Живий онлайн-курс «Ціноутворення для виробників та рітейлу» - вчимося вибудовувати ефективну цінову політику рітейл-компаній | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Ціноутворення для виробників та ритейлу


Курс, на якому ви навчитесь оцінювати попит на ваші товари, тестувати акційні знижки для підвищення доходу та будувати стратегію ціноутворення в компанії від А до Я.
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Навчіться сегментувати асортимент та вибудовувати цінове позиціювання для кожного товару, а також знаходити релевантні промомеханіки, що допомагатимуть підвищити продажі й дохід компанії. Обирайте стратегії ціноутворення, які відповідатимуть бізнес-цілям.

ДЛЯ КОГО:

  • Менеджер з ціноутворення

    навчитеся вибудовувати ефективну цінову політику для виробництва й ритейлу

  • Керівник відділу маркетингу і продажів

    оптимізуєте стратегію ціноутворення в компанії

  • Комерційний директор

    зможете вчасно міняти ціни на групи товарів і прогнозувати попит

  • Власник бізнесу

    побудуєте стратегію ціноутворення, з якою не залежатимете від цінової політики конкурентів

Теми, які ми розберемо:

  1. Від стратегії до тактики ціноутворення

    Як завойовувати частку ринку за допомогою ціни? Для цього ми покажемо, як застосовувати портфельне та кошикове ціноутворення, з вигодою розпродавати залишки продукції та підіймати ціни, коли зростають витрати.

  2. Визначення оптимальних цін

    Ви навчитеся проводити A/B-тестування та перевіряти, як працює нова ціна або знижка в умовах реального ринку. Розберетеся, що таке цінова архітектура полиці та як побудувати ідеальне цінове позиціювання кожного товару.

  3. Прибутковість промоакцій

    Розповімо, як застосовувати цінові та нецінові промомеханіки, щоб досягати поставлених цілей. Пояснимо, як враховувати перетікання продажів з більш прибуткових товарів на менш прибуткові під час промо — і визначати ROI кампаній.

Особливості курсу

  • Практичний досвід викладача

    Під час занять Володимир Кучканов ділитиметься досвідом ціноутворення у великих міжнародних компаніях: Anheuser-Busch InBev, Mars, Foxtrot, Intertop, Wiggle, Zalando. Він розповість, як встановлюють ціни на свої товари у 50 країнах на ринках Європи, Африки та Близького Сходу.

  • Розбір кейсів міжнародних компаній

    Ви навчитеся визначати рентабельність проведення промоакцій та розраховувати коефіцієнт і прогноз продажів на реальних кейсах міжнародних брендів: Whiskers, Snickers, Orbit, Staropramen, Mars.

  • AI-інструменти

    Ми покажемо, як знаходити ідентичні й схожі товари за допомогою computer vision та NLP, щоби формувати ціни на нові продукти. Ви навчитеся застосовувати машинне навчання з підкріпленням (Reinforcement Learning) для ціноутворення на рівні сегментів клієнтів.

ВИКЛАДАЧ

Володимир
Кучканов

  • Senior Product Manager Pricing Platform у Zalando
  • має 11 років досвіду в ціноутворенні в компаніях Anheuser-Busch InBev, Mars, Foxtrot, Intertop і Wiggle
  • працює над ціноутворенням для європейського лідера fashion-ритейлу Zalando (Ірландія)
  • сформував антикризову стратегію ціноутворення для Mars Ukraine у 2014 році
  • також у Mars розробив і впровадив інструменти цінової аналітики для 50 країн на ринках Європи, Африки та Близького Сходу
  • склав перші алгоритми AI для розрахунку цінової еластичності Competera на посаді Data Scientist
  • запустив систему аналітики у міжнародній корпорації Anheuser-Busch InBev

ПРОГРАМА

01

23 липня, 19:00 за Києвом / вівторок

Як обрати стратегію ціноутворення

  • 7 основних стратегій ціноутворення: детальний огляд
  • категорійний менеджмент у ціноутворенні: як сегментувати асортимент (KVI, генератори людського потоку, генератори прибутку, «довгий хвіст»)

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

02

25 липня, 19:00 за Києвом / четвер

Від стратегії до тактики

  • огляд тактичних рішень: боротьба за частку ринку завдяки низьким цінам та знижкам, підвищення цін у разі зростання витрат, визначення цін на нову продукцію, розпродаж залишків, портфельне та кошикове ціноутворення
  • як розраховувати ціни (цільова націнка, слідування за ринком, цільове позиціювання і цінова архітектура полиці на основі еластичності попиту)
  • огляд кейсу Whiskers

Домашнє завдання: проаналізувати методи ціноутворення у власній компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.

03

30 липня, 19:00 за Києвом / вівторок

Механізми визначення оптимальних цін

  • A/B-тестування ціни: вчимося перевіряти, як працює нова полична ціна або знижка в умовах реального ринку
  • опитування покупців: як правильно ставити запитання клієнтам та інтерпретувати їхні відповіді для визначення оптимальної ціни
  • що таке цінова архітектура полиці, як аналізувати продажі та рівні цін у категорії для побудови ідеального цінового позиціювання кожного товару
  • огляд кейсів Snickers, Orbit, Staropramen

Домашнє завдання: провести А/В-тестування ціни або опитування покупців. Пройти тест на закріплення матеріалів.

04

1 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Розрахунок цінової еластичності

  • збираємо необхідні дані для обчислень та вчимось їх структурувати
  • огляд основних незалежних змінних у прогнозуванні продажів: цінові та нецінові
  • практика: запуск лінійної регресії в Spreadsheet. Перевіряємо надійність обчислень, розраховуємо коефіцієнт еластичності та прогнозуємо зміну продажів у результаті дії з ціною

Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, розрахувати коефіцієнт і прогноз продажів для компанії. Пройти тест на закріплення матеріалів.

05

6 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Штучний інтелект у ціноутворенні

  • явна й неявна еластичність: основні алгоритми
  • виявлення причинних зв’язків та їхнє використання в ціноутворенні
  • пошук ідентичних і схожих товарів за допомогою computer vision та NLP — для ціноутворення нових товарів і конкурентного ціноутворення
  • машинне навчання з підкріпленням (Reinforcement Learning) для ціноутворення на рівні сегментів клієнтів

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

06

8 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Психологія ціноутворення

  • вчимося керувати відносною ціновою еластичністю: від власних якірних пропозицій і від конкурентів
  • як ефективно прокомунікувати про знижки
  • знаходимо «красиві ціни»

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

07

13 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Оцінювання повернення промо на інвестиції

  • роль промо в досягненні цілей з продажів і прибутковості
  • як застосовувати основні промомеханіки (цінові та нецінові) відповідно до поставлених цілей
  • вчимося враховувати перетікання (канібалізацію) продажів з більш прибуткових товарів на менш прибуткові під час промо — і визначати ROI кампаній

Домашнє завдання: використовуючи дані з кейсу викладача, вирішити, чи потрібно проводити промоакцію. Пройти тест на закріплення матеріалів.

08

15 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Воркшоп: визначаємо ціну на продукт

  • Розбір кейсів студентів разом із викладачем.
09

20 серпня, 19:00 за Києвом / вівторок

Як встановити ціну в умовах кризи

  • сприйняття ціни клієнтом: психологічні цінові рівні покупця
  • що робити, якщо ціни на ринку зростають
  • як усувати категорійні дисбаланси
  • план дій у випадку підвищення собівартості
  • робота з уціненням, розпродажами залишків і глибокими дисконтами
  • огляд кейсу антикризової стратегії ціноутворення Mars

Домашнє завдання: пройти тест на закріплення матеріалів.

10

22 серпня, 19:00 за Києвом / четвер

Майбутнє ціноутворення

  • оплата за використання (pay per use) на товарних ринках
  • послуги на основі передплати: від ціноутворення — до ціно- & пакетоутворення
  • перехід від ціни товару до ціни результату
  • фріміумізація: як можливість безкоштовного користування обмеженою версією продукту драйвить клієнта до покупки
  • «плати, скільки вважаєш за потрібне»: як влаштована ця концепція

Зареєструватися

Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності