Як стартувати в діджитал-маркетингу
Безплатний вебінар

Як стартувати в діджитал-маркетингу

Стратегії, маркетингові кампанії, зміни в поведінці аудиторії та метрики — лише частина, в якій має орієнтуватися діджитал-маркетолог. Про сучасні вимоги до цього спеціаліста на ринку, про інструменти й корисні ресурси для початку роботи розповідаємо на безплатному онлайн-вебінарі.

Дата: 11 квітня о 19:30
Компетенції діджитал-маркетолога
Вектори розвитку в діджитал-маркетингу
Помилки діджитал-маркетологів на початку карʼєри
Карʼєрний шлях та практичні поради експерта
Про лектора:
Олексій Попов
Head of Digital Marketing у «ПриватБанк»
Має понад 17 років досвіду у сфері маркетингу та PR
Керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів «ПриватБанку»
Працював з такими компаніями, як-от: ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, «Фокстрот», Kyivstar, JSC Delta Bank
Розробляв проєктні діджитал-плани для 50+ продуктів «Приват24»: веб- та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах
Займався побудовою бренду та маркетинговою підтримкою, а саме — точним сегментуванням аудиторії, аналізом даних та наскрізною аналітикою ефективних рекламних кампаній
Для завершення реєстрації перейдіть у Telegram

Реєструючись, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності