MARKETING DIRECTOR
Курс-челендж для тих, хто хоче прокачати скіли стратегічного бачення
Креативність, лідерські якості чи стратегічне мислення — що найголовніше для директора з маркетингу? На курсі Marketing Director у вас є можливість запитати про це Guilherme Miguel, Consumer Marketing Director у LinkedIn.
За 10 живих зустрічей ви опануєте інструменти для особистого розвитку в професії, коучингу й безперервного вдосконалення маркетингових команд, побудови концепцій та формування стратегій. Як результат — створите план дій для успішного керівництва командою.
Цей курс для вас, якщо ви:
-
МЕНЕДЖЕР З МАРКЕТИНГУ, який прагне обійняти керівну посаду у сфері маркетингу
-
ФАХІВЕЦЬ З БРЕНДИНГУ, PR АБО ПРОДАЖУ, який хоче розвинути лідерські навички та перейти на керівну посаду у сфері маркетингу
-
ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ, СМО АБО ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР, який хоче розвинути навички стратегічного маркетингу та лідерства або зайнятися маркетинговим консалтингом
ВАШ РОЗВИТОК ПОЧИНАЄТЬСЯ ТУТ
-
Створіть особистий кар’єрний план та розробіть свою маркетингову стратегію.
Застосовуйте вивчене. До кінця курсу матимете дієвий маркетинговий план для своєї компанії з визначеними корото- середньо- та довгостроковими цілями.
-
Живі уроки: особисті, інтерактивні, захопливі.
По інший бік екрана — експерт в індустрії. Візьміть усе від цієї взаємодії. Ставте запитання. Виконуйте завдання. Співпрацюйте з колегами. Питайте порад у викладача в чаті курсу. Дізнайтеся, які прогалини необхідно заповнити саме вам.
ПРО КУРС
-
ВОРКШОПИ Де теорія зустрічається з практикою. Беріться до практичних занять, використовуючи такі напрями діяльності, як картування навичок і створення планів дій. Ви потренуєтеся в зміцненні компетентності, водночас очолюючи інновації.
-
СТРАТЕГІЯ Оцініть і переосмисліть ключові аспекти маркетингової стратегії 360°. Від розробки до реалізації — ви навчитеся погоджувати стратегію з місією та баченням.
-
ПЕРЕОСМИСЛІТЬ МАРКЕТИНГ Це більше, ніж просто реклама! Навчіться керувати кількома брендами. Визначте проблеми, з якими стикається ваша команда. Розвивайтеся як лідер, переосмислюючи свої підходи, стратегії та цілі.
ЛЕКТОР
Guilherme
Miguel
- Consumer Marketing Director, LinkedIn
- 15+ років досвіду роботи в галузі
- Керував командами в різних країнах у LinkedIn, Google, Samsung, Unilever та Ernst & Young.
- Запустив кілька брендів, проєктів та продуктів у Google, таких як Chromecast, YouTube Gaming, Android та Google Assistant.
- Успішно презентував бренд Samsung Galaxy на ринку Латинської Америки.
- Очолює команду LinkedIn з міжнародного маркетингу споживчих товарів у регіонах EMEA, Latam та APAC.
ПРОГРАМА
Середа, 6 вересня 2023
Роль директора з маркетингу
Що означає бути директором з маркетингу? Які компетенції необхідні для цієї ролі? На курсі ми заглибимося в основи, дослідимо ключові особистісні риси та опануємо стратегії, які допоможуть стати успішним директором з маркетингу.
- Роль директора з маркетингу
- Ключові компетенції ефективного директора з маркетингу
- Стратегічне мислення, креативність та ефективне спілкування
- Шлях до кар’єри директора з маркетингу
Домашнє завдання 01: Завдання та цілі
Понеділок, 11 вересня 2023
Шлях до успіху в маркетингу: зібрати команду мрії, налагодити взаємодію
Дізнаємося про організаційні структури та допоможемо вибрати ідеальну для досягнення цілей вашої компанії. Отримайте інсайти для створення приреченої на успіх команди «рок-зірок». Гармонізуйте її роботу з цілями бізнесу та маркетингу.
- Вибір ідеальної організаційної структури маркетингового відділу для досягнення ваших цілей
- Створення успішної та різноманітної за складом маркетингової команди
- Ефективні методи добору та інтерв’ювання персоналу
- Створення бачення, постановка цілей та визначення цінностей команди для досягнення успіху в маркетингу
Середа, 13 вересня 2023
Управління людьми: коучинг маркетингових команд для безперервного вдосконалення
Заглибтеся в складання карти залученості співробітників. Попрактикуйтеся в створенні планів розвитку для та відкрийте механізми й інструменти щоденного коучингу, які перетворять команду на нестримну силу.
- Оцінювання залученості та мотивації співробітників
- Забезпечення залученості в повсякденну маркетингову діяльність
- Мотивація маркетингових команд та управління продуктивністю
- Впровадження планів особистого розвитку для співробітників
- Коучинг для безперервного зростання і добробуту
Домашнє завдання 02: План особистого розвитку
Понеділок, 18 вересня 2023
Маркетингове планування: побудова концепцій та створення стратегій
На цьому занятті ми вивчимо основи маркетингової стратегії та навчимося застосовувати їх на практиці. Ви здобудете навички, на яких тримається успіх, і формуватимете вбивчі маркетингові плани.
- Визначення маркетингових завдань і цілей
- Вибір ідеальної цільової аудиторії
- Класичні та новітні фреймворки маркетингових стратегій
- Персоналізація вашого маркетингового плану для досягнення успіху
- Керівництво командою для виконання завдань вашого маркетингового плану.
Домашнє завдання 03: Disney+ vs. Netflix case study
Середа, 20 вересня 2023
Маркетингові тактики для успіху
Пориньте в субдисципліни маркетингу та дізнайтеся, як скласти чек-лист для команди з урахуванням кожного унікального аспекту кампанії. Від аналізу до стратегій: у нас є все, що вам необхідно.
- Директорська панель управління: ключові субдисципліни маркетингу
- Дослідження ринку та маркетингові метрики
- Медіапланування та вибір каналів збуту
- Маркетинг бренду, роздрібної торгівлі та продуктів
- Підвищення ефективності роботи команди: виконання OKR і списку завдань
Домашнє завдання 04: OKR / To-do list
Понеділок, 25 вересня 2023
Маркетингова реалізація: повсякденна рутина директора
Познайомтеся з повсякденними завданнями директора з маркетингу та розкрийте секретні навички, які підвищують ефективність. Ми озброїмо вас інструментами для успішної роботи в цій динамічній ролі: від управління складними ситуаціями до збереження добробуту команди та запобігання вигорянню.
- Визначення чинника успіху вашої команди
- Делегування, управління, відстеження та контроль
- Ефективна комунікація
- Кризове управління й робота над помилками
- Формування культури добробуту
- Привернення уваги до себе та своєї команди
Середа, 27 вересня 2023
Вплив на стейкхолдерів з інших команд
На цьому занятті отримаємо уявлення про вплив директора з маркетингу на успіх організації. Дізнаємося, які ключові команди здатні визначати долю компанії, та опануємо мистецтво переконливої подачі матеріалу та вправних переговорів.
- Тактики впливу: 1:1, дискусії, спілкування в чатах
- Співпраця з ключовими командами в ролі директора з маркетингу
- Погодження дій із відділом продажу
- Управління вгору і вниз
- Ведення переговорів і представлення бюджету
- Дебати про рентабельність інвестицій: маркетинг проти фінансів
Домашнє завдання 05: Сценарій пітчу бюджету
Понеділок, 2 жовтня 2023
Маркетингові тренди, креативність та інновації: як завжди бути готовим до нових викликів
Відкрийте для себе маркетингові тенденції, що визначають повсякденне життя директорів у різних галузях. Здобудьте тактики, що піддадуть жару вашим кампаніям. На цьому занятті ви також дізнаєтесь, чому в сучасному маркетинговому ландшафті важливо бути амбасадором стійкості, різноманітності та інклюзивності.
- Тенденції ринку: як випередити та перехитрити конкурентів
- Сталий розвиток, різноманіття та інклюзивність
- Фреймворки для маркетингових інновацій
- Запалювання креативності та духу підприємництва вашої команди
Домашнє завдання 06: Трансформаційні тенденції (рефлексія)
Середа, 4 жовтня 2023
Інвестиції в себе та навички своєї команди
Чому так важливо постійно розвивати свої навички та плекати культуру безперервного навчання у своїй команді? Під час воркшопу ми проведемо вас через процес складання плану розвитку навичок, який визначить як ваші наявні таланти, так і бажані надздібності.
- Важливість навичок
- Хард-скіли vs софт-скіли vs компетенції
- Навчання для безперервного зростання
- Воркшоп: побудова карти навичок
Понеділок, 9 жовтня 2023
Воркшоп: план дій директора з маркетингу
Завершуємо курс із розмахом! На підсумковому занятті проаналізуємо уроки, які отримали на цьому шляху. Ви застосуєте вивчене на практиці — складете покроковий план, що допоможе вдихнути силу в нові уміння й завоювати світ маркетингу.
- Практикум: План дій директора з маркетингу — як я вестиму команду, створюватиму маркетингові стратегії, впливатиму на стейкхолдерів та очолюватиму інновації.
- Обмін та отримання зворотного зв’язку щодо планів дій
- Перетворення планів на дії
- Підбиття підсумків курсу
ЗАПИСАТИСЯ
Курс проходить англійською мовою.
Для комфортного навчання вам потрібен рівень Upper-Intermediate та вище.
Заповніть форму, аби приєднатися до курсу. Наш менеджер зв’яжеться з вами та відповість на всі запитання, що вас цікавлять.