Product-менеджер — онлайн-курс для тих, хто хоче покроково розібратися в методології управління продуктом | Laba (Лаба)

Онлайн-курс

PRODUCT-МЕНЕДЖЕР

Єгор Яроцький Chief Product Officer у MEGOGO

Онлайн-курс із розробки продуктових стратегій

Дати:

28 лютого — 18 квітня
15 лекцій, 20+ годин, 9 тижнів

Мова курсу: українська

Не існує універсального алгоритму для створення комерційно успішних продуктів. Але є інструменти, які дозволяють постійно драйвити розвиток ІТ-проєктів.

Опанувати їх вам допоможе Єгор Яроцький, Chief Product Officer у MEGOGO. На курсі ви пройдете весь шлях управління продуктом: від вивчення вашого клієнта та створення першого MVP — до масштабування, аналітики та управління бюджетом.

Опануйте покроковий алгоритм розвитку продукту

  • Методологія продакт-менеджменту

    На курсі ви дізнаєтесь, як використовувати data-driven підхід для побудови продукту, тестувати гіпотези та «подружитися» з аналітикою. Розберетеся в кожному етапі розробки продуктової стратегії та захистите власний пітч на останньому занятті.

  • Живе навчання

    Замість заздалегідь записаних лекцій ви навчатиметеся на онлайн-вебінарах із Chief Product Officer у MEGOGO. Протягом курсу ви зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та отримувати фідбек щодо завдань від Єгора.

Ми рекомендуємо курс, якщо:

  1. Ви працюєте в IT або суміжній сфері

    Розберетесь, як використовувати data-driven підхід для побудови успішного продукту, а також відслідковувати основні метрики та проводити тести, аби врешті перейти на позицію продакт-менеджера.

  2. Ви CEO чи фаундер невеликої IT-компанії

    Зможете перевірити життєздатність власного продукту, дізнаєтеся про маркетингові інструменти для його розвитку, сформуєте unit-економіку та створите комплексну продуктову стратегію.

Теми, які ми розберемо:

  • Продукт чи продакт?

    Почнемо з основного: розберемось у видах продуктів, особливостях ринку продакт-менеджменту в Україні та типових викликах професії. Ви дізнаєтеся, з якими завданнями стикається продакт на кожному етапі життєвого циклу розробки ІТ-проєктів.

  • Метрики та аналітика

    Щоби продукт став успішним, варто орієнтуватися не на інтуїцію, а на цифри. Ми навчимо працювати з основними метриками (від Retention до North Star Metric) та інструментами продуктової аналітики (Google Analytics, Tableau та ін.).

  • Управління продуктом

    На курсі ви пройдете весь шлях управління продуктом. Зможете побудувати продуктову воронку для власного кейсу, щоби забезпечити ефективність ІТ-проєкту на ринку, а також запускати А/В-тестування та визначати найкращий варіант для масштабування.

ВИКЛАДАЧ

Єгор
Яроцький

  • LinkedIn profile
  • має понад 15 років досвіду у створенні IT-продуктів у різних сферах бізнесу: фінтех, ритейл, медіа
  • останні 10 років займається розвитком найбільшої медіаплатформи Східної Європи — MEGOGO
  • започаткував і розвивав нові бізнес-напрями в компанії, які приносять мільйони доларів щорічно
  • також у MEGOGO створив із нуля product-команду та вибудував процеси в ній
  • разом із командою запустив нові продукти в нішах Sport, Audio, Games, Bloggers та ін.
  • співпрацював із компаніями Alfa Bank Ukraine, WebMoney, Euroset Application Server)

ПРОГРАМА

  • 01

    28 лютого о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Продукт і продакт: що? хто? як?

    • Що таке продукт?
    • Хто такий продакт-менеджер?
    • Навіщо продакт-менеджер потрібен компанії
    • Ринок продакт-менеджерів в Україні
    • Життєві цикли розробки продукту
  • 02

    4 березня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Пошук проблеми та робота з результатами

    • Якісні дослідження: інтерв’ю, usability-тестування, фокус-група
    • Кількісні дослідження: опитування, фідбек користувачів
    • Що таке Customer Journey Map (CJM) і для чого вона потрібна

    Практика: підготувати дизайн якісного дослідження та провести 3 інтерв’ю. На базі отриманих даних дослідження побудувати CJM.

  • 03

    7 березня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Аналіз ринку та конкурентів

    • Аналіз ринку та конкурентів
    • Визначення гіпотез, які необхідно перевірити
    • Перевірка своїх гіпотез без участі розробки
    • Створюємо бізнес-кейс

    Практика: зробити Market Research та аналіз конкурентів.

  • 04

    11 березня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Робимо MVP

    • Що таке MVP та навіщо його робити
    • Визначаємо масштаби MVP
    • MVP vs MLP
    • Ідеальне поєднання: Design Thinking & MVP
    • Тестуємо MVP і збираємо фідбек

    Практика: на основі отриманих даних дослідження сформувати MVP проєкту та розпланувати орієнтовний бізнес-кейс.

  • 05

    14 березня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Основні метрики продукту

    • Data-driven підхід у розробці продукту
    • Основні метрики ефективності продукту й так звані «спеціальні метрики», які притаманні саме вашому продукту (DAU/WAU/MAU, Retention, Churn та ін.)

    Практика: пройти тест на розуміння основних метрик продукту.

  • 06

    18 березня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Інструменти продуктової аналітики

    • Що таке North Star Metric (NSM) і як застосовувати її на практиці
    • Інструменти продуктової аналітики (Amplitude, Google Analytics, Tableau та ін.)

    Практика: сформувати список метрик, які далі використовуватимуться в розробці продукту, та спробувати визначити NSM.

  • 07

    21 березня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Розробка продукту. Частина 1

    • Методології розробки (Agile, Waterfall), процеси та інструменти
    • Розробка, тестування та запуск продукту
  • 08

    25 березня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Розробка продукту. Частина 2

    • Вимоги до розробки продукту (PRD)
    • Backlog, пріоритезація та формування roadmap

    Практика: написати PRD першого рівня, сформувати високорівневу roadmap, пріоритезувати завдання.

  • 09

    28 березня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Unit-економіка

    • LTV, CAC, ROI та інші показники продукту

    Практика: розрахувати unit-економіку продукту.

  • 10

    1 квітня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Продуктовий маркетинг і реклама. Частина 1

    • Як працює продуктовий маркетинг та реклама
    • Що таке партнерський маркетинг
    • Кейси взаємодії з різними партнерами для просування свого продукту
  • 11

    4 квітня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Продуктовий маркетинг і реклама. Частина 2

    • Стратегія виходу на ринок та перші користувачі
    • Рахуємо ефективність залучення користувачів
  • 12

    8 квітня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Управління продуктами

    • Побудова продуктових воронок
    • А/B-тестування

    Практика: побудувати продуктову воронку.

  • 13

    11 квітня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Показники в продуктах

    • NPS, CSI та інші показники
    • Фреймворк AARRR

    Практика: визначити декілька гіпотез для А/В-тестування, цілі та способи тестування.

  • 14

    15 квітня о 13:00 (UTC+2) / субота

    Продуктова стратегія

    • Для чого потрібен Product Vision
    • Характеристики, ріст та стратегії розширення продукту/ринку
    • KPI чи OKR?
    • Робота зі стейкхолдерами
    • Створюємо продуктову стратегію

    Практика: підготувати презентацію на 3–5 хвилин (продуктовий пітч) за запланованим продуктом.

  • 15

    18 квітня о 18:00 (UTC+2) / вівторок

    Захист продуктових пітчів

ЗАПИСАТИСЯ

Заповніть форму, щоби приєднатися до курсу. Ми зв’яжемося з вами та відповімо на всі запитання, які вас цікавлять.

Реєструючись і натискаючи кнопку "Залишити заявку", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності.