Живий онлайн-курс «PR-комунікації» — комплексні знання для швидкого старту в PR-і | Laba (Лаба)
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

PR-комунікації

Дати: 8 лютого — 14 березня
Тривалість: 5 тижнів 11 онлайн-занять Щовівторка та щочетверга
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
Яніна Нестерчук
Яніна Нестерчук

Опануйте PR-інструменти для впевненого старту в кар’єрі

Тривалість

5 тижнів
11 онлайн-занять
Щовівторка та щочетверга

Дати

8 лютого — 14 березня

Як написати ефективний пресреліз, реагувати на негатив без репутаційних втрат для бренду та запускати проєкти соціальної відповідальності? На практиці розібратися в професії та обов’язках піарника вам допоможе Яніна Нестерчук, експертка зі стратегічних комунікацій в UNICEF.

Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:

  • Початківець у PR

    Розберетеся в зоні відповідальності PR-менеджера, ключових обов’язках та отримаєте навички для старту в кар’єрі

  • Junior PR-менеджер

    На практиці опануєте інструменти для побудови якісної PR-комунікації, прокачаєтесь у співпраці з блогерами, урядом, підрядниками

  • Фахівець зі сфери маркетингу

    Пройдете шлях від розуміння типів PR та принципів Media Relations до формування репутації компанії в digital та розробки PR-стратегії

На курсі ми розберемо такі теми:

  1. PR-інструменти

    Почнемо з огляду ключових каналів комунікації та їхнього застосування для окремих цільових груп. Далі — розберемося в різновидах PR-матеріалів: від пресрелізів — до публікацій та інтерв’ю. Ви зможете писати так, щоби вас почули, та проводити івенти для ЗМІ, які запам’ятаються.

  2. Антикризові комунікації

    Розберемо варіанти кризових ситуацій та основні складники антикризового PR. Ви зрозумієте, як правильно реагувати й давати коментарі — і чого точно не варто робити, аби не допустити ще більших репутаційних втрат. Після чого в групі з іншими студентами розробите план антикризової комунікації.

  3. Репутація та digital

    Ми пояснимо, як використовувати соціальні мережі на користь репутації. Ви навчитеся пропрацьовувати фідбек і реагувати на негатив у коментарях. Зрозумієте, як взаємодіяти з інфлюенсерами та що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати.

Особливості навчання в Laba

  • Закріплення PR-інструментів

    Розуміти з прикладів, які PR-матеріали ефективні, — важливо, але ми навчимо писати їх на практиці. Ви відточите скіли підготовки пресрелізів, коментарів для медіа та тез для спікера. Розберете, як виходячи з потреб бізнесу готувати КСВ-проєкти, обирати блогерів для співпраці та планувати антикризові комунікації.

  • Особистий фідбек від викладачки

    Прокачати комплексне розуміння PR-комунікацій допоможе Яніна Нестерчук, яка протягом навчання ділитиметься зворотним зв’язком щодо ваших домашніх завдань. Ви зможете звернутися з будь-яким запитанням, розібрати свої помилки та отримати рекомендації від викладачки.

Викладачка

Яніна
Нестерчук

  • понад 10 років досвіду у сфері комунікацій
  • управляла репутацією, корпоративними комунікаціями та SMM у «Нова Пошта»
  • просувала КСВ-проєкт «Напівмарафони Нової Пошти», який приніс понад 800 публікацій з охопленням 22 млн людей за сезон
  • розробляла репутаційні проєкти у межах стратегії Kyivstar

ПРОГРАМА

01

8 лютого / 19:00

Репутація, PR та ролі піарника

  • що таке репутація та на що вона впливає
  • PR: види, функції та завдання
  • чим відрізняються PR, маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність та реклама
  • портрет піарника та різниця роботи в шоубізі, B2B-компанії та корпорації
  • завдання, функції, зона відповідальності PR-менеджера
  • роль піарника для керівника компанії
02

13 лютого / 19:00

Цільові аудиторії та PR-інструменти

  • типи та особливості цільової аудиторії
  • PR для B2С- та B2B-сегментів
  • специфіка роботи у великій корпорації та маленькому стартапі
  • різновиди PR-інструментів: від офлайн-заходів до digital-середовища
  • які PR-інструменти використовувати сьогодні
03

15 лютого / 19:00

Media Relations: контент

  • PR-матеріали: пресреліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроєкт, фото- та відеоматеріали
  • схеми ефективних PR-матеріалів
  • складаємо якісний прескіт
  • як підготувати івент у ЗМІ, щоб його запам’ятали та навіть більше
  • моніторинг ЗМІ
04

20 лютого / 19:00

Media Relations: люди

  • особливості роботи з журналістами: як налагодити контакт і не налажати
  • формування бази контактів, специфіка видань, друковані та онлайн-ЗМІ
  • як правильно підібрати видання під матеріал
  • визначаємо матеріали, які підвищать цитованість у ЗМІ
  • стрес-інтерв’ю: як підготуватися та провести
  • готуємо спікера до запису на TV або ефіру на радіо
  • персоналізований підхід до журналістів та додаткові матеріали
05

22 лютого / 19:00

Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR

  • навіщо бізнесу формувати репутацію в кандидатів та співробітників
  • внутрішні комунікації: як зробити з колег бренд-амбасадорів
  • внутрішні та зовнішні блоги: специфіка, як вести, що постити
  • цінність та обережність комунікації
  • все, що треба знати про корпоративно-соціальну відповідальність
  • особливості комунікації з державними органами
06

27 лютого / 19:00

Антикризовий PR

  • антикризовий PR: типи криз, алгоритми дії, відновлення репутації
  • будуємо план антикризових комунікацій
  • як підготувати компанію до кризи
07

29 лютого / 19:00

Аналіз пресрелізів (конференція)

На занятті-конференції проведемо анонімний розбір пресрелізів студентів: часті помилки, ефективна структура, розставлення акцентів.

08

5 березня / 19:00

Репутація в digital

SMM:

  • огляд актуальних платформ
  • за якими критеріями обирати доцільну платформу
  • ситуативний маркетинг
  • як управляти репутацією в соцмережах, працювати з негативом, відбивати атаки конкурентів та грамотно відстоювати свої позиції
  • зворотний зв'язок: збір, опрацювання, пошук інсайтів
  • розбір кейсів від викладачки

Робота з блогерами:

  • як знайти та обрати «правильного» блогера
  • робота з блогерами: умови та договір про співпрацю
  • ставимо ТЗ так, щоб воно було виконано від А до Я
  • чи потрібно обмежувати творчість блогера
  • що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати
09

7 березня / 19:00

Презентація антикризових комунікацій (конференція)

Студенти презентують домашнє завдання до заняття №7 у групах. Від групи обирають одного спікера, який представляє план.

10

12 березня / 19:00

Робота з підрядниками та оцінювання ефективності PR

  • шукаємо якісного та надійного підрядника
  • постановка завдань
  • як правильно оцінити обіцяні результати та вартість послуг
  • даємо зворотний зв'язок підрядникам
  • визначаємо KPI для себе, підрядників, співробітників та агенцій
  • звітність
11

14 березня / 19:00

Як побудувати PR-стратегію в BANI world

  • як розробити стратегію та спланувати активності, коли нічого не зрозуміло
  • аналіз конкурентів
  • як створити історію
  • створюємо PR-меседжі, які будуть актуальними не один квартал
  • плануємо активності
  • формуємо бюджет і вчимося захищати його перед керівництвом

ЗАПИСАТИСЯ

Заповніть форму, щоб записатися
на онлайн-курс

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатися", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденціальності