Стокові фото лікарів та сухі тексти з описом послуг вже не працюють — клієнти запам’ятовують унікальні продукти. Як передавати емоцію в раціональному світі медицини та формувати сильний бренд лікарів чи клінік — пояснить Анна Гриценко, засновниця агенції медичного маркетингу MedUp Marketing. Під час зустрічі ви дізнаєтесь:
як доносити ідею бренду через перфоманс та імідж
у чому різниця між брендом лікаря та брендом клініки
Засновниця агенції медичного маркетингу MedUp Marketing
Вже понад 6 років веде одну з перших на ринку спеціалізованих маркетингових команд у медицині
У портфоліо команди — співпраця з «Інститутом серця», «Оксфорд Медікал», а також з клініками Verum, «Нове Тіло», IvMed, доктором Тодуровим, лікарем-кардіологом Наталею Іванюк та ін.
В її бекграунді 40+ реалізованих проєктів у медицині: від створення особистих брендів лікарів і брендів клінік — до розроблення маркетингових стратегій і запуску рекламних кампаній
Випустила 3 потоки студентів на курсі «Ефективний маркетинг у медицині» в Laba
Активна членкиня Спільноти Медичного Маркетингу та одна з організаторів конференції «Український медичний фронт»
Отримайте безоплатний доступ у месенджері, щоб розібратися в основах брендингу в медицині
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.