Живий онлайн-курс Бізнес-аналітик в ІТ — допомагаємо опанувати техніку бізнес-аналізу | Laba (Лаба)
Живий онлайн-курс

Бізнес-аналітик
в ІТ

Пройдіть комплексний шлях бізнес-аналізу продукту: від підбору різних технік для кожної ситуації до презентації ідей зацікавленим сторонам. Усе це — на прикладі практичного бізнес-кейсу під менторством Наті Назар, яка керувала Business Analysis Office у SoftServe зі штатом до 400 аналітиків.

Після курсу ви зможете:
аналізувати бізнес та знаходити потреби для створення продукту
моделювати бізнес-процеси за допомогою BPMN-діаграм
складати зрозумілі сценарії використання продукту
Курс схвалено провідною організацією з викладання бізнес-аналізу - ІІВА (International Insitute of Business Analysis).

За проходження курсу студенти зможуть зарахувати собі 35 Hours of Proffessional Development.
НАТІ НАЗАР
11+ років практичного досвіду в бізнес-аналізі ІТ-індустрії
Former Director of Service Excellence and Change Management CoE в SoftServe
Співзасновниця Business Analysis Community з понад 3000 учасників
Керувала Business Analysis Office у SoftServe зі штатом до 400 аналітиків
На позиціях ментора й тренера проводить навчання внутрішніх BA в SoftServe
> Ініціювала та інтегрувала в SoftServe інноваційний хаб для тестування бізнес-ідей та дослідження ринків
> Відповідає у SoftServe за розвиток нової компетенції Change Management — формує структуру послуг для компанії з 14 000 співробітників та клієнтів

Запрошені лектори

Ірина Крючкова

Lead Business Analyst

16 років досвіду в автоматизації бізнес-процесів та понад 10 років — викладання бізнес-аналізу (понад 300 студентів)

Юлія Ларіонова

Data Analyst at Megogo

брала участь у розробці внутрішньої системи для аналізу поведінки користувачів на web-, mobile- та SmartTV-платформах медіасервісу з DAU > 1.5 млн у Megogo та щодня працює з > 15 TB даних.

Оксана Крикун

ex-Product Director WattEV, Inc

керувала маркетинговою складовою розробки продуктів у WattEV, де створювала орієнтовані на клієнта програми та керувала маркетингом продукту та компанії.

Дмитро Напрієнко

Senior Product Designer at Welltech, ex-Head of Design у Jooble

7+ років у UX/UI дизайні. Працював із Sense SuperApp, Vintage та Unicheck.

Про курс
Стратегічний аналіз
Розберіться, як виявляти проблеми в проєкті та знаходити ефективні рішення. Створіть мапу зацікавлених осіб, проведіть аналіз документації, ринку, користувачів та вимог до продукту. Ми пояснимо, як аналізувати поточний і майбутній стан проєкту, структурувати інформацію та пріоритезувати задачі.
Ключові техніки та виміри продукту
IT-продукти, що з року в рік залишаються затребуваними на ринку, — рішення, які з'явилися внаслідок комплексного дослідження даних. Ви на практиці навчитеся грамотно збирати вимоги, формувати user persona, empathy map та user journey, розробляти процесні діаграми та візуалізувати рішення.
Презентуйте ідеї так, аби їм давали зелене світло
Щоби ваші рішення були спочатку почуті зацікавленими сторонами, а згодом правильно реалізовані командою розробників, — треба вміти їх презентувати. Ми розберемо, як лаконічно та наочно доносити ідеї, аби їх чули та розуміли. Пояснимо, в чому сила сторітелінгу та як комунікувати так, щоби вас сприймали як експерта.
Старт:
26 березня
Тривалість:
13 тижнів
24 заняття
щовівторка та щочетверга
19:00 (UTC+2)
Формат:
Живі лекції
+ практика під час онлайн-занять
+ групові/індивідуальні домашні завдання + воркшопи
+ особистий фідбек викладача та ментора
Мова курсу: українська
Laba прагне, щоби ви мали найкращий досвід навчання:
Чи існує універсальне бізнес-рішення?
Навряд. Але ми поділимося найефективнішими стратегіями, методами та інструментами бізнес-аналізу, які ви зможете застосовувати щоденно у своїй роботі.
Підтримуємо кожного
Протягом усього курсу вас супроводжує лектор і наша команда. Вас підтримають під час роботи над домашнім завданням, а ще ви отримаєте індивідуальний фідбек та відповіді на свої запитання під час воркшопів та занять.
Програма
курсу:
Занятие 1.
Історія бізнес аналізу
26 березня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - історія розвитку бізнес-аналізу
  • - автори та ключові фреймворки
  • - міфи та контроверсії
  • - термінологія бізнес-аналізу
Занятие 2.
Цінність бізнес-аналітика на ІТ-проєктах
28 березня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - види аналітиків та їх особливості
  • - роль та ключові функції
  • - цінність бізнес-аналітика для проєкту, команди та клієнта
Занятие 3.
Зацікавлені особи та їхнє залучення
2 квітня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - типи стейкхолдерів, їхні ролі та рівень впливу на проєкт
  • - огляд технік аналізу: RACI, influence-interest matrix та impact map

Завдання №1: Ознайомтесь із вихідними даними курсового проєкту. Створіть мапу зацікавлених осіб, їхніх ролей та впливу на проєкт. Проведіть аналіз документації.

Занятие 4.
Аналіз стратегії
4 квітня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - аналіз потреб
  • - аналіз поточного та майбутнього стану проєкту
  • - огляд технік: business model canvas та value proposition canvas
  • - розбираємо, що таке бізнес-кейс

Завдання №2: Розробіть канву бізнес-моделі проєкту.

Занятие 5.
Аналіз потреб
9 квітня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - з чого починається кожен проєкт: запит RFP/RFQ
  • - особливості підходу «дизайн-мислення»
  • - аналіз проблем із застосуванням технік 5why
  • - як визначати цілі проєкту

Завдання №3: Задокументуйте цілі та ключову проблему, яку розв’язує проєкт/продукт.

Занятие 6.
Аналіз потреб (частина 2)
11 квітня, 19:00 UTC +2 / четвер
Занятие 7.
Аналіз ринку
16 квітня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - принципи позиціювання продукту/рішень на ринку
  • - аналіз конкурентів
  • - як виявити переваги та недоліки продукту

Завдання №4: Створіть порівняльну таблицю з аналізом переваг та недоліків конкурентних продуктів за визначеними критеріями: обсяг ринку, популярність, задоволеність, набір функціонала тощо.

Занятие 8.
Види вимог та підходи до їхнього виявлення
18 квітня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - розбираємо види вимог: бізнес, користувацькі, функціональні/нефункціональні, транзакційні
  • - процес збору вимог
Занятие 9.
Виявляй та втілюй: 7 вимірів продукту
23 квітня, 19:00 UTC +2 / вівторок
  • - як структурувати інформацію за фреймворком «7 вимірів продукту»
  • - принципи, переваги та робота з цим фреймворком
  • - розбираємо техніки: business model та value proposition canvas

Завдання №5 [не обов’язкове] : Створіть value proposition для власного продукту.

Занятие 10.
Користувачі
25 квітня, 19:00 UTC +2 / четвер
  • - аналізуємо користувачів за допомогою user interviews
  • - empathy map та user journey як ключові техніки аналізу потреб користувачів
  • - створюємо user persona для кожної групи користувачів

Завдання №6 : Розробіть User persona основних груп користувачів та опишіть їхні ключові вимоги.

Показати більше
Залишіть
заявку тут
Для комфортного навчання вам потрібен рівень англійської Intermediate та вище.

Наші курси недоступні для громадян росії та білорусі.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Зареєструватися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Лідери ринку
онлайн-освіти
7 років допомагаємо студентам розвивати бізнес та досягати професійних цілей
Навчили 60 тис. слухачів, і це не межа
Акредитовані міжнародними організаціями — PMI (США), HRCI (США), IIBA (Канада)
Наша мета — ваше професійне зростання. Наші курси — більше, ніж просто лекції.
Усе навчання в одному місці
Ви займатиметеся у своєму особистому онлайн-кабінеті.
Сертифікат, який цінується роботодавцями
Як підтвердження ваших знань та опанованих навичок.
Рік доступу до матеріалів
Лекції, кейси та статті структуровані та доступні протягом одного року.
Практичні домашні завдання
Ви здобудете максимум прикладних знань та інструментів.
Завжди на зв’язку
Викладач та наша команда завжди готові допомогти вам — варто лише запитати.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.