



PR- менеджмент
Читати даліСтворюйте дієві PR-стратегії в сучасних українських реаліях навіть з невеликим бюджетом та зробіть крок на зустріч до позиції PR-директора
Ваша викладачка
Анна Захараш Директорка з корпоративних комунікацій у Kyivstar
Анна поділиться найголовнішим зі свого 18-річного досвіду роботи й допоможе вам зробити крок у напрямку позиції PR-директора.

-
PR-директор №1 в Україні у 2020 році за версією видання MMR
-
Отримала Advanced Certificate від CIPR (Chartered Institute of Public Relations, UK)
-
пройшла програму Executive MBA в The University of Sheffield (UK) за спеціальністю «Маркетинг»
-
ексвіцепрезидентка з корпоративних комунікацій TNK-BP, телеканалу «Україна» та SUN (InBev) Interbrew Ukraine
Цільова аудиторія

Під час курсу
-
СтратегіяПобудуйте ефективну PR-стратегію на рік
- підготуєте план активностей для каналів B2B/B2C
- навчитеся застосовувати матрицю ризиків
- опануєте інструменти для запуску соціальних проєктів
-
Антикризове реагуванняЯк вийти з кризи та зберегти репутацію компанії?
навчитеся оперативно реагувати на негативний фідбек у соцмережах
складете чіткий та продуманий алгоритм дій у кризовій ситуації без шкоди для бренду
-
Оцінка ефективностіІнтуїтивність у піарі не працює
навчитеся оцінювати ефективність вашої роботи за допомогою матриці АМЕС
дізнаєтесь, як розраховувати PR Value, стежити за Share of Voice та кількістю й тональністю згадок
опануєте data-driven підхід в ухваленні рішень
Про курс
-
Імідж компанії та аудит бренду
- суть бренду та яку проблему споживача розв'язує бізнес
- аналіз ринку та конкурентів (метод PESTEL та SWOT)
- позиціювання та стратегічні цілі компанії
-
Цільові аудиторії, стейкхолдери та бізнес-цілі
- цільові аудиторії та стейкхолдери: що вони хочуть знати про компанію
- як стейкхолдери впливають на стратегічні цілі бізнесу
- формуємо цілі та завдання комунікації для B2B- та B2C-аудиторії
-
Ваші співробітники — амбасадори чи хейтери?
- роль внутрішніх комунікацій у PR-стратегії
- як декомпозувати бізнес-цілі компанії для внутрішніх комунікацій
- вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій (обізнаність, залученість, eNPS)
- бренд роботодавця, позиціювання СЕО, програми визнання
-
Комунікації в B2B
- позиціювання компанії та її лідерів для B2B-клієнтів
- бізнес-цілі B2B-сегмента під час формування PR-стратегії
- канали комунікацій та інструменти: заходи, конференції, блоги, подкасти, соцмережі
- як оцінювати ефективність PR у B2B
-
Комунікації в B2C
- бізнес-цілі сегмента B2C та їхній вплив на PR-стратегію
- розробка контент-плану та системи генерації інфоприводів
- про що говорять сторінки брендів та як працювати з негативом у соцмережах
- 10 правил роботи з журналістами та лідерами громадської думки
-
Як підготуватися до кризи
- бізнес-цілі сегмента B2C та їхній вплив на PR-стратегію
- розробка контент-плану та системи генерації інфоприводів
- про що говорять сторінки брендів та як працювати з негативом у соцмережах
- 10 правил роботи з журналістами та лідерами громадської думки
-
Комунікації під час кризової ситуації
- ранжуємо кризи за ступенем впливу
- матриця криз: як складати та які висновки робити
- система антикризового реагування в компанії
- інструкції на час кризових ситуацій
- антикризовий комітет та його роль у компанії
-
GR, партнерства та соціальні проєкти
- імідж компанії в очах державних органів
- місія бізнесу та соціальні проєкти. Що таке SDGs
- чи потрібен компанії соціальний проєкт у рамках PR-стратегії
- дизайн проєкту, залучення партнерів та оцінка ефективності
-
Розробка стратегії комунікації
- перехід від операційного виконання функцій до участі в розробці стратегії
- оцінка ефективності роботи PR-менеджера та презентація результатів топменеджменту
- розробка стратегії