МАРКЕТОЛОГ
Пройдіть повний шлях підготовки коротко- і довгострокових маркетингових стратегій: від визначення цільової аудиторії — до планування комунікації з нею.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
Дати:
16 січня — 22 лютого
Навчіться поетапно розробляти маркетингові стратегії, розподіляти бюджет на маркетингові активності та обирати ефективні шляхи залучення клієнтів. Складайте конверсійні воронки продажів й карти шляху клієнта, що допомагають закрити болі користувачів.
ДЛЯ КОГО:
-
Власник або фаундер бізнесу Розберетесь, як використовувати маркетинг ефективніше та драйвити прибуток вашої компанії за допомогою нього
-
Маркетолог з досвідом до 1 року Структуруєте знання, посилите розуміння маркетинг-стратегії та навчитеся розподіляти ресурси на рекламу й інші активності
-
Хочете стати маркетологом Отримаєте пул інструментів для старту кар’єри, щоби будувати маркетингові стратегії з нуля та впроваджувати їх самостійно
-
Працюєте на дотичній до маркетингу посаді Зрозумієте принципи стратегічного маркетингу та зможете вирости з вузькопрофільного фахівця в повноцінного маркетолога
Теми, які ми розберемо:
-
Продукт, який люблять Унікальна торгова пропозиція — не легенда, про яку говорять серед маркетологів, а інструмент, з яким ви зможете завоювати ринок. На курсі ми поділимося методологіями створення успішних продуктів з нуля, як-от Design Thinking і Jobs-to-be-Done. Розкажемо, як формувати ціннісне повідомлення та доносити його.
-
Позиціювання бренду Товарів сотні, а брендів — одиниці. Ми поділимося ключовими ідентифікаторами, які роблять бренд сильнішим за інші на ринку. Ви навчитеся формувати унікальне позиціювання, будувати архітектуру бренду, визначати його голос. І все для того, щоби достукатися до клієнта та налагодити контакт із ним.
-
Реалізація маркетингової стратегії Плани — це добре, а от як почати їх реалізовувати? Для цього ми пояснимо, як з огляду на ресурси бізнесу визначити бюджет на маркетинг і канали просування. У результаті курсу ви матимете на руках маркетинг-стратегію і тактичний план її досягнення — опис усіх активностей бренду.
Особливості курсу

-
Актуальна маркетингова база
Отримаєте системну інформацію про маркетинг та його цінність для організації. Опануєте основні компетенції маркетолога, щоби поетапно й структурно розробляти маркетингову стратегію та формувати бюджети для залучення клієнтів.
-
Практичні інструменти маркетолога
Освоїте SWOT- та PESTEL-аналіз для вивчення ринку, зможете описувати ЦА з інструментом buyer persona, а також опануєте методології створення нових продуктів. Навчитеся розробляти унікальну торгову пропозицію, CJM та воронки продажів.
-
Розробка цілісної стратегії
На базі всіх матеріалів курсу розробите фінальну презентацію з описом маркетингової стратегії бренду і планом тактичних дій для досягнення поставлених цілей.
ВИКЛАДАЧ

ЮРІЙ
ГЛАДКИЙ
- Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
- Входить до списку «100 українців, що надихають» за версією MC.today
- Серед його клієнтів: Visa, Monobank, «ПриватБанк», «Сільпо», L’Oreal, МХП, Corteva, ENSO
- Працював із 15 зі 100 найдорожчих брендів в Україні, а також створив, змінив і запустив на ринок понад 50 брендів у 8 країнах
- Працював із ринками України, США, Казахстану, Словаччини, Румунії, Болгарії та ін.
- Автор курсу «Як створити бренд у нерухомості» на платформі Laba та запрошений лектор з маркетингу візійного жіночого акселератору «Відважна» за сприяння Мінцифри, «Дія.Бізнес» і Visa
ПРОГРАМА
16 січня, 19:00 за Києвом / вівторок
Роль і типи маркетингу
- Цінність і роль маркетингу для бізнесу
- Що таке стратегія бізнесу, маркетингу, продажів, сервісу — та як їх поєднувати
- Типи маркетингу, що драйвлять розвиток компанії
- Маркетинг-посади та ключові обовʼязки на них
- Концепції 4Р і 4С, 7Р і 7С
Домашнє завдання (за бажанням): дайте відповідь на «4 запитання Калаканіса» (Про що ваш проєкт? Чому ви займаєтеся саме цим? Чому саме зараз? Чому саме ви повинні перемогти?)
18 січня, 19:00 за Києвом / четвер
Ринок і конкуренти
- Що таке продукт і його ціннісна пропозиція
- Концепція ринків та їхня сегментація
- Як обрати і як вивчати цільовий ринок: SWOT- і PESTEL-аналіз, 5 конкурентних сил Портера
- Коли планувати вихід і розвиток на суміжних чи нових ринках
- Суть конкуренції: як досліджувати роботу конкурентів
- Складаємо власну конкурентну стратегію
Домашнє завдання: визначте цільовий ринок, дослідіть конкурентів та створіть карту конкурентного середовища.
23 січня, 19:00 за Києвом / вівторок
Цільова аудиторія
- Як відрізняти цільову аудиторію, лідів і клієнтів
- Дослідження цільової аудиторії
- Визначаємо та описуємо свою цільову аудиторію
- Що таке болі цільової аудиторії та на що вони впливають
- Як створити персону покупця (buyer persona)
Домашнє завдання: визначте та опишіть цільову аудиторію вашого бренду, а також персону покупця.
25 січня, 19:00 за Києвом / четвер
Ціннісна пропозиція та клієнтський досвід
- Методології створення нових продуктів і сервісів: Design Thinking, Lean Startup, Jobs-to-be-Done
- Визначаємо переваги, недоліки та важливі характеристики для продуктів і сервісів
- Як виділити унікальну пропозицію продукту (Unique Selling Proposition)
- Як і де збирати інформацію про клієнтів
- Способи сегментації клієнтів
- Створюємо шлях клієнта — Customer Journey Map
Домашнє завдання: визначте сегменти клієнтів вашого проєкту.
30 січня, 19:00 за Києвом / вівторок
Ціноутворення та способи монетизації
- Основи юніт-економіки для планування маркетингу
- Суть ціни в маркетингу та природа цінової премії
- Як встановити ціну на продукт чи сервіс
- Моделі монетизації: як їх використовувати
- Знижки в маркетингу: правила створення та використання
1 лютого, 19:00 за Києвом / четвер
Позиціювання бренду
- Концепція бренду і цінність позиціювання для бізнесу
- Новий бренд, ребрендинг чи оновлення
- Ключові ідентифікатори бренду (дескриптор)
- Як досліджувати позиціювання конкурентів
- Визначення ідеї бренду та його пропозиції
- Як виразити ідею бренду: піраміда бренду, brand map
- Що таке архітектура бренду, парасольковий бренд, будинок брендів — і як вони працюють
Домашнє завдання: визначте ідею бренду та опишіть його позиціювання.
6 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок
Вибір каналів продажу
- Типи та місця для продажу
- Як обрати канал продажу
- Оцінювання каналів продажу: що вимірювати
- Як продавати ще більше
- Налагодження взаємодії між сейлзами та маркетологами
Домашнє завдання: визначте та опишіть канали продажу вашого бренду або компанії.
8 лютого, 19:00 за Києвом / четвер
Дизайн бренду
- Роль дизайну у формуванні бренду
- Як формується і працює візуальна ідентичність бренду: брендбук, логобук, гайдлайн тощо
- Упакування, розпакування, запакування
- Концепція мультисенсорного бренду
13 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок
Комунікації: повідомлення та ідеї
- Планування комунікацій бренду (власні, куплені та отримані медіа)
- Як визначати стратегічне повідомлення
- Суть креативної платформи: ідея комунікації, бренд & перфоманс
- Як створюється контент для маркетингових активностей
Домашнє завдання: сформуйте стратегічне повідомлення й ідею для комунікації бренду на ринку.
15 лютого, 19:00 за Києвом / четвер
Формати та канали комунікацій
- Визначення власної екосистеми каналів комунікації
- Як і для чого створювати спільноту бренду / SMM
- Типи платних каналів і формати їхнього використання
- Оцінювання ефективності кожного з каналів і форматів
Домашнє завдання: створіть карту каналів комунікації бренду, з якими ви працюєте.
20 лютого, 19:00 за Києвом / вівторок
Запуск та реалізація маркетингових активностей
- Суть і відмінності маркетингової стратегії й тактики
- Як сформувати маркетингову стратегію бренду: розбираємо покроково
- Визначення бюджету на маркетинг та просування
- Як створити план активностей для реалізації стратегії
- Обраховуємо ефективність реалізації маркетингової стратегії й виконання планів
Домашнє завдання: розробіть презентацію з описом маркетингової стратегії бренду і планом тактичних дій на базі всіх матеріалів, отриманих протягом курсу.
22 лютого, 19:00 за Києвом / четвер
Контроль та управління маркетингом
- Як організувати управління маркетинговими проєктами: методології й програми
- Управління маркетингом у компанії: процеси, ролі, відповідальність і показники
- Вибір партнерів для роботи над різними завданнями в маркетингу
- Як збирати та обробляти маркетингову аналітику
Зареєструватися
Приєднуйтеся, щоби на практиці розібрати кожен елемент маркетингової системи та відточити must-have інструменти маркетолога