Онлайн-курс Product management — для тих, хто хоче створювати успішні продукти| Laba (Лаба)
< живий онлайн-курс > < 8 тижнів >

Product Manager 2.0

Пройдіть весь шлях продуктової розробки за 17 практичних занять і навчіться покращувати свій продукт відповідно до потреб користувачів та вимог ринку.

Олексій Орлов

Chief Product Innovations
Officer у Jooble

читати далі
дата: нові дати незабаром
тривалість: 17 занять

Як створити продукт, який справді потрібен користувачам? Як перевіряти гіпотези зростання та своєчасно масштабувати продукт? Покроково пройти весь продуктовий життєвий цикл вам допоможе Олексій Орлов, Chief Product Innovations Officer у Jooble.

Курс підійде:
Product Manager

Систематизуєте і поглибите знання, отримаєте практичні інструменти для управління продуктами на різних етапах їхнього життєвого циклу

Project manager

Отримаєте всебічну систему знань для опанування продуктового підходу, аби врешті перейти на позицію продакт-менеджера

Бізнес-аналітику

Закриєте прогалини у знаннях і отримаєте інструменти, необхідні для подальшого зростання в ролі продакта

СЕО та фаундеру стартапу або невеликої ІТ-компанії

Навчитеся поетапно менеджерити всі продуктові процеси роботи: від пошуку PMF — до зростання та масштабування. Дізнаєтесь, як знаходити цінні інсайти на всіх етапах життєвого циклу продукту.

Про курс
Після курсу ви зможете:

➡ ітеративно шукати product-market fit та вимірювати його
➡ проводити якісні дослідження, глибинні інтерв’ю та проєктувати гарні рішення
➡ ростити продукт через вимірювання і перевірку гіпотез для retention, engagement, acquisition та монетизації
➡ вимірювати правильні метрики та використовувати unit-економіку для продуктових рішень
➡ формулювати якісні продуктові гіпотези й тестувати їх

Зареєструватись
До програми курсу входять:
01
Пошук Product-market fit

Дізнаєтесь, як визначити біль та реальну потребу, яку закриє ваш продукт. Вивчите ключові метрики бізнес-моделей, механіки монетизації та необхідні метрики, щоб розуміти, чи знаходить ваш продукт своє місце на ринку.

02
Feature Development

Задача зрілого продукту — постійно розширювати цінність, щоб задовольняти нові вимоги користувачів. Навчіться проводити якісний аналіз та глибинні інтерв'ю, щоб визначати потреби та проєктувати нові фічі.

03
Product growth/масштабування

Дізнайтеся, як ростити продукт через вимірювання та постійне тестування гіпотез, покращення retention, engagement, acquisition та монетизації. Навчіться ефективно долати ключові виклики масштабування продукту, що зростає.

Викладач
Олексій Орлов
Chief Product Innovations Officer у Jooble
ексдиректор продуктової екосистеми Creatio (B2B SaaS), де створював та управляв продуктовими, інженерними, креативними та BizDev-командами
керує стартап-студією Jooble Venture Lab, де створює екосистему продуктів у домені HRTech
має 13 років менеджерського та лідерського досвіду в IT — за цей час запустив десятки проєктів та продуктів, а також створив корпоративну стартап-студію в домені HRTech
побудував B2B marketing automation продукт, який привів понад 400 enterprise-клієнтів і досягнув лідерських позицій на ринку
запустив B2B SaaS маркетплейс з нуля до 700+ застосунків від 200 розробників
Програма курсу
Реєстрація
Реєструючись, ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.