Маркетолог — онлайн-курс для тих хто хоче комлексно розуміти маркетинг | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

МАРКЕТОЛОГ


Пройдіть повний шлях підготовки коротко- і довгострокових маркетингових стратегій: від визначення цільової аудиторії — до планування комунікації з нею.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Дати:

16 січня — 22 лютого

Навчіться поетапно розробляти маркетингові стратегії, розподіляти бюджет на маркетингові активності та обирати ефективні шляхи залучення клієнтів. Складайте конверсійні воронки продажів й карти шляху клієнта, що допомагають закрити болі користувачів.

ДЛЯ КОГО:

  • Власник або фаундер бізнесу

    Розберетесь, як використовувати маркетинг ефективніше та драйвити прибуток вашої компанії за допомогою нього

  • Маркетолог з досвідом до 1 року

    Структуруєте знання, посилите розуміння маркетинг-стратегії та навчитеся розподіляти ресурси на рекламу й інші активності

  • Хочете стати маркетологом

    Отримаєте пул інструментів для старту кар’єри, щоби будувати маркетингові стратегії з нуля та впроваджувати їх самостійно

  • Працюєте на дотичній до маркетингу посаді

    Зрозумієте принципи стратегічного маркетингу та зможете вирости з вузькопрофільного фахівця в повноцінного маркетолога

Теми, які ми розберемо:

  1. Продукт, який люблять

    Унікальна торгова пропозиція — не легенда, про яку говорять серед маркетологів, а інструмент, з яким ви зможете завоювати ринок. На курсі ми поділимося методологіями створення успішних продуктів з нуля, як-от Design Thinking і Jobs-to-be-Done. Розкажемо, як формувати ціннісне повідомлення та доносити його.

  2. Позиціювання бренду

    Товарів сотні, а брендів — одиниці. Ми поділимося ключовими ідентифікаторами, які роблять бренд сильнішим за інші на ринку. Ви навчитеся формувати унікальне позиціювання, будувати архітектуру бренду, визначати його голос. І все для того, щоби достукатися до клієнта та налагодити контакт із ним.

  3. Реалізація маркетингової стратегії

    Плани — це добре, а от як почати їх реалізовувати? Для цього ми пояснимо, як з огляду на ресурси бізнесу визначити бюджет на маркетинг і канали просування. У результаті курсу ви матимете на руках маркетинг-стратегію і тактичний план її досягнення — опис усіх активностей бренду.

Особливості курсу

  • Актуальна маркетингова база

    Отримаєте системну інформацію про маркетинг та його цінність для організації. Опануєте основні компетенції маркетолога, щоби поетапно й структурно розробляти маркетингову стратегію та формувати бюджети для залучення клієнтів.

  • Практичні інструменти маркетолога

    Освоїте SWOT- та PESTEL-аналіз для вивчення ринку, зможете описувати ЦА з інструментом buyer persona, а також опануєте методології створення нових продуктів. Навчитеся розробляти унікальну торгову пропозицію, CJM та воронки продажів.

  • Розробка цілісної стратегії

    На базі всіх матеріалів курсу розробите фінальну презентацію з описом маркетингової стратегії бренду і планом тактичних дій для досягнення поставлених цілей.

ВИКЛАДАЧ

ЮРІЙ
ГЛАДКИЙ

  • Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
  • Входить до списку «100 українців, що надихають» за версією MC.today
  • Серед його клієнтів: Visa, Monobank, «ПриватБанк», «Сільпо», L’Oreal, МХП, Corteva, ENSO
  • Працював із 15 зі 100 найдорожчих брендів в Україні, а також створив, змінив і запустив на ринок понад 50 брендів у 8 країнах
  • Працював із ринками України, США, Казахстану, Словаччини, Румунії, Болгарії та ін.
  • Автор курсу «Як створити бренд у нерухомості» на платформі Laba та запрошений лектор з маркетингу візійного жіночого акселератору «Відважна» за сприяння Мінцифри, «Дія.Бізнес» і Visa

ПРОГРАМА

01

16 січня, 19:00 за Києвом / вівторок

Роль і типи маркетингу

  • Цінність і роль маркетингу для бізнесу
  • Що таке стратегія бізнесу, маркетингу, продажів, сервісу — та як їх поєднувати
  • Типи маркетингу, що драйвлять розвиток компанії
  • Маркетинг-посади та ключові обовʼязки на них
  • Концепції 4Р і 4С, 7Р і 7С

Домашнє завдання (за бажанням): дайте відповідь на «4 запитання Калаканіса» (Про що ваш проєкт? Чому ви займаєтеся саме цим? Чому саме зараз? Чому саме ви повинні перемогти?)

02

18 січня, 19:00 за Києвом / четвер

Ринок і конкуренти

  • Що таке продукт і його ціннісна пропозиція
  • Концепція ринків та їхня сегментація
  • Як обрати і як вивчати цільовий ринок: SWOT- і PESTEL-аналіз, 5 конкурентних сил Портера
  • Коли планувати вихід і розвиток на суміжних чи нових ринках
  • Суть конкуренції: як досліджувати роботу конкурентів
  • Складаємо власну конкурентну стратегію

Домашнє завдання: визначте цільовий ринок, дослідіть конкурентів та створіть карту конкурентного середовища.

03

23 січня, 19:00 за Києвом / вівторок

Цільова аудиторія

  • Як відрізняти цільову аудиторію, лідів і клієнтів
  • Дослідження цільової аудиторії
  • Визначаємо та описуємо свою цільову аудиторію
  • Що таке болі цільової аудиторії та на що вони впливають
  • Як створити персону покупця (buyer persona)

Домашнє завдання: визначте та опишіть цільову аудиторію вашого бренду, а також персону покупця.

04

25 січня, 19:00 за Києвом / четвер

Ціннісна пропозиція та клієнтський досвід

  • Методології створення нових продуктів і сервісів: Design Thinking, Lean Startup, Jobs-to-be-Done
  • Визначаємо переваги, недоліки та важливі характеристики для продуктів і сервісів
  • Як виділити унікальну пропозицію продукту (Unique Selling Proposition)
  • Як і де збирати інформацію про клієнтів
  • Способи сегментації клієнтів
  • Створюємо шлях клієнта — Customer Journey Map

Домашнє завдання: визначте сегменти клієнтів вашого проєкту.

05

30 січня, 19:00 за Києвом / вівторок

Ціноутворення та способи монетизації

  • Основи юніт-економіки для планування маркетингу
  • Суть ціни в маркетингу та природа цінової премії
  • Як встановити ціну на продукт чи сервіс
  • Моделі монетизації: як їх використовувати
  • Знижки в маркетингу: правила створення та використання
06

1 лютого, 19:00 за Києвом / четвер

Позиціювання бренду

  • Концепція бренду і цінність позиціювання для бізнесу
  • Новий бренд, ребрендинг чи оновлення
  • Ключові ідентифікатори бренду (дескриптор)
  • Як досліджувати позиціювання конкурентів
  • Визначення ідеї бренду та його пропозиції
  • Як виразити ідею бренду: піраміда бренду, brand map
  • Що таке архітектура бренду, парасольковий бренд, будинок брендів — і як вони працюють

Домашнє завдання: визначте ідею бренду та опишіть його позиціювання.

07

6 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок

Вибір каналів продажу

  • Типи та місця для продажу
  • Як обрати канал продажу
  • Оцінювання каналів продажу: що вимірювати
  • Як продавати ще більше
  • Налагодження взаємодії між сейлзами та маркетологами

Домашнє завдання: визначте та опишіть канали продажу вашого бренду або компанії.

08

8 лютого, 19:00 за Києвом / четвер

Дизайн бренду

  • Роль дизайну у формуванні бренду
  • Як формується і працює візуальна ідентичність бренду: брендбук, логобук, гайдлайн тощо
  • Упакування, розпакування, запакування
  • Концепція мультисенсорного бренду
09

13 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок

Комунікації: повідомлення та ідеї

  • Планування комунікацій бренду (власні, куплені та отримані медіа)
  • Як визначати стратегічне повідомлення
  • Суть креативної платформи: ідея комунікації, бренд & перфоманс
  • Як створюється контент для маркетингових активностей

Домашнє завдання: сформуйте стратегічне повідомлення й ідею для комунікації бренду на ринку.

10

15 лютого, 19:00 за Києвом / четвер

Формати та канали комунікацій

  • Визначення власної екосистеми каналів комунікації
  • Як і для чого створювати спільноту бренду / SMM
  • Типи платних каналів і формати їхнього використання
  • Оцінювання ефективності кожного з каналів і форматів

Домашнє завдання: створіть карту каналів комунікації бренду, з якими ви працюєте.

11

20 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок

Запуск та реалізація маркетингових активностей

  • Суть і відмінності маркетингової стратегії й тактики
  • Як сформувати маркетингову стратегію бренду: розбираємо покроково
  • Визначення бюджету на маркетинг та просування
  • Як створити план активностей для реалізації стратегії
  • Обраховуємо ефективність реалізації маркетингової стратегії й виконання планів

Домашнє завдання: розробіть презентацію з описом маркетингової стратегії бренду і планом тактичних дій на базі всіх матеріалів, отриманих протягом курсу.

12

22 лютого, 19:00 за Києвом / четвер

Контроль та управління маркетингом

  • Як організувати управління маркетинговими проєктами: методології й програми
  • Управління маркетингом у компанії: процеси, ролі, відповідальність і показники
  • Вибір партнерів для роботи над різними завданнями в маркетингу
  • Як збирати та обробляти маркетингову аналітику

Зареєструватися

Приєднуйтеся, щоби на практиці розібрати кожен елемент маркетингової системи та відточити must-have інструменти маркетолога

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності