Ціноутворення для виробників та ритейлу
Курс, на якому ви навчитесь оцінювати попит на ваші товари, тестувати акційні знижки для підвищення доходу та будувати стратегію ціноутворення в компанії від А до Я.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
Навчіться сегментувати асортимент та вибудовувати цінове позиціювання для кожного товару, а також знаходити релевантні промомеханіки, що допомагатимуть підвищити продажі й дохід компанії. Обирайте стратегії ціноутворення, які відповідатимуть бізнес-цілям.
ДЛЯ КОГО:
-
Менеджер з ціноутворення навчитеся вибудовувати ефективну цінову політику для виробництва й ритейлу
-
Керівник відділу маркетингу і продажів оптимізуєте стратегію ціноутворення в компанії
-
Комерційний директор зможете вчасно міняти ціни на групи товарів і прогнозувати попит
-
Власник бізнесу побудуєте стратегію ціноутворення, з якою не залежатимете від цінової політики конкурентів
Теми, які ми розберемо:
-
Від стратегії до тактики ціноутворення Як завойовувати частку ринку за допомогою ціни? Для цього ми покажемо, як застосовувати портфельне та кошикове ціноутворення, з вигодою розпродавати залишки продукції та підіймати ціни, коли зростають витрати.
-
Визначення оптимальних цін Ви навчитеся проводити A/B-тестування та перевіряти, як працює нова ціна або знижка в умовах реального ринку. Розберетеся, що таке цінова архітектура полиці та як побудувати ідеальне цінове позиціювання кожного товару.
-
Прибутковість промоакцій Розповімо, як застосовувати цінові та нецінові промомеханіки, щоб досягати поставлених цілей. Пояснимо, як враховувати перетікання продажів з більш прибуткових товарів на менш прибуткові під час промо — і визначати ROI кампаній.
Особливості курсу
-
Практичний досвід викладача
Під час занять Володимир Кучканов ділитиметься досвідом ціноутворення у великих міжнародних компаніях: Anheuser-Busch InBev, Mars, Foxtrot, Intertop, Wiggle, Zalando. Він розповість, як встановлюють ціни на свої товари у 50 країнах на ринках Європи, Африки та Близького Сходу.
-
Розбір кейсів міжнародних компаній
Ви навчитеся визначати рентабельність проведення промоакцій та розраховувати коефіцієнт і прогноз продажів на реальних кейсах міжнародних брендів: Whiskers, Snickers, Orbit, Staropramen, Mars.
-
AI-інструменти
Ми покажемо, як знаходити ідентичні й схожі товари за допомогою computer vision та NLP, щоби формувати ціни на нові продукти. Ви навчитеся застосовувати машинне навчання з підкріпленням (Reinforcement Learning) для ціноутворення на рівні сегментів клієнтів.
ВИКЛАДАЧ
Володимир
Кучканов
- Senior Product Manager Pricing Platform у Zalando
- має 11 років досвіду в ціноутворенні в компаніях Anheuser-Busch InBev, Mars, Foxtrot, Intertop і Wiggle
- працює над ціноутворенням для європейського лідера fashion-ритейлу Zalando (Ірландія)
- сформував антикризову стратегію ціноутворення для Mars Ukraine у 2014 році
- також у Mars розробив і впровадив інструменти цінової аналітики для 50 країн на ринках Європи, Африки та Близького Сходу
- склав перші алгоритми AI для розрахунку цінової еластичності Competera на посаді Data Scientist
- запустив систему аналітики у міжнародній корпорації Anheuser-Busch InBev
ПРОГРАМА
23 липня, 19:00 за Києвом / вівторок
Як обрати стратегію ціноутворення
- 7 основних стратегій ціноутворення: детальний огляд
- категорійний менеджмент у ціноутворенні: як сегментувати асортимент (KVI, генератори людського потоку, генератори прибутку, «довгий хвіст»)
Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.
25 липня, 19:00 за Києвом / четвер
Від стратегії до тактики
- огляд тактичних рішень: боротьба за частку ринку завдяки низьким цінам та знижкам, підвищення цін у разі зростання витрат, визначення цін на нову продукцію, розпродаж залишків, портфельне та кошикове ціноутворення
- як розраховувати ціни (цільова націнка, слідування за ринком, цільове позиціювання і цінова архітектура полиці на основі еластичності попиту)
- огляд кейсу Whiskers
Домашнє завдання: проаналізувати методи ціноутворення у власній компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.
30 липня, 19:00 за Києвом / вівторок
Механізми визначення оптимальних цін
- A/B-тестування ціни: вчимося перевіряти, як працює нова полична ціна або знижка в умовах реального ринку
- опитування покупців: як правильно ставити запитання клієнтам та інтерпретувати їхні відповіді для визначення оптимальної ціни
- що таке цінова архітектура полиці, як аналізувати продажі та рівні цін у категорії для побудови ідеального цінового позиціювання кожного товару
- огляд кейсів Snickers, Orbit, Staropramen
Домашнє завдання: провести А/В-тестування ціни або опитування покупців. Пройти тест на закріплення матеріалів.
1 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Розрахунок цінової еластичності
- збираємо необхідні дані для обчислень та вчимось їх структурувати
- огляд основних незалежних змінних у прогнозуванні продажів: цінові та нецінові
- практика: запуск лінійної регресії в Spreadsheet. Перевіряємо надійність обчислень, розраховуємо коефіцієнт еластичності та прогнозуємо зміну продажів у результаті дії з ціною
Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, розрахувати коефіцієнт і прогноз продажів для компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.
6 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Штучний інтелект у ціноутворенні
- явна й неявна еластичність: основні алгоритми
- виявлення причинних зв’язків та їхнє використання в ціноутворенні
- пошук ідентичних і схожих товарів за допомогою computer vision та NLP — для ціноутворення нових товарів і конкурентного ціноутворення
- машинне навчання з підкріпленням (Reinforcement Learning) для ціноутворення на рівні сегментів клієнтів
Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.
8 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Психологія ціноутворення
- вчимося керувати відносною ціновою еластичністю: від власних якірних пропозицій і від конкурентів
- як ефективно прокомунікувати про знижки
- знаходимо «красиві ціни»
Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.
13 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Оцінювання повернення промо на інвестиції
- роль промо в досягненні цілей з продажів і прибутковості
- як застосовувати основні промомеханіки (цінові та нецінові) відповідно до поставлених цілей
- вчимося враховувати перетікання (канібалізацію) продажів з більш прибуткових товарів на менш прибуткові під час промо — і визначати ROI кампаній
Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, вирішити, чи потрібно проводити промоакцію. Пройти тест на закріплення матеріалів.
15 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Воркшоп: визначаємо ціну на продукт
- Розбір кейсів студентів разом із викладачем.
20 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок
Як встановити ціну в умовах кризи
- сприйняття ціни клієнтом: психологічні цінові рівні покупця
- що робити, якщо ціни на ринку зростають
- як усувати категорійні дисбаланси
- план дій у випадку підвищення собівартості
- робота з уціненням, розпродажами залишків і глибокими дисконтами
- огляд кейсу антикризової стратегії ціноутворення Mars
Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.
22 серпня, 19:00 за Києвом / четвер
Майбутнє ціноутворення
- оплата за використання (pay per use) на товарних ринках
- послуги на основі передплати: від ціноутворення — до ціно- & пакетоутворення
- перехід від ціни товару до ціни результату
- фріміумізація: як можливість безкоштовного користування обмеженою версією продукту драйвить клієнта до покупки
- «плати, скільки вважаєш за потрібне»: як влаштована ця концепція
Зареєструватися
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.