Онлайн-курс «CRM-стратегія» | Laba (Лаба)

Покроковий алгоритм впровадження CRM-маркетингу

CRM-стратегія

Наталія Хомік
CMO в «Територія мінімальних цін»

Для кого:

  • Директор з маркетингу, продажу або розвитку

    Розберетесь, як інтегрувати CRM у маркетингові кампанії, покращувати клієнтський досвід і збільшувати конверсію.

  • Власник бізнесу

    Зрозумієте, для чого впроваджувати CRM, яке технічне рішення обрати та як оптимізувати взаємодію з клієнтами для досягнення бізнес-цілей.

  • Керівник CRM-напряму або CRM-маркетолог

    Навчитеся збирати достатньо даних про клієнтів та вимірювати активність покупців й ефективність програм лояльності.

Прокачайтеся в управлінні відносинами з клієнтами

  • ФОКУС НА ВЛАСНОМУ КЕЙСІ

    Всі домашні завдання ви зможете виконати з даними власної компанії. Наприклад, проаналізуєте програму лояльності, сегментуєте базу клієнтів, а також навчитеся визначати промопропозиції, планувати CRM-комунікації та обирати систему для бізнесу.

  • 4 ЛЕКТОРИ

    А отже, ще більше експертизи, фідбеку, Q&A і рекомендацій. Запозичите досвід для роботи з CRM-маркетингом, застосування AI-методів, опрацювання даних клієнтів тощо.

  • ОГЛЯД CRM-СИСТЕМ

    Окреме заняття ми присвятимо функціоналу та можливостям таких систем, як-от Creatio і HubSpot. На прикладах кейсів розглянемо, як вони влаштовані, які вигоди мають для бізнесу та як працювати в них із даними клієнтів.

Ключові теми курсу:

  1. CRM-маркетинг. Basis

    Розберемо, з чого він складається, що робить його успішним та як поєднати його з цілями бізнесу. Обговоримо важливість програм лояльності, комунікацій і аналізу клієнтських даних. А також тренди та виклики, що є на українському ринку.

  2. Розробка CRM-стратегії

    Як сформувати CRM-стратегію, спрямовану на утримання клієнтів? Ми поділимося метриками для оцінювання її ефективності та навчимо розподіляти ресурси. Надамо шаблон для розроблення стратегії для вашого бізнесу.

  3. Від вибору CRM до впровадження

    Розглянемо кожен етап і строки розробки CRM-системи: вибір вендора та інтегратора, бюджет, юридичні аспекти. Ви зрозумієте, як обрати функціонал так, щоби CRM виконувала завдання бізнесу. А також визначите наступні кроки для її запуску: пілотування, масштабування, формування команди.

Викладачка:

НАТАЛІЯ
ХОМІК

  • CMO в «Територія мінімальних цін»
  • Має понад 22 роки досвіду в маркетингу та комунікаціях, з яких 12 — саме у CRM-маркетингу (Vodafone Україна, «КОСМО», «Територія мінімальних цін»)
  • Займалася побудовою систем CRM-маркетингу, CRM-стратегіями та комунікаціями в «КОСМО» і «Територія мінімальних цін». Завдяки вибудуваній CRM-стратегії збільшила конверсію в 1,3–1,5 раза та дохід від CRM-комунікацій — удвічі
  • Здійснила перший перезапуск програми лояльності — Vodafone Bonus
  • Займалася запуском нових каналів комунікацій і чат-ботів у «Територія мінімальних цін», що допомогло вивільнити ресурси контакт-центру

Запрошені експерти

Ігор Філіпенко

Директор департаменту розширеної аналітики в RBC Group

Реалізував 30+ проєктів, повʼязаних з використанням AI-методів для виявлення поведінкових патернів і сегментації клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, формування персональних пропозицій.

Аліна Кулішова

Head of CRM у Laba Group

Керує базою у понад 1,5 млн клієнтів. Організувала процес міграції на СRM-систему HubSpot для 7 ринків Laba.

Альона Шишко

Corporate Sales Team Lead у Creatio

10+ років досвіду в B2B-продажах. Експертка з підбору рішень для цифрової трансформації та зростання бізнесу; співпрацювала з «Аврора», MTI, EVA, Meest Group, Azerconnect.

ПРОГРАМА

01

15 липня / 19:00 / понеділок

Основи CRM-маркетингу

  • CRM-маркетинг та його місце в маркетинг-функції бізнесу
  • Складники системи CRM-маркетингу, базова інфраструктура
  • Тренди, виклики та можливості з урахуванням українських реалій
  • Визначення мети та завдань CRM-маркетингу відповідно до цілей і стратегії бізнесу
  • Які результати CRM-маркетингу будуть вважатись успішними

Домашнє завдання: визначити цілі бізнесу та відповідно до них — цілі маркетингу. Окреслити цілі CRM у межах визначених маркетинг-цілей.

02

17 липня / 19:00 / середа

Програми лояльності

  • Які завдання виконують програми лояльності в бізнесі
  • Переваги, недоліки та доцільність використання різних видів програм лояльності
  • Як побудувати успішну програму лояльності
  • Тренди та майбутнє програм лояльності, кейси актуальних програм в Україні
  • Типові помилки програм лояльності: чого уникати

Домашнє завдання: проаналізувати будь-яку програму лояльності, зробити висновки щодо її ефективності та сформувати рекомендації для покращень.

03

22 липня / 19:00 / понеділок

Робота з даними клієнтів. Запрошений лектор

Заняття з Ігорем Філіпенком, директором департаменту розширеної аналітики в RBC Group.

  • Система управління даними клієнтів у компанії
  • Як збирати та аналізувати дані клієнтів
  • Що автоматизувати у зборі та аналізі даних, а що — ні?
  • Системи та ресурси для автоматизації збору й аналізу даних
  • Вимоги українського законодавства щодо збору, зберігання та використання персональних даних

Домашнє завдання: проаналізувати систему управління даними у компанії.

04

24 липня / 19:00 / середа

Сегментація клієнтської бази. Запрошений лектор

Заняття з Ігорем Філіпенком, директором департаменту розширеної аналітики в RBC Group.

  • Сегментація клієнтської бази та її результати для бізнесу
  • Як побудувати портрет клієнта 360
  • Підходи, критерії сегментації
  • Види сегментації для різних цілей використання
  • Кластеризація клієнтів за допомогою AI-методів

Практика на занятті: вчимося наповнювати профіль клієнта і визначати типовий перелік даних. Розбираємо кейс від лектора з прикладами патернів (спільне обговорення).

Домашнє завдання: визначити ціль сегментації та аргументувати вибір виду сегментації. Описати дані та критерії для сегментування вашої бази клієнтів.

05

29 липня / 19:00 / понеділок

Персональні промопропозиції. Запрошений лектор

Заняття з Ігорем Філіпенком, директором департаменту розширеної аналітики в RBC Group.

  • Види комерційних пропозицій: рекомендації з застосування
  • Методика та інструменти розробки промопропозицій
  • Критерії успішності та ефективності персональних пропозицій
  • Способи трансляції пропозицій у всіх точках контакту з клієнтом
  • Використання AI-моделей для оцінювання релевантності каналу комунікацій для кожного клієнта

Практика на занятті: визначаємо приклади нерелевантних пропозицій для заданих кейсів (спільне обговорення).

06

31 липня / 19:00 / середа

Стратегія CRM-комунікацій

  • Відмінність CRM-комунікацій від інших
  • Завдання, метрики та місце CRM-комунікацій у воронці продажів
  • Скільки CRM-комунікацій потрібно бізнесу — та як визначити бюджет
  • Види каналів CRM-комунікацій, рекомендації з використання та автоматизації
  • Як створити стратегію CRM-комунікацій та проаналізувати результати

Домашнє завдання: використовуючи шаблон, скласти стратегію і високорівневий план CRM-комунікацій на місяць у межах загальної стратегії.

07

5 серпня / 19:00 / понеділок

Вибір, розробка та впровадження CRM-системи

  • Які завдання бізнесу розв’язує CRM-система
  • CRM vs CDP: функціонал систем та вибір CRM відповідно до завдань бізнесу
  • Покрокова інструкція з впровадження СRM-системи, підготовка технічного завдання
  • Вибір вендора й інтегратора CRM-системи: критерії, юридичні аспекти, бюджет
  • Кроки для успішного впровадження CRM-системи

Домашнє завдання (залежно від наявності CRM-системи): описати вибір системи для впровадження або сформувати проєкт щодо покращення функціонала наявної системи.

08

7 серпня / 19:00 / середа

Функціонал та можливості CRM-систем: HubSpot і Creatio. Запрошені лекторки

Заняття з Аліною Кулішовою, Head of CRM у Laba Group, та Альоною Шишко, Corporate Sales Team Lead у Creatio.

  • Огляд можливостей HubSpot і Creatio для роботи з даними клієнта — на прикладі кейсів від студентів
  • Q&A-сесія
09

12 серпня / 19:00 / понеділок

Розробка CRM-стратегії

  • Побудова CRM-стратегії залежно від цілей і загальної стратегії бізнесу
  • Підходи до CRM-стратегії: утримання клієнтів та управління клієнтським досвідом
  • Як сформувати CRM-стратегію, засновану на утриманні клієнтів
  • Основні показники ефективності CRM-стратегії: стратегічні й тактичні
  • Бюджет та інші ресурси на впровадження CRM-стратегії

Домашнє завдання: розробити план CRM-стратегії для вашого бізнесу за допомогою шаблону.

10

14 серпня / 19:00 / середа

Воркшоп: розбір кейсів студентів

Спільне заняття з Наталією Хомік та Ігорем Філіпенком.

  • Аналіз помилок та надання рекомендацій на основі обраних проєктів
  • Q&A-сесія

ЗАПИСАТИСЯ

Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.

Реєструючись, ви погоджуєтеся з умовами оферти та Політикою приватності .