Онлайн-курс «SMM-спеціаліст» | Laba (Лаба)
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс

SMM-спеціаліст

Від аналізу аудиторії та створення живого контенту до побудови комʼюніті навколо бренду в соцмережах — під менторством Ірини Кравчук, Senior SMM Specialist в Uklon.
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс
Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс Живий онлайн-курс

Результатом є комплексний курсовий SMM-проєкт у портфоліо

Контент заради контенту в SMM не працює. Ви навчитеся будувати стратегію, розробляти план публікацій з огляду на особливості різних соцмереж, залучати інфлюенсерів та аналізувати результати в межах поставлених цілей у напрямі SMM.

Для кого:

  • SMM-початківці

    Навчитеся будувати SMM-стратегію на основні аналітики, а не гіпотез. Опануєте інструменти для комплексного просування бренду в різних соцмережах, створюючи контент, що виділяє серед конкурентів, а не уподібнює до них.

  • Світчери з іншої сфери

    Пройдете комплексний шлях від створення контент-плану до стратегії просування бренду на різних платформах. Отримаєте пул необхідних інструментів та готовий кейс у портфоліо для старту роботи в SMM.

  • Власники малого бізнесу

    Дізнаєтесь, як формувати голос свого бізнесу в соцмережах, привертаючи увагу більшої кількості клієнтів. Зрозумієте, як планувати бюджети та оцінювати ефективність просування бренду через соцмережі, орієнтуючись на аналітику й поставлені цілі.

  • Діджитал-спеціалісти

    Опануєте комплексний підхід у роботі з соцмережами: зрозумієте особливості функціонування окремих платформ та навчитеся використовувати SMM-елементи у своїй роботі для підвищення продажів і покращення взаємодії з аудиторією.

Теми, які ми розберемо:

  1. Стратегія

    Щоби досягати цілей бізнесу через SMM, потрібна комплексна стратегія на основі досліджень. На прикладі реальних кейсів ми розберемо метрики, які варто враховувати під час аналізу ринку та аудиторії, а також пройдемося кожним етапом архітектури SMM-стратегії: від формування місії й УТП — до просування і створення комʼюніті.

  2. Контент

    Що робити з трендами: дотримуватися чи запускати? Розглянемо створення контенту комплексно: від того, якою мовою говорити з аудиторією, — до залучення ШІ для генерації ідей. Дізнаємося, що робить відео віральними, а також на які принципи варто зважати під час створення живого контенту.

  3. Таргетинг

    Перед запуском таргету акаунт потрібно підготувати. Під час навчання ми покроково навчимося налаштовувати таргетовану рекламу відповідно до стратегії просування та аналізувати ефективність кампаній, а також на прикладах розберемо рекламні креативи, що працюють.

Особливості курсу:

  • Курсова робота

    Наприкінці навчання за наданим шаблоном ви підготуєте комплексний курсовий проєкт з аналітикою та побудовою SMM-стратегії, який зможете додати у своє портфоліо і презентувати майбутнім роботодавцям.

  • Практичні знання

    Ми поділимося практичними шаблонами й чеклістами для створення контент-планів, рубрикаторів, побудови стратегії, формування УТП та бюджетування, які ви зможете використовувати щоденно у своїй роботі.

  • Особистий фідбек

    Викладачка відповість на всі запитання, що виникнуть протягом курсу, дасть особистий фідбек та рекомендації щодо практичних завдань і курсової роботи.

ВИКЛАДАЧКА

Ірина
Кравчук

  • Senior SMM Specialist в Employer Brand команді в Uklon
  • 7 років практичного досвіду у сфері SMM
  • працювала з 50 проєктами та особистими брендами, як-от: Avalon Inc., DJI, Puma та Uklon
  • створювала колаборації з такими брендами: BMW, Porsche, Jaguar, Mercedes у межах Avalon Inc.
  • запустила навчання для розвитку соцмереж внутрішніх експертів для Brand Ambassadors Program у межах Employee Advocacy в Uklon

Гест-лекторка

Євгенія Чабанова Head of SMM у Honey і «Завертайло», Creative Director y CRUMB

- має 6 років досвіду в SMM-сфері
- зростила акаунт з нуля до 30k аудиторії без запуску реклами
- створює контент, що потрапляє до рекомендацій та сердець аудиторії

ПРОГРАМА КУРСУ

01

16 липня, 19:00 за Києвом / вівторок

SMM: що, де і хто

  • Ситуація на ринку: що таке SMM та яку функцію він виконує
  • Зони відповідальності SMM-спеціаліста
  • Фриланс vs агенція vs інхаус
  • Карʼєрне зростання: Junior vs Middle vs Senior vs Lead vs Head
  • Не інстаграмом єдиним — огляд соцмереж: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Telegram, Reddit, TikTok
02

18 липня, 19:00 за Києвом / четвер

Аналіз. Частина 1

  • Аналіз ринку: на які метрики слід звертати увагу (CR, CTR, ROAS, ROMI тощо)
  • Аналіз конкурентів: як правильно проводити та на що звертати увагу
  • Розбір наявного аналізу конкурентів. Визначення сильних та слабких сторін аналізу
  • Аналіз власних платформ та визначення їхніх потреб
03

23 липня, 19:00 за Києвом / вівторок

Аналіз. Частина 2

  • Просування продукту/послуги, розвиток нових можливостей
  • Аналіз аудиторії: дослідження та сегментація
  • Формування УТП та позиціювання

Домашнє завдання: Побудувати УТП та позиціювання на основі запропонованих проєктів (2 приклади) або визначити УТП для свого бренду.

04

25 липня, 19:00 за Києвом / четвер

Стратегія

  • Розвиток бізнесу через SMM-стратегію
  • Архітектура ефективної SMM-стратегії
  • OKR, KPI, цілі: керування та вимірювання успіху в напрямі SMM

Домашнє завдання: Провести дослідження запропонованої SMM-стратегії.

05

30 липня, 19:00 за Києвом / вівторок

Контент

  • Інструменти планування контенту: стратегія, рубрикатор, контент-план, контент-стратегія
  • Точки дотику для створення контенту: що враховувати і як правильно підійти до створення контенту
  • Створювати тренди чи дотримуватись їх
  • Візуальна комунікація бренду
06

1 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Робота з текстами в соцмережах

  • Копірайтинг: функції, які може виконувати текст; Do’s & Dont’s
  • Формування Tone of Voice проєкту: Do’s & Dont’s
  • Штучний інтелект для створення контент-плану, написання дописів та генерації ідей: Midjourney, Analisa.io, ChatGPT, Generative Voice AI, Tome

Домашнє завдання: Створити контент-стратегію відповідно до шаблону.

07

6 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Живий контент, або Відео для соцмереж, які працюють

  • Про відео як про головний тренд у контенті
  • Куди знімати: платформи, на яких ми розміщуємо відео, та їхні особливості
  • Для кого знімати: розбір аудиторій за кожною з платформ
  • Види відеоконтенту для соцмереж: сторіс, рілзи, довгі та короткі відео
  • Як знімати: базові поради щодо зйомки та корисні застосунки
  • Що знімати
  • Креатив: як створювати відео, приклади
  • Як робити вірусні відео
  • Де шукати ідеї та натхнення
  • Що робити, коли ідей немає
  • Лайфхаки у створенні контенту

Домашнє завдання: Знайти 5 актуальних трендів (Reels/TikTok) та придумати, як можна адаптувати їх для контенту вашого бренду (перевірка + оцінювання).

08

8 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Дизайн у SMM

  • Практики для розвитку креативності та «навченого ока»
  • Як ставити технічне завдання, працюючи в команді з дизайнером
  • Figma: чим може бути корисна та як працювати так, щоби полегшити роботу SMM-спеціалісту

Домашнє завдання: Розробити борди у Figma відповідно до наданого ТЗ та перший віжуал. Створити технічне завдання для дизайнера.

09

13 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Як побудувати комʼюніті

  • Як сформувати амбасадорів бренду
  • Партнерства у соцмережах: як обирати блогерів, медіа, рекламні кампанії
  • Коли необхідний NPS
  • UGC-контент: віральний контент, блоги, соцмережі, відгуки
  • 4 стовпи успішної антикризової комунікації
  • Do’s & Don'ts у комунікації з комʼюніті

Домашнє завдання: Прописати антикризову комунікацію у SMM з огляду на запропоновані кейси. Застосувати принципи Do’s & Don'ts для створення комунікаційних повідомлень під час кризової ситуації. Написати приклади повідомлень та коментарів клієнтам. Тести (буде 5 основних тестів з блоку)

10

15 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Просування

  • Вибір каналів просування: медіа, соцмережі, спецпроєкти
  • Робота зі спецпроєктами (проєкт до дня народження компанії / до свят та інших подій; створення колаборацій). Do’s & Don'ts
  • Reels & TikTok: рекомендації, алгоритми, де шукати ідеї
  • Telegram: інструменти для ефективного розвитку
  • LinkedIn: способи взаємодії з ЦА
  • Influence-маркетинг. Аналіз співпраці
  • Метрики: RFR (Reach Followers Ratio), CPV (cost per views), Reach, Engagement, кліки

Домашнє завдання: Тести (буде 5 основних тестів з блоку)

11

20 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Стейкхолдери: брифінги, дебрифінги та правки

  • Етапи роботи зі стейкхолдерами: оцінювання потреб, брифінг, залучення стейкхолдера у процес, комунікація, звітність
  • Брифінг та дебрифінг: як складати запитання індивідуально під стейкхолдера
  • Стратегічна бренд-сесія. Зони, навколо яких вона проходить
  • Як працювати з правками та зауваженнями
  • Комунікація в чатах зі стейкхолдерами: що необхідно знати та враховувати
  • Субординація та структуризація повідомлень
  • Порядок оплати за виконання послуг SMM-спеціаліста
  • Юридичні аспекти: авторські права, порушення договорів і порядку оплати послуг спеціаліста
12

22 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Таргетована реклама в соцмережах

  • Що таке таргетована реклама і як вона працює
  • Підготовка акаунту до запуску реклами
  • Стратегія просування та покрокове налаштування реклами
  • Аналітика рекламних кампаній
  • Конкуренти: бібліотека реклами Facebook
  • Креативи: розбори робочих кейсів

Домашнє завдання: Налаштувати рекламну кампанію у рекламному кабінеті Facebook Ads відповідно до технічного завдання до моменту запуску.

13

27 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Аналітика та висновки проєкту

  • Action Plan: його формування та покращення
  • Звітність: місячна vs квартальна vs річна
  • Фактори, які впливають на розподіл бюджету: цілі рекламної кампанії, особливості платформ соцмереж, цільова аудиторія
  • Процес формування бюджету в SMM
  • Розподіл бюджету на таргетинг, відеопродакшн, інфлюенс-маркетинг, сервіси для SMM, спецпроєкти
  • Відстеження витрат та контроль виконання бюджету
  • Метрики: основні vs другорядні (ER, ERR, CPC, CPM тощо)
  • Структуризація документів: roadmap SMM-спеціаліста

Домашнє завдання: Прописати SMM-бюджет на рік, розподілення бюджету на таргетинг і відеопродакшн.
Закласти витрати SMM на рік з огляду на цілі та напрями (таргетинг, відеопродакшн, інфлюенс-маркетинг, сервіси для SMM, спецпроєкти) проєкту.
Тести (буде 5 основних тестів з блоку)

14

29 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Як будувати особистий бренд SMM-спеціаліста

  • Як оформлювати кейси та портфоліо: Do’s & Don'ts
  • Пакети послуг та вилки цін у напрямі SMM
  • Як складати комерційну пропозицію: Do’s & Don'ts
  • Професійний бренд: як з ним працювати
  • Як використовувати нетворкінг для розвитку карʼєри

Домашнє завдання: Підготувати портфоліо своєї роботи як SMM-спеціаліста з огляду на Do’s & Don'ts під час оформлення презентації.

Для entry SMM-спеціалістів: Підготувати резюме

Для власників Підготувати опис своєї діяльності з огляду на функції за SMM, які ви виконуєте як власник чи власниця бізнесу

15

3 вересня, 19:00 за Києвом / вівторок

Побудова команди та делегування

  • Хто і за що відповідає в соцмережах
  • Як делегувати завдання: коли це потрібно
  • Які скіли потрібні менеджеру та лідеру
  • Якими інструментами менеджерити команду
  • Метрики планування та продуктивності: OKR, KPI

Домашнє завдання: Кейс. Розвʼязати ситуацію, яка виникла на проєкті у лідера команди (Кейс на вміння надавати зворотний зв'язок).

Тести (буде 5 основних тестів з блоку)

Курсова робота

  • провести аналіз ринку, конкурентів та аудиторії
  • створити стратегію просування проєкту (за планом)
  • створити контент-стратегію на три місяці
  • створити контент-план на два тижні
  • підготувати візуальну концепцію для соціальних медіа

У студента буде змога обрати собі компанію/бренд, на основі якої/якого він буде працювати над практикою. Після цього він формуватиме завдання в один великий проєкт відповідно до шаблону. Студент зможе додати проєкт собі у портфоліо.

Зареєструватися

Приєднуйтеся, щоби досягати поставлених цілей бізнесу через SMM

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності