практичний онлайн-курс
B2B- МАРКЕТИНГ
Кирило Притула Head of Marketing
у Deloitte Ukraine
ПРО КУРС
22 жовтня — 28 листопада
12 онлайн-занять | 5 домашніх завдань
Навчіться не зливати бюджети та ресурси, вибудовуючи маркетингову стратегію у B2B-напрямі. Зробіть свій бренд впізнаваним серед корпоративних клієнтів під менторством експерта з 11-річним досвідом у B2B-маркетингу.
цей курс для вас, якщо ви:
-
МАРКЕТОЛОГ З ДОСВІДОМ У B2C
зрозумієте відмінності між маркетингом у B2B- та В2С-сегменті, навчитеся будувати маркетингові стратегії та відстежувати їхню ефективність у роботі з корпоративними клієнтами
-
МАРКЕТОЛОГ З ДОСВІДОМ В B2B
опануєте нові інструменти просування бізнесу та залучення клієнтів, що дозволять підсилити маркетингову стратегію та обійти конкурентів
-
ВЛАСНИК БІЗНЕСУ
отримаєте системні знання у B2B-маркетингу, щоби масштабувати бізнес та драйвити прибуток компанії
-
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ АБО ДЕПАРТАМЕНТУ
навчитеся розподіляти ресурси на різні маркетингові активності відповідно до потреб бізнесу, а також знаходити та використовувати нові ринкові можливості
Теми, які ми розберемо
-
Маркетинговий аудит Наскільки ваші маркетингові дії відповідають потребам клієнтів та цілям компанії? Навчіться проводити внутрішній та зовнішній маркетинговий аудит для покращення взаємодії з клієнтами, посилення своєї конкурентоспроможності та адаптації в умовах змін на ринку.
-
Маркетингова стратегія Для підписання угоди з B2B-клієнтом періодичних маркетингових активностей недостатньо. Навчіться розраховувати маркетингову стратегію цілісно: з планом і точками контролю впровадження, бюджетом та оцінюванням можливих ризиків.
-
Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B B2B-маркетинг не обмежується одними конференціями (але про офлайн заходи ми теж розповімо). Опануйте пул інструментів для ефективної B2B-комунікації: від соціальних мереж та SEO-оптимізації до безпечного використання штучного інтелекту в маркетингових активностях і проведення офлайн-заходів.
Викладач
Кирило
Притула
- Head of Marketing у Deloitte Ukraine
- має понад 11 років досвіду роботи у B2B-маркетингу, зокрема у компаніях Deloitte Ukraine, Soda, Httpool
- співзасновник та співвласник (2014–2020) рекламної агенції Soda
- під час роботи в Soda надавав послуги компаніям Bosch, Buderus, Domino's Pizza, Caparol, SAGA Development, Kovalska
- був спікером на заходах від компаній Google та Bosch
- пройшов шлях від junior account manager до лідера напряму маркетингу в міжнародній компанії
ПРОГРАМА
-
01
22.10 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Вступ до B2B-маркетингу
- Business-to-business маркетинг: теорія, основні поняття та завдання
- Чим B2B- відрізняється від В2С-маркетингу?
- Маркетинг-мікс у B2B (4Р, 7Р, 8Р)
-
02
24.10 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
B2B-клієнт
- Сегментація в B2B
- Потреби та особливості макросегментів B2B: МСБ, Великий бізнес, Державний сектор
- Портрет B2B-клієнта, типи та ролі покупців
- Стейкхолдери в B2B-маркетингу та використання карти для роботи зі стейкхолдерами
- Елементи продажів у B2B-маркетингу
- Життєвий цикл клієнта B2B
-
03
29.10 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Маркетинговий аудит у B2B
- Методи кількісних та якісних досліджень, статистика та збір даних
- Методи проведення якісних досліджень: глибинні інтерв’ю
- Зовнішній аудит: макросередовище, тренди, конкурентний аналіз
- Внутрішній аудит: мікросередовище, клієнтська база, продуктовий портфель, дохід та середній чек, прибутковість, ресурси
- Комплексний аналіз та висновки з проведеного маркетингового аудиту
-
04
31.10 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
Маркетингова стратегія. Частина 1
- Візія, місія та цілі маркетингу в B2B
- Сегментація, таргетинг та позиціювання в побудові стратегії
- Стратегії зростання: Портфельні та Конкурентні стратегії, Стратегії на основі сегментування
-
05
05.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Маркетингова стратегія. Частина 2
- Типи стратегій та методи їхньої побудови:
- Побудова маркетингової стратегії за допомогою інструменту «маркетинг-мікс»
- Каскад вибору стратегії (Strategy Choice Cascade)
- Розрахунок бізнес-кейсу, план впровадження, бюджет та оцінювання ризиків
- Ключові точки контролю впровадження стратегії та «План Б»
- Типи стратегій та методи їхньої побудови:
-
06
07.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
Бренд у B2B
- Створення та позиціювання бренду в B2B
- Створення та позиціювання «амбасадора/фронтмена» бренду в B2B
- Просування бренду
- Комунікаційна стратегія бренду
- Підбір каналів та способів комунікації
- Маркетинг у підходах до ключових клієнтів і персон
-
07
12.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B. Частина 1
- Модель AIDA
- Контент-маркетинг для донесення цінності пропозиції
- Digital marketing:
- SEO
- Соціальні мережі та їхні можливості
- Контекстна реклама
- E-mail marketing
- Банерна та відеореклама
-
08
14.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
Цілі, типи, канали та завдання комунікації в B2B. Частина 2
- Offline-маркетинг (включно з івентами)
- PR-комунікація та репутація
- Кризові комунікації
- Корпоративна соціальна відповідальність (CSR) та її роль
-
09
19.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Лідогенерація та воронка продажів
- Додаткові канали лідогенерації
- Побудова ком’юніті
- Побудова воронки продажів
- Конверсія з воронки продажів
- Аналітика ефективності лідогенерації
- KPI та регулярна звітність
-
10
21.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
Чим часто нехтують у B2B-маркетингу та чому
- NPS, CSI та інші метрики
- Персональні комунікації
- Cross- та up-sell кампанїї
- Методи утримання клієнтської бази та Win-Back кампанії
- АІ в B2B-маркетингу
-
11
26.11 ВІВТОРОК / 19:00-20:30
Маркетингова аналітика
- Метрики для визначення ефективності маркетингу
- Як порахувати КРІ маркетолога
- Підготовка маркетингової звітності
- Аналіз та висновки маркетингової звітності
-
12
28.11 ЧЕТВЕР / 19:00-20:30
Як побудувати кар’єру в B2B-маркетингу
- Особиста місія, візія, цінності
- Стратегія особистого бренду
- Цільова аудиторія та стейкхолдери маркетолога
- Впровадження стратегії, особистий розвиток
Зареєструватися
Приєднуйтеся, щоби створити стійкий бренд у B2B-маркетингу