Онлайн-курс «Фінансовий менеджер» для тих, хто хоче вирости до фінансового директора | Laba (Лаба)
Онлайн-
курс

Фінансовий менеджер

Проблеми бізнесу ховаються у фінансовій звітності. І якщо зараз ви вже вмієте знаходити їхню причину в кожному зі звітів окремо, на цьому курсі ми допоможемо розуміти комплексну картину фінансів. Ви розберетеся з аналітикою, бюджетуванням та управлінням ризиками, аби навчитися ухвалювати управлінські рішення та стати на крок ближче до позиції фінансового директора. Цим шляхом вас проведе Віталій Верещагін, General Manager у Caparol Україна
15+ років роботи у фінансах
має міжнародну фінансову сертифікацію ACCA-DipIFR
ментор MBA-програм у Києво-Могилянській Бізнес-Школі
Цей курс сертифіковано CPD

Курс «Фінансовий менеджер» сертифіковано організацією CPD (Continuing Professional Development Certification Service).

Сертифікація CPD — знак міжнародної якості. Ним відзначено курси Оксфордського та Кембриджського універів, а тепер і курс «Фінансовий менеджер» від Laba.

Пройшовши курс «Фінансовий менеджер», ви заробляєте 19,5 CPD-годин. Вони вносяться в електронну систему CPD як навчання, що відповідає високим стандартам, і стають видимим підтвердженням вашого професійного розвитку.
Знайомтесь із вашим викладачем:
Віталій Верещагін
General Manager у
Caparol Україна
понад 15 років роботи у фінансах у сфері виробництва, FMCG, IT та логістики
працював на позиції фінансового директора в «Три ведмеді» (один із лідерів виготовлення напівфабрикатів в Україні)
пройшов міжнародну фінансову сертифікацію ACCA-DipIFR
обіймав посаду Senior Financial Manager у Miratech (входить до топ-100 аутсорсингових компаній за версією журналу FORTUNE)
ментор MBA-програм у Києво-Могилянській Бізнес-Школі
Наш підхід — дати не просто теорію, а корисні знання, які ви зможете застосувати у роботі та досягти своїх професійних цілей.
Теми, які ви вивчите:
Теми, які ви вивчите:
Звітність
Спочатку ми розберемося у взаємозв’язках між основними звітами: P&L, BS і CF, потім зведемо й перевіримо коректність цього ланцюга. Додатковий фокус на курсі — з’ясувати, як ризики впливають на фінзвітність та як керувати фінансами під час кризи.
Аналітика
Ми навчимо аналізувати основні фінансові показники. А також разом розберемося в горизонтальному та вертикальному видах аналізу, зрозуміємо суть фінансових коефіцієнтів RO, ROS, ROE, ROA, ROI та зможемо правильно їх інтерпретувати.
Менеджмент
Ключові завдання фінансового менеджера — контроль та комунікація зі стейкхолдерами. Ми розберемось у структурі фінансової функції, взаємодії з іншими відділами, постановці KPI та презентації бюджетів керівництву.
У програмі курсу:
13 онлайн-лекцій
7 домашніх завдань
зворотний зв’язок від викладача
Зареєструватись
Програма
курсу:
Заняття 1.
Фінанси: основи роботи
  • - макросередовище: вплив зовнішніх факторів, таких як девальвація та інфляція, на бізнес
  • - мікросередовище: галузеві тенденції, що впливають на бізнес
  • - облікова політика як правила роботи фінансового департаменту
  • - стейкхолдери та клієнти сервісу фінансового департаменту
Заняття 2.
Робота зі звітом Profit & Loss (P&L)
  • - цілі звіту
  • - методи нарахування
  • - акценти на основних статтях: виторг, валовий прибуток, витрати, утримувач статті витрат
  • - центри фінансової звітності та їхня роль
Заняття 3.
Практичне заняття з P&L та ЦФЗ
  • - розбір кейса P&L
  • - заповнення P&L
  • - розбір прикладів звітів та їхня інтерпретація
Заняття 4.
Робота зі звітом Balance Sheet (BS)
  • - цілі звіту
  • - структура балансу: активи, пасиви
  • - приклади балансів та їхня інтерпретація
Заняття 5.
Робота зі звітом Cash Flow (СF)
  • - цілі звіту
  • - прямий метод звіту про рух грошових коштів: операційна, інвестиційна та фінансова діяльність
  • - непрямий метод звіту про рух грошових коштів: джерела, операційна, інвестиційна та фінансова діяльність
  • - приклади звітів та їхня інтерпретація
Заняття 6.
Поточна оперативна звітність: щоденна, щотижнева
  • - взаємозв’язок трьох основних фінансових звітів: BS, Cash Flow, P&L
  • - цілі та переваги оперативної звітності
  • - види регулярної звітності та їхні приклади
Заняття 7.
Аналітика
  • - аналітичні звіти: одержувачі, приклади та інтерпретація
  • - горизонтальний та вертикальний види аналізу: P&L, Баланс
  • - план-фактний аналіз як інструмент розуміння фінансової ситуації бізнесу
  • - фінансові коефіцієнти: RO, ROS, ROE, ROA, ROI та показники ліквідності
Заняття 8.
CVP-аналіз
  • - постійні та змінні витрати
  • - точка беззбитковості: розуміння необхідного мінімуму за обсягом продажів
  • - приклади аналітичних звітів та їхня інтерпретація
Заняття 9.
Бюджетування
  • - горизонт планування
  • - бюджет доходів та видатків: планові ціни, бюджет продажів, планування собівартості, постійні витрати, змінні витрати
Заняття 10.
Бюджет руху грошових коштів (Cash Flow)
  • - бюджет руху грошових коштів: від надходження від покупців — до управління обіговим капіталом
  • - S&OP (Sales and Operations Planning): основи
  • - ролі та повноваження в процесі бюджетування
  • - терміни бюджетування
Заняття 11.
Управління ризиками компанії
  • - управління ризиками: зовнішні, внутрішні
  • - управління проєктами
  • - роль фінансового департаменту в проєктах
  • - кризове управління: план дій та контроль
Заняття 12.
Аудит та річна звітність
  • - аудит: внутрішній та зовнішній
  • - облікова система
  • - нефінансовий річний звіт
  • - фінансовий річний звіт
Заняття 13.
Роль фінансового департаменту в компанії
  • - зона відповідальності фінансового департаменту та структура фінансової функції
  • - взаємодія з іншими функціями в компанії
  • - постановка завдань з KPI/OKR
  • - зворотний зв'язок та моральний дух у компанії
  • - презентація фінансових даних для нефінансистів
Показати всю програму
Залишіть
заявку тут
Після заповнення форми з вами зв’яжеться наш менеджер — зможете поставити запитання, які вас цікавлять.
Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", Ви погоджуєтесь з умовами договори-оферти та політикою конфіденційності
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Стати одним із них.