Домашнє завдання: опишіть схему екосистеми Employer Branding у вашій компанії (якщо вона вже є) або схему, яку ви плануєте впровадити (серед оунерів бренду, партнерів, стейкхолдерів).
Домашнє завдання: опишіть елементи Strategic Objectives вашої компанії (які вже задекларовані чи були усно прийняті).
Домашнє завдання: застосуйте модель Стюарта Спенсера на фокус-групі та визначте типи культури, які домінують у вашій компанії.
Домашнє завдання: створіть репутаційну heat map вашої компанії за допомогою аудиту онлайн-каналів.
Домашнє завдання: відтворіть досвід кандидата для будь-якої з нещодавно закритих позицій — опишіть наявні зони, які можливо покращити.
Домашнє завдання: створіть EVP та напишіть оголошення про вакансію, де будуть використані мінімум 3 компоненти пропозиції.
Домашнє завдання: опишіть бренд роботодавця, ніби ваша компанія є людиною.
Домашнє завдання: створіть верхньорівневий план активностей із брендингу роботодавця на наступні 3 місяці.
Домашнє завдання: створіть власний набір метрик, необхідних для дослідження ефективності запланованих активностей.
Домашнє завдання: продумайте соціальну відповідальність для своєї або будь-якої іншої компанії, пропишіть план її запровадження та реалізації.