| Laba
Дата:
21 травня,
19:30 (UTC+2)
Безплатний вебінар

Методи маркетинг-аналітики для дослідження ринку та конкурентів

Що відбувається у вашій ніші, які тренди домінують на ринку та як виділятися з-поміж конкурентів — дати відповіді на ці запитання допоможе маркетингова аналітика. На зустрічі ми розглянемо способи досліджень та пошуку інсайтів. А ви — зрозумієте, як за допомогою них знайти своє місце на ринку.
Стандартні та бізнес-орієнтовані дослідження ринку
Загальнодоступні джерела для маркетинг-аналізу
Проведення конкурентного аналізу за дедуктивним методом
Промислове шпигунство за конкурентами: законні способи
Q&A-сесія
Знайомтеся з лектором
Дмитро Цапій
Growth Product Manager в Universe Group
Former Growth Marketing Lead у Glovo
Має понад 8 років досвіду роботи у сфері маркетингу
Керував напрямами роботи з CRM-системою та запусками маркетингових кампаній у каналах TV, OOH, OLV, PM
Щоб отримати доступ до вебінару, перейдіть у Telegram

Реєструючись, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою конфіденційності