Живий онлайн-курс "Email-маркетинг" - вчимося розробляти та запускати ефективні стратегії в email-маркетингу Laba (Лаба)
Teacher

21 лютого - 24 березня

Email-маркетинг

Повний гайд по ефективних email-розсилках

Ми розробили курс для маркетологів та власників бізнесу, які хочуть повноцінно використовувати інструмент email-розсилок для досягнення бізнес-цілей. Ви вивчите покроковий алгоритм створення email-стратегії, навчитеся керувати процесами розсилок, аналізувати їхню ефективність. Зрозумієте, як збільшити прибуток бізнесу та лояльність споживачів за допомогою email-маркетингу.

Наші переваги

Даємо практичні знання

Щоб закріпити матеріал лекцій, ми розробили спеціальні практичні завдання. З їхньою допомогою ви проаналізуєте поточний стан email-маркетингу в компанії, навчитеся формулювати та перевіряти гіпотези для оптимізації email-розсилок, розраховувати ключові показники ефективності.

Підтримуємо кожного

Протягом усього навчання вас підтримує лектор та наша команда. Ви отримаєте індивідуальний зворотний зв'язок з домашніх завдань, відповіді на запитання та доступ до закритого телеграм-чату для комунікації та обміну досвідом.

Teacher

Про курс

Що, коли і скільки

Що будемо вивчати?

Інструменти

Що слід робити, аби потенційний клієнт не тільки відкривав ваші листи, але й здійснював цільову дію? Ви визначите оптимальну для вашого проєкту платформу розсилок. Навчитеся якісно сегментувати базу. Дізнаєтеся, як працювати з контентом, вивчите LEAN-підхід та MVP в email-маркетингу.

Ефективність

Ви навчитеся керувати ефективністю email-маркетингу та дізнаєтесь, як підвищити результативність за допомогою мультиканальності. Ви зможете впевнено працювати з аналітикою, формувати гіпотези та застосовувати A/B-тестування для підвищення конверсії.

Стратегія

На курсі обговоримо специфіку та значення email-маркетингу у бізнесі. Ви вивчите головні підходи до стратегій, навчитеся сегментувати аудиторії та створювати ланцюжки розсилок відповідно до бізнес-цілей. У ході навчання ви покроково розробите email-стратегію для свого продукту або бренду.

Коли і скільки?

Старт:
  • 21 лютого
Формат:
  • вебінари
  • особистий зворотній звязок по домашнім завданням
  • мова курсу: російська
Тривалість:
  • 5 тижнів
  • 10 занять
  • 15+ годин

Про викладача

Teacher

Юлія Буракова

CRM Product Lead в Aurora Technologies

Про викладача
  • має понад 7 років досвіду в digital-маркетингу (Kasta, Eldorado, Maverick)
  • оптимізувала стратегію з retention-маркетингу та внутрішню ESP, що забезпечило зростання revenue на 25% в Aurora Technologies
  • на 40% скоротила витрати в Aurora Technologies на реалізацію масштабних сезонних розпродажів при цьому зберегла їхню ефективність
  • впроваджувала стратегію мультиканальної воронки в Eldorado та Kasta
  • формувала та сегментувала бази для розсилок з мільйонними аудиторіями на українському та міжнародному ринках в e-commerce та продажах послуг

Програма курса

  • Тривалість курсу:

    21 лютого - 24 березня

  • Кількість занять:

    10

Детальніша програма + Записатися

Програма курса

  • 21 лютого, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 1

    Знайомство з email-маркетингом та його роль у бізнесі
    • Роль та значення email-маркетингу в загальній маркетинговій стратегії компанії
    • Типи стратегій: інформаційна, промо, тригерна
    • Воронка продажів, життєві цикли та їхній зв'язок з email-маркетингом
    • Ключові елементи email-маркетингу: база клієнтів, листи, контент, спам, аналітика
  • 24 лютого, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 2

    Типи листів та їхнє цільове призначення
    • Тригерні, сервісні, проморозсилки та задачі, які вони вирішують
    • Особливості підготовки кожного з типів листів
    • Інструменти та платформи для відправки email-розсилок
    • З чого почати створення розсилки та де брати ідеї
  • 28 лютого, 18:00 UTC+2 Понеділок

    Заняття 3

    Як не потрапити до спаму: правила, інструменти, налаштування
    • Правила поведінки в email-маркетингу
    • Що робити, якщо розсилка потрапила до спаму?
    • Що не варто робити при створенні якісної розсилки
    • Ключові налаштування перед запуском розсилок. DKIM, DMARC, SPF
    • Інструменти моніторингу спам-скарг: постмайстер, mailtester, blacklists та інше
  • 3 березня, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 4

    Як збирати та сегментувати бази для розсилок
    • Як збирати базу: точки отримання контактів та підписки
    • Сегментація підписників: які сегменти обрати та як з ними працювати
    • Бонус+ сегменти
    • Як визначити точки втрати бази та що з цим робити
  • 7 березня, 18:00 UTC+2 Понеділок

    Заняття 5

    Контент для розсилок
    • Контент-план розсилок. Що і коли розсилати?
    • Персоналізація контенту
    • Особливості написання текстів для email-розсилок
    • Когнітивні викривлення
  • 10 березня, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 6

    Оформлення листів. Design or not design
    • Структура листа. Особливості дизайну в email-маркетингу
    • Інструменти для підготовки дизайну листів: мокапи, редактори, приклади
    • Чек-лист для перевірки якості дизайну електронного листа
    • Сучасні підходи до дизайну листів
  • 14 березня, 18:00 UTC+2 Понеділок

    Заняття 7

    Тригери, серії листів та sale-розсилки
    • Тригери: приклади та особливості
    • Ланцюжки листів: онбординг, реактивація, допродаж
    • Email-маркетинг як інструмент розпродажу
  • 17 березня, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 8

    Експерименти та A/B-тестування
    • LEAN-підхід та MVP в email-маркетингу
    • Що таке A/B-тестування і для чого це потрібно
    • Як використовувати A/B-тести та як аналізувати результати
    • Лінійне тестування
  • 21 березня, 18:00 UTC+2 Понеділок

    Заняття 9

    Результати та ефективність розсилок
    • Ключові показники ефективності email-маркетингу
    • Як аналізувати ефективність розсилок: інструменти та підходи
    • Розширені метрики: oversend, дохід з листа, кількість негативних кліків
    • Створення дашбордів та звітів
  • 24 березня, 18:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 10

    Додаткові канали повернення користувачів
    • Off site канали: месенджери, SMS, ретаргетинг, чати підтримки
    • On site — блоки, що повертають інтерес клієнта на сайті (на прикладі AdMe, Aliexpress, Netflix, Litnet)

Як ми вчимо

LABA
Усе ваше навчання в одному місці

Підключайтеся до системи MY.LABA — особистого кабінету. Дивіться заняття, спілкуйтеся з викладачем, виконуйте домашні завдання — ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.

Записатись
Мы на связи
Завжди на зв’язку, завжди підтримаємо

Клієнти цінують нашу підтримку. Викладач і ваш особистий менеджер дадуть відповідь на будь-які ваші питання в процесі навчання. Не соромтеся їх ставити.

Записатись
Результат
Вчитися непросто, але результат того вартий

Наші методисти розробили для курсу домашні завдання та тести. Вам доведеться добре вчитися, щоб їх пройти. Але ж ніхто й не обіцяв, що буде легко. Зате після навчання вам під силу будуть будь-які завдання.

Записатись
Сертифікат
Сертифікат, який цінують

У процесі навчання ви набираєте бали — за кожне ДЗ і тест. Чим більше балів ви наберете, тим вище цінуватиметься ваш сертифікат про закінчення курсу.

Записатись

Подивіться, як буде виглядати
ваше резюме в кінці курсу. Подивитись

Материалы
Материалы
Матеріали

Презентації, файли, статті, відео, кейси — все структуровано та ніколи не загубиться. Доступні для вас завжди. Обмежень немає.

Записатись

Залиште заявку тут

Заповніть форму

Введіть правильный номер телефону

Реєструючись та натискаючи кнопку «Залишити заявку» ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.

У нас навчаються співробітники міжнародних компаній

Alfa bank PepsiCo beeline Burger king Coca cola Delloite Epam Google Isida Kyivstar Mercedes Pepsi Raiffeisen Rambler Renault Shell Terrasoft Vodafone