Employer Branding
Онлайн-курс

Employer Branding

Можна нескінченно промоутити бонуси у вакансіях, але це не вплине на таланти під час вибору компанії. Можна роздавати корпоративний мерч — та від цього співробітники не мотивуються на роботу «вдовгу». Радимо почати з бренду роботодавця та відкрити більше можливостей для утримання талантів навіть у воєнні часи.

Після навчання ви:
підвищуєте лояльність співробітників попри кризу
плануєте маркетинг-активності для трансляції бренду
покращуєте candidate journey, щоби наймати ефективніше
залучаєте таланти в компанію за менших затрат
впроваджуєте проєкти соціальної відповідальності
Знайомтеся з вашим майбутнім викладачем:
Ольга Добжинська
Internal Communications Lead в Ciklum
має 7+ років досвіду у сфері маркетингу та просування брендів
протягом останніх 5 років працює з брендингом роботодавця, досвідом кандидатів і співробітників, в таких компаніях як Ciklum, MacPaw, Luxoft, Wix
як незалежний експерт розробляла EVP для 8 компаній, серед яких були health tech стартап, мережа спортклубів і продуктова ІТ-компанія
2 роки поспіль була проєктним лідером у Wix, де займалася програмою для молодих розробників: від створення маркетингової стратегії залучення — до відбору й адаптації
консультує у сфері персонального брендингу та професійного зростання (понад 72 клієнти, 12 проведених воркшопів і менторинг 11 спікерів)
Цей курс побудований у форматі roadmap: вже під час навчання ви зможете застосовувати нові інструменти на кейсі своєї компанії.
Теми, які ми розберемо:
Теми, які ми розберемо:
Аудит бренду роботодавця
Чому кандидати не приймають оффер або йдуть після місяця адаптації? Відповідь на ці запитання — у дослідженнях. Ви проведете фокус-групу та дізнаєтесь, які цінності насправді розділяють співробітники. Проаналізуєте репутацію в онлайн-каналах і визначите, яким постає імідж вашої компанії в очах потенційних працівників.
Брендинг і комунікації
Тепер час діяти — і заговорити про себе. Ми розберемо всі етапи створення бренду: від визначення ключових аудиторій — до запуску маркетингових активностей. Покажемо, як створити якісний employer brand kit для трансляції цінностей і культури. А ви — оберете оптимальні канали комунікацій та складете тримісячний план дій.
Метрики та оптимізація
Ви запустили процеси — створіть пул метрик, які відображатимуть ефективність вашого брендингу. Ми поділимося показниками залученості талантів і лояльності співробітників. Навчимо відстежувати їх та робити висновки. Врешті ви дізнаєтесь, як оптимізувати стратегію, щоби досягати кращих результатів.
Старт:
6 лютого
понеділок/четвер
Тривалість:
6 тижнів
16+ годин
Формат:
Вебінари
Мова навчання — українська
Програма
курсу:
Заняття 1.
Цінність Employer Brand у бізнесі
6 лютого, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Розбираємо ключові поняття: бренд і брендинг роботодавця, EVP, HR marketing, social recruiting, talent strategy, candidate experience, employee engagement
  • - Бренд роботодавця в екосистемі інших брендів компанії
  • - Цінність сильного бренду роботодавця для бізнесу
  • - Кому належить бренд роботодавця в компанії
  • - Учасники процесу брендингу та архітектура бренду

Домашнє завдання: опишіть схему екосистеми Employer Branding у вашій компанії (якщо вона вже є) або схему, яку ви плануєте впровадити (серед оунерів бренду, партнерів, стейкхолдерів).

Заняття 2.
З чого почати будувати брендинг роботодавця
9 лютого, четвер / 19:00 UTC+2
  • - Визначення Strategic Objectives: продукт і сервіс, візія, місія, цінності, культура компанії
  • - Довгострокові бізнес-цілі = вектор розвитку бренду роботодавця
  • - Визначення та пріоритезація цілей брендингу роботодавця
  • - Як взаємодіяти з топменеджментом компанії

Домашнє завдання: опишіть елементи Strategic Objectives вашої компанії (які вже задекларовані чи були усно прийняті).

Заняття 3.
Аудит бренду роботодавця: внутрішні дослідження
13 лютого, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Внутрішні дослідження: що вивчати та які методи застосовувати
  • - Як визначити тип організаційної культури (модель Стюарта Спенсера)
  • - Декларовані та реальні цінності компанії
  • - Проведення опитувань і глибинних інтерв’ю
  • - Аналіз компенсаційного пакету та бенефітів

Домашнє завдання: застосуйте модель Стюарта Спенсера на фокус-групі та визначте типи культури, які домінують у вашій компанії.

Заняття 4.
Аудит бренду роботодавця: зовнішні дослідження
16 лютого, четвер / 19:00 UTC+2
  • - Зовнішні дослідження: що вивчати та які методи застосовувати
  • - Аналіз сайту компанії та профілів у соціальних мережах
  • - Аудит репутації: відгуки кандидатів і співробітників, статті, коментарі
  • - Дослідження конкурентної переваги
  • - Дослідження актуального стану ринку талантів

Домашнє завдання: створіть репутаційну heat map вашої компанії за допомогою аудиту онлайн-каналів.

Заняття 5.
Роль досвіду кандидата в репутації роботодавця
20 лютого, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Відтворення candidate journey для різних ролей у компанії
  • - Аналіз комунікації з кандидатом
  • - Як налаштувати позитивний досвід від першого контакту до онбордингу

Домашнє завдання: відтворіть досвід кандидата для будь-якої з нещодавно закритих позицій — опишіть наявні зони, які можливо покращити.

Заняття 6.
Аналіз результатів аудиту та створення ціннісної пропозиції
23 лютого, четвер / 19:00 UTC+2
  • - Як правильно систематизувати результати проведених досліджень
  • - Створення структури та покрокове наповнення EVP (6 компонентів)
  • - Документування ціннісної пропозиції та вибір формату трансляції
  • - Дієва EVP: практики світових компаній

Домашнє завдання: створіть EVP та напишіть оголошення про вакансію, де будуть використані мінімум 3 компоненти пропозиції.

Заняття 7.
Внутрішня активація ціннісної пропозиції
27 лютого, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Досвід співробітника та EVP
  • - Тестування з фокус-групою та робота з фідбеком
  • - Імплементація EVP у процеси та політики компанії
  • - Активація EVP через лідерів думок та менеджмент
Заняття 8.
Розробка стратегії брендингу роботодавця
2 березня, четвер / 19:00 UTC+2
  • - Етапи створення стратегії брендингу роботодавця
  • - Визначення стейкхолдерів і партнерів
  • - Визначення ключових аудиторій і candidate profile
  • - Створення brand kit: brand book, message box, employee handbook

Домашнє завдання: опишіть бренд роботодавця, ніби ваша компанія є людиною.

Заняття 9.
Запуск маркетингової та комунікаційної стратегії
6 березня, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Про що і як саме має говорити бренд роботодавця?
  • - Вибір каналів і форматів
  • - Створення дорожньої карти стратегії
  • - Вирівнювання досвіду кандидата та співробітника

Домашнє завдання: створіть верхньорівневий план активностей із брендингу роботодавця на наступні 3 місяці.

Заняття 10.
Метрики, оцінювання ефективності та оптимізація
9 березня, четвер / 19:00 UTC+2
  • - Як створити пул метрик, які відображатимуть ефективність кампаній
  • - Показники залученості та лояльності співробітників
  • - Показники воронки залучення талантів
  • - Показники діджитал-інструментів
  • - Інструменти проведення досліджень
  • - Оптимізація вибраної стратегії

Домашнє завдання: створіть власний набір метрик, необхідних для дослідження ефективності запланованих активностей.

Заняття 11.
Бренд роботодавця в кризових умовах (запрошений лектор)
13 березня, понеділок / 19:00 UTC+2
  • - Що очікують від бренду ті, хто спостерігає зі сторони
  • - Ефективний брендинг роботодавця у воєнний час
  • - Контент під час війни: що важливо, а від чого краще утриматись
  • - Дії в разі зіткнення з негативом у соцмережах
  • - Соціальна відповідальність: запровадження та реалізація
  • - Благодійність та її трансляція у ЗМІ та соцмережах
  • - Розбір актуальних кейсів

Домашнє завдання: продумайте соціальну відповідальність для своєї або будь-якої іншої компанії, пропишіть план її запровадження та реалізації.

Заповніть форму, щоб отримати знижку 15%
Наш менеджер зв’яжеться з вами та відповість на всі запитання щодо навчання.
Реєструючись та натискаючи кнопку «ОТРИМАТИ ЗНИЖКУ», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.