SMM-спеціаліст
Результатом є комплексний курсовий SMM-проєкт у портфоліо
Контент заради контенту в SMM не працює. Ви навчитеся будувати стратегію, розробляти план публікацій з огляду на особливості різних соцмереж, залучати інфлюенсерів та аналізувати результати в межах поставлених цілей у напрямі SMM.
Для кого:
-
SMM-початківці Навчитеся будувати SMM-стратегію на основні аналітики, а не гіпотез. Опануєте інструменти для комплексного просування бренду в різних соцмережах, створюючи контент, що виділяє серед конкурентів, а не уподібнює до них.
-
Світчери з іншої сфери Пройдете комплексний шлях від створення контент-плану до стратегії просування бренду на різних платформах. Отримаєте пул необхідних інструментів та готовий кейс у портфоліо для старту роботи в SMM.
-
Власники малого бізнесу Дізнаєтесь, як формувати голос свого бізнесу в соцмережах, привертаючи увагу більшої кількості клієнтів. Зрозумієте, як планувати бюджети та оцінювати ефективність просування бренду через соцмережі, орієнтуючись на аналітику й поставлені цілі.
-
Діджитал-спеціалісти Опануєте комплексний підхід у роботі з соцмережами: зрозумієте особливості функціонування окремих платформ та навчитеся використовувати SMM-елементи у своїй роботі для підвищення продажів і покращення взаємодії з аудиторією.
Теми, які ми розберемо:
-
Стратегія Щоби досягати цілей бізнесу через SMM, потрібна комплексна стратегія на основі досліджень. На прикладі реальних кейсів ми розберемо метрики, які варто враховувати під час аналізу ринку та аудиторії, а також пройдемося кожним етапом архітектури SMM-стратегії: від формування місії й УТП — до просування і створення комʼюніті.
-
Контент Що робити з трендами: дотримуватися чи запускати? Розглянемо створення контенту комплексно: від того, якою мовою говорити з аудиторією, — до залучення ШІ для генерації ідей. Дізнаємося, що робить відео віральними, а також на які принципи варто зважати під час створення живого контенту.
-
Таргетинг Перед запуском таргету акаунт потрібно підготувати. Під час навчання ми покроково навчимося налаштовувати таргетовану рекламу відповідно до стратегії просування та аналізувати ефективність кампаній, а також на прикладах розберемо рекламні креативи, що працюють.
Особливості курсу:
-
Курсова робота
Наприкінці навчання за наданим шаблоном ви підготуєте комплексний курсовий проєкт з аналітикою та побудовою SMM-стратегії, який зможете додати у своє портфоліо і презентувати майбутнім роботодавцям.
-
Практичні знання
Ми поділимося практичними шаблонами й чеклістами для створення контент-планів, рубрикаторів, побудови стратегії, формування УТП та бюджетування, які ви зможете використовувати щоденно у своїй роботі.
-
Особистий фідбек
Викладачка відповість на всі запитання, що виникнуть протягом курсу, дасть особистий фідбек та рекомендації щодо практичних завдань і курсової роботи.
ВИКЛАДАЧКА
Ірина
Кравчук
- Senior SMM Specialist в Employer Brand команді в Uklon
- 7 років практичного досвіду у сфері SMM
- працювала з 50 проєктами та особистими брендами, як-от: Avalon Inc., DJI, Puma та Uklon
- створювала колаборації з такими брендами: BMW, Porsche, Jaguar, Mercedes у межах Avalon Inc.
- запустила навчання для розвитку соцмереж внутрішніх експертів для Brand Ambassadors Program у межах Employee Advocacy в Uklon
Гест-лекторка
ПРОГРАМА КУРСУ
16 липня, 19:00 за Києвом / вівторок
SMM: що, де і хто
- Ситуація на ринку: що таке SMM та яку функцію він виконує
- Зони відповідальності SMM-спеціаліста
- Фриланс vs агенція vs інхаус
- Карʼєрне зростання: Junior vs Middle vs Senior vs Lead vs Head
- Не інстаграмом єдиним — огляд соцмереж: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Telegram, Reddit, TikTok
18 липня, 19:00 за Києвом / четвер
Аналіз. Частина 1
- Аналіз ринку: на які метрики слід звертати увагу (CR, CTR, ROAS, ROMI тощо)
- Аналіз конкурентів: як правильно проводити та на що звертати увагу
- Розбір наявного аналізу конкурентів. Визначення сильних та слабких сторін аналізу
- Аналіз власних платформ та визначення їхніх потреб
23 липня, 19:00 за Києвом / вівторок
Аналіз. Частина 2
- Просування продукту/послуги, розвиток нових можливостей
- Аналіз аудиторії: дослідження та сегментація
- Формування УТП та позиціювання
Домашнє завдання: Побудувати УТП та позиціювання на основі запропонованих проєктів (2 приклади) або визначити УТП для свого бренду.
25 липня, 19:00 за Києвом / четвер
Стратегія
- Розвиток бізнесу через SMM-стратегію
- Архітектура ефективної SMM-стратегії
- OKR, KPI, цілі: керування та вимірювання успіху в напрямі SMM
Домашнє завдання: Провести дослідження запропонованої SMM-стратегії.
30 липня, 19:00 за Києвом / вівторок
Контент
- Інструменти планування контенту: стратегія, рубрикатор, контент-план, контент-стратегія
- Точки дотику для створення контенту: що враховувати і як правильно підійти до створення контенту
- Створювати тренди чи дотримуватись їх
- Візуальна комунікація бренду
1 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Робота з текстами в соцмережах
- Копірайтинг: функції, які може виконувати текст; Do’s & Dont’s
- Формування Tone of Voice проєкту: Do’s & Dont’s
- Штучний інтелект для створення контент-плану, написання дописів та генерації ідей: Midjourney, Analisa.io, ChatGPT, Generative Voice AI, Tome
Домашнє завдання: Створити контент-стратегію відповідно до шаблону.
6 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Живий контент, або Відео для соцмереж, які працюють
- Про відео як про головний тренд у контенті
- Куди знімати: платформи, на яких ми розміщуємо відео, та їхні особливості
- Для кого знімати: розбір аудиторій за кожною з платформ
- Види відеоконтенту для соцмереж: сторіс, рілзи, довгі та короткі відео
- Як знімати: базові поради щодо зйомки та корисні застосунки
- Що знімати
- Креатив: як створювати відео, приклади
- Як робити вірусні відео
- Де шукати ідеї та натхнення
- Що робити, коли ідей немає
- Лайфхаки у створенні контенту
Домашнє завдання: Знайти 5 актуальних трендів (Reels/TikTok) та придумати, як можна адаптувати їх для контенту вашого бренду (перевірка + оцінювання).
8 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Дизайн у SMM
- Практики для розвитку креативності та «навченого ока»
- Як ставити технічне завдання, працюючи в команді з дизайнером
- Figma: чим може бути корисна та як працювати так, щоби полегшити роботу SMM-спеціалісту
Домашнє завдання: Розробити борди у Figma відповідно до наданого ТЗ та перший віжуал. Створити технічне завдання для дизайнера.
13 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Як побудувати комʼюніті
- Як сформувати амбасадорів бренду
- Партнерства у соцмережах: як обирати блогерів, медіа, рекламні кампанії
- Коли необхідний NPS
- UGC-контент: віральний контент, блоги, соцмережі, відгуки
- 4 стовпи успішної антикризової комунікації
- Do’s & Don'ts у комунікації з комʼюніті
Домашнє завдання: Прописати антикризову комунікацію у SMM з огляду на запропоновані кейси. Застосувати принципи Do’s & Don'ts для створення комунікаційних повідомлень під час кризової ситуації. Написати приклади повідомлень та коментарів клієнтам. Тести (буде 5 основних тестів з блоку)
15 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Просування
- Вибір каналів просування: медіа, соцмережі, спецпроєкти
- Робота зі спецпроєктами (проєкт до дня народження компанії / до свят та інших подій; створення колаборацій). Do’s & Don'ts
- Reels & TikTok: рекомендації, алгоритми, де шукати ідеї
- Telegram: інструменти для ефективного розвитку
- LinkedIn: способи взаємодії з ЦА
- Influence-маркетинг. Аналіз співпраці
- Метрики: RFR (Reach Followers Ratio), CPV (cost per views), Reach, Engagement, кліки
Домашнє завдання: Тести (буде 5 основних тестів з блоку)
20 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Стейкхолдери: брифінги, дебрифінги та правки
- Етапи роботи зі стейкхолдерами: оцінювання потреб, брифінг, залучення стейкхолдера у процес, комунікація, звітність
- Брифінг та дебрифінг: як складати запитання індивідуально під стейкхолдера
- Стратегічна бренд-сесія. Зони, навколо яких вона проходить
- Як працювати з правками та зауваженнями
- Комунікація в чатах зі стейкхолдерами: що необхідно знати та враховувати
- Субординація та структуризація повідомлень
- Порядок оплати за виконання послуг SMM-спеціаліста
- Юридичні аспекти: авторські права, порушення договорів і порядку оплати послуг спеціаліста
22 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Таргетована реклама в соцмережах
- Що таке таргетована реклама і як вона працює
- Підготовка акаунту до запуску реклами
- Стратегія просування та покрокове налаштування реклами
- Аналітика рекламних кампаній
- Конкуренти: бібліотека реклами Facebook
- Креативи: розбори робочих кейсів
Домашнє завдання: Налаштувати рекламну кампанію у рекламному кабінеті Facebook Ads відповідно до технічного завдання до моменту запуску.
27 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Аналітика та висновки проєкту
- Action Plan: його формування та покращення
- Звітність: місячна vs квартальна vs річна
- Фактори, які впливають на розподіл бюджету: цілі рекламної кампанії, особливості платформ соцмереж, цільова аудиторія
- Процес формування бюджету в SMM
- Розподіл бюджету на таргетинг, відеопродакшн, інфлюенс-маркетинг, сервіси для SMM, спецпроєкти
- Відстеження витрат та контроль виконання бюджету
- Метрики: основні vs другорядні (ER, ERR, CPC, CPM тощо)
- Структуризація документів: roadmap SMM-спеціаліста
Домашнє завдання: Прописати SMM-бюджет на рік, розподілення бюджету на таргетинг і відеопродакшн.
Закласти витрати SMM на рік з огляду на цілі та напрями (таргетинг, відеопродакшн, інфлюенс-маркетинг, сервіси для SMM, спецпроєкти) проєкту.
Тести (буде 5 основних тестів з блоку)
29 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Як будувати особистий бренд SMM-спеціаліста
- Як оформлювати кейси та портфоліо: Do’s & Don'ts
- Пакети послуг та вилки цін у напрямі SMM
- Як складати комерційну пропозицію: Do’s & Don'ts
- Професійний бренд: як з ним працювати
- Як використовувати нетворкінг для розвитку карʼєри
Домашнє завдання: Підготувати портфоліо своєї роботи як SMM-спеціаліста з огляду на Do’s & Don'ts під час оформлення презентації.
Для entry SMM-спеціалістів: Підготувати резюме
Для власників Підготувати опис своєї діяльності з огляду на функції за SMM, які ви виконуєте як власник чи власниця бізнесу
3 вересня, 19:00 за Києвом / вівторок
Побудова команди та делегування
- Хто і за що відповідає в соцмережах
- Як делегувати завдання: коли це потрібно
- Які скіли потрібні менеджеру та лідеру
- Якими інструментами менеджерити команду
- Метрики планування та продуктивності: OKR, KPI
Домашнє завдання: Кейс. Розвʼязати ситуацію, яка виникла на проєкті у лідера команди (Кейс на вміння надавати зворотний зв'язок).
Тести (буде 5 основних тестів з блоку)
Курсова робота
- провести аналіз ринку, конкурентів та аудиторії
- створити стратегію просування проєкту (за планом)
- створити контент-стратегію на три місяці
- створити контент-план на два тижні
- підготувати візуальну концепцію для соціальних медіа
У студента буде змога обрати собі компанію/бренд, на основі якої/якого він буде працювати над практикою. Після цього він формуватиме завдання в один великий проєкт відповідно до шаблону. Студент зможе додати проєкт собі у портфоліо.
Дізнатися вартість
Приєднуйтеся, щоби досягати поставлених цілей бізнесу через SMM