PR- менеджмент
Читати даліСтворюйте дієві PR-стратегії в сучасних українських реаліях навіть з невеликим бюджетом та зробіть крок на зустріч до позиції PR-директора
Ваша викладачка
Анна Захараш Експертка з понад 20-річним досвідом роботи в комунікаціях
Анна поділиться найважливішими знаннями зі своєї роботи та допоможе вам зробити крок до посади PR-директора
-
PR-директорка №1 в Україні за версією проєкту MMR MMR у 2020 році
-
пройшла програму Executive MBA в The University of Sheffield (UK) за спеціальністю «Маркетинг»
-
управляла комунікаціями в Kyivstar, на телеканалі «Україна» та в SUN (InBev) Interbrew Ukraine
-
проведе індивідуальну менторську сесію з найкращим студентом курсу
Цільова аудиторія
Під час курсу
-
СтратегіяПобудуйте ефективну PR-стратегію на рік
- підготуєте план активностей для каналів B2B/B2C
- навчитеся застосовувати матрицю ризиків
- опануєте інструменти для запуску соціальних проєктів
-
Антикризове реагуванняЯк вийти з кризи та зберегти репутацію компанії?
навчитеся оперативно реагувати на негативний фідбек у соцмережах
складете чіткий та продуманий алгоритм дій у кризовій ситуації без шкоди для бренду
-
Оцінка ефективностіІнтуїтивність у піарі не працює
навчитеся оцінювати ефективність вашої роботи за допомогою матриці АМЕС
дізнаєтесь, як розраховувати PR Value, стежити за Share of Voice та кількістю й тональністю згадок
опануєте data-driven підхід в ухваленні рішень
Про курс
-
Імідж бренду компанії. Аудит бренду
- Про що ваш бренд та яку проблему розв’язує ваш бізнес?
- Аналізуємо ринок та конкурентів (метод PESTEL і SWOT)
- Позиціювання та стратегічні цілі компанії
Домашнє завдання: розробити SWOT- і PESTEL-аналіз, визначити стратегічні цілі для основи PR-стратегії.
-
Цільові аудиторії, стейкхолдери та бізнес-цілі
- Цільові аудиторії та стейкхолдери: що вони хочуть знати про компанію
- Як стейкхолдери впливають на стратегічні цілі бізнесу
- Бізнес-цілі компанії для комунікації з аудиторією B2B
- Формуємо цілі та завдання комунікації для B2C-аудиторії
-
Як говорити зі співробітниками, щоб вони допомагали будувати репутацію компанії
- Роль внутрішніх комунікацій у PR-стратегії
- Вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій (обізнаність, залученість, eNPS)
- Бренд роботодавця, позиціювання СЕО, програми визнання
Домашнє завдання: створити комунікаційну карту компанії.
-
Особливості комунікації у B2B. Запрошена лекторка
- Чим відрізняються B2B і B2C продукти
- Що треба знати продавцю та піарнику
- Позиціювання продуктів компанії — хто ваш клієнт?
- 10 правил комунікаційної стратегії для B2B
- Канали комунікацій та інструменти
-
Комунікації у B2C та робота з негативом
- Бізнес-цілі сегменту B2C та їхнє відображення у PR-стратегії
- Створюємо контент-план і налаштовуємо систему генерації інфоприводів
- 10 правил роботи з журналістами та лідерами громадської думки
- Про що говорять сторінки брендів — робота з негативом у соцмережах
-
PR на міжнародному ринку. Запрошений лектор
- Особливості й виклики міжнародного PR
- Позиціювання бренду на міжнародному рівні
- Вибір комунікаційних каналів та інструментів для міжнародної аудиторії
- Адаптація PR-стратегій до культурних і мовних особливостей ринку
- Взаємодія з міжнародними ЗМІ та інфлюенсерами
-
Як підготуватися до кризи
- Що таке криза?
- Матриця криз: як складати та які висновки робити
- Система антикризового реагування
- Інструкції на час кризових ситуацій
Домашнє завдання: розробити матрицю криз.
-
Комунікації під час кризи. Запрошена лекторка
- Роль і завдання PR під час кризової ситуації
- Моніторинг, інформування, офіційні заяви компанії
- Цільові аудиторії та вибір каналів комунікації залежно від типу кризи
- Управління репутацією після кризи
Домашнє завдання: обрати можливу кризову ситуацію та прописати план дій (позицію компанії, канали інформування, програму лояльності, активності після усунення кризи).
-
GR, партнерства, соціальні проєкти.
- Імідж компанії в очах державних органів
- Місія бізнесу та соціальні проєкти — що таке SDG
- Чи потрібен компанії соціальний проєкт і для яких цілей
- Дизайн проєкту, залучення партнерів та оцінювання ефективності
Домашнє завдання: розробити дизайн соціального проєкту (місія, аудиторія, партнери, проблема бізнесу, яку потрібно розвʼязати, оцінювання ефективності).
-
Від тактики до стратегії — збираємо стратегію комунікацій
- Побудова «скелету» стратегії
- Визначаємо стейкхолдерів і ЦА
- Основні теми для комунікації в B2C та B2B
- План комунікацій на рік
- Антикризові комунікації
- Соціальні або іміджеві проєкти
- Q&A-сесія
Домашнє завдання: розробити PR-стратегію.
-
AI в PR. Запрошена лекторка
- Що таке штучний інтелект — основні принципи роботи
- Використання AI в PR: з чим він може допомогти, приклади застосування
- Етичні аспекти застосування AI в PR