Курс операційний менеджмент: стань експертом в Operations Management online | Бізнес-школа Лаба (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ОПЕРАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Старт: 30 січня
Перейдіть від хаосу до системних операційних процесів за 7 тижнів.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
Артем Карпенко

ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Тривалість:

13 занять
7 тижнів
19:00 (UTC+2)

Дати:

30 січня — 14 березня

Навчіться оптимізувати операційні процеси, грамотно керувати ресурсами та систематично підвищувати ефективність виробництва товарів/послуг під менторством Артема Карпенка, експерта з 14+ роками досвіду операційного управління.

Цей курс для вас, якщо ви:

  • керівник відділу

    Дізнаєтесь, як запровадити системний операційний менеджмент та ефективно контролювати його. Налагодите роботу та взаємодію між командами. Розберетесь, як розподіляти ресурси, підтримувати якість продукту/послуг та утримувати мотивацію співробітників.

  • власник бізнесу / підприємець

    Складаєте сотні таблиць, планів, звітів, але сформувати та реалізувати сильну операційну стратегію так і не вийшло? На курсі ви крок за кроком навчитеся виявляти та покращувати слабкі місця в операційних процесах. Та побудуєте систему управління, що не підведе і в кризовий момент.

  • чинний операційний менеджер

    Структуруєте знання та досвід, який вже здобули. Проведете роботу над помилками. Вивчите нові підходи, отримаєте пул практичних інструментів від Design Thinking та PDCA до бюджетування та OPEX у сфері послуг.

  • project- чи product-менеджер / менеджер напряму

    Прокачаєте hard- та soft-скіли операційного менеджера. Дізнаєтесь, як грамотно розподіляти людський ресурс, аби закривати проєкти в межах дедлайнів та бюджету. Навчитесь ефективно ставити цілі та визначати пріоритети.

Теми, які ми розберемо:

  1. Від хаосу до системних процесів

    Масштабувати бізнес, запровадити інновації, прокачати якість виробництва чи просто утримувати компанію на ринку — яка б ціль перед вами не стояла, завжди необхідне якісне операційне планування. З чого почати розробку операційної стратегії, який тип планування обрати та як розподіляти ресурси — все це та більше ми розберемо на практиці й реальних кейсах.

  2. Антикризовий операційний менеджмент

    Велика різниця між компанією, яка прорахувала ризики, та бізнесом, який діє за ситуацією. Ми розберемось, як оптимізувати процеси, закріпити фінансову стабільність та вчасно ухвалювати обґрунтовані управлінські рішення, щоб мінливі умови ринку чи кризи не активували зворотний відлік життя компанії.

  3. Реалізація стратегії у різних сферах

    У ході курсу ми розберемо, як розробляти та реалізовувати операційну стратегію у сферах виробництва, IT, медицини, e-commerce, ресторанного бізнесу тощо. Разом із викладачем та запрошеними експертами ми пройдемо шлях від must have бази планування запасів у retail та управління ресурсами в e-commerce до нюансів взаємодії у ланцюжку постачання та дотримання стандартів сервісу у сфері гостинності.

Особливості курсу:

  • Практичні інструменти

    Ми навчимо вас застосовувати тулсет для операційного планування: бюджети, прогнози, моделі, діаграми, карти. А також пояснимо, як користуватись інструментами поступового управління змінами: PDCA, DMAIC, 8D, Design Thinking, Lean, Theory of constraints, TQM.

  • Інтерактивні заняття

    Командні ігри, практичні завдання в групах, симуляції процесів — все, щоб ви відразу трансформували теорію у реальний досвід та відпрацьовували інструменти.

  • 8 домашніх завдань

    Викладач курсу особисто перевірить ваші роботи та надасть рекомендації для їхнього покращення.

  • Запрошені лектори з різних сфер

    Іван Печерський - Head of Software Engineering в TEMABIT Software Development
    Оксана Хвальова - Director of cinemas Планета кіно (Львів)

  • Індивідуальні коучинг-сесії з лектором 3 кращим студентам після завершення навчання

ЛЕКТОР

Артем
Карпенко

  • 14+ років досвіду операційного управління в автомобільному, фінансовому, маркетинговому, рекрутинговому та IT-бізнесі — від стартапів до 20-річних компаній
  • отримав сертифікацію Lean Six Sigma Black Belt (ICBB). Зараз підвищує кваліфікацію в Executive MBA Berlin
  • у компанії Proxify завдяки ефективній стратегії операційного управління досягнув 200%+ гіперзростання
  • Former Head of Talent (COO) у Proxify
  • знає в деталях, що таке 20 000 кандидатів на місяць, 17 000 запчастин на складі, 65 підлеглих, 180 000 операцій чи 2 млн екранних подій на день — і як цим успішно управляти

ПРОГРАМА

01

30.01.2024 19:00

Завдання операційного менеджменту

  • Поєднання попиту і пропозиції: що це означає?
  • Кейс Proxify. Як від операційного менеджменту залежав успіх компанії
  • Практика на занятті: визначити департаменти компанії, що відповідають за поєднання попиту і пропозиції
  • Скіли та компетенції для ролі операційного менеджера
  • Основні елементи управління операційного менеджменту
  • Анонс фінального проєкту + брифінг
02

01.02.2024 19:00

Управління ланцюжком створення цінності. Частина I

  • Метрики + характеристики: потік, швидкість, час, інвентар тощо
  • Ланцюг створення цінності на рівні компанії/процесу
  • Практика на занятті: створюємо діаграму потоку для медичної лабораторії
  • Створення цінності на прикладі виробництва морозива
03

06.02.2024 19:00

Управління ланцюжком створення цінності. Частина II

  • Закон Літтла. Як оцінювати чергу в процесі
  • Час очікування й обслуговування та їхня роль в оптимізації процесу
  • Вплив на систему однієї чи декількох ліній обслуговування
  • Ефективність чи гнучкість — що обрати?
  • Брифінг з кейсу сфери виробництва для домашнього завдання
04

08.02.2024 19:00

Якість в операційному менеджменті

  • Практика на занятті #1: симуляція проблем повторюваності
  • Визначення якості через призму продукту, процесу, споживання, вартості
  • Варіативність як антагоніст операційного керівника
  • Як формувати гіпотези та класифікувати результати. Типи помилок
  • Відповідність специфікаціям. Індекс здатності процесу
  • Практика на занятті #2: визначаємо основні специфікації процесів
  • Six Sigma: поняття, цілі — та як застосовувати на практиці
05

13.02.2024 19:00

Аналіз бізнес-процесів у компанії

  • Дебрифінг кейсу домашнього завдання + розбір декількох реалізацій
  • Типи метрик: якісні/кількісні виміри та метрики процесу/результату
  • Карта метрик як компонент опису ланцюга цінності
  • Як метрики впливають на операційну стратегію
  • Практика на занятті: розбір карти метрик за департаментами з досвіду лектора + брейнстормінг за метриками
  • Карта процесів: як скласти, типові помилки, приклади
06

15.02.2024 19:00

Ефективне операційне планування

  • Як визначити ресурси в управлінні
  • Планування: від реактивного до предикативного
  • Інструменти: бюджети, прогнози, моделі, діаграми, карти
  • Практика на занятті: розбір інструментів для розподілу ресурсів + досвід студентів
  • Система управління пріоритетами
  • Як допомогти команді досягати цілей
  • Важливість пріоритетності
07

20.02.2024 19:00

Підходи до вдосконалення та стимулювання інновацій

  • Цикли вдосконалення. Як керувати еволюцією компанії
  • Інструменти управління змінами: PDCA, DMAIC, 8D, Design Thinking, Lean, Theory of constraints, TQM
  • Управління гіпотезами
  • Інновації та стимулювання. Exploiters та explorers
  • Кейс Ideo. Інновація як процес. Особливості й обмеження командної роботи під час створення нового продукту
08

22.02.2024 19:00

Антикризовий операційний менеджмент

  • Чи достатньо ризик-менеджменту для передбачення кризи
  • Ризик-менеджмент: що треба знати, щоб управляти ризиками
  • Хто та як має фокусуватися на кризах
  • Розбір кейсу зі сфери автобізнесу про систему рахунків
  • Антикризова команда: які керівники потрібні для управління в кризовий час
  • Роль кризової комунікації
  • Практика на занятті: розбираємо етапи й процеси підготовки до війни на прикладах студентів
09

27.02.2024 19:00

Як сформувати ефективну операційну стратегію

  • Практика на занятті: на кейсі Benihana
  • Стратегія фокусування: переваги, недоліки, приклади
  • Роль і завдання стратегічного планування. Що потрібно мати перед тим, як почати будувати стратегію
  • Кейс: декомпозиція стратегічної цілі + приклади з досвіду лектора
  • Розподіл завдань у команді/командах. Компроміс між гнучкістю й ефективністю
  • Дизайн системи контролю
  • Збираємо всі компоненти попередніх сесій в одне ціле
10

29.02.2024 19:00

Операційний менеджмент у retail

  • Планування запасів Newsvendor Model
  • Управління системою постачання: глобалізація, склади, дистриб'ютори, час очікування
  • Кейс: управління запасами в автобізнесі. АВС-аналіз
  • Практика на занятті: командна гра на розуміння взаємодії у ланцюжку постачання
11

05.03.2024 19:00

Операційний менеджмент в IT

запрошений спікер — Іван Печерський, Head of Software Engineering у TemaBit Software Development

  • Практика на занятті: які знання з модулів 1–9 не можна застосувати в розробці програмного забезпечення (ПЗ)
  • Підходи до розробки ПЗ. SDLC — життєвий цикл ПЗ
  • Управління інфраструктурою. CI/CD: неперервна інтеграція і розробка
  • Управління якістю та реліз-менеджмент
  • Операційні показники процесу розробки програмного
  • забезпечення: Team Velocity, Release Burndown, Defects, Test Coverage
  • Методи управління ресурсами в e-commerce та роль SLA
12

07.03.2024 19:00

Операційний менеджмент у сфері сервісу та ресторанної справи

запрошена спікерка — Оксана Хвальова, директорка мережі кінотеатрів «Планета Кіно» (Львів)

  • Правила, стандарти документації, інструкції у сфері гостинності
  • Використання стандартизованих документів у сфері гостинності
  • Дотримання стандартів сервісу в закладі. Підвищення якості сервісу як плановий та постійний процес у закладі, що вже працює
  • Ключові гравці команди закладу: підбір, контроль, мотивація
  • Управління OPEX. Як працювати з орендодавцями для покращення фінпоказників закладу
13

14.03.2024 19:00

Презентація групових завдань

  • Студенти презентують свої проєкти до домашнього завдання із заняття №8

Залиште
заявку тут

Приєднуйтеся до курсу, щоб реалізовувати ефективні операційні стратегії для будь-якого бізнесу

Реєструючись і натискаючи кнопку “Записатися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності