Product Manager 2.0
Пройдіть весь шлях продуктової розробки за 17 практичних занять і навчіться покращувати свій продукт відповідно до потреб користувачів та вимог ринку.
Олексій Орлов
Chief Product Innovations
Officer у Jooble

Як створити продукт, який справді потрібен користувачам? Як перевіряти гіпотези зростання та своєчасно масштабувати продукт? Покроково пройти весь продуктовий життєвий цикл вам допоможе Олексій Орлов, Chief Product Innovations Officer у Jooble.
* мова викладання: українська
Систематизуєте і поглибите знання, отримаєте практичні інструменти для управління продуктами на різних етапах їхнього життєвого циклу
Отримаєте всебічну систему знань для опанування продуктового підходу, аби врешті перейти на позицію продакт-менеджера
Закриєте прогалини у знаннях і отримаєте інструменти, необхідні для подальшого зростання в ролі продакта

➡ ітеративно шукати product-market fit та вимірювати його
➡ проводити якісні дослідження, глибинні інтерв’ю та проєктувати гарні рішення
➡ ростити продукт через вимірювання і перевірку гіпотез для retention, engagement, acquisition та монетизації
➡ вимірювати правильні метрики та використовувати unit-економіку для продуктових рішень
➡ формулювати якісні продуктові гіпотези й тестувати їх
Дізнаєтесь, як визначити біль та реальну потребу, яку закриє ваш продукт. Вивчите ключові метрики бізнес-моделей, механіки монетизації та необхідні метрики, щоб розуміти, чи знаходить ваш продукт своє місце на ринку.
Задача зрілого продукту — постійно розширювати цінність, щоб задовольняти нові вимоги користувачів. Навчіться проводити якісний аналіз та глибинні інтерв'ю, щоб визначати потреби та проєктувати нові фічі.
Дізнайтеся, як ростити продукт через вимірювання та постійне тестування гіпотез, покращення retention, engagement, acquisition та монетизації. Навчіться ефективно долати ключові виклики масштабування продукту, що зростає.

- Роль та місце продакт-менеджера в продуктових організаціях
- Як бути ефективним лідером команди з дизайну та розробки продукту
- Продуктовий маркетинг і чому кожен продакт-менеджер має бути маркетологом
- Команди продажу й підтримки: як отримувати інсайти від тих, хто спілкується з клієнтами щодня
- Взаємодія зі стейкхолдерами продукту
- Пошук product-market fit: завдання, які потрібно розв’язати на початкових етапах існування продукту та під час виходу на нові ринки
- Вдосконалення ціннісної пропозиції продукту
- Product Growth: як збільшити кількість користувачів, які отримують цінність продукту
- Масштабування: продуктова робота, не направлена на створення цінності, але критично необхідна для успіху продукту, що зростає
- Персони користувача
- Ідеї нових фіч для розширення value proposition продукту
- Оцінка та пріоритизація фіч із використанням RICE framework
- Скоуп фічі: визначення MVP за допомогою інструментів Feature hamburger та Impact mapping
- Дизайн фіч: проєктування рішення, яке насправді розв’яже проблему
- Інструменти дизайну фіч:
- аналіз конкурентів
- психологія користувачів
- карткове сортування
- UX-евристики
- тестування прототипів
- Babysitting
- Оцінка фіч за допомогою HEART metrics