Для кого:
-
Хочете розпочати карʼєру в PR
Зрозумієте, що входить до обовʼязків піарника та які компетенції він повинен мати, а також розберетеся в методології ведення PR-проєктів
-
Молодший PR-спеціаліст
Опануєте інструменти для побудови якісної PR-комунікації, прокачаєтесь у веденні антикризових комунікацій та в роботі з репутацією й інфлюенсерами
Прокачайте навички піарника
-
Закріплення PR-інструментів
Розуміти з прикладів, які PR-матеріали ефективні, — важливо, але ми навчимо писати їх на практиці. Ви відточите скіли підготовки пресрелізів, коментарів для медіа та тез для спікера. Розберете, як з огляду на потреби бізнесу готувати КСВ-проєкти, обирати блогерів для співпраці та планувати антикризові комунікації.
-
Групове заняття
Під час навчання у вас буде можливість не лише теоретично засвоїти план антикризових комунікацій, а й пропрацювати його з командою на прикладі конкретного кейсу, презентувати результати на занятті у формі конференції та отримати фідбек від викладача.
Ключові теми курсу:
-
PR-інструменти Почнемо з огляду ключових каналів комунікації та їхнього застосування для окремих цільових груп. Далі — розберемося в різновидах PR-матеріалів: від пресрелізів — до публікацій та інтерв’ю. Ви зможете писати так, щоби вас почули, та проводити івенти для ЗМІ, які запам’ятаються.
-
Антикризові комунікації Розберемо варіанти кризових ситуацій та основні складники антикризового PR. Ви зрозумієте, як правильно реагувати й давати коментарі — і чого точно не варто робити, аби не допустити ще більших репутаційних втрат. Після чого в групі з іншими студентами розробите план антикризової комунікації.
-
Репутація та digital Ми пояснимо, як використовувати соціальні мережі на користь репутації. Ви навчитеся пропрацьовувати фідбек і реагувати на негатив у коментарях. Зрозумієте, як взаємодіяти з інфлюенсерами та що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати.
Викладач:
ЯНІНА
НЕСТЕРЧУК
- Head of Communications and PR in Ukraine Acino
- понад 10 років досвіду у сфері комунікацій
- управляла репутацією, корпоративними комунікаціями та SMM у «Нова Пошта»
- завдяки вибудуваній стратегії комунікацій для «Нова Пошта» збільшила частку позитивних згадувань про бренд на 8%
- просувала КСВ-проєкт «Напівмарафони Нової Пошти», який приніс понад 800 публікацій з охопленням 22 млн людей за сезон
- розробляла репутаційні проєкти у межах стратегії Kyivstar
- сформувала повноцінний юніт маркетингу і PR в агростартапі
ПРОГРАМА
Репутація, PR та ролі піарника
- що таке репутація та на що вона впливає
- PR: види, функції та завдання
- чим відрізняються PR, маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність та реклама
- портрет піарника та різниця роботи в шоубізі, B2B-компанії та корпорації
- завдання, функції, зона відповідальності PR-менеджера
- роль піарника для керівника компанії
Цільові аудиторії та PR-інструменти
- типи та особливості цільової аудиторії
- PR для B2С- та B2B-сегментів
- специфіка роботи у великій корпорації та маленькому стартапі
- різновиди PR-інструментів: від офлайн-заходів до digital-середовища
- які PR-інструменти використовувати сьогодні
Домашнє завдання: опишіть цільові аудиторії та їхні інтереси для обраного на першому занятті напряму.
Media Relations: контент
- PR-матеріали: пресреліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроєкт, фото- та відеоматеріали
- схеми ефективних PR-матеріалів
- складаємо якісний прескіт
- як підготувати івент у ЗМІ, щоб його запам’ятали та навіть більше
- моніторинг ЗМІ
Домашнє завдання: підготуйте пресреліз до обраного кейсу. Також напишіть коментар для ЗМІ, в який буде органічно вписаний продукт, компанія чи людина з вашого напряму роботи.
Media Relations: люди
- особливості роботи з журналістами: як налагодити контакт і не налажати
- формування бази контактів, специфіка видань, друковані та онлайн-ЗМІ
- як правильно підібрати видання під матеріал
- визначаємо матеріали, які підвищать цитованість у ЗМІ
- стрес-інтерв’ю: як підготуватися та провести
- готуємо спікера до запису на TV або ефіру на радіо
- персоналізований підхід до журналістів та додаткові матеріали
Домашнє завдання: напишіть тези для спікера за пресрелізом з попереднього заняття.
Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- навіщо бізнесу формувати репутацію серед кандидатів та співробітників
- внутрішні комунікації: як зробити з колег бренд-амбасадорів
- внутрішні та зовнішні блоги: специфіка, як вести, що публікувати
- цінність та обережність комунікації
- все, що треба знати про корпоративно-соціальну відповідальність
- особливості комунікації з державними органами
Домашнє завдання: сформуйте місію та три цінності для обраної компанії. Опишіть бачення двох проєктів: для внутрішніх комунікацій і для КСВ з огляду на потреби бізнесу.
Антикризовий PR
- антикризовий PR: типи криз, алгоритми дії, відновлення репутації
- будуємо план антикризових комунікацій
- як підготувати компанію до кризи
- розглядаємо приклади антикризових комунікацій
Домашнє завдання: у групах розробіть антикризову кампанію.
Воркшоп: аналіз пресрелізів
- На занятті-конференції проведемо анонімний розбір пресрелізів студентів: часті помилки, ефективна структура, розставлення акцентів.
Репутація в digital
SMM:
- огляд актуальних платформ
- за якими критеріями обирати доцільну платформу
- ситуативний маркетинг
- як управляти репутацією в соцмережах, працювати з негативом, відбивати атаки конкурентів та грамотно відстоювати свої позиції
- зворотний зв'язок: збір, опрацювання, пошук інсайтів
- розбір кейсів від викладачки
Робота з блогерами:
- як знайти та обрати «правильного» блогера
- робота з блогерами: умови та договір про співпрацю
- ставимо ТЗ так, щоб воно було виконано від А до Я
- чи потрібно обмежувати творчість блогера
- що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати
Домашнє завдання: зробіть карту блогерів для обраного напряму та пропишіть, які колаборації з ними можливі.
Воркшоп: презентація антикризових комунікацій
Студенти презентують домашнє завдання до заняття №7 у групах. Від групи обирають одного спікера, який представляє план.
Івенти, робота з підрядниками та оцінювання ефективності PR
- шукаємо якісного та надійного підрядника
- постановка завдань
- як правильно оцінити обіцяні результати та вартість послуг
- даємо зворотний зв'язок підрядникам
- визначаємо KPI для себе, підрядників, співробітників та агенцій
- звітність
- розглядаємо види PR-івентів
Як побудувати PR-стратегію в BANI world
- як розробити стратегію та спланувати активності, коли нічого не зрозуміло
- аналіз конкурентів
- як створити історію
- створюємо PR-меседжі, які будуть актуальними не один квартал
- плануємо активності
- формуємо бюджет і вчимося захищати його перед керівництвом
Домашнє завдання: розробіть стратегічний план (ключові повідомлення та активності під них) для обраного проєкту.
ЗАПИСАТИСЯ
Щоби прокачатися в обов’язках піарника за 5 тижнів.
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.