HR-менеджер — онлайн курс-професія, який дасть усе, щоби стартувати в HR | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Курс-
професія

HR-менеджер

Робота ейчара не зупиняється на пошуку кандидатів у LinkedIn. Ваша мета — сформувати комплексну HR-функцію, щоби мотивувати команду, не втрачати таланти та запобігати вигорянню співробітників. Розібратися з цими обов’язками на практиці та стати ейчаром, за якого борються топові компанії, допоможе Ольга Тарасевич, exHRD у Work.ua.
навчіться працювати з кандидатами: від проведення співбесіди до онбордингу
дізнайтесь, як покращити бренд роботодавця та корпоративну культуру
сформуйте плани залучення й утримання талановитих спеціалістів
опануйте HR-метрики й аналітику, щоби демонструвати результати вашої роботи
окресліть своє майбутнє в HR-сфері та отримайте можливість стажування в Laba
10 студентам курсу викладачка зробить персональний розбір LinkedIn-профілю та CV
Знайомтеся з вашою майбутньою викладачкою
Ольга Тарасевич
15+ років досвіду у сфері HR,
ex-HRD у Work.ua
 
This program has been approved for 27 (HR (General)) recertification credit hours toward aPHRTM, aPHRiTM, PHR®, PHRca®, SPHR®, GPHR®, PHRiTM and SPHRiTM recertification through the HR Certification Institute
Має більше 11 років досвіду в сфері HR в таких компаніях, як: EnglishDom, «ПриватБанк», «Щедро»
пройшла шлях від спеціаліста з внутрішніх комунікацій до HRD у компанії з 200+ співробітників
запустила проєкт із навчання керівників у «ПриватБанку» та автоматизувала оцінювання залученості персоналу, збільшивши індекс eNPS на 17%
знизила плинність новачків масових професій із 20% до 15% у «ПриватБанку»
в EnglishDom налаштувала аналітику з оцінювання індексу eNPS, вартості наймання, плинності новачків та середнього стажу роботи
вибудувала систему адаптації нових співробітників, підвищила ефективність роботи віддалених команд та збільшила штат у 2 рази
За 10 тижнів у інтерактивній формі навчання ви отримаєте практичні навички й основні інструменти для старту кар’єри в HR.
Теми, які ми розберемо:
Теми, які ми розберемо:
Проактивні команди
За кожною потужною компанією стоїть сильна команда. Ми допоможемо вам за 10 тижнів прокачати hard- і soft-скіли HR-менеджера, який від А до Я вміє перетворювати групу людей на dream team. Ви дізнаєтесь, де та як шукати потрібних кандидатів. Зрозумієте тонкощі проведення співбесід та сформуєте ефективний процес адаптації новачків.
Розвиток персоналу
Ми пояснимо, як не губити знайдені таланти та використовувати систему Total Rewards. Ви на практиці побачите, як вибудовувати корпоративну культуру та бренд роботодавця, а також розвивати, навчати й оцінювати співробітників.
HR-метрики та аналітика
Ви розберетеся з вимірюванням й аналізом ефективності HR-процесів, щоби демонструвати топменеджменту результати своєї роботи. Дізнаєтесь, які показники варто відстежувати та як розробити HR-метрики, узгоджені з цілями компанії.
Як ми навчаємо:

Закріпити матеріали курсу допоможуть 9 практичних домашніх завдань — ви навчитеся онбордити новачків, досліджувати культуру в компанії та визначати способи мотивації співробітників. Ольга Тарасевич постійно надаватиме фідбек щодо вашої роботи, а наша команда підтримає в процесі навчання.

Старт:
  • 17 вересня
Тривалість:
  • 10 тижнів
  • 20 занять
  • 30+ годин
Формат:
  • Онлайн-вебінари та воркшопи
  • + інтерактиви під час та поза заняттями
  • + особистий зворотний зв’язок щодо домашніх завдань
Запрошені
спікери
Ольга Добжинська Internal Communications Manager у Belkins. Має 15+ років досвіду у сфері маркетингу, комунікаціях та роботі з брендами.
Анастасія Поліщук Former Employer Brand Manager у Genesis, Citi, Deloitte. За свої HR-проєкти в компанії отримала 2 нагороди в рамках премії «HR-бренд — 2020» від grc.ua.
Програма
курсу:
Заняття 1
Знайомимося з професією HR
17 вересня, вівторок, 19:00
 
  • - Професія HR-менеджера: мета в компанії, обов’язки, відмінність між HR-менеджером і рекрутером
  • - Структура HR-відділу залежно від розміру й етапу розвитку компанії
  • - Цикл життя співробітника в компанії та основні HR-процеси
  • - Компетенції HR-менеджера
  • - Основна термінологія в HR
Заняття 2
Ефективна команда
19 вересня, четвер, 19:00
 
  • - 5 вад у роботі команди за П. Ленсіоні
  • - Ефективна команда: ключові показники та способи формування
  • - Модель розвитку команди за Такманом
  • - Типи співробітників, поняття A-players, модель ситуаційного лідерства і поведінка співробітників залежно від ситуації
  • - Вплив лідера на атмосферу й ефективність команди
  • - Як продіагностувати атмосферу в команді
Заняття 3
Практика. Розв'язуємо типові проблеми команд
24 вересня, вівторок, 19:00
 
  • - Люди говорять про інших за їхніми спинами
  • - Співробітники кажуть, що не знають, що робити, і просять керівника знайти рішення за них
  • - Члени команди приховують свої помилки та слабкі сторони
Заняття 4
Опитування в компанії
26 вересня, четвер, 19:00
 
  • - Види, методи, способи підвищення залученості співробітників в опитуваннях
  • - Огляд інструментів для проведення опитувань: Google Forms, Zoho Survey, HRIS-система
  • - Як формулювати запитання та інтерпретувати відповіді
  • - Типові помилки під час підготовки опитувань (та як їх уникати)
  • - Що робити з результатами опитувань (на прикладі eNPS)
Заняття 5
Рекрутмент. Портрет кандидата і методи пошуку спеціалістів
1 жовтня, вівторок, 19:00
 
  • - Як зрозуміти, якого кандидата треба шукати
  • - Заявка на пошук спеціаліста
  • - Складові портрету кандидата та їхня характеристика
  • - Методи пошуку спеціалістів
  • - Оцінювання за поведінковими ознаками, метапрограмами, мотивацією та цінностями
Заняття 6
Практика. Аналізуємо резюме і проводимо співбесіду
2 жовтня, середа, 19:00
Заняття 7
Адаптація: як побудувати та запустити
15 жовтня, вівторок, 19:00
 
  • - Розбираємо тривалість та етапи адаптації
  • - Аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм
  • - Роль HR-менеджера, керівника команди, наставника в період адаптації співробітника
  • - Вибудовуємо процес адаптації
  • - Готуємо план на випробувальний термін
  • - WelcomeBook: формат і складові
  • - Формуємо довіру співробітника: чекліст адаптаційної бесіди
Заняття 8
Total Rewards
17 жовтня, четвер, 19:00
 
  • - Типи мотивації співробітників
  • - Поняття Total Rewards
  • - Оцінювання ефективності співробітника і види компенсацій
  • - Помилки під час оцінювання ефективності
  • - Види бенефітів
  • - Світова практика системи Total Rewards
Заняття 9
Корпоративна культура
22 жовтня, вівторок, 19:00
 
  • - Як формується корпоративна культура
  • - Типи та складові корпоративної культури
  • - Як продіагностувати поточний стан корпкультури
  • - Метрики корпоративної культури
Заняття 10
Практика. Корпоративна культура. Майстермайнд
24 жовтня, четвер, 19:00
 
  • - Керівники не бажають проводити one-to-one зі своїми підлеглими
  • - Працівники часто ходять на перекури
  • - Новачки не знають цінностей компанії
  • - Співробітники масово саботують одну з ключових цінностей
  • - У різних відділах різний тип корпоративної культури (як їх об'єднати та чи варто)
Заняття 11
Корпоративні комунікації
29 жовтня, вівторок, 19:00
 
  • - Як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру
  • - Як вибрати формат та періодичність комунікації зі співробітниками
  • - Внутрішній месенджер: плюси та мінуси
  • - Про що говорити на загальних зборах
  • - Корпоративний блог: ціль та реалізація
  • - Тематика заходів, активностей та тімбілдингу в часи кризи
  • - Особливості комунікації в часи кризи
Заняття 12
Як побудувати бренд роботодавця
31 жовтня, четвер, 19:00
 
  • - Як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою
  • - Як позиціювати компанію
  • - Елементи бренду роботодавця та їхній прояв
  • - Кейс: покроковий план розробки EVP
Заняття 13
Розвиток та навчання в компанії
5 листопада, вівторок, 19:00
 
  • - Чому варто займатися розвитком та навчанням співробітників
  • - Як побудувати можливості кар’єрного зростання в компанії
  • - Розробка індивідуального плану розвитку
  • - Створення навчальних програм у компанії відповідно до запитів бізнесу
  • - Організація зовнішнього навчання
Заняття 14
Оцінювання персоналу і Performance Review
7 листопада, четвер, 19:00
 
  • - Як підібрати критерії для Performance Review
  • - Як організувати процес + типові помилки та ризики
  • - Оцінювання 360: плюси та мінуси
  • - Assessment Center як засіб оцінювання персоналу
Заняття 15
Практика. Assessment Center
12 листопада, вівторок, 19:00

Проводимо Assessment Center на посаду менеджера з продажу послуг

Заняття 16
HR-метрики й аналітика
14 листопада, четвер, 19:00
 
  • - Що HR-менеджеру варто знати про бізнес: способи постановки цілей у компанії, ключові бізнес-метрики
  • - Що таке HR-метрики
  • - Базові метрики HR та як їх вираховувати
  • - Візуальне оформлення даних
  • - Як ухвалювати рішення на основі отриманих даних
  • - Як розробити набір HR-метрик відповідно до бізнес-цілей компанії
Заняття 17
Процес звільнення
19 листопада, вівторок, 19:00
 
  • - Як зрозуміти, коли варто звільняти
  • - Навіщо та як проводити exit-інтерв’ю
  • - Як працювати з результатами exit-інтерв’ю
  • - Хто зі звільнених може повернутись: декретниці, ЗСУ — і стратегія роботи з ними
Заняття 18
HR-маркетинг
21 листопада, четвер, 19:00
 
  • - Основні поняття та термінологія в HR-маркетингу
  • - Інструменти для аналізу ринку
  • - Як аналізувати конкурентів
  • - Що таке воронка HR-маркетингу і як її побудувати
  • - Як відстежувати ключові показники HR-маркетингу
  • - Стратегії HR-маркетингу
Заняття 19
HR-стратегія
26 листопада, вівторок, 19:00
 
  • - Що таке HR-стратегія та для чого вона потрібна
  • - Складові HR-стратегії та етапи розробки
  • - Планування та втілення HR-стратегії
  • -
Заняття 20
Кар’єрні можливості
28 листопада, четвер, 19:00
 
  • - Розвиток кар’єри в HR
  • - Для чого та як розвивати особистий бренд
  • - Заповнюємо профіль у LinkedIn
  • - Як навчатись, що читати та дивитись
 
Залиште
заявку тут
Заповніть форму,
щоб записатись на онлайн-курс
Реєструючись та натискаючи кнопку "записатися", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності
Обязательное поле
Обязательное поле
Обязательное поле