Директор з маркетингу - як оптимізувати маркетинг-функцію, створити сильну команду та впевнено виводити продукт на нові ринки | Laba (Лаба)
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс

Директор з маркетингу

Стратегічно впливайте на прибуток компанії, виводьте продукти й послуги на міжнародні ринки та формуйте проактивну маркетинг-команду
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс

Практичний онлайн-курс

Тривалість:

7 тижнів
щовівторка та щочетверга
о 19:00 за Києвом

Навчіться ставити OKR для відділу маркетингу, визначати пріоритетні напрями діяльності компанії для реалізації маркетингової стратегії та складати річні бюджети на просування. Дізнайтесь, як формувати ефективну команду та управляти нею. Опануйте інструменти АІ у роботі директора з маркетингу.

Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:

  • Чинний директор з маркетингу

    Удосконалите та структуруєте наявні знання щодо планування, реалізації та контролю маркетингових цілей

  • Менеджер з маркетингу

    Отримаєте must have базу знань, методів та інструментів для переходу на посаду директора з маркетингу

  • Бренд-менеджер

    Зрозумієте, як маркетингова функція впливає на фінансові показники компанії, та дізнаєтесь, як керувати командою

  • Маркетинговий аналітик

    Навчитеся формувати та реалізовувати маркетингові стратегії, а також прокачаєте hard- і soft-скіли для переходу на посаду СМО

Теми, які ми розберемо:

  1. Стратегія, що працюватиме і в кризу

    Ми навчимо вас аналізувати макросередовище, знаходити дотичні ринки, чітко визначати бізнес-цілі — та пояснимо на реальних кейсах, як обирати саме ту маркетингову стратегію, що систематично нарощуватиме прибуток компанії.

  2. Інструменти директора з маркетингу

    За 13 занять ви розширите свій тулсет практичними інструментами: від ABC-аналізу продуктового портфеля та пулу маркетингових метрик до побудови User Journey та штучного інтелекту, який звільнить від рутини.

  3. Міжнародний маркетинг: як вийти на нові ринки

    Ми розберемо покроковий алгоритм виходу компанії на закордонний ринок. Чому 80% успіху залежить від маркетингових досліджень? Як обрати ефективну стратегію, позиціювання та маркетинг-мікс, що відмежує ваш продукт від конкурентів, — викладачка пояснить на практиці та власному досвіді.

Особливості курсу:

  • Практичне використання інструментів

    За 7 тижнів ви проведете аудит поточного портфеля продуктів компанії за принципом Pareto; розробите оптимальну структуру маркетинг-команди; сформуєте медіаплан та проаналізуєте цінове позиціювання продукту; пропишете план інновацій на наступні 1–2 роки; розробите маркетинг-мікс для виходу компанії на міжнародні ринки.

  • Штучний інтелект у роботі СМО

    Покажемо, як штучний інтелект допомагає персоналізувати комунікацію з клієнтом, побудувати маркетинг-стратегію та автоматизувати воронку продажів.

  • Персональна консультація

    Найуспішніші студенти потоку отримають індивідуальний фідбек щодо побудови маркетингових цілей або оцінювання запуску продукту чи сервісу для власної компанії.

ВИКЛАДАЧКА

Наталя
Савченко

  • Head of Marketing and Growth, Glovo Ukraine
  • має 18+ років практичного досвіду у стратегічному маркетингу в таких міжнародних компаніях, як-от Nielsen, Kraft, Danone, Glovo
  • керувала командами аналітики, стратегії та маркетингу на міжнародних ринках
  • під час повномасштабного вторгнення разом з командою перезапустила сервіс та бренд Glovo з виходом на рекордну кількість замовлень
  • має 7+ років досвіду в управлінні функціональними та дитячими брендами з національною дистрибуцією — Actimel, «Даніссімо», «Растішка»
  • у ролі Marketing Manager відповідала за запуск в Україні інноваційних продуктових лінійок разом із міжнародними ліцензіатами — Nickelodeon, Disney, Universal Studio, L.O.L. Surprise
  • у 2018 році разом з командою отримала Effie Awards за випуск першого дитячого застосунку доповненої реальності для «Растішка»
  • має ступінь бакалавра з маркетингу від Chartered Institute of Marketing

Запрошена лекторка

Інна Шевченко Marketing Director у DataFlik
Fractional CMO у M1-project
Founder в Upleadium
  • має 15+ років практичного досвіду в маркетингу у сферах B2B та B2C, з них 7 років — на посаді директора з маркетингу
  • реалізовувала стратегії продуктового маркетингу у Railsware, Creatio, Smarter Contact та iGMS
  • засновниця маркетинг-консалтингової агенції Upleadium, що спеціалізується на go-to-market стратегіях для продуктових стартапів
  • разом з командою у 2023 році успішно реалізувала нове позиціювання продуктового бренду Coupler.io в компанії Railsware
  • має досвід побудови маркетинг-команди та запуску продажів з нуля у міжнародних продуктових PLG (product-led growth) стартапах
  • збільшила органічний трафік у канадській продуктовій компанії iGMS у 20 разів за 18 місяців
  • впровадила ефективну PR-стратегію для iGMS, через що отримала згадки в міжнародних бізнес-виданнях, серед яких Forbes, Tech.co, Business2Community
  • у 2019–2020 роках обіймала посаду президента міжнародного клубу ораторського мистецтва Toastmasters у Києві
  • керувала проєктом створення Nissan Micra з LEGO, який встановив рекорд України

ПРОГРАМА КУРСУ

01

17 вересня, 19:00 за Києвом / вівторок

Аналіз бізнес-середовища. Вибір цільового ринку та стратегії

  • аналізуємо макросередовище: PESTEL, VUCA vs BANI world frameworks тощо
  • як визначити потенціал бізнесу: frame of reference, суміжні та дотичні ринки
  • оцінювання конкурентного середовища та SWOT-аналіз

Практика: розбір кейсів Strategy Frameworks для FMCG та Delivery Service

02

19 вересня, 19:00 за Києвом / четвер

Як ефективно ставити бізнес-цілі та визначати endgame

  • бізнес-цілі, візія, місія: у чому різниця
  • North Star, OKR та KPI: що це таке, особливості та відмінності
  • стратегічна навігація: формуємо бізнес-цілі та каскадуємо OKR для відділу маркетингу
  • як працювати з Shared OKR: маркетинг-продажі / маркетинг-розробка / маркетинг-supply тощо

Практика: розбираємо практичні інструменти для встановлення цілей

03

24 вересня, 19:00 за Києвом / вівторок

Вибір маркетингової стратегії

  • як обрати стратегію, що відповідає бізнес-цілям, цільовому ринку та стадії розвитку продукту
  • визначаємо пріоритетні напрями діяльності компанії для реалізації обраної маркетингової стратегії
  • розбираємо кейси: strategy frameworks для FMCG та Delivery Service
  • каскадуємо маркетингову стратегію у щоденну операційну діяльність компанії та KPI різних відділів
  • як визначити, що обрана стратегія працює: принципи та метрики

Практика: розбираємо типи маркетингових стратегій: low costs, differentiation, niche market

04

26 вересня, 19:00 за Києвом / четвер

Формуємо маркетинг-план

  • структура маркетинг-плану та варіанти його складових
  • види бюджетування: як обрати найкращий згідно з цілями компанії
  • як оцінити ефективність маркетингових активностей: CAC, CRC, ROI, ROMI

Практика: розбір кейсів з Activity Grids для 360° маркетинг-кампаній

05

1 жовтня, 19:00 за Києвом / вівторок

Бюджетування в маркетингу

  • що таке маркетинг-бюджет та яка його роль у структурі загального P&L-звіту компанії
  • розбираємо методи планування маркетинг-бюджету та фактори, що впливають на розмір маркетингових витрат
  • структура й складові маркетинг-бюджету та оптимальний розподіл витрат між його частинами
  • як відстежувати та контролювати маркетингові витрати + приклади темплейтів

Практика: розбір кейсів: структура річного бюджету для локального продуктового бренду та міжнародного сервісного бренду

06

3 жовтня, 19:00 за Києвом / четвер

Аудит бренду та сильна бренд-стратегія

  • як вивести бренд на новий рівень: Insight > Tension > Brand Promise/Benefit
  • бренд-аналітика 2.0: методи вимірювання успіху бренду за допомогою Brand Pyramid та Brand Health KPI
  • BCG Matrix та інші приклади сегментації бренд-портфеля

Практика: розбираємо особливості роботи з локальними та міжнародними брендами на прикладі кейсів

07

8 жовтня, 19:00 за Києвом / вівторок

Робота з продуктом та якісний користувацький досвід

  • аналізуємо потреби споживачів, драйвери та бар'єри ринку (Consumer Profile, User Journey, Drivers & Barriers, GTBD тощо)
  • аудит продуктового портфеля (ABC-аналіз / Pareto) та оцінювання якості сервісу
  • ключові етапи розробки інновацій: від ідеї до реалізації
  • Product та A/B-тест як інструменти перевірки маркетингових та продуктових гіпотез
  • покращуємо досвід споживачів та підвищуємо лояльність: Net Promoter Score (NPS) та Share of Wallet (SOW)
08

10 жовтня, 19:00 за Києвом / четвер

Комунікація, що продає: стратегія та медіапланування

  • комунікаційна стратегія: ключове повідомлення, key visual та вибір каналів
  • як обирати й оцінювати канали комунікації для максимізації ROMI
  • варіанти медіастратегії (continuity or flight), складові медіаплану та медіааудит
09

15 жовтня, 19:00 за Києвом / вівторок

Ціноутворення в дії: стратегії, price models, A/B-тестування

  • підходи до ціноутворення та price models
  • цінова еластичність та види цінового позиціювання
  • як обрати оптимальну стратегію ціноутворення
  • A/B-тестування для аналізу сценаріїв зміни цін та їхнього впливу на прибутковість
10

17 жовтня, 19:00 за Києвом / четвер

Маркетинг інновацій, або Як перетворити ідеї на прибуток

  • види інновацій у маркетингу: продукт, процес, комунікація
  • 5 стадій інноваційного процесу: Generation, Screening, Concept Development and Testing, Product Development, Market Testing
  • від мозкових штурмів до хакатонів: гайд з розробки ефективних ідей
  • як оцінити привабливість інновацій та доступність їхньої реалізації + Побудова бізнес-кейсу для захисту
  • стратегічні інсайти: інноваційний розвиток та індустріалізація в бізнесі сьогодення. Приклади innovation project management tools (GOOSE, Gantt тощо)
  • стадія запуску та оцінювання успішності інновації
11

22 жовтня, 19:00 за Києвом / вівторок

AI в роботі маркетинг-директора

Запрошена лекторка — Інна Шевченко, Head of Marketing & Sales у Coupler.io

  • AI для маркетолога: конкурент чи вірний помічник
  • як штучний інтелект може допомогти на кожному етапі воронки (на прикладі RACE Framework)
  • огляд AI-інструментів від персоналізації комунікації з клієнтом до побудови маркетинг-стратегії
  • написання контенту за допомогою AI: бути чи не бути? Інструменти для покращення контенту та впізнавання AI-generated контенту
  • ризики та мінуси використання AI
  • розбір кейсів: AI в маркетингу брендів

Практика: тестуємо AI-інструменти

12

24 жовтня, 19:00 за Києвом / четвер

Формуємо проактивну маркетинг-команду

  • види структур маркетинг-команд (linear / horizontal / matrix) та можливі варіанти командної взаємодії (in-house / outsource / HQ / local)
  • підходи до розвитку команди та лідерства: effective hiring, різновиди фідбеку, performance review, engagement surveys
  • як маркдиру ефективно делегувати завдання та взаємодіяти з іншими підрозділами
  • лідерство та менеджмент маркетинг-проєктів
13

29 жовтня, 19:00 за Києвом / вівторок

Міжнародний маркетинг: як вивести бізнес на нові ринки

  • принципи та алгоритм вибору закордонних ринків
  • особливості позиціювання на міжнародному ринку та варіанти роботи з маркетинг-міксом
  • техніки та інструменти маркетингових досліджень на нових ринках

Практика: розбираємо складові міжнародної маркетингової стратегії:

  • підходи щодо виходу на новий ринок (експорт, ліцензування, франшиза, партнерство)
  • продуктовий мікс та цінове позиціювання
  • промо та дистрибуційна система

Записатись

Приєднуйтеся до курсу та станьте директором з маркетингу, який вміє поєднувати маркетингові цілі з бізнес-цілями компанії

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності