Стратегічний маркетинг

Від хаосу до системного маркетингу разом із Тетяною Лукинюк, B2C-директором у Kyivstar. Раніше CMO у Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev Ukraine, Mars Ukraine та генеральна директорка у Red Bull Ukraine.
- Принципи та структура стратегічного маркетингового планування
- Комплексний маркетинговий аудит: аналіз макро- та мікросередовища
- Актуальні маркетингові стратегії для B2B і B2C
- Сегментація ринку та вибір цільових аудиторій
- Позиціювання бренду: архітектура бренду, етапи, критерії
- Маркетинговий мікс для послуг і товарів
-
Входить до списку Self Made Women за версією журналу Forbes
-
Отримала сертифікацію від Інституту маркетингу CIM у Великій Британії
Цільова аудиторія

з досвідом
бізнесу
Під час курсу
-
ПроцесиЯк узгодити стратегічні цілі компанії з цілями маркетингу?
- вдосконалите маркетинговий план, складете аналітичний фреймворк для компанії
- опишете елементи мікро- та макросередовища компанії
- грамотно розставите маркетингові пріоритети
-
БрендПродукт без бренду — ноунейм, який ніхто не купить
- складете карти конкурентів, проаналізуєте переваги за моделлю VRIO, сформуєте цінові стратегії з маркетинг-міксу
- розробите стратегію позиціювання бренду на ринку так, щоб про вас знали всі
-
СпоживачіЧого хоче клієнт?
- визначите етапи, після яких споживач залишається незадоволеним
- складете карту комунікацій
- зрозумієте, як сформувати попит на ваш продукт
Про курс
-
29/01 19:00 (UTC+3)Онлайн-воркшоп #1: Тренди воєнного часу в Україні
-
01/02 19:00 (UTC+3)Модуль. Маркетинговий аудит: аналіз макро- та мікросередовища 4 відеолекції
Визначте місце вашої компанії на карті ринку. Знайдіть відповіді на запитання: «хто мої конкуренти?», «як споживачі приймають рішення щодо купівлі?» та «чому серед безлічі варіантів обирають саме мій продукт?»
- Аналіз макросередовища: PESTEL
- Конкурентний аналіз
- Типи поведінки B2B-споживача: від піраміди потреб до decision-making unit
- Фактори, що впливають на купівельну поведінку В2С-споживача
- Які бар'єри бувають у цільової аудиторії та як трансформувати їх у бажання купити
Завдання №2: Складіть докладний мікроаналіз вашого ринку: обсяг ринку та його динаміка; тренди зростання; категорії та сегменти продуктів; частки конкурентів; конкурентні переваги; поведінка споживачів тощо. Проведіть аналіз за моделлю 5 конкурентних сил Портера. Визначте критерії конкуренції у вашій сфері, виділіть ключові та розробіть стратегічну карту конкурентів
-
05/02 19:00 (UTC+3)Онлайн-воркшоп #2: Практикум для аналізу бізнесу
-
08/02 19:00 (UTC+3)Модуль. Маркетинговий аудит: аналіз внутрішнього середовища 6 відеолекцій
«Фундамент» першого модулю та «несучі стіни» другого ви доповните детальним розбором ресурсів компанії, її портфелю та бренду
- Матеріальні та нематеріальні ресурси підприємства
- VRIN/VRIO: характеристики та конкурентні переваги
- Інструменти аналізу портфеля продукції: від PLC і матриці McKinsey до Value Chain
- Бренд-аналіз: як оцінити бренд та які є іміджеві індикатори
- Замість тисяч гіпотез — якісний SWOT- і TOWS-аналіз
- Маркетингові дослідження, які дають відповіді та відкривають інсайти
Завдання №3: Опишіть матеріальні та нематеріальні маркетингові ресурси компанії/бренду. Визначте свої конкурентні переваги за допомогою моделі VRIN/VRIO. Зробіть портфельний аналіз за однією з моделей. Проведіть бренд-аналіз своїх товарів/послуг. Складіть SWOT- або TOWS-аналіз своєї компанії/бренду
-
15/02 19:00 (UTC+3)Модуль. Маркетингові стратегії та сегментація 4 відеолекції
Ціль відповідає на запитання «Чого ви хочете досягти?». Стратегія відповідає на запитання «Як ви це зробите?». На цьому модулі ви навчитеся грамотно ставити бізнес-цілі, обирати ефективну стратегію, що збільшить прибуток компанії та визначить основні й додаткові сегменти споживачів
- Чому важливо визначити місію та бачення компанії
- Бізнес-цілі: ієрархія та критерії SMART
- Види маркетингових стратегій для B2B та B2C
- Запуск нового продукту: ризики, можливості, алгоритм дій
- STP-маркетинг: сегментація ринку та вибір цільових ринків
Завдання №4: Сформулюйте маркетингові цілі для своєї компанії/бренду. Визначте максимальну кількість варіантів стратегій і тактик за Ансоффом та виокреміть найбільш релевантні для вашого бізнесу. Опишіть основні сегменти ринку за обраними критеріями та оберіть цільовий сегмент
-
22/02 19:00 (UTC+3)Модуль. Позиціювання бренду 4 відеолекції
Не існує ідеального методу правильного позиціювання продукту на ринку. Але завжди важливо знайти «точку болю» споживача, усунути її та голосно розповідати про це у правильних каналах
- STP-маркетинг: позиціювання бренду
- Value-Based Brand Positioning
- Архітектура бренду та критерії ефективності позиціювання
- Етапи формування позиціювання
- Види стратегій позиціювання
Завдання №5: Сформулюйте позиціювання бренду фразою та/або VBBP. Проаналізуйте вашу стратегію позиціювання та стратегії основних конкурентів. Оцініть ефективність вашого позиціювання за критеріями deliverability та desirability. Якщо у вас кілька лінійок — розробіть архітектуру бренду
-
29/02 19:00 (UTC+3)Модуль. Маркетинговий мікс 5 відеолекцій
Продавати легко, коли знаєш, що, коли, кому та як. Разом із лектором ви не тільки пропрацюєте стандартний маркетинговий мікс, але й вийдете за його рамки
- 4P та 4C — мікс для товарів
- 7P та 7C — мікс для послуг
- Комунікаційний мікс: компоненти + стратегія
- Ціноутворення та канали дистрибуції
- Люди, процеси та оточення
Завдання №6: Розробіть маркетинговий мікс для своєї компанії/бренду. Проаналізуйте медіаспоживання свого ключового сегмента. Складіть карту комунікацій бренду та шлях споживача
-
04/03 19:00 (UTC+3)Онлайн-воркшоп #3: Маркетинговий мікс під час війни
-
07/03 19:00 (UTC+3)Модуль. Впровадження маркетингового плану 2 відеолекції
Результат фінального модуля — готовий маркетинговий план, який ви зможете реалізувати у своїй компанії
- Фактори, що впливають на впровадження маркетингового плану
- Ситуаційне лідерство
- Матриця пріоритезації проєктів для впровадження
- Формування бюджету: методи бюджетування
- Ключові показники маркетингової діяльності
- Етапи маркетингового контролю
- Фінансові показники контролю
- Ключові показники з маркетингового міксу
- Маркетингова панель управління (dashboard)
- Управління ризиками: категорії та стратегії
Завдання №7: Оформте маркетинговий план у цілісний проєкт з усіх попередніх домашніх завдань. Врахуйте зворотний зв’язок та рекомендації лектора
Реєстрація
З вами зв’яжеться менеджер і підкаже, чи підходить вам цей курс