онлайн-курс
14 грудня - 3 квітня
Business English for marketers
- Intermediate (B1)
- 35 онлайн-занять
- графік на вибір
- 2 викладачі
Опануйте мову маркетингу англійською. Розширте карʼєрні можливості для роботи з іноземними колегами: від розробки нових продуктів та маркетингових планів — і до презентації стратегії бренду.
Наша мета — підготувати вас до реальних викликів використання інглішу на роботі. Чи то співбесіда, чи то презентація, чи то переговори.
Як це — навчатися у Vocabulaba?
Лише професійний [вокабуляр]
Розбираємо та прокачуємо той словниковий запас, який ви зможете використати в роботі. Вільно інтерпретувати маркетингові дані англійською допоможуть автентичні статті та відео.

Софт-скіли та комунікація
На практиці розглянемо, як обговорювати стратегії брендингу та позиціювання бренду на глобальному ринку. Розберемо, як аналізувати досвід клієнта та аргументувати свою думку під час переговорів англійською.

Ми не вчимо англійської з нуля, але допоможемо прокачати її відповідно до вимог індустрії
Для навчання вам потрібно:
Мати понад 1 рік досвіду у сфері
Ви вже володієте бізнес-термінологією та маєте певний досвід, але хочете перекласти його у площину англійської.
Знати англійську на рівні від В1
Intermediate level — це основа, яку ви зможете відточити профільною лексикою та комунікативними скілами.

Знайомтеся
Прокачати англійську вам допомагатимуть одразу два викладачі
Олена Тищенко
Business English Teacher
-
має 19 років досвіду викладання англійської
-
навчила понад 1000 студентів
-
працювала перекладачем в посольствах та при міністерствах, а також перекладала на міжнародних подіях та конференціях — зокрема для конференції за організації NATO
-
викладала корпоративну англійську в Yappi Corporate для більш ніж 15 компаній (Siemens, Royal Canin, NovaPay, AWT Bavaria)
Анна Жемелінська
Group Brand Manager at Henkel
-
має понад 10 років досвіду в маркетингу
-
останні 6 років працює в Henkel, де посприяла підвищенню показників ринкової частки у таких брендів, як-от: Bref, Somat, Clin, Perwoll та Silan
-
за 2 роки роботи в Mattel збільшила частки голосу (SOV) на 20% для брендів Barbie, Monster High (MH) і Ever After High (EAH)
-
займалася запуском брендів DC Superhero Girls та Enchantimals на українському ринку
Ваші результати після курсу:
Ми фокусуємося на real-world business contexts. Ви отримаєте ті навички, які допоможуть посилити ваш професійний досвід, і одразу засвоїте їх на практиці англійською.

Вільно спілкуєтеся на теми маркетингу
Розумієте, що відбувається в міжнародній індустрії, і можете обговорити це з колегами.

Знаєте принципи маркетингової етики
Знайомі з етикою ухвалення маркетингових рішень та володієте функціональною мовою для їхнього обговорення.

Посилили скіл бізнес-комунікацій
Можете вести переговори, зустрічі та презентації з топменеджментом чи клієнтами.

Прокачали загальне розуміння мови
Listening або reading — на курсі ви працюватимете з різними форматами матеріалів.
Програма
Щоби навчання було комфортнішим, ми розділимо потік курсу на 4 групи (до 10 студентів у кожній). Обирайте групу зі зручним графіком занять заздалегідь, адже кількість місць обмежена.
-
Вт/Чт
09:00 – 10:30
-
Пн/Пт
13:00 – 14:30
-
Пн/Чт
17:00 – 18:30
-
Вт/Чт
18:30 – 20:00
Module 01
Basic marketing concepts and terminology
3 заняття
2 домашніх завдання
Розпочнемо з основних маркетингових концепцій, розберемо ключову термінологію та еволюцію маркетингового міксу.
1. Introduction to marketing terminology
- Маркетинг та його роль у бізнесі
- Типи маркетингу та спеціалістів у цій сфері
- Бізнес-стратегія, маркетингова стратегія та стратегія бренду
- Основні концепції маркетингу: 4Рs, 7Рs, 7Сs
2. Marketing Ethics and CSR
- Моральні аспекти в маркетингу: етика в ухваленні маркетингових рішень
- Принципи та норми маркетингової етики: правдивість, справедливість, повага до споживачів тощо
- Правові аспекти маркетингу
- Корпоративна соціальна відповідальність (CSR) та її значення для бізнесу
- Функціональна мова для обговорень і дискусій
3. Evolution of Marketing Mix Model
- Як змінилася модель маркетинг-мікс під впливом Четвертої індустріальної революції
- Інтегрована модель впливу у сучасній Era of choice
- Концепція цілісного маркетингу як метод уніфікації ринку
Module 02
Product Management
3 заняття
3 домашніх завдання
Розглянемо кожен етап життєвого циклу продукту та розберемося в особливостях його адаптації на міжнародному ринку.
4. New product development
- Алгоритм розробки продукту
- Спеціалізована лексика у процесі розробки продукту
- Функціональна мова для мозкового штурму
- Проєктування та тестування: аналіз англомовних інструкцій і директив для розробки нових продуктів
- Управління ризиками та стратегії їхньої мінімізації
- Підготовка продукту до випуску на ринок: опис процедур та завдань, створення англомовного плану впровадження продукту
5. Product life cycles
- 6 етапів життєвого циклу продукту
- Варіативність життєвого циклу продукту на міжнародних ринках
- Вплив культурних і регіональних особливостей на цикли життя продукту
- Адаптація продуктів згідно з культурними особливостями
- Локалізація продукту
6. Creating value proposition
- Класифікація попиту споживача: види попиту та рівні продукту/послуги
- Побудова мапи сприйняття та ціннісної пропозиції бренду як інструмент позиціювання
- Метод дизайнерського підходу під час розробки нових продуктів
Module 03
Marketing Strategies
4 заняття
3 домашніх завдання
Опануємо інструменти для аналізу цільової аудиторії та конкурентів у маркетинговій стратегії, а також підходи до проведення досліджень і стратегічного планування.
7. Competitor Analysis
- Аналіз конкурентів у маркетинговій стратегії
- Інструменти аналізу конкурентів
- Методи для збору інформації про конкурентів
- SWOT- та PESTEL-аналіз. П’ять сил Портера
8. Target Audience
- Сегментація аудиторії: термінологія, фрази. Болі цільової аудиторії
- Методи та стратегії сегментації цільових аудиторій
- Створення профілю клієнта ICP vs Persona
9. Evolution of marketing strategies and approaches to brand portfolio management
- 10 шкіл стратегічних думок Мінцберга та види стратегії
- Методи ефективного управління портфоліо брендів: матриці BCG, McKinsey & Ansoff
- «Стратегічний діамант»: дієва модель стратегічного планування
10. Marketing Research
- Розбираємо ключові поняття маркетингових досліджень
- Розглядаємо методи досліджень ринку
- Огляд підходів до маркетингових досліджень
- Вивчаємо лексику й термінологію
- Мова опису та аналізу графіків досліджень
Теми занять:
Як виглядає флоу реєстрації на курс
У Vocabulaba ми хочемо забезпечити найкращий досвід навчання онлайн. Тому спершу пропонуємо пройти короткий тест на знання англійської, а до старту курсу — познайомитися з викладачкою під час реального дзвінка.
Готові вриватися?
Тоді переходимо до першого кроку
Мінімальний рівень англійської, необхідний для проходження цього курсу – В1.
Заповніть форму, щоби пройти короткий тест і визначити свій рівень англійської. Згодом наш менеджер зв’яжеться з вами та відповість на всі запитання.
Нам довіряють
Vocabulaba — молодший сиблінг бізнес-школи Laba. Вже 7 років ми допомагаємо професійно зростати — і нам це вдається.