Business English for marketers — онлайн-курс | Практика маркетингової бізнес-лексики у Vocabulaba

онлайн-курс

14 грудня - 3 квітня

Business English for marketers

  • Intermediate (B1)
  • 35 онлайн-занять
  • графік на вибір
  • 2 викладачі

Опануйте мову маркетингу англійською. Розширте карʼєрні можливості для роботи з іноземними колегами: від розробки нових продуктів та маркетингових планів — і до презентації стратегії бренду.

Наша мета — підготувати вас до реальних викликів використання інглішу на роботі. Чи то співбесіда, чи то презентація, чи то переговори.

Як це — навчатися у Vocabulaba?

Лише професійний [вокабуляр]

Розбираємо та прокачуємо той словниковий запас, який ви зможете використати в роботі. Вільно інтерпретувати маркетингові дані англійською допоможуть автентичні статті та відео.

picture

Софт-скіли та комунікація

На практиці розглянемо, як обговорювати стратегії брендингу та позиціювання бренду на глобальному ринку. Розберемо, як аналізувати досвід клієнта та аргументувати свою думку під час переговорів англійською.

picture

Ми не вчимо англійської з нуля, але допоможемо прокачати її відповідно до вимог індустрії

Для навчання вам потрібно:

Мати понад 1 рік досвіду у сфері

Ви вже володієте бізнес-термінологією та маєте певний досвід, але хочете перекласти його у площину англійської.

Знати англійську на рівні від В1

Intermediate level — це основа, яку ви зможете відточити профільною лексикою та комунікативними скілами.

picture

Знайомтеся

Прокачати англійську вам допомагатимуть одразу два викладачі

Олена Тищенко

Business English Teacher

  • має 19 років досвіду викладання англійської

  • навчила понад 1000 студентів

  • працювала перекладачем в посольствах та при міністерствах, а також перекладала на міжнародних подіях та конференціях — зокрема для конференції за організації NATO

  • викладала корпоративну англійську в Yappi Corporate для більш ніж 15 компаній (Siemens, Royal Canin, NovaPay, AWT Bavaria)

Анна Жемелінська

Group Brand Manager at Henkel

  • має понад 10 років досвіду в маркетингу

  • останні 6 років працює в Henkel, де посприяла підвищенню показників ринкової частки у таких брендів, як-от: Bref, Somat, Clin, Perwoll та Silan

  • за 2 роки роботи в Mattel збільшила частки голосу (SOV) на 20% для брендів Barbie, Monster High (MH) і Ever After High (EAH)

  • займалася запуском брендів DC Superhero Girls та Enchantimals на українському ринку

Ваші результати після курсу:

Ми фокусуємося на real-world business contexts. Ви отримаєте ті навички, які допоможуть посилити ваш професійний досвід, і одразу засвоїте їх на практиці англійською.

picture

Вільно спілкуєтеся на теми маркетингу

Розумієте, що відбувається в міжнародній індустрії, і можете обговорити це з колегами.

picture

Знаєте принципи маркетингової етики

Знайомі з етикою ухвалення маркетингових рішень та володієте функціональною мовою для їхнього обговорення.

picture

Посилили скіл бізнес-комунікацій

Можете вести переговори, зустрічі та презентації з топменеджментом чи клієнтами.

picture

Прокачали загальне розуміння мови

Listening або reading — на курсі ви працюватимете з різними форматами матеріалів.

Програма

Щоби навчання було комфортнішим, ми розділимо потік курсу на 4 групи (до 10 студентів у кожній). Обирайте групу зі зручним графіком занять заздалегідь, адже кількість місць обмежена.

  • Вт/Чт

    09:00 – 10:30

  • Пн/Пт

    13:00 – 14:30

  • Пн/Чт

    17:00 – 18:30

  • Вт/Чт

    18:30 – 20:00

Module 01

Basic marketing concepts and terminology

3 заняття

2 домашніх завдання

Розпочнемо з основних маркетингових концепцій, розберемо ключову термінологію та еволюцію маркетингового міксу.

1. Introduction to marketing terminology

  • Маркетинг та його роль у бізнесі
  • Типи маркетингу та спеціалістів у цій сфері
  • Бізнес-стратегія, маркетингова стратегія та стратегія бренду
  • Основні концепції маркетингу: 4Рs, 7Рs, 7Сs

2. Marketing Ethics and CSR

  • Моральні аспекти в маркетингу: етика в ухваленні маркетингових рішень
  • Принципи та норми маркетингової етики: правдивість, справедливість, повага до споживачів тощо
  • Правові аспекти маркетингу
  • Корпоративна соціальна відповідальність (CSR) та її значення для бізнесу
  • Функціональна мова для обговорень і дискусій

3. Evolution of Marketing Mix Model

  • Як змінилася модель маркетинг-мікс під впливом Четвертої індустріальної революції
  • Інтегрована модель впливу у сучасній Era of choice
  • Концепція цілісного маркетингу як метод уніфікації ринку

Module 02

Product Management

3 заняття

3 домашніх завдання

Розглянемо кожен етап життєвого циклу продукту та розберемося в особливостях його адаптації на міжнародному ринку.

4. New product development

  • Алгоритм розробки продукту
  • Спеціалізована лексика у процесі розробки продукту
  • Функціональна мова для мозкового штурму
  • Проєктування та тестування: аналіз англомовних інструкцій і директив для розробки нових продуктів
  • Управління ризиками та стратегії їхньої мінімізації
  • Підготовка продукту до випуску на ринок: опис процедур та завдань, створення англомовного плану впровадження продукту

5. Product life cycles

  • 6 етапів життєвого циклу продукту
  • Варіативність життєвого циклу продукту на міжнародних ринках
  • Вплив культурних і регіональних особливостей на цикли життя продукту
  • Адаптація продуктів згідно з культурними особливостями
  • Локалізація продукту

6. Creating value proposition

  • Класифікація попиту споживача: види попиту та рівні продукту/послуги
  • Побудова мапи сприйняття та ціннісної пропозиції бренду як інструмент позиціювання
  • Метод дизайнерського підходу під час розробки нових продуктів

Module 03

Marketing Strategies

4 заняття

3 домашніх завдання

Опануємо інструменти для аналізу цільової аудиторії та конкурентів у маркетинговій стратегії, а також підходи до проведення досліджень і стратегічного планування.

7. Competitor Analysis

  • Аналіз конкурентів у маркетинговій стратегії
  • Інструменти аналізу конкурентів
  • Методи для збору інформації про конкурентів
  • SWOT- та PESTEL-аналіз. П’ять сил Портера

8. Target Audience

  • Сегментація аудиторії: термінологія, фрази. Болі цільової аудиторії
  • Методи та стратегії сегментації цільових аудиторій
  • Створення профілю клієнта ICP vs Persona

9. Evolution of marketing strategies and approaches to brand portfolio management

  • 10 шкіл стратегічних думок Мінцберга та види стратегії
  • Методи ефективного управління портфоліо брендів: матриці BCG, McKinsey & Ansoff
  • «Стратегічний діамант»: дієва модель стратегічного планування

10. Marketing Research

  • Розбираємо ключові поняття маркетингових досліджень
  • Розглядаємо методи досліджень ринку
  • Огляд підходів до маркетингових досліджень
  • Вивчаємо лексику й термінологію
  • Мова опису та аналізу графіків досліджень

Module 04

Product positioning and customer experience: from strategies to analysis

2 заняття

2 домашніх завдання

Розберемо різновиди стратегій позиціювання та етапи шляху споживача для забезпечення найкращого клієнтського досвіду.

11. Functional language in product positioning strategies

  • Позиціювання продукту: поняття та роль у маркетингу
  • Різновиди стратегій позиціювання: за якістю, за ціною, за користю, за конкурентами тощо
  • Функціональна мова під час вибору та реалізації стратегії позиціювання

12. Following the Consumer on his Consumer Journey

  • Персона та шлях споживача: точки взаємодії клієнта з брендом до, під час і після покупки
  • Виявлення перешкод і створення найкращого клієнтського досвіду
  • Воронка споживчого маркетингу: еволюція від моделі AIDA до моделей (D)ANCE & 5A / Brand Champions Funnel

Module 05

Branding

3 заняття

3 домашніх завдання

Отримаємо відповідь на питання про залежність успішності бренду від його репутації та визначимо основні складові вдалої комунікаційної моделі.

13. Brand Building

  • Бренд і брендинг
  • Бренд-словник
  • Імідж бренду
  • Бренд-платформа: основні елементи

14. How to manage a brand's reputation

  • Як успіх компанії залежить від репутації бренду
  • Цінності бренду та їхній опис
  • PR-стратегії під час криз та управління репутацією

15. Brand Identity & Brand Communication Model

  • Компетенції та індивідуальність бренду відповідно до Девіда Аакера
  • 8 складових комплексної комунікаційної моделі
  • Комунікаційний мікс: Paid, Owned & Earned Media

Module 06

Marketing Analytics

3 заняття

3 домашніх завдання

Розберемось у ключових маркетингових метриках та інструментах для аналізу й підготовки маркетингового звіту.

16. Key marketing metrics

  • CTR (Click-Through Rate), ROI (Return on Investment), Conversion Rate тощо
  • Важливість метрик в ухваленні рішень
  • Засоби для вимірювання та відстеження метрик

17. Data Analysis

  • Інструменти та методи аналізу даних у маркетинговому контексті
  • Інтерпретація та висновки з аналізу даних
  • Лексика для текстових описів графіків і таблиць
  • Функціональна мова для презентацій
  • Звітність перед командою

18. Preparation and Presentation of Reports

  • Структура маркетингового звіту
  • Лексика та функціональна мова для пояснення даних
  • Ефективна комунікація через звіти
  • Функціональна мова для створення звітів

Module 07

Business Communication

3 заняття

3 домашніх завдання

Розберемось у принципах ділового етикету та опануємо необхідну функціональну лексику для ведення переговорів і налагодження нетворкінгу.

19. Netiquette, Business Correspondence and Digital Workplace Communication

  • Принципи мережевого етикету
  • Типи ділового листування. Мовні та стилістичні особливості
  • Професійний тон та мова
  • Ефективне використання корпоративних месенджерів
  • Особливості комунікації під час відеоконференцій

20. Meetings and Negotiations

  • Дотримання ділового етикету
  • Функціональна мова для різних етапів зустрічей та переговорів
  • Тактики переговорів та стратегії компромісу
  • Психологія переговорів

21. Networking

  • Ефективні стратегії нетворкінгу: пошук можливостей та визначення цілей
  • Elevator Pitch
  • Створюємо професійний профіль LinkedIn
  • Заходи та конференції: ініціювання та проведення розмов, побудова взаємодії, стратегії для подальшої співпраці
  • Міжкультурні мережеві зв’язки

Module 08

English for digital marketing

4 заняття

4 домашніх завдання

Прокачаємо навички роботи в діджитал-маркетингу англійською: підготовку комунікацій у соцмережах, взаємодію з клієнтами під час email-кампаній та застосування SEO.

22. Digital Marketing Tools

  • Розбір платформ та інструментів діджитал-маркетингу
  • Англійська мова для пошуку ключових слів та аналізу конкурентів
  • Практика підбору ефективних ключових слів для маркетингових кампаній
  • Аналіз вебаналітики
  • Соціальні медіа та контент-маркетинг

23. Search Engine Optimization (SEO)

  • Ключові терміни та поняття у сфері SEO
  • Англійська мова для пошуку та вибору відповідних ключових слів і фраз для конкретного вебсайту чи бізнесу
  • Аналіз результатів пошуку англійською мовою та вибір релевантних ключових слів
  • Посилання та лінкбілдинг

24. Email Marketing

  • Терміни й поняття, пов'язані з email-маркетингом
  • Створення та розсилка email-кампаній
  • Аналіз та відстеження результатів
  • Взаємодія з клієнтами через email-комунікацію

25. Utilizing Social Media for Promotion

  • Термінологія та поняття, пов'язані із соцмережами
  • Створення та публікація контенту
  • Англійська для написання текстів та створення візуального контенту
  • Взаємодія з аудиторією

Module 09

Team Collaboration

3 заняття

3 домашніх завдання

Посилимо навички ефективного лідерства та мотивації команди, а також розберемось у принципах та особливостях налагодження міжкультурної комунікації.

26. Leadership and Management in Teams

  • Ефективне лідерство: риси лідера та методи мотивації команди
  • Управління проєктами: скіли керівника та планування

27. Effective Team Management model based on Leadership

  • «Коло безпеки» за Саймоном Сінеком: формування довіри та співпраці як засад продуктивності
  • Теорія «Айсберг» та розв'язання конфліктів відповідно до моделі Томаса — Кілманна
  • Теорія ситуаційного лідерства за П. Херсі та К. Бленчардом

28. Cross-Cultural Communication

  • Теорія культурних вимірів Г. Хофстеде
  • Ефективна міжкультурна комунікація: стратегії та принципи

Module 10

Marketing Trends

2 заняття

2 домашніх завдання

Розберемо сучасні маркетингові тренди та навчимося планувати стратегії впровадження інновацій з урахуванням можливих ризиків.

29. Trends for 2023–2024 in marketing and innovations in marketing approaches

  • Огляд сучасного маркетингового ландшафту
  • Вплив технологічних змін на маркетинг
  • Аналіз актуальних трендів у рекламі та поведінці споживача
  • Роль інновацій у вдосконаленні маркетингових стратегій
  • Використання штучного інтелекту та аналізу даних у маркетингу
  • Створення персоналізованих маркетингових кампаній

30. Implementing Innovations in Marketing Practice

  • Стратегії впровадження інновацій у маркетинговий план
  • Моніторинг та оцінювання ефективності інноваційних підходів
  • Управління ризиками під час впровадження нових ідей у маркетингу

Module 11

Marketing Presentations

5 занять

3 домашніх завдання

Вивчимо необхідну лексику для проведення маркетингових презентацій із застосуванням прийомів сторітелінгу для ефективного досягнення поставлених цілей.

31. How to create marketing presentations

  • Засоби впливу в презентаціях: використання переконливої мови та візуальних елементів
  • Основні етапи створення маркетингової презентації: від планування до підготовки матеріалів
  • Функціональна мова для презентацій

32. Presentation Delivery Mastery

  • Використання професійної лексики та термінології в маркетингових презентаціях
  • Техніки впливового виступу перед аудиторією: використання тіла, голосу та мови
  • Структура ефективної маркетингової презентації

33. How to use storytelling during presentations

  • Сторітелінг у презентації: риторичний підхід і метод «Квадрат історії»
  • Види подачі презентацій відповідно до цілі, формату та очікуваного результату
  • Теорія DISC для досягнення цілей виступу

34. Marketing Presentation Practicum

  • Виступ з маркетинговою презентацією перед групою
  • Оцінювання та рецензування маркетингових презентацій однокурсників

35. Фінальне заняття

  • Обговорюємо результати фінального тесту
  • Отримуємо фідбек щодо практикуму з маркетингових презентацій
  • Ділимося враженнями після курсу

Теми занять:

Як виглядає флоу реєстрації на курс

У Vocabulaba ми хочемо забезпечити найкращий досвід навчання онлайн. Тому спершу пропонуємо пройти короткий тест на знання англійської, а до старту курсу — познайомитися з викладачкою під час реального дзвінка.

01

Заявка та тест з англійської

02

Розмова з менеджером

03

Вибір групи та оплата курсу

04

Кол-знайомство з English Teacher

Готові вриватися?
Тоді переходимо до першого кроку

Мінімальний рівень англійської, необхідний для проходження цього курсу – В1.

Заповніть форму, щоби пройти короткий тест і визначити свій рівень англійської. Згодом наш менеджер зв’яжеться з вами та відповість на всі запитання.

Реєструючись і натискаючи кнопку «Пройти тест», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності

Нам довіряють

Vocabulaba — молодший сиблінг бізнес-школи Laba. Вже 7 років ми допомагаємо професійно зростати — і нам це вдається.

photo

Oleh Vecheria

студент курсу «Проджект-менеджер в IT»

Many people around us are highly motivated and thirsty for new knowledge. But sometimes we forget how important the role of the right teacher is in the process of gaining this knowledge. Thanks to Taras Fedoruk for an excellent course, which will be interesting for both beginners and experienced professionals. Well done! And of course, thanks to Laba for organizing the course :)

photo

Ольга Козлюк

студентка курсу «Фінансовий директор»

Це був мій дебют у Laba, і я залишилася дуже задоволеною. Можу відзначити лектора і всю команду — дуже організовано та структуровано. Сподобалося планування, бюджетування, аналіз та оцінка ризиків, і я вже почала застосовувати отримані навички в роботі. Оцінюю на 10 із 10. Дякую Андрію Дроботу за дивовижний виклад матеріалу!

photo

Антон Дедусь

студент курсу «Директор з продажу»

Пройшов уже другий курс у Laba і задоволений на всі 110%. Маю сказати, навчання було складніше, ніж із маркетингом, але дуже пізнавально. Особлива подяка лектору за підтримку, допомогу та максимально швидкий зворотний зв'язок. Це було круто. Кому потрібно підняти відділ продажу і просто привести думки в голові до ладу — вам до цієї людини на курс від Laba.

photo

Олександр Щербіна

студент курсу «Управління командою»

Курс дав змогу згадати класичні моделі управління та подивитися на поточні процеси в моїй команді під іншим кутом. Додати півтонів у палітру основних кольорів управління :) Буде цікаво новачкам та керівникам, які шукають відповіді на питання, як і за допомогою чого можна керувати, як мотивувати та об’єднувати команду для досягнення спільних цілей.