Онлайн-курс «Delivery Manager» | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Курс-професія

Delivery Manager

Опануйте актуальні інструменти delivery-менеджера для ефективного контролю та реалізації проєктів. Від першого ділового контакту — до підписання угоди. Під менторством Андрія Богданова, Delivery Director у Luxoft.
Протягом 15 онлайн-занять ви:
створите Value Proposition Canvas / Business Model Canvas продукту або послуги
підготуєте пропозицію на запит клієнта (RFP)
розберетесь у стратегії рекрутингу
презентуєте комплексний Engagement Passport
освоїте управління контрактами за моделлю T&M
сформуєте комплексний макет проєкту: від бачення — до KPI
Знайомтеся з вашим майбутнім викладачем:
Андрій Богданов
Delivery Director у Luxoft
має 14+ років прикладного досвіду в управлінні проєктами, програмами та delivery ІТ-сервісів
пройшов шлях від проєктного менеджера бізнес-трансформацій та change management в UniCredit Bank Ukraine через управління програмами для Швейцарського банку з 1-ю категорією світового значення (Tier 1 Bank)
реалізовував масштабні проєкти та програми з бюджетами понад $30 млн
має досвід створення та керівництва великими IT outsourcing організаціями на 200+ співробітників
сертифікований тренер з управління проєктами та програмами, а також з Agile та SAFe
Цей курс відповідає стандартам якості навчання міжнародного Інституту управління проєктами (Project Management Institute).
Теми, які ми розберемо
Теми, які ми розберемо
Delivery в передпродажі
Ви розберетеся в комерційних моделях і моделях бізнес-взаємодії. Зрозумієте, яка потрібна вам для нового opportunity на проєкті, та опишете бізнес-контекст до неї.
Управління взаємодією
Перейдете на комплексний рівень керування — і покроково розберете кожен етап життєвого циклу контракту. Ви навчитеся прораховувати фінансові моделі своєї delivery і налагоджувати ефективну комунікацію з клієнтом відповідно до його і ваших очікувань.
Управління delivery
Побачите, як влаштована модель управління delivery та які події супроводжують її на кожному етапі. Навчитеся складати delivery-план і готувати необхідні артефакти для проєкту.
Як ми навчаємо

Даємо практичні знання

Для закріплення матеріалів лекцій ми розробили спеціальні практичні завдання. З їхньою допомогою ви покроково пройдете весь воркфлоу Delivery Manager: від переговорів із замовником — до реалізації проєкту.

Підтримуємо кожного

Викладач дасть фідбек та особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе у процесі навчання.

Будуємо нетворкінг

Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та обговорювати домашні завдання.

Старт:
  • 5 червня
Тривалість:
  • 7 тижнів
  • 22 години
  • 15 занять
Інструменти:
  • - Матриця відповідальності: класичний RACI
  • - Майндсет Delivery Manager
  • - Кар'єрна карта Delivery Manager
  • - Value Proposition Canvas
  • - Business Model Canvas
  • - Problem Statement
  • - Business Engagement Models & Commercial Models
  • - Методології розробки
  • - RFI, RFQ, RFP
  • - SOW — звіт про роботу
  • - Управління контрактами — TCV та P&L
  • - BPMN та UML
  • - Інструменти управління delivery
Програма
курсу:
Заняття 1.
Delivery Manager: огляд та онбординг
5 червня, середа
  • - Що таке delivery-менеджмент
  • - Навіщо знадобився новий тайтл delivery-менеджера
  • - Як з’явилися delivery-менеджери
  • - Роль та обов’язки delivery-менеджера
  • - Матриця компетенцій, навички та мислення
  • - Кар’єрний шлях delivery-менеджера

Домашнє завдання: створіть основу презентації для Engagement Passport (Паспорту взаємодії)

Заняття 2.
Вступ до процесу delivery
10 червня, понеділок
  • - Що означає поняття «бізнес»?
  • - Ланцюжок цінності
  • - Стилі бізнес-моделей
  • - Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • - Цінність для бізнесу (Business Model Canvas)
  • - Визначення сильних сторін бізнес-юніту

Домашнє завдання: розробіть Value Proposition Canvas / Business Model Canvas для вашого продукту або послуги.

Заняття 3.
Delivery-менеджер у передпродажі
12 червня, середа
  • - Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • - Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • - Моделі взаємодії в деталях
  • - Основні комерційні моделі
  • - Методології розробки
  • - Метрики та KPI

Домашнє завдання: оберіть відповідну модель взаємодії чи комерційну модель для нового opportunity.

Заняття 4.
Від передпродажу до договору
17 червня, понеділок
  • - RFI, RFQ та RFP
  • - Як зробити успішний перехід від передпродажу до delivery
  • - RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions; Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • - Statement of work: на що звертати увагу
  • - Контрольний перелік готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)

Домашнє завдання: підготуйте пропозицію на запит клієнта (RFP).

Заняття 5.
Delivery-менеджмент як бізнес
19 червня, середа
  • - Рекрутмент у delivery: навіщо він потрібен
  • - Стратегії рекрутменту людських ресурсів
  • - Управління людськими ресурсами через призму фінансів та місцевих трудових законодавств (employment regulations)
  • - Хеджування ризиків: згортання проєкту або команди, овертайми, нестача ресурсів
  • - Вартість vs дохід: коефіцієнт використання ресурсів, дохід від бізнесу, маржинальність бізнесу

Домашнє завдання: створіть бізнес-кейс та оцініть opportunity у моделі T&M (Time & Material).

Заняття 6.
Процес управління контрактами
24 червня, понеділок
  • - Типи та структури контрактів
  • - Створення P&L-звітності
  • - Інвойсинг та розрахунки з клієнтом
  • - Овертайми, шифти, онколи з урахуванням законодавства різних країн
  • - Відслідковування бюджету взаємодії та контрактів (GAAP: Contract CAP)
  • - Перехід Opportunity в Deal (Deal Validation, Qualification, Approval)
  • - Аудит взаємодії та контрактів
  • - Рейт-карта
  • - Розрахунок відсотка вибуття (Attrition)
  • - Буфер ресурсів (Fix-capacity проєкт)

Домашнє завдання: розрахуйте рейти за моделлю T&M, прорахуйте суму інвойсів за місяць і створіть T&M-контракт.

Заняття 7.
Комунікація з клієнтами
26 червня, середа
  • - Як побудувати правильний потік комунікацій
  • - Баланс формальних та неформальних комунікацій
  • - Сприйняття довіри з боку клієнта
  • - Особисті та загальні зобов’язання щодо проєкту, відповідальність за проєкт/потік
  • - Переговори з клієнтами
  • - Робота з незадоволеним клієнтом

Домашнє завдання: обґрунтуйте свій погляд і потенційні рішення для вибраного кейсу.

Заняття 8.
Онлайн-воркшоп
1 липня, понеділок

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Заняття 9.
Лідерство
3 липня, середа
  • - Зміна майндсету: перехід від технічного фахівця до лідера
  • - Перехід від проджект-менеджера до delivery-менеджера: у чому різниця та які виклики з цим пов'язані
  • - Портрет лідера команди
  • - Комунікація з командою та клієнтами: різниця
  • - Мотивація команди: розширення прав та можливостей

Домашнє завдання: заповніть форму самооцінювання за лідерськими якостями.

Заняття 10.
People Management
8 липня, понеділок
  • - Лідерство та управління: у чому концептуальна різниця
  • - Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • - Довіра у команді
  • - Розвʼязання конфліктів у команді
  • - Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Домашнє завдання: розгляньте та сформуйте своє бачення / потенційні рішення для вибраних кейсів щодо роботи з командою.

Заняття 11.
Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 1
10 липня, середа
  • - Нотації діаграм візуалізації (BPMN, UML, Діаграма компонентів в UML)
  • - Монолітна архітектура
  • - Бази даних, DB-реплікація, DB-масштабування
  • - Вертикальне та горизонтальне масштабування
  • - Балансування навантаження (Load Balancing)
  • - Мережа delivery контенту (CDN)
Заняття 12.
Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 2
15 липня, понеділок
  • - Хмарна архітектура (off- та on-premise) vs внутрішні рішення (in-house)
  • - Мікросервісна архітектура
  • - Погодження бізнесу та технологій
  • - Виявлення й аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
  • - Значущі вимоги до архітектури (SAR або ASR) та атрибути якості

Домашнє завдання: пройдіть тест

Заняття 13.
Управління delivery. Частина 1
17 липня, середа
  • - Модель управління delivery
  • - Додаткові артефакти
  • - Комунікаційні події: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring та Reporting
  • - Аудит прогресу та бюджету
  • - Звітність за контрактом
Заняття 14.
Управління delivery. Частина 2
22 липня, понеділок
  • - Процес управління проєктом/програмою
  • - Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • - Інженерна досконалість та гарантія якості
  • - Управління релізами та контроль змін
  • - Етап розгортання
Заняття 15.
Онлайн-воркшоп
24 липня, середа

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Домашнє завдання: підготуйте презентацію свого Engagement Passport тривалістю 5 хвилин.

 
Відгуки випускників
Козлов Роман
Product Owner, Smart Project
I've attended the Delivery Manager course. It met my expectations completely. They have a friendly user cabinet and the tutor was excellent.
Вікторія Боровецька
Проджект-менеджер, онлайн-школа іноземних мов
Я дещо вагалася, чи йти на курс Delivery Manager, бо не працюю в IT, але було цікаво подивитися на практику управління в цій галузі. Початковий задум «ну, послухаю лекції, а завдання може й не буду робити (бо не з IT)» швидко змінився на «це цікаво — і я хочу впроваджувати ці практики у своїй роботі». Андрій Богданов прекрасно веде цей курс, я отримала величезне задоволення від матеріалу та живого підходу лектора. Дякую йому за адаптацію курсу до наших запитів та побажань — це робить процес навчання ще цікавішим.
Реєстрація
Після проходження курсу ви можете отримати 18 годин PDU.

PDU бали нараховуються всім власникам РМІ сертифікації.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатись», ви погоджуєтеся з умовами оферти та політикою конфіденційності
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.