Онлайн-курс Інвестиції в бізнес | Laba (Лаба)
Онлайн-курс

Інвестиції в бізнес

На курсі ви навчитеся знаходити «своїх» інвесторів, впевнено пітчити ідеї та успішно проходити раунди інвестицій. Від тестування ідей та юніт-економіки продукту до розробки Go-To-Market Strategy та ефективного pitch deck — під менторством Михайла Меркулова, Founding Partner Green Recovery Fund I.

Після курсу ви:
знаєте, як оцінювати, затверджувати та валідувати ідеї
вмієте формувати Prototype, PoC та MVP проєкту
розробляєте Go-To-Market Strategy
готуєте вдалі pitch deck для читання і презентації проєкту
залучаєте потенційних інвесторів та будуєте ефективну комунікацію
Знайомтеся з вашим викладачем:
Михайло Меркулов
входить у ТОП 10 ангел-інвесторів, які активно фінансують українські стартапи
Має понад 20 років досвіду у фінансуванні комерційної нерухомості та операційного досвіду на ринках CEE, що розвиваються: 5 років на посаді генерального директора в Arricano Real Estate, 8 років на посаді топменеджера в Erste Group Bank
За 5 років залучив $62 мільйони у проєкти комерційної нерухомості в Україні
Інвестор mission-driven startups, серед яких: 3DLook, SolarGaps, GIOS, Sheep, SpeedSize, Wonderflats, 7Looks тощо
Співзасновник глобальної платформи сталого розвитку 7Looks і Green Recovery Fund, член правління та ангел-інвестор у проєкти екологічних технологій
Отримайте покроковий алгоритм, як залучати бізнес-інвестиції до проєкту: від оцінки ідеї — до пошуку «свого інвестора»
Теми, які ви вивчите:
Пошук та оцінка ідеї
Ви на практиці розберетеся, як генерувати й тестувати ідеї. Навчитеся пропускати ідею крізь фільтр критичної оцінки, потреб користувачів та очікувань ринку. Прогуляєтеся «кладовищем» стартапів та дізнаєтесь, як вчасно змінити курс розвитку проєкту
Взаємодія з інвесторами
Окрім того, як і де шукати інвесторів, ви опануєте стратегії комунікації з ними. Як звітувати, чи треба інформувати про неприємності, чи варто просити про допомогу тощо. Розберемо поширені помилки стартаперів під час взаємодії з інвесторами та як їх не припуститися. У результаті ви зможете ефективно та впевнено взаємодіяти з усіма стейкхолдерами проєкту
Pitch Deck
Ви дослідили ринок, знайшли ту саму ідею, розробили прототип і навіть сформували талановиту команду, проте все це може бути дарма, якщо неправильно презентувати проєкт. Викладач поділиться досвідом, як створити переконливий pitch deck, грамотно розставити акценти й говорити мовою інвесторів, щоб у ваш проєкт захотіли вливати фінанси
Старт:
10 квітня
Тривалість:
13 занять
7 тижнів
20+ годин
Формат:
Лекції та воркшопи онлайн
Фідбек щодо домашніх завдань від ментора
Як ми навчаємо:
Даємо практичні знання
Для цього ми розробили пул домашніх завдань. Завдяки ним ви сформуєте Go-To-Market Strategy для свого проєкту, складете Business Model Canvas і прорахуєте юніт-економіку, пропишете маркетингову стратегію, складете список потенційних інвесторів і розробите elevator pitch на 40 секунд.
Підтримуємо кожного
Михайло надасть особисті рекомендації та фідбек щодо практичних завдань та відповість на всі ваші запитання. А наша команда завжди допоможе у процесі навчання.
У програмі
курсу:
Заняття 1.
Пошук та оцінка ідеї стартапу, на який чекає ринок
10 квітня, 19:00 за Києвом
  • - Розбираємо, чим насправді є стартап
  • - Як сформувати ідею стартапу, що «вистрелить»
  • - Чому успішна реалізація важливіша за ідею
  • - Це вже десь було: «кладовище» стартапів з «новими» ідеями
  • - Як оцінити й затвердити ідею
  • - Відбір та валідація життєздатних ідей
  • - Як проводити інтерв'ю з користувачами для розуміння їхніх потреб
  • - Як оцінювати результати й робити висновки під час пошуку ідей
  • - Що таке pivot і для чого він потрібен

Практика на занятті: проводимо спільний брейншторм для пошуку ідей. 10 студентів за бажанням представляють одним реченням ідею стартапу, що розв’язує проблему, з якою вони особисто стикаються або яка їм не байдужа. Інші студенти в цей час діляться в чаті додатковими рішеннями. Обговорюють ідеї разом із викладачем.

Заняття 2.
Аналізуємо ринок
15 квітня, 19:00 за Києвом
  • - Аналізуємо ринок: як і навіщо + інструменти AI в допомогу
  • - Що таке TAM (Total Addressable Market), SAM (Serviceable Available Market), SOM (Serviceable Obtainable Market)
  • - Чому потрібно використовувати методи TAM, SAM, SOM, навіть якщо ви не додаватимете ці цифри до pitch deck
  • - Для чого доводити інвестору, що ринок досить великий і головне — зростає
  • - Визначаємо цільову аудиторію стартапу/бізнесу
  • - Чому для інвесторів важливо побачити аналіз конкурентів вашої ідеї/продукту
  • - Що таке GTM і чому Go-To-Market Strategy важлива для інвесторів
  • - Вчимося розробляти ефективну Go-To-Market Strategy

Практика на занятті: визначаємо болісні точки клієнтів. Протягом 5 хвилин студенти в парах обмірковують, які існують болі в клієнтів заданого продукту. Визначають 1 точку болю та як стартап буде вирішувати її.

Заняття 3.
Робота над продуктом
17 квітня, 19:00 за Києвом
  • - PMF (Product-Market Fit), як ключовий показник для інвесторів
  • - Чому спеціалісти UI/UX Design стали так потрібні для роботи над продуктом
  • - Розбір бізнес-моделей: Razor blade, Affiliate, Subscription, Freemium, Marketplace, Retail, Manufacturing etc
  • - Business Model Canvas і як з нею працювати
  • - Lean-підхід: що це та для чого він потрібен
  • - Що таке Prototype, PoC (Proof of Concept)
  • - MVP (Minimum viable product): що це та для чого
Заняття 4.
Все, що треба знати про фінанси у стартапі
22 квітня, 19:00 за Києвом
  • - Фінанси в продукті: фінансові метрики стартапів, growth rate, burn rate, runway, break-even, overheads, etc
  • - Unit Economics: що це таке і для чого вона потрібна
  • - Як розрахувати Unit Economics
  • - Ключові фінансові метрики: LTV, CAC, MRR / ARR, Churn, NPS, DAU / MAU, GMV / Revenue, CMGR, etc
Заняття 5.
Команда
24 квітня, 19:00 за Києвом
  • - Ідеальна команда для стартапу: на що звертають увагу інвестори
  • - Як показати інвестору, що команда здатна досягти запланованих результатів
  • - Що треба знати про team-product-fit та team-market-fit
  • - Як залучати таланти та прощатися з токсичними людьми
  • - Принципи ефективного управління командою та чим відомий Ернест Шеклтон
Показати більше
Залиште заявку
Щоби навчитися знаходити «своїх» інвесторів за 7 тижнів
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.