ціноутворення
6 лютого, 19:00 UTC+2 / вівторок
  • • вчимося керувати відносною ціновою еластичністю: від власних якірних пропозицій і від конкурентів
  • • як ефективно прокомунікувати про знижки
  • • знаходимо «красиві ціни»

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 7.
Оцінка повернення на інвестиції промо
8 лютого, 19:00 UTC+2 / четвер
  • • роль промо в досягненні цілей з продажів і прибутковості
  • • як застосовувати основні промомеханіки (цінові та нецінові) відповідно до поставлених цілей
  • • вчимося враховувати перетікання (канібалізацію) продажів з більш прибуткових товарів на менш прибуткові під час промо — і визначати ROI кампаній

Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, вирішити, чи потрібно проводити промоакцію. Пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 8.
Практикум - Як встановити ціну на продукт?
13 лютого, 19:00 UTC+2 / вівторок

Розбір кейсів студентів разом із викладачем.

Заняття 9.
Як встановити ціну в умовах кризи?
15 лютого, 19:00 UTC+2 / четвер
  • • сприйняття ціни клієнтом: психологічні цінові рівні покупця
  • • що робити, якщо ціни на ринку зростають
  • • як усувати категорійні дисбаланси
  • • план дій у випадку підвищення собівартості
  • • робота з уціненням, розпродажами залишків і глибокими дисконтами
  • • огляд кейсу антикризової стратегії ціноутворення Mars

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

Заняття 10.
Майбутнє ціноутворення (бонус)
20 лютого, 19:00 UTC+2 / вівторок
  • • оплата за використання (pay per use) на товарних ринках
  • • послуги на основі підписки: від ціноутворення — до ціно- & пакетоутворення
  • • перехід від ціни товару до ціни результату
  • • фріміумізація: як можливість безкоштовного користування обмеженою версією продукту драйвить клієнта до покупки
  • • «плати, скільки вважаєш за потрібне»: як влаштована ця концепція
Залиште
заявку тут
щоби збільшити дохід бізнесу
за допомогою грамотного формування цін.

Заповніть форму —
і ми зв’яжемося з вами для уточнення деталей навчання.
Реєструючись та натискаючи кнопку «записатися», ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.