Онлайн-курс «Delivery Manager» | Бізнес-школа Laba (Лаба)

Покращте якість управління ІТ-проєктами

DeliveryManager

Андрій Богданов
Delivery Director у Luxoft

Цей курс для вас, якщо ви:

  • Project Manager в ІТ

    Прокачаєтесь у веденні комунікацій з клієнтами та створенні команд із delivery ІТ-продуктів.

  • Delivery Manager

    Структуруєте знання технічної бази та розвинете навички управління на практичних кейсах.

  • Scrum Master або Project Coordinator

    Перейдете від статус-чеків до комплексного ведення проєктів, аби обійняти нову посаду.

Ваш карʼєрний буст починається тут

  • Цей курс відповідає стандартам якості навчання міжнародного Інституту управління проєктами (Project Management Institute).

    Laba has been approved by PMI to issue 18 contact hours and PDUs for this course.

  • Прокачуємо скіли на практиці

    Ми розробили практичні завдання, щоб ви закріпили всі матеріали занять. З їхньою допомогою ви пройдете весь воркфлоу Delivery Manager: від переговорів із замовником до реалізації проєкту. А всі домашні завдання обʼєднаєте в Engagement Passport.

  • Живе навчання та більше фідбеку

    Замість заздалегідь записаних теоретичних відеороликів ви навчатиметеся на живих вебінарах із Delivery Director у Luxoft. Протягом курсу отримуватимете фідбек щодо завдань від викладача, обмінюватиметеся досвідом і розбиратимете кейси з іншими студентами.

Основні теми курсу

  1. Delivery в передпродажі

    Ви розберетеся в комерційних моделях і моделях бізнес-взаємодії. Зрозумієте, яка потрібна вам для нового opportunity на проєкті, та опишете бізнес-контекст до неї.

  2. Управління взаємодією

    Перейдете на комплексний рівень керування — і покроково розберете кожен етап життєвого циклу контракту. Ви навчитеся прораховувати фінансові моделі своєї delivery і налагоджувати ефективну комунікацію з клієнтом відповідно до його і ваших очікувань.

  3. Управління delivery

    Побачите, як влаштована модель управління delivery та які події супроводжують її на кожному етапі. Навчитеся складати delivery-план і готувати необхідні артефакти для проєкту.

Викладач:

АНДРІЙ
БОГДАНОВ

  • Delivery Director у Luxoft
  • має 14+ років прикладного досвіду в управлінні проєктами, програмами та delivery ІТ-сервісів
  • пройшов шлях від проєктного менеджера бізнес-трансформацій та change management в UniCredit Bank Ukraine через управління програмами для Швейцарського банку з 1-ю категорією світового значення (Tier 1 Bank)
  • реалізовував масштабні проєкти та програми з бюджетами понад $30 млн
  • має досвід створення та керівництва великими IT outsourcing організаціями на 200+ співробітників
  • сертифікований тренер з управління проєктами та програмами, а також з Agile та SAFe

ПРОГРАМА КУРСУ

01

Delivery Manager: огляд та онбординг

  • Що таке delivery-менеджмент
  • Навіщо знадобився новий тайтл delivery-менеджера
  • Як з’явилися delivery-менеджери
  • Роль та обов’язки delivery-менеджера
  • Матриця компетенцій, навички та мислення
  • Кар’єрний шлях delivery-менеджера

Домашнє завдання: створіть основу презентації для Engagement Passport (Паспорту взаємодії).

02

Вступ до процесу delivery

  • Що означає поняття «бізнес»?
  • Ланцюжок цінності
  • Стилі бізнес-моделей
  • Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • Цінність для бізнесу (Business Model Canvas)
  • Визначення сильних сторін бізнес-юніту

Домашнє завдання: розробіть Value Proposition Canvas / Business Model Canvas для вашого продукту або послуги.

03

Delivery-менеджер у передпродажі

  • Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • Моделі взаємодії в деталях
  • Основні комерційні моделі
  • Методології розробки
  • Метрики та KPI

Домашнє завдання: оберіть відповідну модель взаємодії чи комерційну модель для нового opportunity.

04

Від передпродажу до договору

  • RFI, RFQ та RFP
  • Як зробити успішний перехід від передпродажу до delivery
  • RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions; Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • Statement of work: на що звертати увагу
  • Контрольний перелік готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)

Домашнє завдання: підготуйте пропозицію на запит клієнта (RFP).

05

Delivery-менеджмент як бізнес

  • Рекрутмент у delivery: навіщо він потрібен
  • Стратегії рекрутмента людських ресурсів
  • Управління людськими ресурсами через призму фінансів та місцевих трудових законодавств (employment regulations)
  • Хеджування ризиків: згортання проєкту або команди, овертайми, нестача ресурсів
  • Вартість vs дохід: коефіцієнт використання ресурсів, дохід від бізнесу, маржинальність бізнесу

Домашнє завдання: створіть бізнес-кейс та оцініть opportunity у моделі T&M (Time & Material).

06

Процес управління контрактами

Отримайте алгоритм збирання вимог до проєкту та їхнього формування у WBS

  • Типи та структури контрактів
  • Створення P&L-звітності
  • Інвойсинг та розрахунки з клієнтом
  • Овертайми, шифти, онколи з урахуванням законодавства різних країн
  • Відслідковування бюджету взаємодії та контрактів (GAAP: Contract CAP)
  • Перехід Opportunity в Deal (Deal Validation, Qualification, Approval)
  • Аудит взаємодії та контрактів
  • Рейт-карта
  • Розрахунок відсотка вибуття (Attrition)
  • Буфер ресурсів (Fix-capacity проєкт)

Домашнє завдання: розрахуйте рейти за моделлю T&M, прорахуйте суму інвойсів за місяць і створіть T&M-контракт.

07

Комунікація з клієнтами. Частина 1

  • Як побудувати правильний потік комунікацій
  • Баланс формальних та неформальних комунікацій
  • Сприйняття довіри з боку клієнта
08

Комунікація з клієнтами. Частина 2

  • Особисті та загальні зобов’язання щодо проєкту, відповідальність за проєкт/потік
  • Переговори з клієнтами
  • Робота з незадоволеним клієнтом
  • Формування відносин із мало залученим стейкхолдером
  • Як зрозуміти, чому стейкхолдер налаштований проти нас
  • Практика: розбір кейсів
09

Онлайн-воркшоп

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять

10

Лідерство

  • Зміна майндсету: перехід від технічного фахівця до лідера
  • Перехід від проджект-менеджера до delivery-менеджера: у чому різниця та які виклики з цим пов'язані
  • Портрет лідера команди
  • Комунікація з командою та клієнтами: різниця
  • Мотивація команди: розширення прав та можливостей

Домашнє завдання: заповніть форму самооцінювання за лідерськими якостями.

11

People Management

  • Лідерство та управління: у чому концептуальна різниця
  • Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • Довіра у команді
  • Розвʼязання конфліктів у команді
  • Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Домашнє завдання: розгляньте та сформуйте своє бачення / потенційні рішення для вибраних кейсів щодо роботи з командою.

12

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 1

  • Нотації діаграм візуалізації (BPMN, UML, Діаграма компонентів в UML)
  • Монолітна архітектура
  • Бази даних, DB-реплікація, DB-масштабування
  • Вертикальне та горизонтальне масштабування
  • Балансування навантаження (Load Balancing)
  • Мережа delivery контенту (CDN)
13

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 2

  • Хмарна архітектура (off- та on-premise) vs внутрішні рішення (in-house)
  • Мікросервісна архітектура
  • Узгодження бізнесу та технологій
  • Виявлення й аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
  • Значущі вимоги до архітектури (SAR або ASR) та атрибути якості

Домашнє завдання: пройдіть тест.

14

Управління delivery. Частина 1

  • Модель управління delivery
  • Додаткові артефакти
  • Комунікаційні події: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring та Reporting
  • Аудит прогресу та бюджету
  • Звітність за контрактом
15

Управління delivery. Частина 2

  • Процес управління проєктом/програмою
  • Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • Інженерна досконалість та гарантія якості
  • Управління релізами та контроль змін
  • Етап розгортання
16

Онлайн-воркшоп

  • Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Домашнє завдання: підготуйте презентацію свого Engagement Passport тривалістю 5 хвилин.

ВІДГУКИ СТУДЕНТІВ

Павло Грабчак Project Manager

Справді дякую за курс Delivery Manager! Кожна копійка витрачена мною з користю. Дізнався про те, на що не звертав уваги, згадав те, про що забув, повторив те, що не доводилося використовувати (але це вже просто сфера). Ці знання, які я придбав, я вже бачу, де можу використати, тому пораджу їх знайомим.

Марк Цирульник VP of Engineering

Одна з найкращих платформ в Україні для навчання. Гарні ментори, які на власних кейсах розповідають матеріал. В цілому буде корисно тим, хто тільки входить у роль, і тим, хто вже її виконує, щоби перевірити свої підходи чи почути, як це роблять інші. Не вистачає роботи в групах (але це завжди можна вирішити в межах чатика).

Вікторія Боровецька Проджект-менеджер в онлайн-школі іноземних мов

Я дещо вагалася, чи йти на курс Delivery Manager, бо не працюю в IT, але було цікаво подивитися на практику управління в цій галузі. Початковий задум «ну, послухаю лекції, а завдання може й не буду робити (бо не з IT)» швидко змінився на «це цікаво і я хочу впроваджувати ці практики у своїй роботі». Андрій Богданов прекрасно веде цей курс, я отримала величезне задоволення від матеріалу та живого підходу лектора. Дякую йому за адаптацію курсу до наших запитів та побажань — це робить процес навчання ще цікавішим.

Роман Козлов Product Owner у Smart Project

I've attended Delivery Manager course. It met my expectations completely. They have friendly user cabinet and tutor was excellent.

Хочу на курс

Приєднуйтеся, щоб відточити обов'язки делівері-менеджера на практиці

Реєструючись і натискаючи кнопку "Залишити заявку", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою приватності.