Відеокурс «B2B-продажу в IT» - вчимо знаходити клієнтів та організувати роботу сейлз-команди | Laba (Лаба)
Відеокурс
для PRO

B2B-продаж в IT

Як стартапу знайти клієнтів та організувати роботу сейлз-команди? Щоб масштабувати бізнес і вийти на закордонний ринок, почніть з розробки покрокової стратегії. Скласти ефективну систему продажу — від прогріву до постпродажу — вам допоможуть Ірина Бегма, Head of Sales, та Анастасія Завгородня, Growth Executive з MacPaw.
знайдете потенційних клієнтів
розробите ціннісну пропозицію
побудуєте воронку продажу
підвищите ефективність відділу продажу
автоматизуєте процес лідогенерації
Знайомтесь з викладачами:
Ірина Бегма і Анастасія Завгородня,
Head of Sales і Growth Executive
в MacPaw
22 роки досвіду в продуктових та аутсорс-компаніях
працювали з B2B-продажами послуг для ринків ОАЕ, Австралії, США, Швейцарії, Англії, Ірландії та Німеччини
Анастасія - прискорила процеси закриття угоди на 20% і лідогенерації — на 80% у CleanMyMac і Setapp
побудувала команди в RubyGarage та привела проєкти до виторгу понад $300 тис.
з нуля вела проєкти у сферах e-commerce, FinTech, HealthTech, Big Data, AR, Education systems, Traveling technologies та Saas
Ірина - розробила та впровадила стратегію продажу у MacPaw, що у 2 рази збільшило розмір виторгу та MRR для продуктів Setapp
побудувала маркетинг і продаж у відділі розробки продуктів у KPMG
привела проєкти до виторгу понад $500 тис.
Наш підхід – дати не просто теорію, а корисні знання, які ви зможете застосувати у роботі та досягти своїх професійних цілей.
На курсі ми розберемо такі теми:
На курсі ми розберемо такі теми:
Стратегія продажу
Ми розберемо етапи продажу IT-продукту, сервісу й аутсорс-послуг. Ви зрозумієте, як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки: від першого контакту до проведення оплати. Щоб скоротити цикл угоди, навчитеся формулювати ціннісну пропозицію для різних сегментів ЦА. У результаті — розробите стратегію продажу, з якою будете перетворювати лідів на постійних клієнтів.
Залучення клієнтів
Ми розберемо основи та принципи лідогенерації. Ви зрозумієте, як використати портрет ідеального клієнта. На практиці продумаєте мультиканальний спосіб пошуку лідів. З оновленою воронкою B2B-продажу розробите свій алгоритм успішного закриття угоди.
Інструменти та техніки
Ви підвищите ефективність відділу продажу за допомогою грамотно підібраної CRM-системи. Зрозумієте, як складати комерційну пропозицію. Дізнаєтесь, як просувати IT-продукт за допомогою партнерських програм. Почнете використовувати односторінкові сайти, ліфлети та блог для збільшення обсягів продажу.
Тривалість:
15 занять
25+ годин
Формат:
Відеолекції
Мова курсу: російська
Програма
курсу:
Заняття 1.
Структура sales-процесу в B2B
  • - у чому відмінність B2B-продажу сервісу, продукту та аутсорс-послуг
  • - структура сейлз-команди на різних етапах розвитку компанії
  • - що таке inbound, outbound, mix у продажі
  • - як виглядає воронка продажу у В2В
  • - які канали продажу потрібні вашому бізнесу
  • - з яких задач складається sales flow
  • - ролі в команді сейлзів
  • - етапи продажу: як доводити угоди до кінця
Заняття 2.
Як будувати воронку продажу у B2B
  • - що таке воронка продажу
  • - розбираємо види та етапи воронки
  • - як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки
  • - процес лідогенерації: від прогріву — до закриття угоди
Заняття 3.
Метрики ефективності відділу продажу
  • - KPI's outbound та inbound: розбираємо показники
  • - на які цифри дивитись на різних етапах воронки
  • - як скоротити цикл операції
  • - як встановлювати метрики у воронці
  • - аналізуємо показники ефективності
Заняття 4.
Навіщо складати портрет ідеального клієнта (ICP)
  • - сегментуємо цільову аудиторію
  • - що таке ICP: описуємо ключові та додаткові параметри
  • - ICP для продукту vs ICP для аутсорсу
  • - на яких етапах працювати з ICP
  • - як скласти ICP без клієнтської бази
Заняття 5.
Як сформувати ціннісні пропозиції
  • - формуємо ціннісні пропозиції продукту та послуги
  • - підвищуємо ефективність ціннісної пропозиції за допомогою customer development
  • - проводимо А/В-тестування ціннісної пропозиції
Заняття 6.
Про взаємодію відділів продажу та маркетингу
  • - об’єднуємо зусилля відділів маркетингу та продажу
  • - концепція product-market fit у продажі
  • - як командам працювати з ICP та ЦП
Заняття 7.
Інструменти B2B-продажу
  • - як написати текст, який продає
  • - як підтримувати контакт з клієнтом після закриття угоди
  • - як скласти презентацію продукту або сервісу
  • - створюємо односторінковий сайт і ліфлети
  • - як блог допоможе продажам
Заняття 8.
Лідогенерація в B2B
  • - основи та принципи лідогенерації
  • - як робити рісьорч за лідами
  • - як використовувати ICP для залучення клієнтів
  • - підготовка скриптів і комерційної пропозиції
Заняття 9.
Автоматизація лідогенерації
  • - як автоматизувати процес залучення клієнтів
  • - інструменти для автоматизації лідогенерації
  • - як використовувати мультиканальну лідогенерацію
Заняття 10.
Валідація клієнта
  • - як скласти УТП
  • - класифікація лідів за MQL та SQL
  • - розбираємо закриття угоди за етапами
  • - підготовка та ведення переговорів
Заняття 11.
Складаємо карту шляху клієнта
  • - як працювати з даними про клієнта
  • - що таке мультиканальна розробка Customer Journey Map
  • - що таке milestones у Customer Journey Map
  • - як усувати перешкоди на шляху користувача
  • - взаємодія клієнта з продуктом/сервісом на різних етапах CJM
Заняття 12.
Партнерські програми в IT
  • - партнерські програми: як просувати продукт та аутсорсинг
  • - B2B-маркетплейс: як вибрати та як ним користуватися
  • - додаткові канали залучення партнерів
  • - як створити реферальну програму
Заняття 13.
Автоматизація відділу продажу
  • - обираємо CRM-систему для вашого бізнесу
  • - робота з CRM-системою на прикладі Pipedrive
  • - як налаштувати інтеграцію з іншими сервісами
Заняття 14.
Customer Success Management
  • - розбираємо основи CSM
  • - хто такий Farmer та яка його роль
  • - CJM після закриття угоди
  • - точки дотику з клієнтом
  • - як провести глибинне інтерв’ю з клієнтом
Заняття 15.
Як збільшити дохід компанії
  • - як працює техніка up-sale
  • - користь перехресного продажу
  • - як працює перепродаж в B2B
Що говорять про курс випускники:
Илья Лукач
Business Development Manager в WeAR Studio
Максимально полезный и живой курс. Огромное количество свежей и практической (!) информации. На курсе разобрали все аспекты работы менеджеров по продажам в IT. Начали с базовых вещей – структура продаж, построение воронок, метрики команд, а закончили автоматизацией процессов лидогенерации и работы с потенциальными клиентами.
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.