Курс з Маркетингу Онлайн: вивчай сучасний Marketing Online | Бізнес-школа Лаба (Лаба)
Онлайн-курс

Маркетолог

Юрій Гладкий

Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій з Юрієм Гладким, CEO бренд-маркетингової агенції Grape. Серед його клієнтів: Visa, Monobank, «ПриватБанк», МХП, L’Oreal, Сільпо, Corteva, ENSO. Після курсу ви:

  • аналізуєте ринок та розумієтеся на своїй аудиторії
  • формуєте стратегію позиціювання та образ бренду
  • знаєте, як відмежуватися від конкурентів
  • будуєте стратегію ціноутворення
  • впевнено працюєте з каналами продажів
  • розробляєте комплексні маркетингові стратегії
Дати:
20 травня  – 27 червня
Тривалість:
(6 тижнів)
Лектор
Юрій Гладкий
Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
  • Oakley

    CEO бренд-маркетингової агенції Grape

Цільова аудиторія

Хто зазвичай купує цей курс
Audience icon
226 студентів (2 потоки)
28% студентів
Власники та
фаундери
розберетесь, як використовувати маркетинг ефективніше та драйвити прибуток вашої компанії за допомогою нього
28% студентів
Маркетологи-початківці
структуруєте знання, посилите розуміння маркетинг-стратегії та навчитеся розподіляти ресурси на рекламу й інші активності
44% студентів
Хочуть стати маркетологом
отримаєте пул інструментів для старту кар’єри, щоби будувати маркетингові стратегії з нуля та впроваджувати їх самостійно

Під час курсу

Ви вивчите такі теми
  • Процеси
    Продукт, який люблять
    • Унікальна торгова пропозиція — не легенда, про яку говорять серед маркетологів, а інструмент, з яким ви зможете завоювати ринок. На курсі ми поділимося такими методологіями створення успішних продуктів з нуля, як-от Design Thinking і Jobs-to-be-Done. Розкажемо, як формувати ціннісне повідомлення та доносити його до цільової аудиторії
    Identity
  • Бренд
    Позиціювання бренду
    • Товарів сотні, а брендів — одиниці. Ми поділимося ключовими ідентифікаторами, які роблять бренд сильнішим за інші на ринку. Ви навчитеся формувати унікальне позиціювання, будувати архітектуру бренду, визначати його голос. І робити все для того, щоби достукатися до клієнта та налагодити контакт із ним
    Communication and campaigns
  • Споживачі
    Реалізація маркетингової кампанії
    • Плани — це добре, але як почати їх реалізовувати? Для цього ми пояснимо, як з огляду на ресурси бізнесу визначити бюджет на маркетинг і канали просування. У результаті курсу ви матимете на руках маркетинг-стратегію і тактичний план її досягнення — опис усіх активностей бренду
    Perfomance

Про курс

Навчальний план
  6 тижнів
  6 модулів
  25 занять
  1. 20/05
    Модуль 1. Інтро в маркетинг 1 відеолекція

    Розберемось, як в​икористовувати маркетинг не як перелік інструментів, а як комплексну систему дій для розвитку бізнесу

    • У чому цінність і роль маркетингу в бізнесі
    • Стратегія бізнесу, маркетингу, продажів, сервісу — та як їх поєднувати
    • Якими типами маркетингу користуються для розвитку бізнесу
    • Типи маркетологів та їхні ключові ролі в компанії
    • Концепції 4Р і 4С, 7Р і 7С
  2. 20/05
    Модуль 2. Аналіз ринку та цільової аудиторії 5 відеолекцій

    Після завершення цього модуля ви вмітимете ефективно взаємодіяти з ринком та цільовою аудиторією. А також визначати стратегії розвитку бізнесу, що базуються на аналізі ринкових умов та потреб споживачів.

    • Продукт і конкуренти
    • Цільовий ринок і сегментація
    • Як визначити цільову аудиторію
    • Болі цільової аудиторії та CJM
    • Цінність і унікальна пропозиція продукту

    Практичне завдання №1: на кейсі улюбленої кавʼярні (або на власному проєкті) провести аналіз ринку та визначити свою цільову аудиторію: створити карту конкурентного середовища, використовуючи «радар Сливоцького», та описати ЦА й сегменти клієнтів.

  3. 30/05 19:00
    Воркшоп №1. Онлайн-заняття та Q&A-сесія
  4. 03/06
    Модуль 3. Бренд 4 відеолекції

    Розглянемо ключові аспекти брендингу, що допоможуть вам зрозуміти, як побудувати сильний та ефективний бренд. За 4 заняття ви пройдете шлях від визначення унікальних характеристик бренду та стратегії комунікації до створення візуальної ідентичності бренду.

    • Позиціювання бренду
    • Комунікація бренду: як спланувати
    • Комунікація бренду: як оцінити ефективність
    • Дизайн бренду

    Практичне завдання №2: визначити ідею бренду та сформувати стратегічне повідомлення для його комунікації на ринку.

  5. 10/06
    Модуль 4. Монетизація та канали продажів 5 відеолекцій

    Ви вже відшліфували свій продукт, віднайшли конкурентні переваги, зрозуміли цільову аудиторію. Наступні кроки — розрахувати юніт-економіку, сформувати стратегію ціноутворення та обрати ефективні канали продажів.

    • Юніт-економіка для планування маркетингу
    • Ціноутворення та монетизація
    • Знижки: як формувати та використовувати
    • Вибір каналів продажу
    • Як продавати більше

    Практичне завдання №3: визначити та описати власні канали продажу.

  1. 17/06
    Модуль 5. Запуск маркетингових активностей 5 відеолекцій

    Результат цього модуля — маркетингова стратегія бренду з фідбеком та рекомендаціями від викладача. Ви дізнаєтесь, як визначити ефективність реалізації стратегії та адаптувати плани відповідно до ринкових умов.

    • Маркетингові стратегії й тактики: відмінності
    • Як сформувати маркетингову стратегію бренду
    • Формування бюджету на маркетинг і просування
    • Планування активностей для реалізації стратегії
    • Як визначити ефективність реалізації маркетингової стратегії та виконання планів

    Практичне завдання №4: розробити презентацію з описом маркетингової стратегії бренду.

  2. 24/06
    Модуль 6. Контроль маркетингових активностей 3 відеолекції

    Успіх будь-якого проєкту — результат не випадковості, а систематичної та структурованої роботи. Впродовж 3 занять ми заглибимось у ключові аспекти контролю маркетингових процесів, які впливають на конкурентоспроможність бізнесу. Також розберемо, як правильно обирати бізнес-партнерів, що сприятимуть розвитку компанії.

    • Управління маркетинговими проєктами: методології та програми
    • Організація роботи з управління маркетингом у компанії: процеси, ролі, відповідальність і показники
    • Як обирати партнерів для роботи над різними завданнями в маркетингу
  3. 27/06 19:00
    Воркшоп №2. Q&A-сесія

    Резюмуємо знання, отримані на курсі. Студенти зможуть поставити запитання та отримати фідбек і рекомендації від Юрія щодо курсового проєкту з розробки маркетингової стратегії

   

Реєстрація

Приєднуйтеся, щоби на практиці розібрати кожен елемент маркетингової системи та
відточити must-have інструменти маркетолога
This is required field!
This is required field!
This is required field!
Реєструючись на курс і натискаючи кнопку «Зареєструватися», ви погоджуєтеся з умовами оферти та політикою конфіденційності й захисту даних