Онлайн-курс «Delivery Manager» | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Курс-професія

Delivery Manager

Повне занурення у професію Delivery-менеджера: від переговорів із клієнтом до запуску проєкту за 8 тижнів. Ваш результат після 16 практичних занять:
створюєте Value Proposition Canvas / Business Model Canvas продукту/послуги
формуєте пропозицію на запит клієнта (RFP)
розумієтеся на стратегії рекрутингу
презентуєте комплексний Engagement Passport
управляєте контрактами за моделлю T&M
формуєте комплексний макет проєкту: від бачення до KPI
Знайомтеся з вашим майбутнім викладачем:
Андрій Богданов
Delivery Director у Luxoft
має 14+ років прикладного досвіду в управлінні проєктами, програмами та delivery ІТ-сервісів
пройшов шлях від проєктного менеджера бізнес-трансформацій та change management в UniCredit Bank Ukraine через управління програмами для Швейцарського банку з 1-ю категорією світового значення (Tier 1 Bank)
реалізовував масштабні проєкти та програми з бюджетами понад $30 млн
має досвід створення та керівництва великими IT outsourcing організаціями на 200+ співробітників
сертифікований тренер з управління проєктами та програмами, а також з Agile та SAFe
Цей курс відповідає стандартам якості навчання міжнародного Інституту управління проєктами (Project Management Institute).
Теми, які ми розберемо
Теми, які ми розберемо
Delivery в передпродажі
Ви розберетеся в комерційних моделях і моделях бізнес-взаємодії. Зрозумієте, яка потрібна вам для нового opportunity на проєкті, та опишете бізнес-контекст до неї.
Управління взаємодією
Перейдете на комплексний рівень керування — і покроково розберете кожен етап життєвого циклу контракту. Ви навчитеся прораховувати фінансові моделі своєї delivery і налагоджувати ефективну комунікацію з клієнтом відповідно до його і ваших очікувань.
Управління delivery
Побачите, як влаштована модель управління delivery та які події супроводжують її на кожному етапі. Навчитеся складати delivery-план і готувати необхідні артефакти для проєкту.
Як ми навчаємо

Даємо практичні знання

Для закріплення матеріалів лекцій ми розробили спеціальні практичні завдання. З їхньою допомогою ви покроково пройдете весь воркфлоу Delivery Manager: від переговорів із замовником — до реалізації проєкту.

Підтримуємо кожного

Викладач дасть фідбек та особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе у процесі навчання.

Будуємо нетворкінг

Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та обговорювати домашні завдання.

Старт:
  • 5 червня
Тривалість:
  • 8 тижнів
  • 24 години
  • 16 занять
Інструменти:
  • - Матриця відповідальності: класичний RACI
  • - Майндсет Delivery Manager
  • - Кар'єрна карта Delivery Manager
  • - Value Proposition Canvas
  • - Business Model Canvas
  • - Problem Statement
  • - Business Engagement Models & Commercial Models
  • - Методології розробки
  • - RFI, RFQ, RFP
  • - SOW — звіт про роботу
  • - Управління контрактами — TCV та P&L
  • - BPMN та UML
  • - Інструменти управління delivery
Програма
курсу:
Заняття 1.
Delivery Manager: огляд та онбординг
5 червня, середа, 19:30
  • - Що таке delivery-менеджмент
  • - Навіщо знадобився новий тайтл delivery-менеджера
  • - Як з’явилися delivery-менеджери
  • - Роль та обов’язки delivery-менеджера
  • - Матриця компетенцій, навички та мислення
  • - Кар’єрний шлях delivery-менеджера

Домашнє завдання: створіть основу презентації для Engagement Passport (Паспорту взаємодії)

Заняття 2.
Вступ до процесу delivery
10 червня, понеділок, 19:30
  • - Що означає поняття «бізнес»?
  • - Ланцюжок цінності
  • - Стилі бізнес-моделей
  • - Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • - Цінність для бізнесу (Business Model Canvas)
  • - Визначення сильних сторін бізнес-юніту

Домашнє завдання: розробіть Value Proposition Canvas / Business Model Canvas для вашого продукту або послуги.

Заняття 3.
Delivery-менеджер у передпродажі
12 червня, середа, 19:30
  • - Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • - Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • - Моделі взаємодії в деталях
  • - Основні комерційні моделі
  • - Методології розробки
  • - Метрики та KPI

Домашнє завдання: оберіть відповідну модель взаємодії чи комерційну модель для нового opportunity.

Заняття 4.
Від передпродажу до договору
17 червня, понеділок, 19:30
  • - RFI, RFQ та RFP
  • - Як зробити успішний перехід від передпродажу до delivery
  • - RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions; Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • - Statement of work: на що звертати увагу
  • - Контрольний перелік готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)

Домашнє завдання: підготуйте пропозицію на запит клієнта (RFP).

Заняття 5.
Delivery-менеджмент як бізнес
19 червня, середа, 19:30
  • - Рекрутмент у delivery: навіщо він потрібен
  • - Стратегії рекрутменту людських ресурсів
  • - Управління людськими ресурсами через призму фінансів та місцевих трудових законодавств (employment regulations)
  • - Хеджування ризиків: згортання проєкту або команди, овертайми, нестача ресурсів
  • - Вартість vs дохід: коефіцієнт використання ресурсів, дохід від бізнесу, маржинальність бізнесу

Домашнє завдання: створіть бізнес-кейс та оцініть opportunity у моделі T&M (Time & Material).

Заняття 6.
Процес управління контрактами
24 червня, понеділок, 19:30
  • - Типи та структури контрактів
  • - Створення P&L-звітності
  • - Інвойсинг та розрахунки з клієнтом
  • - Овертайми, шифти, онколи з урахуванням законодавства різних країн
  • - Відслідковування бюджету взаємодії та контрактів (GAAP: Contract CAP)
  • - Перехід Opportunity в Deal (Deal Validation, Qualification, Approval)
  • - Аудит взаємодії та контрактів
  • - Рейт-карта
  • - Розрахунок відсотка вибуття (Attrition)
  • - Буфер ресурсів (Fix-capacity проєкт)

Домашнє завдання: розрахуйте рейти за моделлю T&M, прорахуйте суму інвойсів за місяць і створіть T&M-контракт.

Заняття 7.
Комунікація з клієнтами. Частина 1.
26 червня, середа, 19:30
  • - Як побудувати правильний потік комунікацій
  • - Баланс формальних та неформальних комунікацій
  • - Сприйняття довіри з боку клієнта
Заняття 8.
Комунікація з клієнтами. Частина 2
1 липня, понеділок, 19:30
  • - Особисті та загальні зобов’язання щодо проєкту, відповідальність за проєкт/потік 
  • - Переговори з клієнтами 
  • - Робота з незадоволеним клієнтом 
  • - Формування відносин із мало залученим стейкхолдером 
  • - Як зрозуміти, чому стейкхолдер налаштований проти нас 
  • - Практика: розбір кейсів
Заняття 9.
Онлайн-воркшоп
3 липня, середа, 19:30

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Заняття 10.
Лідерство
8 липня, понеділок, 19:30
  • - Зміна майндсету: перехід від технічного фахівця до лідера
  • - Перехід від проджект-менеджера до delivery-менеджера: у чому різниця та які виклики з цим пов'язані
  • - Портрет лідера команди
  • - Комунікація з командою та клієнтами: різниця
  • - Мотивація команди: розширення прав та можливостей

Домашнє завдання: заповніть форму самооцінювання за лідерськими якостями.

Заняття 11.
People Management
10 липня, середа, 19:30
  • - Лідерство та управління: у чому концептуальна різниця
  • - Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • - Довіра у команді
  • - Розвʼязання конфліктів у команді
  • - Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Домашнє завдання: розгляньте та сформуйте своє бачення / потенційні рішення для вибраних кейсів щодо роботи з командою.

Заняття 12.
Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 1
15 липня, понеділок, 19:30
  • - Нотації діаграм візуалізації (BPMN, UML, Діаграма компонентів в UML)
  • - Монолітна архітектура
  • - Бази даних, DB-реплікація, DB-масштабування
  • - Вертикальне та горизонтальне масштабування
  • - Балансування навантаження (Load Balancing)
  • - Мережа delivery контенту (CDN)
Заняття 13.
Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 2
17 липня, середа, 19:30
  • - Хмарна архітектура (off- та on-premise) vs внутрішні рішення (in-house)
  • - Мікросервісна архітектура
  • - Погодження бізнесу та технологій
  • - Виявлення й аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
  • - Значущі вимоги до архітектури (SAR або ASR) та атрибути якості

Домашнє завдання: пройдіть тест

Заняття 14.
Управління delivery. Частина 1
22 липня, понеділок, 19:30
  • - Модель управління delivery
  • - Додаткові артефакти
  • - Комунікаційні події: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring та Reporting
  • - Аудит прогресу та бюджету
  • - Звітність за контрактом
Заняття 15.
Управління delivery. Частина 2
24 липня, середа, 19:30
  • - Процес управління проєктом/програмою
  • - Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • - Інженерна досконалість та гарантія якості
  • - Управління релізами та контроль змін
  • - Етап розгортання
Заняття 16.
Онлайн-воркшоп
29 липня, середа, 19:30

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Домашнє завдання: підготуйте презентацію свого Engagement Passport тривалістю 5 хвилин.

 
Реєстрація
Після проходження курсу ви можете отримати 18 годин PDU.

PDU бали нараховуються всім власникам РМІ сертифікації.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатись», ви погоджуєтеся з умовами оферти та політикою конфіденційності
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Відгуки випускників
Козлов Роман
Product Owner, Smart Project
I've attended the Delivery Manager course. It met my expectations completely. They have a friendly user cabinet and the tutor was excellent.
Вікторія Боровецька
Проджект-менеджер, онлайн-школа іноземних мов
Я дещо вагалася, чи йти на курс Delivery Manager, бо не працюю в IT, але було цікаво подивитися на практику управління в цій галузі. Початковий задум «ну, послухаю лекції, а завдання може й не буду робити (бо не з IT)» швидко змінився на «це цікаво — і я хочу впроваджувати ці практики у своїй роботі». Андрій Богданов прекрасно веде цей курс, я отримала величезне задоволення від матеріалу та живого підходу лектора. Дякую йому за адаптацію курсу до наших запитів та побажань — це робить процес навчання ще цікавішим.
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.