Бренд у медицині: страхи та можливості
13 лютого -
19:00
за Києвом
Безплатний вебінар

Бренд у медицині: страхи та можливості

Стокові фото лікарів та сухі тексти з описом послуг вже не працюють — клієнти запам’ятовують унікальні продукти. Як передавати емоцію в раціональному світі медицини та формувати сильний бренд лікарів чи клінік — пояснить Анна Гриценко, засновниця агенції медичного маркетингу MedUp Marketing.
Під час зустрічі ви дізнаєтесь:
як доносити ідею бренду через перфоманс та імідж
у чому різниця між брендом лікаря та брендом клініки
де знаходити інсайти для креативів у медицині
Знайомтеся з лекторкою
Анна Гриценко
Засновниця агенції медичного маркетингу MedUp Marketing
Вже понад 6 років веде одну з перших на ринку спеціалізованих маркетингових команд у медицині
У портфоліо команди — співпраця з «Інститутом серця», «Оксфорд Медікал», а також з клініками Verum, «Нове Тіло», IvMed, доктором Тодуровим, лікарем-кардіологом Наталею Іванюк та ін.
В її бекграунді 40+ реалізованих проєктів у медицині: від створення особистих брендів лікарів і брендів клінік — до розроблення маркетингових стратегій і запуску рекламних кампаній
Випустила 3 потоки студентів на курсі «Ефективний маркетинг у медицині» в Laba
Активна членкиня Спільноти Медичного Маркетингу та одна з організаторів конференції «Український медичний фронт»
Отримайте безоплатний доступ у месенджері, щоб розібратися в основах брендингу в медицині

Реєструючись, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності