Онлайн-курс Product management — для тих, хто хоче створювати успішні продукти| Laba (Лаба)

Онлайн-курс

Product Manager2.0

Отримайте інструменти та систему знань продуктового управління, щоб створювати, розвивати та масштабувати продукти

Пройдіть повний шлях продуктової розробки

Тривалість:

17 онлайн-занять
8 тижнів

Як створити продукт, який справді потрібен користувачам? Як перевіряти гіпотези зростання та своєчасно масштабувати продукт? Розберемось на практиці із застосуванням метрик, глибинних інтервʼю та досліджень.

Цей курс для вас, якщо ви:

  • Product Manager

    Систематизуєте і поглибите знання, отримаєте практичні інструменти для управління продуктами на різних етапах їхнього життєвого циклу

  • Project Manager

    Отримаєте всебічну систему знань для опанування продуктового підходу, аби врешті перейти на позицію продакт-менеджера

  • Бізнес-аналітик

    Закриєте прогалини у знаннях і отримаєте інструменти, необхідні для подальшого зростання в ролі продакта

  • СЕО та фаундер стартапу або невеликої ІТ-компанії

    Навчитеся поетапно менеджерити всі продуктові процеси роботи: від пошуку PMF — до зростання та масштабування. Дізнаєтесь, як знаходити цінні інсайти на всіх етапах життєвого циклу продукту

Про курс:

  1. Пошук Product-market fit

    Дізнаєтесь, як визначити біль та реальну потребу, яку закриє ваш продукт. Вивчите ключові метрики бізнес-моделей, механіки монетизації та необхідні метрики, щоб розуміти, чи знаходить ваш продукт своє місце на ринку.

  2. Feature Development

    Завдання зрілого продукту — постійно розширювати цінність, щоб задовольняти нові вимоги користувачів. Навчіться проводити якісний аналіз та глибинні інтерв'ю, щоб визначати потреби та проєктувати нові фічі.

  3. Product growth / масштабування

    Дізнайтеся, як ростити продукт через вимірювання та постійне тестування гіпотез, покращення retention, engagement, acquisition та монетизації. Навчіться ефективно долати ключові виклики масштабування продукту, що зростає.

Викладач

Олексій
Орлов

  • Ex-Chief Product Innovations Officer у Jooble
  • ексдиректор продуктової екосистеми Creatio (B2B SaaS), де створював та управляв продуктовими, інженерними, креативними та BizDev-командами
  • керував стартап-студією Jooble Venture Lab, де створює екосистему продуктів у домені HRTech
  • має 13 років менеджерського та лідерського досвіду в IT — за цей час запустив десятки проєктів та продуктів, а також створив корпоративну стартап-студію в домені HRTech
  • побудував B2B marketing automation продукт, який привів понад 400 enterprise-клієнтів та досягнув лідерських позицій на ринку
  • запустив B2B SaaS маркетплейс з нуля до 700+ застосунків від 200 розробників

Ментор

Роман Прус

Product Owner at Creatio

  • має понад 14 років досвіду роботи в IT: пройшов шлях від розробника до Product Owner в одній в компанії на 500+ людей
  • Certified Scrum Product Owner (CSPO)
  • має понад 80 годин проведених очних тренінгів та виступів на профільних конференціях
  • запустив внутрішній сервіс пошуку і генерації відповідей на запитання користувачів на основі генеративного ШІ, що зменшило час пошуку і написання відповіді до 80%

ПРОГРАМА

01

Продакт-менеджер: роль, компетенції, комунікація

  • Роль та місце продакт-менеджера в продуктових організаціях
  • Як бути ефективним лідером команди з дизайну та розробки продукту
  • Продуктовий маркетинг і чому кожен продакт-менеджер має бути маркетологом
  • Команди продажу й підтримки: як отримувати інсайти від тих, хто спілкується з клієнтами щодня
  • Взаємодія зі стейкхолдерами продукту
02

Життєвий цикл продукту й робота продакта

  • Пошук product-market fit: завдання, які потрібно розв’язати на початкових етапах існування продукту і під час виходу на нові ринки
  • Вдосконалення ціннісної пропозиції продукту
  • Product Growth: як збільшити кількість користувачів, які отримують цінність продукту
  • Масштабування: продуктова робота, не направлена на створення цінності, але критично необхідна для успіху продукту, що зростає
03

Розвиток наявного продукту: ідея та пріоритизація

  • Персони користувача
  • Ідеї нових фіч для розширення value proposition продукту
  • Оцінка та пріоритизація фіч із використанням RICE framework
  • Скоуп фічі: визначення MVP за допомогою інструментів Feature hamburger та Impact mapping
04

Розвиток наявного продукту: дизайн та оцінка

  • Дизайн фіч: проєктування рішення, яке насправді розв’яже проблему
  • Інструменти дизайну фіч:
    • аналіз конкурентів
    • психологія користувачів
    • карткове сортування
    • UX-евристики
    • тестування прототипів
    • Babysitting
  • Оцінка фіч за допомогою HEART metrics
05

Розвиток наявного продукту: дизайн та оцінка фічі — практика

  • Карткове сортування: додаток для трекінгу настрою та емоційного стану
  • Спостереження за користувачем: створення форми в Google Forms
06

Розвиток наявного продукту: розробка та запуск

  • Розробка фіч: як вибудувати роботу з командою
  • Артефакти та активності процесу розробки:
    • Backlog
    • User story
    • Kick-offs
    • Backlog refinement
    • Agile sprints
    • Sprint reviews
  • Запуск фіч: організація «ролауту» фічі
  • Як покращити «погану» історію користувача та «поганий» беклог задач: розбір-брейншторм
07

Розвиток наявного продукту — практика

  • Impact map
  • HEART метрики
  • User story та acceptance критерії: розбір домашніх завдань
08

Пошук product-market fit

  • Формулювання ціннісної пропозиції
  • Цільова аудиторія та сегментація
  • Конкурентна стратегія: аналіз альтернатив рішення, Strategic canvas, короткострокова і довгострокова конкурентна перевага
09

Пошук product-market fit: процес валідації

  • Гіпотези досяжності, потрібності, життєздатності
  • Процес валідації гіпотез
  • Методи валідації гіпотез
  • Проведення глибинних інтервʼю для валідації гіпотез та інсайтів
10

Пошук product-market fit: бізнес-моделі та unit-економіка

  • Головне рівняння бізнесу
  • Ключові метрики для різних бізнес-моделей
  • Балансуємо головне рівняння: LTV : CAC та Payback period
  • Unit-економіка: типові задачі продакта
  • Пошук product-market fit: ризикові елементи бізнес-моделі
11

Пошук product-market fit: Монетизація. Дистрибуція. Вимірювання PMF

  • Дистрибуція: канали для пошуку product market fit та стратегія зростання
  • Модель монетизації та ціноутворення
  • Вимірювання product-market fit
12

Пошук product-market fit: нові ринки — практика

  • Пошук product-market fit у нових ринках
  • Розбір кейсів: для кожного з трьох модельних стартапів розписати Lean Canvas + сформулювати ключові гіпотези, на перевірці яких міг би бути сфокусований стартап + як їх перевіряти
13

Product Growth: retention

  • Стани користувача, або чому Retention is the king
  • Retention-метрика: типові помилки та як її правильно сформулювати
  • Когортний аналіз: візуалізуємо та аналізуємо retention
14

Product Growth: activation, engagement

  • Engagement: чотири стратегії збільшення
  • Engagement: вимірювання
  • Активація: налаштування, aha-момент та формування звички
15

Product Growth: Acquisition. Монетизація. Growth-тести

  • Acquisition: як продукт створює контент, активує канали та оптимізує конверсії залучення
  • Монетизація: оптимізація моделі монетизації та конверсії
  • Product growth тести
16

Product Growth: практика

  • Робота в групах із модельними продуктами
  • Формуємо гіпотези для збільшення активації, engagement, acquisition
17

Масштабування продукту

  • Масштабування процесів
  • Зростання нефункціональних вимог при масштабуванні
  • Робота з боргом при масштабуванні
  • Пріоритизація задач масштабування

ЗАПИСАТИСЯ

Приєднуйтеся, щоби покращувати свій продукт на основі досліджень, а не гіпотез

Реєструючись і натискаючи кнопку "Залишити заявку", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності.