



HR- маркетинг
Читати даліПочніть транслювати бренд роботодавця так, аби кандидати мріяли отримати офер від вашої компанії. Як закривати вакансії швидше та підвищити впізнаваність HR-бренду — з’ясуємо за 10 занять.
Викладачка
Анастасія Поліщук Former Employer Brand Manager у Genesis, Citi, Deloitte
Має понад 12 років досвіду в HR, 6 з яких — у роботі з брендом роботодавця.

-
З нуля побудувала відділ роботи з брендом роботодавця в Genesis
-
У Deloitte підвищила ефективність закриття вакансій на 20%
Аудиторія курсу

Що входить до програми курсу
-
Пошук кандидатівПросувайте вакансії з обмеженим бюджетом
Щоби збільшити кількість якісних відгуків, ви розпишете структуру лендингу для залучення кандидатів. На практиці зрозумієте, як працювати з конструктором сайтів та оформляти вакансії за моделлю AIDA.
-
Digital-інструментиРозширте пул платформ для HR-бренду
Ви зрозумієте, як хантити за допомогою різних соцмереж, ботів та квізів. А щоб вакансії самі знаходили потрібних кандидатів, підготуєте контент-план та бриф на запуск таргетованої реклами.
-
Контент-менеджментПоширюйте повідомлення, що заохочують
Ви навчитеся залучати «своїх» кандидатів з першого повідомлення на LinkedIn. Для цього сформуєте голос бренду роботодавця, визначите основні канали комунікації та навчитеся створювати ефективні HR-тексти.
Про навчання у деталях
-
4.12.2023 / понеділок / 19:00 UTC+3Підготовка до впровадження HR-маркетингутеорія + практика
В HR-маркетингу — як і в класичному — найважливіші інсайти приносить розуміння конкурентів. На занятті ми пояснимо, як ефективно досліджувати ринок.
- На що звернути увагу під час вивчення ринку і конкурентів
- З чого складається HR-маркетингова воронка
- Основні метрики та способи їхнього відстеження
Домашнє завдання: провести конкурентний аналіз за прикладом та зафіксувати основні HR-маркетингові показники, які ви плануєте відстежувати.
-
6.12.2023 / середа / 19:00 UTC+3Як працювати зі своєю ЦАтеорія + практика
Хто ваша аудиторія і що в неї болить? Навчіться аналізувати ЦА, щоб знаходити бар’єри та тригери, які з’являються у кандидатів.
- Вчимося глибинно досліджувати цільову аудиторію
- Інструменти Candidate Decision Journey та Employee Journey Map
- Огляд кейсів: як працювати з різними аудиторіями HR-бренду
Домашнє завдання: скласти портрет вашої основної ЦА та провести її аналіз за шаблоном.
-
11.12.2023 / понеділок / 19:00 UTC+3Інструменти просування вакансійтеорія + практика
На занятті ви розглянете приклади успішних кар’єрних сайтів і лендингів, а згодом на практиці навчитеся їх створювати.
- Кар'єрний сайт і лендинг для просування вакансій: відмінності
- Що має бути на кар'єрному сайті/лендингу і як писати ТЗ для них
- Приклади дизайну та текстів, що привертають увагу кандидатів
- Просування сайту та вебаналітика
Домашнє завдання: створити ТЗ для лендингу будь-якої вакансії у вашій компанії.
-
13.12.2023 / середа / 19:00 UTC+3Просування вакансій без бюджетутеорія
Дізнайтеся, чим відрізняються сайти для пошуку роботи і як просувати на них вакансії без зайвих витрат для компанії.
- Розміщення вакансій на job-cайтах: важливі деталі
- Варіанти просування вакансій без бюджету
-
18.12.2023 / понеділок / 19:00 UTC+3SMM-інструментитеорія + практика
Як комунікувати з різними поколіннями кандидатів у соцмережах? Обговоримо тренди, вимоги до контенту та платне просування.
- Огляд соціальних мереж: статистика, дослідження, тренди, можливості (Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, TikTok)
- Вибір цілей і метрик для досягнення результатів у SMM
- Відмінності у веденні кар'єрних та основних сторінок компанії: вимоги до контенту
- Вартість і ефективність просування вакансій у соцмережах
- Таргетована реклама: визначення ЦА, інтересів і платформ
Домашнє завдання: скласти рубрикатор і контент-план на тиждень з огляду на всі соцмережі компанії та підготувати бриф на запуск таргетованої реклами.
-
20.12.2023 / середа / 19:00 UTC+3Копірайтинг. Як готувати тексти, що залучаютьтеорія + практика
Просто описати, чим займається ваша компанія, недостатньо. Ми поділимось, як створювати HR-тексти, що приваблюватимуть кандидатів.
- Види рекрутингових і HR-текстів, текстів для внутрішніх і зовнішніх комунікацій
- Платформи для розміщення та відмінності текстів для кожної з них
- Цикл підготовки тексту: пошук інфоприводу, ресурси для роботи та редагування
- Як успішно доповнити текст зображеннями та відео
- Оцінюємо ефективність контенту
Домашнє завдання: визначити tone of voice вашої компанії. Дотримуючись його, написати невелику статтю про компанію на одну із запропонованих викладачкою тем.
-
8.01.2024 / понеділок / 19:00 UTC+3Event & Community Managementтеорія + практика
Ми розглянемо івенти, які підіймають впізнаваність HR-бренду. А ви навчитеся планувати їх без ризиків і хаосу.
- Онлайн- та офлайн-заходи: варіанти та їхня ефективність
- Як провести захід на своїй чи чужій території: план підготовки та бюджет
- Нестандартні варіанти заходів (окрім ярмарків вакансій та лекцій в університетах)
Домашнє завдання: за наданим шаблоном скласти план проведення заходу для досягнення HR-мети та бюджет до нього.
-
10.01.2024 / середа / 19:00 UTC+3Від співробітників до амбасадорів: внутрішні комунікаціїтеорія
Щоб підтримувати залученість працівників, оновіть підходи до корпоративних комунікацій. Як саме — з’ясуємо на занятті.
- Внутрішня культура та корпоративні цінності
- Особливості корпоративних каналів комунікації
- Мерч: коли він необхідний
- Навіщо компаніям реферальні програми
-
15.01.2024 / понеділок / 19:00 UTC+3Тренди HR-маркетингутеорія
Розглянемо, що нового серед HR-трендів і які серед них — must-have для впровадження.
- Онлайн vs офлайн
- Що диктує ринок: CSR, Diversity & Inclusion, Emotions at Work
- Де черпати натхнення для нових ідей
Залишіть заявку тут
Заповніть форму — і ми зв’яжемося з вами для уточнення всіх деталей щодо курсу.