Ми розробили курс для тих, хто впливає на формування ціни — займається переоцінкою, акціями та моніторингом вартості продуктів на ринку. Знайти оптимальну ціну, опанувати ефективні інструменти та визначитися зі стратегією ціноутворення вам допоможе Володимир Кучканов — експерт, який:
розробив та впровадив інструменти цінового аналізу для 50 країн у Mars
формував ціни на різні сегменти товарів у Anheuser-Busch InBev (Stella Artois, Corona, Leffe і Hoegaarden)
склав алгоритми AI для розрахунку цінової еластичності в Competera на позиції Data Scientist
Найкращі знання дають експерти-практики. На цьому курсі досвідом ділиться
Володимир Кучканов
Senior Product Manager в Zalando
формував ціни на різні сегменти товарів у Anheuser-Busch InBev, Mars, а також для Foxtrot, Intertop, «Вимос» (Росія), Wiggle (Великобританія)
нині є дизайнером рішень з автоматизації ціноутворення та впровадження в цей процес штучного інтелекту для ритейлерів з усього світу
розробив антикризову стратегію ціноутворення для Mars Ukraine у 2014 році
колишній член Європейського комітету з ціноутворення в компанії Mars
запустив систему аналітики в міжнародній корпорації Anheuser-Busch InBev
йВи почнете впроваджувати інструменти та методи ціноутворення для виробників та ритейлу відразу на курсі.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
менеджер з ціноутворення
навчитеся вибудовувати ефективну цінову політику для виробництва й ритейлу
керівники відділів маркетингу і продажів
оптимізуєте стратегію ціноутворення в компанії
комерційний
директор
зможете вчасно міняти ціни на групи товарів і прогнозувати попит
власник бізнесу
зможете побудувати стратегію ціноутворення, з якою не будете залежати від цінової політики конкурентів
У програмі курсу:
7
Онлайн-лекцій
+ кейси міжнародних компаній
+ додаткові матеріали, які залишаються з вами назавжди
+ особистий зворотній зв’язок від викладача
Теми, які ви вивчите:
Теми, які ви вивчите:
Стратегія ціноутворення
Ми розберемо 7 основних стратегій ціноутворення. Ви навчитеся керувати ціноутворенням усього асортименту внаслідок балансу KVI та товарів із доданою цінністю. У результаті — оберете тактику й ухвалите рішення щодо покращення цінової політики компанії.
Прогнозування попиту
Інструменти, які ви освоїте: A/B-тестування, опитування покупців, цінова «архітектура» полиці та регресійний аналіз. Щоб якнайточніше спрогнозувати попит — розберемо, як аналізувати його цінові та нецінові фактори.
Оцінювання ефективності промо-механік
Ви навчитеся враховувати канібалізацію продажів під час запуску акції та правильно розраховувати ROI після її закінчення. У результаті — зможете оцінити доцільність цінових і нецінових промо в досягненні планів із продажу та прибутковості.
Старт:
28 червня
Тривалість:
5 тижнів
7 занять
10,5 годин
Формат:
Вебінари + особистий зворотній зв’язок
з домашніх завдань
Переходимо від стратегії до повсякденної роботи з цінами
30 червня, 19:00 UTC+3 / четвер
- обираємо тактику: боремося за частку ринку за допомогою низьких цін, підвищуємо ціни зі збільшенням собівартості, встановлюємо ціни на нову продукцію, розпродаємо залишки, портфельне або кошикове ціноутворення
- опановуємо методи розрахунку цін: цільова націнка, слідування за ринком, регресійний аналіз, цільове позиціювання та цінова «архітектура» всередині категорії
- оглядаємо ПЗ для управління ціною
- вивчаємо кейс міжнародного бренду Whiskers
Практика: проаналізуйте методи ціноутворення у вашій компанії.
Заняття 3.
Опановуємо інструменти ціноутворення
5 липня, 19:00 UTC+3 / вівторок
- A/B-тестування: вчимося перевіряти, як працює нова ціна чи знижка в умовах ринку
- опитування покупців: вчимося правильно ставити питання клієнтам та інтерпретувати їхні відповіді
- цінова «архітектура» полиці: аналізуємо продажі та рівні цін у категорії для побудови цінового позиціювання кожного товару
- знайомимося з кейсами Snickers, Orbit, Staropramen
Практика: Провести A/B-тестування та опитування покупців, щоби визначити оптимальну ціну для товару.
Заняття 4.
Як прогнозувати попит під час зміни цін?
12 липня, 19:00 UTC+3 / вівторок
- збираємо дані для аналізу та вчимося їх структурувати
- знаходимо ключові змінні в прогнозуванні продажів: цінові та нецінові
- вчимося запускати лінійну регресію в Excel: перевіряємо надійність розрахунків, розраховуємо коефіцієнт еластичності та прогнозуємо попит після переоцінки
Практика: Використати дані з кейсу і розрахувати коефіцієнт еластичності та прогноз продажів для компанії.
Заняття 5.
Оцінюємо ефективність промо-кампанії
19 липня, 19:00 UTC+3 / вівторок
- розглядаємо роль промо для досягнення цілей із продажу та прибутковості
- оцінюємо ефективність промо-механік: цінових та нецінових
- вчимося враховувати канібалізацію під час промо та розраховувати ROI
Практика: Проаналізувати кейс лектора та оцінити доцільність запуску акції.
Заняття 6.
Практикум: Шукаємо оптимальну ціну на товар
26 липня, 19:00 UTC+3 / вівторок
- крок за кроком проходимо шлях визначення оптимальної ціни на товар
- розбираємо, як встановлювати ціни за різних умов ринку
- обговорюємо готові кейси та отримуємо фідбек
Заняття 7.
Як встановити ціну в умовах кризи?
28 липня, 19:00 UTC+3 / четвер
- психологічні цінові рівні: як покупець сприймає ціну
- що робити, якщо ціни на ринку зростають
- як усувати категорійні дисбаланси
- що робити, якщо підвищилася собівартість
- як працювати з уцінкою, розпродажем залишків та глибокими дисконтами
Розбираємо кейс: Антикризова стратегія ціноутворення у Mars
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.