Методи маркетинг-аналітики для дослідження ринку та конкурентів
Що відбувається у вашій ніші, які тренди домінують на ринку та як виділятися з-поміж конкурентів — дати відповіді на ці запитання допоможе маркетингова аналітика. На зустрічі ми розглянемо способи досліджень та пошуку інсайтів. А ви — зрозумієте, як за допомогою них знайти своє місце на ринку.
Стандартні та бізнес-орієнтовані дослідження ринку
Загальнодоступні джерела для маркетинг-аналізу
Проведення конкурентного аналізу за дедуктивним методом
Промислове шпигунство за конкурентами: законні способи
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.