Онлайн-курс B2B-маркетинг — від маркетинг-аудиту до стратегії | Laba (Лаба)

практичний онлайн-курс

B2B- МАРКЕТИНГ

Кирило Притула Head of Marketing
у Deloitte Ukraine

ПРО КУРС

22 жовтня — 28 листопада

 

12 онлайн-занять | 5 домашніх завдань

Навчіться не зливати бюджети та ресурси, вибудовуючи маркетингову стратегію у B2B-напрямі. Зробіть свій бренд впізнаваним серед корпоративних клієнтів під менторством експерта з 11-річним досвідом у B2B-маркетингу.

цей курс для вас, якщо ви:

  • МАРКЕТОЛОГ З ДОСВІДОМ У B2C

    зрозумієте відмінності між маркетингом у B2B- та В2С-сегменті, навчитеся будувати маркетингові стратегії та відстежувати їхню ефективність у роботі з корпоративними клієнтами

  • МАРКЕТОЛОГ З ДОСВІДОМ В B2B

    опануєте нові інструменти просування бізнесу та залучення клієнтів, що дозволять підсилити маркетингову стратегію та обійти конкурентів

  • ВЛАСНИК БІЗНЕСУ

    отримаєте системні знання у B2B-маркетингу, щоби масштабувати бізнес та драйвити прибуток компанії

  • КЕРІВНИК ВІДДІЛУ АБО ДЕПАРТАМЕНТУ

    навчитеся розподіляти ресурси на різні маркетингові активності відповідно до потреб бізнесу, а також знаходити та використовувати нові ринкові можливості

Теми, які ми розберемо

  1. Маркетинговий аудит

    Наскільки ваші маркетингові дії відповідають потребам клієнтів та цілям компанії? Навчіться проводити внутрішній та зовнішній маркетинговий аудит для покращення взаємодії з клієнтами, посилення своєї конкурентоспроможності та адаптації в умовах змін на ринку.

  2. Маркетингова стратегія

    Для підписання угоди з B2B-клієнтом періодичних маркетингових активностей недостатньо. Навчіться розраховувати маркетингову стратегію цілісно: з планом і точками контролю впровадження, бюджетом та оцінюванням можливих ризиків.

  3. Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B

    B2B-маркетинг не обмежується одними конференціями (але про офлайн заходи ми теж розповімо). Опануйте пул інструментів для ефективної B2B-комунікації: від соціальних мереж та SEO-оптимізації до безпечного використання штучного інтелекту в маркетингових активностях і проведення офлайн-заходів.

Викладач

Кирило
Притула

  • Head of Marketing у Deloitte Ukraine
  • має понад 11 років досвіду роботи у B2B-маркетингу, зокрема у компаніях Deloitte Ukraine, Soda, Httpool
  • співзасновник та співвласник (2014–2020) рекламної агенції Soda
  • під час роботи в Soda надавав послуги компаніям Bosch, Buderus, Domino's Pizza, Caparol, SAGA Development, Kovalska
  • був спікером на заходах від компаній Google та Bosch
  • пройшов шлях від junior account manager до лідера напряму маркетингу в міжнародній компанії

ПРОГРАМА

  • 01

    22.10 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Вступ до B2B-маркетингу

    • Business-to-business маркетинг: теорія, основні поняття та завдання
    • Чим B2B- відрізняється від В2С-маркетингу?
    • Маркетинг-мікс у B2B (4Р, 7Р, 8Р)
  • 02

    24.10 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    B2B-клієнт

    • Сегментація в B2B
    • Потреби та особливості макросегментів B2B: МСБ, Великий бізнес, Державний сектор
    • Портрет B2B-клієнта, типи та ролі покупців
    • Стейкхолдери в B2B-маркетингу та використання карти для роботи зі стейкхолдерами
    • Елементи продажів у B2B-маркетингу
    • Життєвий цикл клієнта B2B
  • 03

    29.10 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Маркетинговий аудит у B2B

    • Методи кількісних та якісних досліджень, статистика та збір даних
    • Методи проведення якісних досліджень: глибинні інтерв’ю
    • Зовнішній аудит: макросередовище, тренди, конкурентний аналіз
    • Внутрішній аудит: мікросередовище, клієнтська база, продуктовий портфель, дохід та середній чек, прибутковість, ресурси
    • Комплексний аналіз та висновки з проведеного маркетингового аудиту
  • 04

    31.10 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    Маркетингова стратегія. Частина 1

    • Візія, місія та цілі маркетингу в B2B
    • Сегментація, таргетинг та позиціювання в побудові стратегії
    • Стратегії зростання: Портфельні та Конкурентні стратегії, Стратегії на основі сегментування
  • 05

    05.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Маркетингова стратегія. Частина 2

    • Типи стратегій та методи їхньої побудови:
      • Побудова маркетингової стратегії за допомогою інструменту «маркетинг-мікс»
      • Каскад вибору стратегії (Strategy Choice Cascade)
      • Розрахунок бізнес-кейсу, план впровадження, бюджет та оцінювання ризиків
      • Ключові точки контролю впровадження стратегії та «План Б»
  • 06

    07.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    Бренд у B2B

    • Створення та позиціювання бренду в B2B
    • Створення та позиціювання «амбасадора/фронтмена» бренду в B2B
    • Просування бренду
    • Комунікаційна стратегія бренду
    • Підбір каналів та способів комунікації
    • Маркетинг у підходах до ключових клієнтів і персон
  • 07

    12.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B. Частина 1

    • Модель AIDA
    • Контент-маркетинг для донесення цінності пропозиції
    • Digital marketing:
      • SEO
      • Соціальні мережі та їхні можливості
      • Контекстна реклама
      • E-mail marketing
      • Банерна та відеореклама
  • 08

    14.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B. Частина 2

    • Offline-маркетинг (включно з івентами)
    • PR-комунікація та репутація
    • Кризові комунікації
    • Корпоративна соціальна відповідальність (CSR) та її роль
  • 09

    19.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Лідогенерація та воронка продажів

    • Додаткові канали лідогенерації
    • Побудова ком’юніті
    • Побудова воронки продажів
    • Конверсія з воронки продажів
    • Аналітика ефективності лідогенерації
    • KPI та регулярна звітність
  • 10

    21.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    Чим часто нехтують у B2B-маркетингу та чому

    • NPS, CSI та інші метрики
    • Персональні комунікації
    • Cross- та up-sell кампанїї
    • Методи утримання клієнтської бази та Win-Back кампанії
    • АІ в B2B-маркетингу
  • 11

    26.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30

    Маркетингова аналітика

    • Метрики для визначення ефективності маркетингу
    • Як порахувати КРІ маркетолога
    • Підготовка маркетингової звітності
    • Аналіз та висновки маркетингової звітності
  • 12

    28.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30

    Як побудувати кар’єру в B2B-маркетингу

    • Особиста місія, візія, цінності
    • Стратегія особистого бренду
    • Цільова аудиторія та стейкхолдери маркетолога
    • Впровадження стратегії, особистий розвиток

Зареєструватися

Приєднуйтеся, щоби створити стійкий бренд у B2B-маркетингу

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою приватності