Онлайн-курс «PR-менеджмент» | Laba (Лаба)
  decor
  decor
    decor
  decor
онлайн-курс

PR- менеджмент

Читати далі  

Створюйте дієві PR-стратегії в сучасних українських реаліях навіть з невеликим бюджетом та зробіть крок на зустріч до позиції PR-директора

Ваша викладачка

Анна Захараш Board Member фармацевтичної компанії «Дарниця»

Анна поділиться найголовнішим зі свого 18-річного досвіду роботи й допоможе вам зробити крок у напрямку позиції PR-директора.

Gerry Randolph
  • PR-директор № 1 в Україні у 2020 році за версією видання MMR

  • Отримала Advanced Certificate від CIPR (Chartered Institute of Public Relations, UK)

  • пройшла програму Executive MBA в The University of Sheffield (UK) за спеціальністю «Маркетинг»

  • управляла комунікаціями в Kyivstar, телеканалі «Україна» та SUN (InBev) Interbrew Ukraine

Цільова аудиторія

Хто зазвичай навчається на курсі
Audience icon
90 студентів 3 потоки
20%
Піарники з досвідом до 2 років
Отримаєте інструменти, щоб будувати PR-стратегії та успішно комунікувати в кризу, а також посилите hard skills для поточної роботи.
30%
Комунікаційні та PR-менеджери
Структуруєте свій досвід, прокачаєтесь у стратегічному плануванні комунікаційних стратегій та управлінні кризами для побудови іміджу компанії.
22%
Власники бізнесу
Зрозумієте, як влаштований PR і як використовувати його для створення бренду та розвитку власної компанії.
28%
Спеціалісти на суміжних позиціях у маркетингу
Систематизуєте знання в PR-комунікаціях і відпрацюєте комплекс інструментів, з якими зможете розвивати свою кар’єру в PR.

Під час курсу

Ви вивчите такі теми
  • Стратегія
    Побудуйте ефективну PR-стратегію на рік
    • підготуєте план активностей для каналів B2B/B2C
    • навчитеся застосовувати матрицю ризиків
    • опануєте інструменти для запуску соціальних проєктів
    Identity
  • Антикризове реагування
    Як вийти з кризи та зберегти репутацію компанії?

    навчитеся оперативно реагувати на негативний фідбек у соцмережах

    складете чіткий та продуманий алгоритм дій у кризовій ситуації без шкоди для бренду

    Communication and campaigns
  • Оцінка ефективності
    Інтуїтивність у піарі не працює

    навчитеся оцінювати ефективність вашої роботи за допомогою матриці АМЕС

    дізнаєтесь, як розраховувати PR Value, стежити за Share of Voice та кількістю й тональністю згадок

    опануєте data-driven підхід в ухваленні рішень

    Perfomance

Про курс

Навчальний план
  12 занять
  18 навчальних годин
  1. Навіщо вкладатися в PR — його вплив на бізнес
    • Яку функцію PR повинен виконувати в компанії
    • Продуктовий PR та маркетинг-мікс
    • Як PR пов’язаний із цілями бізнесу
    • Навіщо компанії потрібна PR-стратегія?

    Домашнє завдання: дати відповідь на запитання щодо функції PR у вашій компанії, поточних труднощів і бажаних результатів.

  2. Імідж бренду компанії. Аудит бренду
    • Про що ваш бренд та яку проблему розв’язує ваш бізнес?
    • Аналізуємо ринок та конкурентів (метод PESTEL і SWOT)
    • Позиціювання та стратегічні цілі компанії

    Домашнє завдання: розробити SWOT- і PESTEL-аналіз, визначити стратегічні цілі для основи PR-стратегії.

  3. Цільові аудиторії, стейкхолдери та бізнес-цілі
    • Цільові аудиторії та стейкхолдери: що вони хочуть знати про компанію
    • Як стейкхолдери впливають на стратегічні цілі бізнесу
    • Бізнес-цілі компанії для комунікації з аудиторією B2B
    • Формуємо цілі та завдання комунікації для B2C-аудиторії
  4. Як говорити зі співробітниками, щоб вони допомагали будувати репутацію компанії
    • Роль внутрішніх комунікацій у PR-стратегії
    • Вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій (обізнаність, залученість, eNPS)
    • Бренд роботодавця, позиціювання СЕО, програми визнання

    Домашнє завдання: створити комунікаційну карту компанії.

  5. Особливості комунікації у B2B. Запрошена лекторка
    • Чим відрізняються B2B і B2C продукти
    • Що треба знати продавцю та піарнику
    • Позиціювання продуктів компанії — хто ваш клієнт?
    • 10 правил комунікаційної стратегії для B2B
    • Канали комунікацій та інструменти
  1. Комунікації у B2C та робота з негативом
    • Бізнес-цілі сегменту B2C та їхнє відображення у PR-стратегії
    • Створюємо контент-план і налаштовуємо систему генерації інфоприводів
    • 10 правил роботи з журналістами та лідерами громадської думки
    • Про що говорять сторінки брендів — робота з негативом у соцмережах
  2. PR на міжнародному ринку. Запрошений лектор
    • Особливості й виклики міжнародного PR
    • Позиціювання бренду на міжнародному рівні
    • Вибір комунікаційних каналів та інструментів для міжнародної аудиторії
    • Адаптація PR-стратегій до культурних і мовних особливостей ринку
    • Взаємодія з міжнародними ЗМІ та інфлюенсерами
  3. Як підготуватися до кризи
    • Що таке криза?
    • Матриця криз: як складати та які висновки робити
    • Система антикризового реагування
    • Інструкції на час кризових ситуацій

    Домашнє завдання: розробити матрицю криз.

  4. Комунікації під час кризи. Запрошена лекторка
    • Роль і завдання PR під час кризової ситуації
    • Моніторинг, інформування, офіційні заяви компанії
    • Цільові аудиторії та вибір каналів комунікації залежно від типу кризи
    • Управління репутацією після кризи

    Домашнє завдання: обрати можливу кризову ситуацію та прописати план дій (позицію компанії, канали інформування, програму лояльності, активності після усунення кризи).

  5. GR, партнерства, соціальні проєкти.
    • Імідж компанії в очах державних органів
    • Місія бізнесу та соціальні проєкти — що таке SDG
    • Чи потрібен компанії соціальний проєкт і для яких цілей
    • Дизайн проєкту, залучення партнерів та оцінювання ефективності

    Домашнє завдання: розробити дизайн соціального проєкту (місія, аудиторія, партнери, проблема бізнесу, яку потрібно розвʼязати, оцінювання ефективності).

  6. Від тактики до стратегії — збираємо стратегію комунікацій
    • Побудова «скелету» стратегії
    • Визначаємо стейкхолдерів і ЦА
    • Основні теми для комунікації в B2C та B2B
    • План комунікацій на рік
    • Антикризові комунікації
    • Соціальні або іміджеві проєкти
    • Q&A-сесія

    Домашнє завдання: розробити PR-стратегію.

  7. AI в PR. Запрошена лекторка
    • Що таке штучний інтелект — основні принципи роботи
    • Використання AI в PR: з чим він може допомогти, приклади застосування
    • Етичні аспекти застосування AI в PR
   

Залишіть заявку тут

Приєднуйтесь та створюйте комплексні стратегії із прорахованими ризиками
This is required field!
This is required field!
This is required field!
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою приватності.