Відеокурс Стратегічний маркетинг — сегментація та позиціонування, Тетяна Лукінюк | Laba (Лаба)
Відеокурс

Стратегічний маркетинг

Татьяна Лукинюк

Від хаосу до системного маркетингу разом із Тетяною Лукинюк, B2C-директором у Kyivstar. Раніше CMO у Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev Ukraine, Mars Ukraine та генеральна директорка у Red Bull Ukraine.

  • Принципи та структура стратегічного маркетингового планування
  • Комплексний маркетинговий аудит: аналіз макро- та мікросередовища
  • Актуальні маркетингові стратегії для B2B і B2C
  • Сегментація ринку та вибір цільових аудиторій
  • Позиціювання бренду: архітектура бренду, етапи, критерії
  • Маркетинговий мікс для послуг і товарів
Дати:
25 січня – 7 березня
Тривалість:
(7 тижнів)
Лекторка
Тетяна Лукинюк
20+ років вибудовує ефективні маркетингові системи у міжнародних компаніях
  • ASOS’

    Входить до списку Self Made Women за версією журналу Forbes

  • Oakley

    Отримала сертифікацію від Інституту маркетингу CIM у Великій Британії

Цільова аудиторія

Хто зазвичай купує цей курс
Audience icon
2270 студентів (22 потоки)
38% студентів
Маркетологи
з досвідом
Структуруєте досвід, розширите інструментарій та проаналізуєте свою роботу з позиції бізнесу, а не створення контенту. Пропрацюєте маркетинг-мікс, розробите ефективну маркетингову стратегію, сплануєте бюджет
33% студентів
Власники
бізнесу
Отримаєте комплексне уявлення про те, як зібрати сильну команду, вибудувати процеси та досягти бізнес-цілей за допомогою маркетингу. Зрозумієте тренди майбутнього маркетингу та зможете впевнено готувати довгострокові стратегії
29% студентів
Директори з маркетингу
Визначите прогалини маркетингової системи у компанії, команді, продукті та знайдете спосіб їх налагодити й оптимізувати. Отримаєте практичні рішення, як збільшити ефективність маркетингу та загальний показник ROI

Під час курсу

Ви вивчите такі теми
  • Процеси
    Як узгодити стратегічні цілі компанії з цілями маркетингу?
    • вдосконалите маркетинговий план, складете аналітичний фреймворк для компанії
    • опишете елементи мікро- та макросередовища компанії
    • грамотно розставите маркетингові пріоритети
    Identity
  • Бренд
    Продукт без бренду — ноунейм, який ніхто не купить
    • складете карти конкурентів, проаналізуєте переваги за моделлю VRIO, сформуєте цінові стратегії з маркетинг-міксу
    • розробите стратегію позиціювання бренду на ринку так, щоб про вас знали всі
    Communication and campaigns
  • Споживачі
    Чого хоче клієнт?
    • визначите етапи, після яких споживач залишається незадоволеним
    • складете карту комунікацій
    • зрозумієте, як сформувати попит на ваш продукт
    Perfomance

Про курс

Навчальний план
?  30 занять
  15 навчальних годин
  1. 25/01 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Введення у маркетинг 2 відеолекції

    Бізнес без якісної маркетингової системи — дерево, яке не приносить плодів. На першому модулі Тетяна розбере ключові маркетингові засади й поділиться алгоритмом, за допомогою якого ви сформуєте чи удосконалите фундамент свого бізнесу

    • визначення маркетингу, потреби та бажання
    • цілі та роль маркетингу в організації: чи на вірному ви шляху?
    • у чому відмінності маркетингу між B2B- та В2С-ринками
    • стратегічне маркетингове планування
    • розбір структури якісного маркетингового плану

    Завдання №1: Проаналізуйте діяльність вашої компанії: сфера, продукти/послуги, масштаби. Опишіть 3 фактори макросередовища, які є пріоритетними для вашого бізнесу з точки зору маркетингу. Визначте тренди Gen Y та Gen Z, релевантні для вас та вашої галузі. Складіть план дій: які з трендів та як ви застосуєте у розрізі вашого продукту чи послуги

  2. 29/01 19:00 (UTC+3)
    Онлайн-воркшоп #1: Тренди воєнного часу в Україні
  3. 01/02 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Маркетинговий аудит: аналіз макро- та мікросередовища 4 відеолекції

    Визначте місце вашої компанії на карті ринку. Знайдіть відповіді на запитання: «хто мої конкуренти?», «як споживачі приймають рішення щодо купівлі?» та «чому серед безлічі варіантів обирають саме мій продукт?»

    • Аналіз макросередовища: PESTEL
    • Конкурентний аналіз
    • Типи поведінки B2B-споживача: від піраміди потреб до decision-making unit
    • Фактори, що впливають на купівельну поведінку В2С-споживача
    • Які бар'єри бувають у цільової аудиторії та як трансформувати їх у бажання купити

    Завдання №2: Складіть докладний мікроаналіз вашого ринку: обсяг ринку та його динаміка; тренди зростання; категорії та сегменти продуктів; частки конкурентів; конкурентні переваги; поведінка споживачів тощо. Проведіть аналіз за моделлю 5 конкурентних сил Портера. Визначте критерії конкуренції у вашій сфері, виділіть ключові та розробіть стратегічну карту конкурентів

  4. 05/02 19:00 (UTC+3)
    Онлайн-воркшоп #2: Практикум для аналізу бізнесу
  5. 08/02 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Маркетинговий аудит: аналіз внутрішнього середовища 6 відеолекцій

    «Фундамент» першого модулю та «несучі стіни» другого ви доповните детальним розбором ресурсів компанії, її портфелю та бренду

    • Матеріальні та нематеріальні ресурси підприємства
    • VRIN/VRIO: характеристики та конкурентні переваги
    • Інструменти аналізу портфеля продукції: від PLC і матриці McKinsey до Value Chain
    • Бренд-аналіз: як оцінити бренд та які є іміджеві індикатори
    • Замість тисяч гіпотез — якісний SWOT- і TOWS-аналіз
    • Маркетингові дослідження, які дають відповіді та відкривають інсайти

    Завдання №3: Опишіть матеріальні та нематеріальні маркетингові ресурси компанії/бренду. Визначте свої конкурентні переваги за допомогою моделі VRIN/VRIO. Зробіть портфельний аналіз за однією з моделей. Проведіть бренд-аналіз своїх товарів/послуг. Складіть SWOT- або TOWS-аналіз своєї компанії/бренду

  6. 15/02 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Маркетингові стратегії та сегментація 4 відеолекції

    Ціль відповідає на запитання «Чого ви хочете досягти?». Стратегія відповідає на запитання «Як ви це зробите?». На цьому модулі ви навчитеся грамотно ставити бізнес-цілі, обирати ефективну стратегію, що збільшить прибуток компанії та визначить основні й додаткові сегменти споживачів

    • Чому важливо визначити місію та бачення компанії
    • Бізнес-цілі: ієрархія та критерії SMART
    • Види маркетингових стратегій для B2B та B2C
    • Запуск нового продукту: ризики, можливості, алгоритм дій
    • STP-маркетинг: сегментація ринку та вибір цільових ринків

    Завдання №4: Сформулюйте маркетингові цілі для своєї компанії/бренду. Визначте максимальну кількість варіантів стратегій і тактик за Ансоффом та виокреміть найбільш релевантні для вашого бізнесу. Опишіть основні сегменти ринку за обраними критеріями та оберіть цільовий сегмент

  1. 22/02 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Позиціювання бренду 4 відеолекції

    Не існує ідеального методу правильного позиціювання продукту на ринку. Але завжди важливо знайти «точку болю» споживача, усунути її та голосно розповідати про це у правильних каналах

    • STP-маркетинг: позиціювання бренду
    • Value-Based Brand Positioning
    • Архітектура бренду та критерії ефективності позиціювання
    • Етапи формування позиціювання
    • Види стратегій позиціювання

    Завдання №5: Сформулюйте позиціювання бренду фразою та/або VBBP. Проаналізуйте вашу стратегію позиціювання та стратегії основних конкурентів. Оцініть ефективність вашого позиціювання за критеріями deliverability та desirability. Якщо у вас кілька лінійок — розробіть архітектуру бренду

  2. 29/02 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Маркетинговий мікс 5 відеолекцій

    Продавати легко, коли знаєш, що, коли, кому та як. Разом із лектором ви не тільки пропрацюєте стандартний маркетинговий мікс, але й вийдете за його рамки

    • 4P та 4C — мікс для товарів
    • 7P та 7C — мікс для послуг
    • Комунікаційний мікс: компоненти + стратегія
    • Ціноутворення та канали дистрибуції
    • Люди, процеси та оточення

    Завдання №6: Розробіть маркетинговий мікс для своєї компанії/бренду. Проаналізуйте медіаспоживання свого ключового сегмента. Складіть карту комунікацій бренду та шлях споживача

  3. 04/03 19:00 (UTC+3)
    Онлайн-воркшоп #3: Маркетинговий мікс під час війни
  4. 07/03 19:00 (UTC+3)
    Модуль. Впровадження маркетингового плану 2 відеолекції

    Результат фінального модуля — готовий маркетинговий план, який ви зможете реалізувати у своїй компанії

    • Фактори, що впливають на впровадження маркетингового плану
    • Ситуаційне лідерство
    • Матриця пріоритезації проєктів для впровадження
    • Формування бюджету: методи бюджетування
    • Ключові показники маркетингової діяльності
    • Етапи маркетингового контролю
    • Фінансові показники контролю
    • Ключові показники з маркетингового міксу
    • Маркетингова панель управління (dashboard)
    • Управління ризиками: категорії та стратегії

    Завдання №7: Оформте маркетинговий план у цілісний проєкт з усіх попередніх домашніх завдань. Врахуйте зворотний зв’язок та рекомендації лектора

   

Реєстрація

Для запису заповніть форму нижче.
З вами зв’яжеться менеджер і підкаже, чи підходить вам цей курс
This is required field!
This is required field!
This is required field!
Реєструючись на курс і натискаючи кнопку «Зареєструватися», ви погоджуєтеся з умовами оферти та політикою конфіденційності й захисту даних