Директор з маркетингу – онлайн-курс англійською як стати лідером у маркетингу | Laba (Лаба)
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

MARKETING DIRECTOR

Дати: 6 вересня — 9 жовтня
Живий онлайн-курс з лідерства у маркетингу
 
Мова викладання: АНГЛІЙСЬКА
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
GUILHERME MIGUEL
ГІЛЬЄРМЕ МІГЕЛЬ

Курс-челендж для тих, хто хоче прокачати скіли стратегічного бачення

Креативність, лідерські якості чи стратегічне мислення — що найголовніше для директора з маркетингу? На курсі Marketing Director у вас є можливість запитати про це Guilherme Miguel, Consumer Marketing Director у LinkedIn.

За 10 живих зустрічей ви опануєте інструменти для особистого розвитку в професії, коучингу й безперервного вдосконалення маркетингових команд, побудови концепцій та формування стратегій. Як результат — створите план дій для успішного керівництва командою.

Цей курс для вас, якщо ви:

  • МЕНЕДЖЕР З МАРКЕТИНГУ,

    який прагне обійняти керівну посаду у сфері маркетингу

  • ФАХІВЕЦЬ З БРЕНДИНГУ, PR АБО ПРОДАЖУ,

    який хоче розвинути лідерські навички та перейти на керівну посаду у сфері маркетингу

  • ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ, СМО АБО ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР,

    який хоче розвинути навички стратегічного маркетингу та лідерства або зайнятися маркетинговим консалтингом

ВАШ РОЗВИТОК ПОЧИНАЄТЬСЯ ТУТ

  • Створіть особистий кар’єрний план та розробіть свою маркетингову стратегію.

    Застосовуйте вивчене. До кінця курсу матимете дієвий маркетинговий план для своєї компанії з визначеними корото- середньо- та довгостроковими цілями.

  • Живі уроки: особисті, інтерактивні, захопливі.

    По інший бік екрана — експерт в індустрії. Візьміть усе від цієї взаємодії. Ставте запитання. Виконуйте завдання. Співпрацюйте з колегами. Питайте порад у викладача в чаті курсу. Дізнайтеся, які прогалини необхідно заповнити саме вам.

ПРО КУРС

  1. ВОРКШОПИ

    Де теорія зустрічається з практикою. Беріться до практичних занять, використовуючи такі напрями діяльності, як картування навичок і створення планів дій. Ви потренуєтеся в зміцненні компетентності, водночас очолюючи інновації.

  2. СТРАТЕГІЯ

    Оцініть і переосмисліть ключові аспекти маркетингової стратегії 360°. Від розробки до реалізації — ви навчитеся погоджувати стратегію з місією та баченням.

  3. ПЕРЕОСМИСЛІТЬ МАРКЕТИНГ

    Це більше, ніж просто реклама! Навчіться керувати кількома брендами. Визначте проблеми, з якими стикається ваша команда. Розвивайтеся як лідер, переосмислюючи свої підходи, стратегії та цілі.

ЛЕКТОР

Guilherme
Miguel

  • Consumer Marketing Director, LinkedIn
  • 15+ років досвіду роботи в галузі
  • Керував командами в різних країнах у LinkedIn, Google, Samsung, Unilever та Ernst & Young.
  • Запустив кілька брендів, проєктів та продуктів у Google, таких як Chromecast, YouTube Gaming, Android та Google Assistant.
  • Успішно презентував бренд Samsung Galaxy на ринку Латинської Америки.
  • Очолює команду LinkedIn з міжнародного маркетингу споживчих товарів у регіонах EMEA, Latam та APAC.

ПРОГРАМА

01

Середа, 6 вересня 2023

Роль директора з маркетингу

Що означає бути директором з маркетингу? Які компетенції необхідні для цієї ролі? На курсі ми заглибимося в основи, дослідимо ключові особистісні риси та опануємо стратегії, які допоможуть стати успішним директором з маркетингу.

  • Роль директора з маркетингу
  • Ключові компетенції ефективного директора з маркетингу
  • Стратегічне мислення, креативність та ефективне спілкування
  • Шлях до кар’єри директора з маркетингу

Домашнє завдання 01: Завдання та цілі

02

Понеділок, 11 вересня 2023

Шлях до успіху в маркетингу: зібрати команду мрії, налагодити взаємодію

Дізнаємося про організаційні структури та допоможемо вибрати ідеальну для досягнення цілей вашої компанії. Отримайте інсайти для створення приреченої на успіх команди «рок-зірок». Гармонізуйте її роботу з цілями бізнесу та маркетингу.

  • Вибір ідеальної організаційної структури маркетингового відділу для досягнення ваших цілей
  • Створення успішної та різноманітної за складом маркетингової команди
  • Ефективні методи добору та інтерв’ювання персоналу
  • Створення бачення, постановка цілей та визначення цінностей команди для досягнення успіху в маркетингу
03

Середа, 13 вересня 2023

Управління людьми: коучинг маркетингових команд для безперервного вдосконалення

Заглибтеся в складання карти залученості співробітників. Попрактикуйтеся в створенні планів розвитку для та відкрийте механізми й інструменти щоденного коучингу, які перетворять команду на нестримну силу.

  • Оцінювання залученості та мотивації співробітників
  • Забезпечення залученості в повсякденну маркетингову діяльність
  • Мотивація маркетингових команд та управління продуктивністю
  • Впровадження планів особистого розвитку для співробітників
  • Коучинг для безперервного зростання і добробуту

Домашнє завдання 02: План особистого розвитку

04

Понеділок, 18 вересня 2023

Маркетингове планування: побудова концепцій та створення стратегій

На цьому занятті ми вивчимо основи маркетингової стратегії та навчимося застосовувати їх на практиці. Ви здобудете навички, на яких тримається успіх, і формуватимете вбивчі маркетингові плани.

  • Визначення маркетингових завдань і цілей
  • Вибір ідеальної цільової аудиторії
  • Класичні та новітні фреймворки маркетингових стратегій
  • Персоналізація вашого маркетингового плану для досягнення успіху
  • Керівництво командою для виконання завдань вашого маркетингового плану.

Домашнє завдання 03: Disney+ vs. Netflix case study

05

Середа, 20 вересня 2023

Маркетингові тактики для успіху

Пориньте в субдисципліни маркетингу та дізнайтеся, як скласти чек-лист для команди з урахуванням кожного унікального аспекту кампанії. Від аналізу до стратегій: у нас є все, що вам необхідно.

  • Директорська панель управління: ключові субдисципліни маркетингу
  • Дослідження ринку та маркетингові метрики
  • Медіапланування та вибір каналів збуту
  • Маркетинг бренду, роздрібної торгівлі та продуктів
  • Підвищення ефективності роботи команди: виконання OKR і списку завдань

Домашнє завдання 04: OKR / To-do list

06

Понеділок, 25 вересня 2023

Маркетингова реалізація: повсякденна рутина директора

Познайомтеся з повсякденними завданнями директора з маркетингу та розкрийте секретні навички, які підвищують ефективність. Ми озброїмо вас інструментами для успішної роботи в цій динамічній ролі: від управління складними ситуаціями до збереження добробуту команди та запобігання вигорянню.

  • Визначення чинника успіху вашої команди
  • Делегування, управління, відстеження та контроль
  • Ефективна комунікація
  • Кризове управління й робота над помилками
  • Формування культури добробуту
  • Привернення уваги до себе та своєї команди
07

Середа, 27 вересня 2023

Вплив на стейкхолдерів з інших команд

На цьому занятті отримаємо уявлення про вплив директора з маркетингу на успіх організації. Дізнаємося, які ключові команди здатні визначати долю компанії, та опануємо мистецтво переконливої подачі матеріалу та вправних переговорів.

  • Тактики впливу: 1:1, дискусії, спілкування в чатах
  • Співпраця з ключовими командами в ролі директора з маркетингу
  • Погодження дій із відділом продажу
  • Управління вгору і вниз
  • Ведення переговорів і представлення бюджету
  • Дебати про рентабельність інвестицій: маркетинг проти фінансів

Домашнє завдання 05: Сценарій пітчу бюджету

08

Понеділок, 2 жовтня 2023

Маркетингові тренди, креативність та інновації: як завжди бути готовим до нових викликів

Відкрийте для себе маркетингові тенденції, що визначають повсякденне життя директорів у різних галузях. Здобудьте тактики, що піддадуть жару вашим кампаніям. На цьому занятті ви також дізнаєтесь, чому в сучасному маркетинговому ландшафті важливо бути амбасадором стійкості, різноманітності та інклюзивності.

  • Тенденції ринку: як випередити та перехитрити конкурентів
  • Сталий розвиток, різноманіття та інклюзивність
  • Фреймворки для маркетингових інновацій
  • Запалювання креативності та духу підприємництва вашої команди

Домашнє завдання 06: Трансформаційні тенденції (рефлексія)

09

Середа, 4 жовтня 2023

Інвестиції в себе та навички своєї команди

Чому так важливо постійно розвивати свої навички та плекати культуру безперервного навчання у своїй команді? Під час воркшопу ми проведемо вас через процес складання плану розвитку навичок, який визначить як ваші наявні таланти, так і бажані надздібності.

  • Важливість навичок
  • Хард-скіли vs софт-скіли vs компетенції
  • Навчання для безперервного зростання
  • Воркшоп: побудова карти навичок
10

Понеділок, 9 жовтня 2023

Воркшоп: план дій директора з маркетингу

Завершуємо курс із розмахом! На підсумковому занятті проаналізуємо уроки, які отримали на цьому шляху. Ви застосуєте вивчене на практиці — складете покроковий план, що допоможе вдихнути силу в нові уміння й завоювати світ маркетингу.

  • Практикум: План дій директора з маркетингу — як я вестиму команду, створюватиму маркетингові стратегії, впливатиму на стейкхолдерів та очолюватиму інновації.
  • Обмін та отримання зворотного зв’язку щодо планів дій
  • Перетворення планів на дії
  • Підбиття підсумків курсу

ЗАПИСАТИСЯ

Курс проходить англійською мовою.
Для комфортного навчання вам потрібен рівень Upper-Intermediate та вище.

Заповніть форму, аби приєднатися до курсу. Наш менеджер зв’яжеться з вами та відповість на всі запитання, що вас цікавлять.

Реєструючись та натискаючи кнопку “Записатись”, ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності