



Маркетолог
Гортайте нижчевашим ментором стане Максим Бєлов, маркетинг-директор із 20-річним досвідом (Pethouse.ua, «Планета Кіно», OLL.TV, UPG, «Нова Пошта»).
Лектор
Максим Бєлов, маркетинг-директор із 20-річним досвідом

-
управляв маркетингом в «Планета Кіно», Pethouse.ua, OLL.TV, UPG, «Нова Пошта»
-
розробив нове позиціювання «Планета Кіно» — «ЦЕ ЩОСЬ»
Студенти курсу

Що входить до програми навчання
-
Інструменти аналізуРеагуйте на зміни ринку швидше
- Навчитеся виявляти маркетингові ризики для бізнесу з аналізом PESTEL та SWOT
- Визначите «болі» клієнтів без допомоги агентства
- Адаптуєте маркетинг-стратегію відповідно до нових бізнес-цілей
-
Офлайн та digitalПідберіть точки контакту з клієнтом
- Ви на практиці складете мікс ефективних каналів комунікації та контент-план для соцмереж на 2–3 тижні. В результаті — залучатимете цільових клієнтів без зливу бюджету на хаотичні активності.
-
ПлануванняДосягайте цілей бізнесу за допомогою маркетингу
- Ми покроково розберемо кожен елемент маркетингової стратегії: від аналізу конкурентів та ринку — до вибору reasons to believe та позиціювання бренду. Наприкінці курсу у вас буде готовий план просування бізнесу, який ви зможете презентувати керівництву вашої компанії або майбутньому роботодавцю.
Про курс у деталях
-
17.11 19:00 (UTC+3)Як реагувати на зміни ринкулекція + практика
Що робити з маркетингом у кризу? Якою має бути реклама у воєнний час? На цьому занятті ми готуватимемо фундамент нової маркетингової стратегії.
- із чого складається маркетинговий аудит
- як оцінити зовнішнє середовище та виявити загрози для бізнесу за аналізом PESTEL
- як проаналізувати внутрішнє середовище бізнесу
- алгоритм аналізу конкурентів
- SWOT-аналіз: як визначити внутрішні та зовнішні фактори успіху бізнесу
Практичне завдання: провести PESTEL-аналіз довкілля для вашої компанії. Розподілити бали за кожною групою факторів та оцінити їхній вплив як на галузь, так і на компанію загалом.
-
22.11 19:00 (UTC+3)Із чого почати розробку маркетингової стратегії лекція + практика
Починаємо готувати план маркетингової стратегії. Для цього розберемо його елементи. Визначимо бізнес-цілі, яких хочемо досягти за допомогою маркетингових активностей.
- стратегічний маркетинг = стабільне зростання прибутку компанії
- дерево цілей бізнесу як інструмент постановки маркетингових цілей
- постановка цілей за SMART
- напрями стратегій: конкурентні, настановні та для зростання
- ключові елементи маркетинг-плану
- етапи розробки маркетингової стратегії
Практичне завдання: описати бізнес та продукт, місію компанії, ключових конкурентів. Визначити SMART-цілі та цілі на найближчі 3–5 років.
-
24.11 19:00 (UTC+3)Хто ваш клієнт і що в нього «болить» лекція + практика
Чимала кількість продуктів на ринку тримає в тонусі: завжди є ризик, що клієнт піде до конкурента. Як зробити так, щоби поверталися саме до вашого бренду?
- всесвіт клієнтів: чим живе ваша аудиторія
- як клієнт вирішує зробити покупку, або Парадокс споживача
- як використовувати споживчі патерни у бізнесі
- інсайти та бар'єри: інформаційний шум, лінь споживача, неактуальність пропозиції
- інструменти вивчення клієнтів без допомоги агентства
Практичне завдання: провести опитування серед клієнтів та визначити їхнє ставлення до вашого продукту. Додати висновки щодо цільової аудиторії та її опис у маркетингову стратегію.
-
29.11 19:00 (UTC+3)Як управляти позиціюванням бренду лекція + практика
Навіщо шукати інсайт від клієнтів? Якою має бути обіцянка бренду, щоб залучити нових покупців? Відповіді шукатимемо на цьому занятті.
- позиціювання бренду: як відрізнятися від конкурентів
- як побудувати стратегію позиціювання
- формула розробки успішної стратегії для бренду
- критерії ефективності позиціювання на реальних кейсах
Практичне завдання: розробити стратегію позиціювання своєї компанії з урахуванням аналізу конкурентів і ЦА. Описати позиціювання компанії за шаблоном. Визначити аргументи (reasons to believe), які доведуть відмінність вашого продукту від конкурентів. Внести всі зміни до маркетингового плану.
-
01.12 19:00 (UTC+3)Як знаходити та залучати клієнтів лекція + практика
Дізнаємось, як працювати з клієнтською базою та якими способами її розвивати. Вивчимо пул інструментів, щоб залучати клієнтів та підвищувати продажі.
- розбір маркетинг-комплексів: 4Р та 4С
- як побудувати ефективну комунікацію з клієнтом: шлях клієнта та вирви продажів
- як промотувати продукт та стимулювати продаж
- роль креативу в комунікаціях
Практичне завдання: пройти тест, щоб закріпити матеріали заняття.
-
06.12 19:00 (UTC+3)Традиційні канали комунікації лекція + практика
Навчитеся підбирати ефективні канали комунікації згідно з ЦА. Дізнаєтесь, як оцінювати їх результати.
- завдання та цілі маркетингових комунікацій
- типи каналів комунікацій та завдання, які вони розв'язують
- як визначати цілі комунікаційної кампанії
- основи медіапланування, традиційні медіа та їхні основні показники
Практичне завдання: пройти тест, щоб закріпити матеріали заняття.
-
08.12 19:00 (UTC+3)Digital-канали комунікації лекція + практика
Ми пояснимо, які завдання розв'язують цифрові канали комунікації. Розберемо, які канали відповідають за той чи інший трафік на сайт. Поділимося лайфхаками щодо роботи з інфлюенсерами у соцмережах.
- що таке цифрові комунікації
- які види трафіку існують
- інструменти залучення трафіку: контекстна реклама, пошукова оптимізація, соціальні мережі та робота з інфлюенсерами
- основи ефективного контент-маркетингу
Практичне завдання: визначити основні та другорядні методи залучення, що підходять для вашого бізнесу. Скласти мікс комунікаційних каналів та контент-план для соцмереж на 2–3 тижні.
-
13.12 19:00 (UTC+3)Як керувати клієнтським досвідом лекція + практика
Ви дізнаєтесь, як оцінити «здоров'я» клієнтської бази. Зрозумієте, як покращити шлях клієнта та взаємодію з ним за допомогою персональних комунікацій.
- як розвивати взаємини з клієнтами
- що потрібно знати про CRM: концепція, стратегія, система
- основні показники та цілі CRM у бізнесі
- види персональних комунікацій: email, месенджери, боти, мобільні та вебповідомлення (на прикладі Salesforce Marketing Cloud)
- які існують програми лояльності
Практичне завдання: пройти тест, щоб закріпити матеріали заняття.
-
15.12 19:00 (UTC+3)Як скласти маркетинг-бюджет лекція + практика
Розбираємо, як ефективно розподілити бюджет для реалізації вашої стратегії. Фіналізуємо чіткий план, який допоможе вам не злити бюджети на хаотичні активності.
- що таке юніт-економіка та як вона допомагає бізнесу
- методи розрахунку юніт-економіки для різних бізнесів
- як визначити рентабельність бізнесу
- розрахунок та види прибутку
- бюджет маркетингу: які фактори впливають на його ефективність
- 9 принципів бюджетування
- базові підходи до формування бюджету на маркетинг
Практичне завдання: скласти план маркетингового бюджету. Фіналізувати свою маркетингову стратегію.
Реєстрація
З вами зв’яжеться менеджер і підкаже, чи підходить вам цей курс