Як стартапу знайти клієнтів та організувати роботу сейлз-команди? Щоб масштабувати бізнес і вийти на закордонний ринок, почніть з розробки покрокової стратегії. Скласти ефективну систему продажу — від прогріву до постпродажу — вам допоможуть Ірина Бегма, Head of Sales, та Анастасія Завгородня, Growth Executive з MacPaw.
знайдете потенційних клієнтів
розробите ціннісну пропозицію
побудуєте воронку продажу
підвищите ефективність відділу продажу
автоматизуєте процес лідогенерації
Знайомтесь з викладачами:
Ірина Бегма і Анастасія Завгородня,
Head of Sales і Growth Executive
в MacPaw
22 роки досвіду в продуктових та аутсорс-компаніях
працювали з B2B-продажами послуг для ринків ОАЕ, Австралії, США, Швейцарії, Англії, Ірландії та Німеччини
Анастасія - прискорила процеси закриття угоди на 20% і лідогенерації — на 80% у CleanMyMac і Setapp
побудувала команди в RubyGarage та привела проєкти до виторгу понад $300 тис.
з нуля вела проєкти у сферах e-commerce, FinTech, HealthTech, Big Data, AR, Education systems, Traveling technologies та Saas
Ірина - розробила та впровадила стратегію продажу у MacPaw, що у 2 рази збільшило розмір виторгу та MRR для продуктів Setapp
побудувала маркетинг і продаж у відділі розробки продуктів у KPMG
привела проєкти до виторгу понад $500 тис.
Наш підхід – дати не просто теорію, а корисні знання, які ви зможете застосувати у роботі та досягти своїх професійних цілей.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
Head of Sales, CEO або власник стартапу
розробите ефективну стратегію B2B-продажу, щоб автоматизувати процеси й залучити нових клієнтів
Менеджер з продажу
поглибите свої знання в B2B-продажі, зможете скоротити цикл операцій, а також збільшити обсяги продажу
У програмі курсу:
15
онлайн-занять
+ додаткові матеріали, які залишаються з вами назавжди
На курсі ми розберемо такі теми:
На курсі ми розберемо такі теми:
Стратегія продажу
Ми розберемо етапи продажу IT-продукту, сервісу й аутсорс-послуг. Ви зрозумієте, як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки: від першого контакту до проведення оплати. Щоб скоротити цикл угоди, навчитеся формулювати ціннісну пропозицію для різних сегментів ЦА. У результаті — розробите стратегію продажу, з якою будете перетворювати лідів на постійних клієнтів.
Залучення клієнтів
Ми розберемо основи та принципи лідогенерації. Ви зрозумієте, як використати портрет ідеального клієнта. На практиці продумаєте мультиканальний спосіб пошуку лідів. З оновленою воронкою B2B-продажу розробите свій алгоритм успішного закриття угоди.
Інструменти та техніки
Ви підвищите ефективність відділу продажу за допомогою грамотно підібраної CRM-системи. Зрозумієте, як складати комерційну пропозицію. Дізнаєтесь, як просувати IT-продукт за допомогою партнерських програм. Почнете використовувати односторінкові сайти, ліфлети та блог для збільшення обсягів продажу.
Максимально полезный и живой курс. Огромное количество свежей и практической (!) информации. На курсе разобрали все аспекты работы менеджеров по продажам в IT. Начали с базовых вещей – структура продаж, построение воронок, метрики команд, а закончили автоматизацией процессов лидогенерации и работы с потенциальными клиентами.
Реєстрація
на курс
Цей курс допоможе сформувати ефективний відділ B2B-продажів в ІТ-компанії.
За 15 занять у вас вийде розробити алгоритм пошуку лідів, визначити точний портрет свого клієнта і ефективно з ним комунікувати за допомогою грамотної воронки продажів.
Залишити заявку
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.