PR-комунікації
Опануйте PR-інструменти для впевненого старту в кар’єрі
Тривалість
5 тижнів
11 онлайн-занять
Щовівторка та щочетверга
Дати
8 лютого — 14 березня
Як написати ефективний пресреліз, реагувати на негатив без репутаційних втрат для бренду та запускати проєкти соціальної відповідальності? На практиці розібратися в професії та обов’язках піарника вам допоможе Яніна Нестерчук, експертка зі стратегічних комунікацій в UNICEF.
Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:
-
Початківець у PR Розберетеся в зоні відповідальності PR-менеджера, ключових обов’язках та отримаєте навички для старту в кар’єрі
-
Junior PR-менеджер На практиці опануєте інструменти для побудови якісної PR-комунікації, прокачаєтесь у співпраці з блогерами, урядом, підрядниками
-
Фахівець зі сфери маркетингу Пройдете шлях від розуміння типів PR та принципів Media Relations до формування репутації компанії в digital та розробки PR-стратегії
На курсі ми розберемо такі теми:
-
PR-інструменти Почнемо з огляду ключових каналів комунікації та їхнього застосування для окремих цільових груп. Далі — розберемося в різновидах PR-матеріалів: від пресрелізів — до публікацій та інтерв’ю. Ви зможете писати так, щоби вас почули, та проводити івенти для ЗМІ, які запам’ятаються.
-
Антикризові комунікації Розберемо варіанти кризових ситуацій та основні складники антикризового PR. Ви зрозумієте, як правильно реагувати й давати коментарі — і чого точно не варто робити, аби не допустити ще більших репутаційних втрат. Після чого в групі з іншими студентами розробите план антикризової комунікації.
-
Репутація та digital Ми пояснимо, як використовувати соціальні мережі на користь репутації. Ви навчитеся пропрацьовувати фідбек і реагувати на негатив у коментарях. Зрозумієте, як взаємодіяти з інфлюенсерами та що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати.
Особливості навчання в Laba

-
Закріплення PR-інструментів
Розуміти з прикладів, які PR-матеріали ефективні, — важливо, але ми навчимо писати їх на практиці. Ви відточите скіли підготовки пресрелізів, коментарів для медіа та тез для спікера. Розберете, як виходячи з потреб бізнесу готувати КСВ-проєкти, обирати блогерів для співпраці та планувати антикризові комунікації.
-
Особистий фідбек від викладачки
Прокачати комплексне розуміння PR-комунікацій допоможе Яніна Нестерчук, яка протягом навчання ділитиметься зворотним зв’язком щодо ваших домашніх завдань. Ви зможете звернутися з будь-яким запитанням, розібрати свої помилки та отримати рекомендації від викладачки.
Викладачка

Яніна
Нестерчук
- понад 10 років досвіду у сфері комунікацій
- управляла репутацією, корпоративними комунікаціями та SMM у «Нова Пошта»
- просувала КСВ-проєкт «Напівмарафони Нової Пошти», який приніс понад 800 публікацій з охопленням 22 млн людей за сезон
- розробляла репутаційні проєкти у межах стратегії Kyivstar
ПРОГРАМА
8 лютого / 19:00
Репутація, PR та ролі піарника
- що таке репутація та на що вона впливає
- PR: види, функції та завдання
- чим відрізняються PR, маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність та реклама
- портрет піарника та різниця роботи в шоубізі, B2B-компанії та корпорації
- завдання, функції, зона відповідальності PR-менеджера
- роль піарника для керівника компанії
13 лютого / 19:00
Цільові аудиторії та PR-інструменти
- типи та особливості цільової аудиторії
- PR для B2С- та B2B-сегментів
- специфіка роботи у великій корпорації та маленькому стартапі
- різновиди PR-інструментів: від офлайн-заходів до digital-середовища
- які PR-інструменти використовувати сьогодні
15 лютого / 19:00
Media Relations: контент
- PR-матеріали: пресреліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроєкт, фото- та відеоматеріали
- схеми ефективних PR-матеріалів
- складаємо якісний прескіт
- як підготувати івент у ЗМІ, щоб його запам’ятали та навіть більше
- моніторинг ЗМІ
20 лютого / 19:00
Media Relations: люди
- особливості роботи з журналістами: як налагодити контакт і не налажати
- формування бази контактів, специфіка видань, друковані та онлайн-ЗМІ
- як правильно підібрати видання під матеріал
- визначаємо матеріали, які підвищать цитованість у ЗМІ
- стрес-інтерв’ю: як підготуватися та провести
- готуємо спікера до запису на TV або ефіру на радіо
- персоналізований підхід до журналістів та додаткові матеріали
22 лютого / 19:00
Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- навіщо бізнесу формувати репутацію в кандидатів та співробітників
- внутрішні комунікації: як зробити з колег бренд-амбасадорів
- внутрішні та зовнішні блоги: специфіка, як вести, що постити
- цінність та обережність комунікації
- все, що треба знати про корпоративно-соціальну відповідальність
- особливості комунікації з державними органами
27 лютого / 19:00
Антикризовий PR
- антикризовий PR: типи криз, алгоритми дії, відновлення репутації
- будуємо план антикризових комунікацій
- як підготувати компанію до кризи
29 лютого / 19:00
Аналіз пресрелізів (конференція)
На занятті-конференції проведемо анонімний розбір пресрелізів студентів: часті помилки, ефективна структура, розставлення акцентів.
5 березня / 19:00
Репутація в digital
SMM:
- огляд актуальних платформ
- за якими критеріями обирати доцільну платформу
- ситуативний маркетинг
- як управляти репутацією в соцмережах, працювати з негативом, відбивати атаки конкурентів та грамотно відстоювати свої позиції
- зворотний зв'язок: збір, опрацювання, пошук інсайтів
- розбір кейсів від викладачки
Робота з блогерами:
- як знайти та обрати «правильного» блогера
- робота з блогерами: умови та договір про співпрацю
- ставимо ТЗ так, щоб воно було виконано від А до Я
- чи потрібно обмежувати творчість блогера
- що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати
7 березня / 19:00
Презентація антикризових комунікацій (конференція)
Студенти презентують домашнє завдання до заняття №7 у групах. Від групи обирають одного спікера, який представляє план.
12 березня / 19:00
Робота з підрядниками та оцінювання ефективності PR
- шукаємо якісного та надійного підрядника
- постановка завдань
- як правильно оцінити обіцяні результати та вартість послуг
- даємо зворотний зв'язок підрядникам
- визначаємо KPI для себе, підрядників, співробітників та агенцій
- звітність
14 березня / 19:00
Як побудувати PR-стратегію в BANI world
- як розробити стратегію та спланувати активності, коли нічого не зрозуміло
- аналіз конкурентів
- як створити історію
- створюємо PR-меседжі, які будуть актуальними не один квартал
- плануємо активності
- формуємо бюджет і вчимося захищати його перед керівництвом
ЗАПИСАТИСЯ
Заповніть форму, щоб записатися
на онлайн-курс