Цей курс про те, де шукати нових клієнтів, щоб збільшити дохід компанії. І про різноманітні інструменти лідогенерації, які вам у цьому допоможуть. Разом із В’ячеславом Аверіним з Creatio розберемося, як побудувати повноцінну систему лідогенерації у В2В: від правильного вибору каналів — до оцінки KPI роботи відділу.
очолює департамент лідогенерації у великій міжнародній IT-компанії
має 14 років досвіду в лідогенерації й управлінні продажами
керує командою з 30 людей, яка генерує більш як 100 000 лідів на рік
15 років досвіду в лідогенерації та управлінні продажами в Creatio, ABBYY, VUSO Insurance
Керує командою з 50 осіб, яка генерує тисячі лідів на рік
Автор книги «Ефективна лідогенерація в B2B»
10+ консалтингових проектів у різних сферах бізнесу: логістика, IT, дистрибуція non-food товарів та нерухомість, рекламне агентство, професійні послуги
Наш підхід — дати не просто теорію, а конкретні знання й навички, з якими ви завжди будете знати, де і як шукати клієнтів
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
фахівець з маркетингу
зрозумієте, з яких ще каналів можна залучати клієнтів, і збільшите ефективність тих, які вже використовуються
спеціаліст із продажу
зможете більш системно працювати з холодними контактами, формуючи профілі цільових компаній та персон
топ-менеджер або власник бізнесу
отримаєте комплекс дій щодо роботи з лідогенерацією та дізнаєтесь, як правильно налагодити роботу команди
Теми, які ми розберемо:
Теми, які ми розберемо:
Інструменти
Разом ми пройдемося ключовими інструментами для залучення холодної аудиторії та обговоримо, як системно конвертувати її в клієнтів та відстежувати весь процес лідогенерації. Як результат — ви зможете посилити свою воронку та зрозуміти, які канали можуть приносити додатковий дохід.
Канали
Де шукати лідів у В2В? Вони всюди: на сайті, у соцмережах, в email та поточній базі. Наше завдання — навчити вас бачити ширше, ваше — витиснути з кожного каналу максимум. Ви дізнаєтесь більше про inbound-, outbound- та контент-маркетинг, а також про те, які канали потрібні вашому бізнесу на кожному етапі.
Оптимізація
Лідогенерація — процес, у якому завжди чогось не вистачає: людей, продажів, нових тактик на зміну тим, що згодом перестають давати результат. Ми навчимо вас постійно тримати тонус — використовувати підходи Account Based Marketing, ставити правильні KPI та відстежувати ефективність відділу лідогенерації.
Старт:
20 лютого
Тривалість:
10 модулів
16 занять
Формат:
відеокурс + 2 онлайн-воркшопи
+ особистий зворотній зв'язок викладача щодо домашніх завдань
Щоб ви закріпили теоретичні знання, до кожного заняття ми розробили практичні завдання. З їхньою допомогою ви відпрацюєте навички проєктування, запуску й управління процесами лідогенерації в B2B-компаніях: від формування цілей до оптимізації процесів.
Підтримуємо кожного
Викладач курсу дасть фідбек і особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе в процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом, розбирати кейси та спілкуватися з іншими студентами.
Програма
курсу:
Модуль 01 — 2 відеозаняття
Основи лідогенерації в B2B
- Знайомтеся, це лід
- Карта підготовки до лідогенерації: етапи, завдання, вимоги
- Класичні стадії конвертування потенційних клієнтів у лідів
- Inbound- та outbound-лідогенерація
- Розбираємо канали для пошуку лідів
- Лідогенерація у структурі бізнес-процесів компанії
- Організаційна структура відділу лідогенерації
Модуль 02 — 2 відеозаняття
Inbound-лідогенерація
- Характеристики та критерії inbound-ліда
- Як та які inbound-канали запускати: SEO / PPC / Social / зовнішнє промо / івенти / email
- Ключові метрики inbound-лідогенерації
Модуль 03 — 1 відеозаняття
25 порад з покращення inbound-лідогенерації
- Як збільшувати кількість лідів з сайту
- Рекомендації для Social
- Способи підвищення конверсії email-розсилок
Модуль 04 — онлайн-конференція
Практичний воркшоп #1
7 лютого о 19:00
- Тренди лідогенерації у 2024 році
- Розбираємо кейси студентів
- Q&A-сесія
Модуль 05 — 2 відеозаняття
Контентна лідогенерація
- Суть контент-маркетингу
- Які бувають типи контенту та який обрати
- Матриця дистрибуції контенту
- Способи отримання SQL-лідів із контентних матеріалів
- Стратегія випуску контенту: тип, частота, метрики
Модуль 06 — 3 відеозаняття
Outbound-лідогенерація
- Розбираємо, що таке outbound-маркетинг та outbound-лід
- Персоналізація та чому це важливо
- Алгоритм сегментації контактів
- Пошук холодних контактів
- Social selling & Cold email
- Холодні дзвінки
Модуль 07 — 1 відеозаняття
Лідогенерація за базою поточних клієнтів
- Чому лід ≠ клієнт?
- Inbound-лідогенерація для клієнтів з бази
- Програми лояльності
- Робота з втраченими клієнтами
Модуль 08 — 2 відеозаняття
Account based marketing
- ABM: що це та як працює
- У яких випадках варто використовувати Account Based Marketing
- Inbound-маркетинг vs ABM
- План запуску ABM
- Складаємо кластер цільових компаній
- Покроковий алгоритм запуску ABM-кампанії
Модуль 09 — онлайн-конференція
Практичний воркшоп #2
19 березня о 19:00
- Розбираємо кейси студентів
- Q&A-сесія
Модуль 10 — 1 відеозаняття
Як оптимізувати процеси лідогенерації в компанії
- Еталонна команда лідогенерації в компанії
- Ієрархія KPI у відділі лідогенерації
- Методи навчання та підвищення ефективності відділу
У принципі, мені сподобався весь курс. Була класна та гарна подача. Був корисний контент. На старті я йшла на програму з метою застосування деяких методів лідогенерації у себе в компанії. Мета була повністю реалізована мною. Для мене цей курс був більш теоретичним, ніж практичним. Мені найбільше запам'яталися саме перші заняття про inbound- та outbound-маркетинг. Я знайома особисто з лектором. Вибрала курс через класну подачу В'ячеслава. Найцінніше в курсі для мене: додатковий матеріал, презентації та контент від лектора. Оцінка: 10 балів із 10 балів. Рекомендую цю програму я!
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.