Живий онлайн-курс Бізнес-аналітик в ІТ — допомагаємо опанувати техніку бізнес-аналізу | Laba (Лаба)
Живий онлайн-курс

Бізнес-аналітик
в ІТ

Ми розробили курс для чинних та майбутніх бізнес-аналітиків, які хочуть знаходити ефективні рішення в роботі з програмним забезпеченням. Розв'язувати проблеми бізнесу на рівні міжнародної компанії вас навчить Наті Назар, Former Director of Service Excellence and Change Management CoE в SoftServe

Після курсу ви зможете:
аналізувати бізнес та знаходити потреби для створення продукту
моделювати бізнес-процеси за допомогою BPMN-діаграм
складати зрозумілі сценарії використання продукту
НАТІ НАЗАР
11+ років практичного досвіду в бізнес-аналізі ІТ-індустрії
Former Director of Service Excellence and Change Management CoE в SoftServe
Співзасновниця Business Analysis Community з понад 3000 учасників
Керувала Business Analysis Office у SoftServe зі штатом до 400 аналітиків
На позиціях ментора й тренера проводить навчання внутрішніх BA в SoftServe
> Ініціювала та інтегрувала в SoftServe інноваційний хаб для тестування бізнес-ідей та дослідження ринків
> Відповідає у SoftServe за розвиток нової компетенції Change Management — формує структуру послуг для компанії з 14 000 співробітників та клієнтів
Для комфортного проходження курсу вам потрібен рівень англійської Intermediate та вище.
Про курс
Стратегічний аналіз
Розберіться, як виявляти проблеми в проєкті та знаходити ефективні рішення. Створіть мапу зацікавлених осіб, проведіть аналіз документації, ринку, користувачів та вимог до продукту. Ми пояснимо, як аналізувати поточний і майбутній стан проєкту, структурувати інформацію та пріоритезувати задачі.
Ключові техніки та виміри продукту
IT-продукти, що з року в рік залишаються затребуваними на ринку, — рішення, які з'явилися внаслідок комплексного дослідження даних. Ви на практиці навчитеся грамотно збирати вимоги, формувати user persona, empathy map та user journey, розробляти процесні діаграми та візуалізувати рішення.
Презентуйте ідеї так, аби їм давали зелене світло
Щоби ваші рішення були спочатку почуті зацікавленими сторонами, а згодом правильно реалізовані командою розробників, — треба вміти їх презентувати. Ми розберемо, як лаконічно та наочно доносити ідеї, аби їх чули та розуміли. Пояснимо, в чому сила сторітелінгу та як комунікувати так, щоби вас сприймали як експерта.
Старт:
28 вересня
Тривалість:
13 тижнів
24 заняття
щовівторка та щочетверга
19:00 (UTC+2)
Формат:
Живі лекції
+ практика під час онлайн-занять
+ групові/індивідуальні домашні завдання + воркшопи
+ особистий фідбек викладача щодо домашніх завдань
Мова курсу: українська
Laba прагне, щоби ви мали найкращий досвід навчання:
Чи існує універсальне бізнес-рішення?
Навряд. Але ми поділимося найефективнішими стратегіями, методами та інструментами бізнес-аналізу, які ви зможете застосовувати щоденно у своїй роботі.
Підтримуємо кожного
Протягом усього курсу вас супроводжує лектор і наша команда. Вас підтримають під час роботи над домашнім завданням, а ще ви отримаєте індивідуальний фідбек та відповіді на свої запитання під час воркшопів та занять.
Програма
курсу:
Занятие 1.
Історія бізнес аналізу
28 вересня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - історія розвитку бізнес-аналізу
  • - автори та ключові фреймворки
  • - міфи та контроверсії
  • - термінологія бізнес-аналізу
Занятие 2.
Цінність бізнес-аналітика на ІТ-проєктах
3 жовтня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - види аналітиків та їх особливості
  • - роль та ключові функції
  • - цінність бізнес-аналітика для проєкту, команди та клієнта
Занятие 3.
Зацікавлені особи та їхнє залучення
5 жовтня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - типи стейкхолдерів, їхні ролі та рівень впливу на проєкт
  • - огляд технік аналізу: RACI, influence-interest matrix та impact map

Завдання №1: Ознайомтесь із вихідними даними курсового проєкту. Створіть мапу зацікавлених осіб, їхніх ролей та впливу на проєкт. Проведіть аналіз документації.

Занятие 4.
Аналіз стратегії
10 жовтня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - аналіз потреб
  • - аналіз поточного та майбутнього стану проєкту
  • - огляд технік: business model canvas та value proposition canvas
  • - розбираємо, що таке бізнес-кейс

Завдання №2: Розробіть канву бізнес-моделі проєкту.

Занятие 5.
Аналіз потреб
12 жовтня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - з чого починається кожен проєкт: запит RFP/RFQ
  • - особливості підходу «дизайн-мислення»
  • - аналіз проблем із застосуванням технік 5why
  • - як визначати цілі проєкту

Завдання №3: Задокументуйте цілі та ключову проблему, яку розв’язує проєкт/продукт.

Занятие 6.
Аналіз потреб (частина 2)
17 жовтня, 19:00 UTC +2 / вівторок
Занятие 7.
Аналіз ринку
19 жовтня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - принципи позиціювання продукту/рішень на ринку
  • - аналіз конкурентів
  • - як виявити переваги та недоліки продукту

Завдання №4: Створіть порівняльну таблицю з аналізом переваг та недоліків конкурентних продуктів за визначеними критеріями: обсяг ринку, популярність, задоволеність, набір функціонала тощо.

Занятие 8.
Види вимог та підходи до їхнього виявлення
24 жовтня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - розбираємо види вимог: бізнес, користувацькі, функціональні/нефункціональні, транзакційні
  • - процес збору вимог
Занятие 9.
Виявляй та втілюй: 7 вимірів продукту
26 жовтня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - як структурувати інформацію за фреймворком «7 вимірів продукту»
  • - принципи, переваги та робота з цим фреймворком
  • - розбираємо техніки: business model та value proposition canvas

Завдання №5 [не обов’язкове] : Створіть value proposition для власного продукту.

Занятие 10.
Користувачі
31 жовтня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - аналізуємо користувачів за допомогою user interviews
  • - empathy map та user journey як ключові техніки аналізу потреб користувачів
  • - створюємо user persona для кожної групи користувачів

Завдання №6 : Розробіть User persona основних груп користувачів та опишіть їхні ключові вимоги.

Показати більше
Заповніть форму,
щоб отримати знижку 10%
Для комфортного навчання вам потрібен рівень англійської Intermediate та вище.

Наші курси недоступні для громадян росії та білорусі.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Зареєструватися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Лідери ринку
онлайн-освіти
7 років допомагаємо студентам розвивати бізнес та досягати професійних цілей
Навчили 60 тис. слухачів, і це не межа
Акредитовані міжнародними організаціями — PMI (США), HRCI (США), IIBA (Канада)
Наша мета — ваше професійне зростання. Наші курси — більше, ніж просто лекції.
Усе навчання в одному місці
Ви займатиметеся у своєму особистому онлайн-кабінеті.
Сертифікат, який цінується роботодавцями
Як підтвердження ваших знань та опанованих навичок.
Рік доступу до матеріалів
Лекції, кейси та статті структуровані та доступні протягом одного року.
Практичні домашні завдання
Ви здобудете максимум прикладних знань та інструментів.
Завжди на зв’язку
Викладач та наша команда завжди готові допомогти вам — варто лише запитати.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.