Онлайн-курс Продуктова аналітика — для тих, хто хоче не просто залучити, а й затримати та повернути до продукту користувача | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ПРОДУКТОВА АНАЛІТИКА


Станьте універсальним аналітиком, опанувавши 20+ інструментів для роботи з будь-яким продуктом.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Дати:

22 січня — 7 лютого

Важливо не просто залучити, а й затримати та повернути до продукту користувача. Дізнайтесь, як обрати потрібні для вашого продукту метрики та як інтерпретувати отримані дані аналізу для ухвалення дієвих рішень.

ДЛЯ КОГО:

  • Product & Project Managers

    Опануєте аналітичні інструменти для контролю розвитку продукту, визначення його точок зростання та генерування ідей для покращення користувацького досвіду.

  • Продакт-, веб-, дата- і бізнес-аналітики

    Поглибите знання в продуктовій аналітиці, опануєте роботу зі специфічними метриками та інструментами для візуалізації даних.

  • Керівники департаментів та тімліди

    Покращите навички планування завдяки аналітиці на основі маркетингових і фінансових метрик та навчитесь ухвалювати обґрунтовані рішення щодо продукту за допомогою data-driven підходу.

Теми, які ми розберемо:

  1. Метрики

    Для вашого продукту не потрібно застосовувати всі 30+ базових, маркетингових, фінансових та бізнес-метрик. На курсі ви на практиці розберете, як обрати необхідні для вашого продукту показники та як обʼєднати їх між собою, щоби здійснити ефективний аналіз із цінними інсайтами на виході.

  2. Аналіз

    Ви опануєте пул інструментів для збору, аналізу та інтерпретації даних, а також навчитеся знаходити цінні інсайти для покращення користувацького досвіду за допомогою поведінкової сегментації та когортного аналізу. Опануєте роботу з TARS framework для оцінювання якісних аспектів окремих фіч продукту. Дізнаєтесь, коли й навіщо запускати A/B-тест та як інтерпретувати його результати для практичного застосування.

  3. Фінансовий аналіз та планування

    На курсі ви розберетеся в основних фінансових метриках, перестанете губитись у P&L-звіті та зрозумієте, як і де застосовувати unit-економіку для отримання цінних інсайтів для фінансового планування.

Особливості курсу:

  • Софт

    На курсі ви на практиці розроблятимете кастомні дашборди у GA4, навчитеся виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude. Додатково ви розберете та порівняєте софти Mixpanel, Firebase, Power BI, Tableau, BigQuery, Ads Cabinets та ще 9 платформ.

  • 30+ метрик та 20+ інструментів

    Ви навчитеся підбирати відповідно до продукту необхідні метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, розібравшись у їхніх взаємозвʼязках на практиці.

  • Фінансовий блок

    За допомогою ширшого розгляду фінансового аналізу та планування ви навчитеся враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування й визначення точок розвитку компанії.

ЛЕКТОР

ЛАДА
КЛІЩЕНКО

  • Head of Product Analytics у Kyivstar
  • керує командою аналітиків у Kyivstar (близько 27 млн абонентів та 10 млн активних користувачів діджитал-продуктів) у роботі над такими продуктами, як «Мій Київстар», сайт Kyivstar, Kyivstar Shop, а також «Київстар ТБ» і низкою B2B-продуктів
  • розробила наскрізну аналітику між web- та app-продуктами у Kyivstar
  • впровадила процес тестування та пріоритезації ідей всередині команди у Welltech (Amazing Apps) (+150 млн завантажень)
  • покращила користувацький досвід у понад 10 застосунках у галузі Health & Fitness та Productivity
  • управляла командою аналітиків для запуску нового продукту airSlate та оптимізації маркетингу у PDFfiller (100 млн користувачів)
  • покращила показник повернення користувачів у застосунку Muscle Booster (понад 1,5 млн завантажень)

ЗАПРОШЕНИЙ ЛЕКТОР

Алекс Баликов Director of Product and Operations у Nimbus Platform

З нуля вибудував разом з командою продуктову та фінансову аналітику у Nimbus Platform — платформі для діджитал-комунікацій, якою користується понад 1 млн команд, серед яких: Sony, Netflix, Airbnb, Intel, Lenovo та L’Oreal. У 2021 році Google Chrome згадує Nimbus Capture як одне з найулюбленіших розширень Google Chrome для підвищення продуктивності.

Алекс відповідає за growth і product roadmap та керує UX-відділом і відділом аналітики, а також має понад 8 років досвіду роботи з продуктами включно з управлінням запуском на платформі AppSumo, що показав другий результат за продажами в історії.

ПРОГРАМА

01

Вступ до продуктової аналітики. Інструменти та підходи

  • Роль продуктового аналітика у бізнесі
  • Продуктовий менеджер та продуктовий аналітик: навіщо працювати в парі та коли потрібно розділяти дві ролі. Продуктові команди
  • Продуктові дослідження: цикл продуктової розробки, дослідження, ринковий аналіз
  • Огляд на основні інструменти аналітики: Amplitude, Mixpanel, Firebase, Google Analytics, Hotjar/Clarity
  • Інструменти для дослідження конкурентів: App Annie, Similarweb
02

Базові метрики продукту

  • Як визначити метрику North Star для продукту
  • Кроки побудови метрик продукту, визначення оптимальної метрики
  • Приклади неправильних метрик, типові помилки
  • Які стандартні метрики зазвичай використовують (Retention, NPS)
  • Якісні (LTV, ARPU) та кількісні (New Users, MAU, DAU) метрики продукту
  • Взаємодія команди з аналітикою
  • Документація аналітиків, продуктова аналітика в IT-продуктах
03

Дерево метрик, визначення похідних показників

  • Як побудувати дерево метрик
  • Піраміда метрик: від бізнес-метрики до моніторингу (Revenue, Margin, Loyalty, Value, Quality, Marketing Success)
  • Метрики бізнесу: визначення показників ефективності продукту, воронки продажів, пошук точок зростання
  • Маркетингова аналітика: Cost, Impessions, Clicks, CTR, CPC, CPA
  • AARRR-фреймворк: 5 показників, які впливають на розвиток бізнесу
  • Трохи про Growth Hacking
04

Основи статистичного аналізу

  • Основи статистичного аналізу: середня, медіана, квантиль, процентиль
  • Кореляція та причинно-наслідковий зв’язок
  • Типові математичні та статистичні завдання на конкретних кейсах
  • Сегментація за цінністю: RFM-аналіз
  • Практика на занятті: розв'язання задач зі статистики на розуміння теорії
05

Клієнтські дані. Сегментація та когортний аналіз

  • Навіщо потрібна сегментація. Основні типи сегментації клієнтів
  • Сегментація потреб користувачів. Поведінкова сегментація
  • Когортний аналіз. Поведінкова сегментація
  • Customer profiling, segmentation personas development. Метод персон, сценарії, інструменти для роботи з користувачами в рамках продукту та інтерфейсу
06

Фінансове планування

  • Змінні та результуючі показники для фінансового планування
  • Як враховувати попередню динаміку на нові фактори під час прогнозування
  • Точки зростання компанії
07

Фінансовий аналіз

  • Unit Economics (LTV, CAC, LTV/CAC)
  • P&L: Revenue, COGS, Gross Profit, Operating Expenses, EBIT
  • Ключові метрики для SaaS-компаній (MRR, Expansion, Reactivation, Contraction, Churn, NDR)
08

Планування та оцінювання A/B-тестів

  • Що таке A/B-тест і коли варто проводити А/B-тести
  • Навіщо потрібний А/А-тест
  • Дизайн A/B-тесту за допомогою Google Optimize, Firebase та аналогів: етапи запуску, висунення продуктових гіпотез, результати
  • Основна та Health-метрики у тесті
  • Обмеження та складні кейси А/B-тестування
  • Як зібрати результати
  • Коли ухвалювати рішення щодо тесту: проблема підглядання
  • Чому результат тесту постійно змінюється: статистична значущість та довірчі інтервали
  • Через що змінилася метрика: поведінковий аналіз
09

Web- та app-аналітика

  • Аналіз ефективності сайту та мобільних застосунків
  • Інструменти вебаналітики: Google Tag Manager, Hotjar, OWOX BI
  • Аналітика мобільних застосунків. Firebase, Adjust, Amplitude
  • Основи та базове налаштування
  • Семплінг даних. Обмеження GA
  • Налаштування облікового запису та уявлень Google Analytics
  • Сегменти користувачів та події користувача
  • Налаштування цілей та їхнього відстеження через воронку
  • Робота з UTM-мітками
10

Підходи до аналізу окремих фіч

  • TARS framework
  • Внесок окремих фіч у фінансові результати компанії
11

Робота з GA4, GTM та Firebase

  • Робота з подіями (events), best practice із документації
  • Налаштування цілей та їхнього відстеження
  • Тестування в режимі реального часу
  • Користувальницькі змінні
  • USER_ID-налаштування Google Analytics
  • Огляд основних звітів GA
  • Що таке асоційовані конверсії та як перевірити їхню цінність
  • Імпорт та експорт даних
12

User Retention and Lifecycle

  • Що таке Retention. Зв’язок з Product-Market Fit
  • Як оцінити повернення користувачів у продукт
  • Різні види візуалізацій Retention
  • Інсайти з Retention по ринку; який Retention вважається хорошим
  • Про Lifecycle Framework та його зв’язок з Retention
  • Як сегментувати користувачів за їхнім циклом життя у продукті
  • Як використовувати Lifecycle Framework для покращення продукту
13

Репортинг та побудова дашбордів. Робота з Google Data Studio. Частина 1

  • Порівняння Power BI, Tableau, Google Data Studio
  • Джерела даних: BigQuery, Ads Cabinets, GA4
  • Ознайомлення зі структурами даних, в яких зберігається інформація. Як знайти потрібні дані
  • Налаштування Google Data Studio
  • Зв'язок та налаштування різних джерел даних
  • Типи графіків у Google Data Studio, можливості візуалізації
  • Створення дашборду з ключовими метриками продукту
14

Репортинг та висновки через дашборди. Робота з Google Data Studio. Частина 2

  • Планування стратегії розвитку продукту, складання звітності за результатами аналітики та проведеної роботи (яка може бути проєктна документація, як користуватись автоматичними звітами)
  • Як знаходити інсайти з даних на дашборді
  • Нормалізація даних
  • Кореляція та регресія. Умови застосування коефіцієнта кореляції
  • Пошук аномалій у даних

Зареєструватися

Приєднуйтеся, щоб аналізувати користувацькі дані та перетворювати їх на коректні гіпотези для продукту

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності