Відеокурс «Лідогенерація у В2В» – вчимося будувати повноцінну систему лідогенерації у В2В | Laba (Лаба)
Відеокурс

Лідогенерація у B2B

Цей курс про те, де шукати нових клієнтів, щоб збільшити дохід компанії. І про різноманітні інструменти лідогенерації, які вам у цьому допоможуть. Разом із В’ячеславом Аверіним з Creatio розберемося, як побудувати повноцінну систему лідогенерації у В2В: від правильного вибору каналів — до оцінки KPI роботи відділу.
Побудуйте екосистему взаємодії генерації лідів та продажів
Сформуйте план контент-маркетингу
Опануйте скіли social selling
Навчіться оцінювати ефективність каналів лідогенерації
Побудуйте маршрути дистрибуції контенту
Розробіть ефективну систему аналітики лідогенерації
Знайомтесь із вашим майбутнім викладачем:
В’ячеслав Аверін
Business Development Director в Creatio
15 років досвіду в лідогенерації та управлінні продажами в Creatio, ABBYY, VUSO Insurance
Керує командою з 50 осіб, яка генерує тисячі лідів на рік
10+ консалтингових проектів у різних сферах бізнесу: логістика, IT, дистрибуція non-food товарів та нерухомість, рекламне агентство, професійні послуги
Наш підхід — дати не просто теорію, а конкретні знання й навички, з якими ви завжди будете знати, де і як шукати клієнтів
Теми, які ми розберемо:
Інструменти
Разом ми пройдемося ключовими інструментами для залучення холодної аудиторії та обговоримо, як системно конвертувати її в клієнтів та відстежувати весь процес лідогенерації. Як результат — ви зможете посилити свою воронку та зрозуміти, які канали можуть приносити додатковий дохід.
Канали
Де шукати лідів у В2В? Вони всюди: на сайті, у соцмережах, в email та поточній базі. Наше завдання — навчити вас бачити ширше, ваше — витиснути з кожного каналу максимум. Ви дізнаєтесь більше про inbound-, outbound- та контент-маркетинг, а також про те, які канали потрібні вашому бізнесу на кожному етапі.
Оптимізація
Лідогенерація — процес, у якому завжди чогось не вистачає: людей, продажів, нових тактик на зміну тим, що згодом перестають давати результат. Ми навчимо вас постійно тримати тонус — використовувати підходи Account Based Marketing, ставити правильні KPI та відстежувати ефективність відділу лідогенерації.
Старт:
20 лютого
Тривалість:
10 модулів
16 тем
Формат:
Відеокурс
+ 2 онлайн-воркшопи
+ особистий зворотній зв'язок викладача щодо домашніх завдань
Як ми навчаємо:
Даємо практичні знання
Щоб ви закріпили теоретичні знання, до кожного заняття ми розробили практичні завдання. З їхньою допомогою ви відпрацюєте навички проєктування, запуску й управління процесами лідогенерації в B2B-компаніях: від формування цілей до оптимізації процесів.
Підтримуємо кожного
Викладач курсу дасть фідбек і особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе в процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом, розбирати кейси та спілкуватися з іншими студентами.
У програмі
курсу:
Модуль 01 — 2 відеозаняття
Модуль 01
Основи лідогенерації в B2B
  • - Знайомтеся, це лід
  • - Карта підготовки до лідогенерації: етапи, завдання, вимоги
  • - Класичні стадії конвертування потенційних клієнтів у лідів
  • - Inbound- та outbound-лідогенерація
  • - Розбираємо канали для пошуку лідів
  • - Лідогенерація у структурі бізнес-процесів компанії
  • - Організаційна структура відділу лідогенерації
Модуль 02 — 2 відеозаняття
Модуль 02
Inbound-лідогенерація
  • - Характеристики та критерії inbound-ліда
  • - Як та які inbound-канали запускати: SEO / PPC / Social / зовнішнє промо / івенти / email
  • - Ключові метрики inbound-лідогенерації
Модуль 03 — 1 відеозаняття
Модуль 03
25 порад з покращення inbound-лідогенерації
  • - Як покращити inbound-лідогенерацію за допомогою сайту
  • - Прокачуємо inbound-лідогенерацію за допомогою соцмереж
  • - Способи підвищення конверсії email-розсилок
  • - Способи покращення email-маркетингу
  • - Додаткові практичні поради щодо покращення inbound-лідогенерації
Модуль 04 — онлайн-конференція
Модуль 04 — онлайн-конференція
Практичний воркшоп #1
29 лютого о 19:00
  • - Тренди лідогенерації у 2024 році
  • - Розбираємо кейси студентів
  • - Q&A-сесія
Модуль 05 — 2 відеозаняття
Модуль 05
Контентна лідогенерація
  • - Суть контент-маркетингу
  • - Які бувають типи контенту та який обрати
  • - Матриця дистрибуції контенту
  • - Способи отримання SQL (Sales Qualified Lead) із контентних матеріалів
  • - Стратегія випуску контенту: тип, частота, метрики
Показати більше
Що говорять про курс наші випускники:
Анастасія Титаренко
Слухачка курсу
У принципі, мені сподобався весь курс. Була класна та гарна подача. Був корисний контент. На старті я йшла на програму з метою застосування деяких методів лідогенерації у себе в компанії. Мета була повністю реалізована мною. Для мене цей курс був більш теоретичним, ніж практичним. Мені найбільше запам'яталися саме перші заняття про inbound- та outbound-маркетинг. Я знайома особисто з лектором. Вибрала курс через класну подачу В'ячеслава. Найцінніше в курсі для мене: додатковий матеріал, презентації та контент від лектора. Оцінка: 10 балів із 10 балів. Рекомендую цю програму я!
Залиште заявку тут
Ми зв’яжемося з вами та уточнимо, наскільки курс відповідає вашому запиту.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.