Курс «Директор з маркетингу» – навчання CMO, Тетяна Лукінюк | LABA
Відеокурс
для PRO

Директор з маркетингу

Складно навчити маркетолога бути керівником — у кожного СМО свій бекграунд з помилок, особистих інсайтів та досягнень. Але якщо ви вже тут, значить, готові вчитися та сприймати знання та досвід експерта-практика. На цьому курсі вашим викладачем стане B2C-директор в Kyivstar (VEON).
20 років працює в міжнародних компаніях
7 років у ролі запрошеного спікера в The Chartered Institute of Marketing (UK)
викладає стратегічний маркетинг у Kyiv School of Economics
входила до топ-15 найкращих маркетинг-директорів України
входить до списку Self Made Women за версією журналу Forbes
Знайомтесь із вашим майбутнім викладачем та наставником:
Тетяна Лукинюк
B2C-директор у Kyivstar
(part of VEON)
працювала з брендами Red Bull Ukraine, Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev Ukraine, Mars Ukraine
зробила Oriflame брендом косметики та парфумерії № 1 в Україні
успішно запустила ТМ Bud на національний ринок
отримала сертифікацію від Інституту маркетингу у Великій Британії
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
Теми, які ми розберемо на курсі:
Теми, які ми розберемо на курсі:
Команда
Ми пояснимо, як формувати сильну команду з нуля або підвищувати ефективність уже наявної. Ви проаналізуєте поточну ситуацію в команді за моделлю ROCKET, створите матрицю наступництва у своєму відділі та проведете коучинг-сесію за моделлю GROW.
Процеси
Підготуйтеся до впровадження маркетинг-плану у вашій компанії. Ви опишете елементи мікросередовища за моделлю McKinsey 7S та вкажете необхідні зміни, щоб впровадження було успішним.
Стратегія
Зв’яжіть маркетинг із глобальними бізнес-цілями. На курсі ви визначите матеріальні та нематеріальні ресурси бренду, визначите свої конкурентні переваги за допомогою моделі VRIN/VRIO та складете SWOT за своєю компанією.
Як проходять заняття на курсі
«Директор з маркетингу»
Зміст курсу:
23 відеолекції
  • додаткові матеріали
Зареєструватися
Програма
курсу:
Заняття 1.
Визначення маркетингу. Потреби та бажання
  • - спочатку про маркетинг (2 визначення)
  • - потреби vs бажання (приклад із відомими марками)
  • - чого хоче споживач? (Inexpensive, Immaculate, Immediate)
Заняття 2.
Роль маркетингу в організації
  • - зміна філософії управління бізнесом (орієнтація на продукт/продаж/споживача/суспільство)
  • - типи організацій в аспекті маркетингового фокуса
Заняття 3.
Взаємодія з іншими відділами
  • - складові організації за Мінцбергом
  • - 5 типів маркетингової організації
  • - фокус організації
Заняття 4.
Функції та обов’язки директора з маркетингу
  • - де працювати в маркетингу?
  • - структура організації: хто й де?
  • - команда/знання + уміння/середовище
  • - ролі директора з маркетингу
  • - хто за що відповідає: 5 Is
Заняття 5.
Побудова відділу маркетингу та процесів з нуля
  • - переваги та недоліки in-house маркетингу
  • - ключові функціональні напрями в маркетингу
Заняття 6.
Інтерв’ю з КВП
  • - як взаємодіють відділи продажу та маркетингу?
  • - які основні точки зіткнення?
  • - етапи побудови відносин між відділами
  • - у чому різниця між B2B- та B2C-продажами?
  • - як директорам відділів вибудовувати стосунки?
  • - Запрошений спікер: Ілля Рейніш
Заняття 7.
Структура та розподіл функцій у відділі маркетингу
  • - різні типи організацій та місце маркетингу в них
Заняття 8.
Розвиток кар’єри в маркетингу
  • - лідерство (CMO-лідер)
  • - MARS: модель лідерства
Заняття 9.
Пошук своїх сильних сторін та обмежень
  • - пошук сильних сторін (Strengths finder)
  • - балкони/підвали
  • - energy boosters/killers
  • - MBTI
  • - DISC
  • - ситуаційне лідерство (Бланшар)
Заняття 10.
Відбір та наймання команди
  • - управління талантами: модель 6B
  • - проведення інтерв’ю: структура, види, лайфхаки
  • - Learning Agility
Заняття 11.
Мотивація команди та зворотний зв’язок
  • - ЗЗ: визначення, види, що включає
  • - міфи про ЗЗ + їхнє спростування
  • - коучинг (Grow)
  • - план розвитку 70/20/10
  • - менторство
  • - кар’єрне планування
Заняття 12.
Побудова ефективної команди
  • - команда: формування+побудова
  • - командна ефективність: модель Rocket
  • - підхід до постановки цілей для команди
Заняття 13.
Стратегічне планування
  • - ​визначення мети, місії, бачення організації
  • - ​стратегічний маркетинг
  • - ​тактичний маркетинг
Заняття 14.
Конкурентна перевага
  • - ​стратегії конкурентної переваги за Портером
  • - ​диференціація
  • - ​джерела конкурентних переваг
  • - ​VRIN/VRIO
Заняття 15.
Побудова аналітичного фреймворку
  • - ​макроекономічне середовище: PEST
  • - мікроекономічне середовище: ринок/конкуренти/споживачі
  • - аналіз внутрішніх чинників
  • - життєвий цикл товару
  • - матриця Бостонської консалтингової групи (BCG)
  • - матриця General Electric (McKinsey)
  • - аналіз ціннісного ланцюга (Value Chain)
  • - SWOT/TOWS
Заняття 16.
Маркетингові стратегії зростання та STP
  • - ​стратегії зростання за Ансоффом
  • - сегментація
  • - вибір цільових ринків
  • - позиціювання
Заняття 17.
Позиціювання та архітектура бренду
  • - архітектура бренду (Value-based brand architecture)
  • - суть бренду й емоційна перевага
Заняття 18.
Маркетинговий мікс
  • - маркетинг-мікс: 4P's, 4C's, 7P's
  • - просування
  • - комунікаційна стратегія
  • - карта комунікацій (Value-Based Brand Connection Map)
Заняття 19.
Впровадження плану
  • - фактори, що впливають на впровадження маркетингового плану
  • - стратегічні зміни: модель 7S
  • - управління змінами
  • - матриця пріоритизації проєктів для впровадження
  • - оцінка ризиків
Заняття 20.
Формування бюджету
  • - ​P&L
  • - методи формування бюджету
  • - показники контролю
  • - KPI маркетолога
Заняття 21.
Тренди нових поколінь
  • - теорія поколінь
  • - ДНК-тренди поколінь Y та Z
  • - роль CMO в майбутньому
Заняття 22
Тренди в маркетингу
  • - нові рутини
  • - що і як купують споживачі: пост-Covid
  • - тренди: «мстивий» шопінг, швидкість, зміна портфелів споживачів та ін.
Заняття 23.
Виведення компанії з кризи
  • - як надавати продукти чи послуги в умовах нової реальності

Запрошений спікер: Максим Бєлов

Ще 20 занять

Лідери ринку бізнес-освіти

Laba — міжнародна компанія, з великими амбіціями високим темпом зростання:
2015
Запустили понад 100 курсів та навчили 52 тисячі студентів
2019
Відкрили представництво в Угорщині
2020
Відкрили представництво в США
2021
Відкрили представництва в Польщі та Туреччині
Акредитовані міжнародними організаціями:
Що кажуть про курс наші випускники:
Євгенія Черкас
Head of Promotion Department в Weleda Ukraine
Раніше я керувала проєктом як бренд-менеджер, але після відкриття дочірньої компанії в Україні мені знадобився стратегічний підхід і вміння керувати великою кількістю людей. Тому я вирішила пройти курс «Директор з маркетингу». Він поєднує дві великі теми: управління командою та маркетингове планування. Після курсу зрозуміла, що проводити 70 % часу з новими співробітниками — це нормально. Чим більше ресурсу ти їм віддаси спочатку, тим швидшим буде результат. Також почала використовувати кілька корисних фреймворків, які ми вивчили в розділі маркетингового планування. Наприклад, TOWS. Рекомендую всім працювати саме за цією моделлю, тому що вона ширша, ніж SWOT.
Head of Marketing у Duna
Проходила курс навчання «Директор з маркетингу» наприкінці 2020 року. Сказати, що задоволена, — це нічого не сказати. Лектор Тетяна Лукінюк дуже класна, чітко та грамотно все розказує та пояснює. Під час курсу вона постійно на зв’язку, що є чудовою нагодою при будь-яких питаннях отримати відразу доступну і грамотну для вас відповідь, яка може допомогти не лише в домашніх завданнях, а й у вашій роботі. Дуже багато надано додаткового матеріалу, який буде корисним на майбутнє. Щодо домашніх завдань, вони дуже чіткі й дійсно, особисто для мене, допоможуть у створенні кращої команди та написанні стратегії для компанії. Також ідеально впоралася команда Laba, яка 24/7 на зв’язку. З ними дуже легко комунікувати та розв’язувати будь-які питання. Дуже рекомендую цей курс для людей, які хочуть покращити свої знання на топових позиціях із маркетингу!
Маркетолог у Ніжфарм-Казахстан
Курс «Директор з маркетингу» відкрив мені новий погляд на мою роботу! Тетяна Лукінюк — відмінний та суворий викладач. Вийшло вивести роботу з уже звичними інструментами на новий рівень та довести їх до досконалості. Курс на 10 з 10.
Директор з маркетингу
На курсі «Директор з маркетингу» вдалося отримати матеріали, які допомогли систематизувати свої знання та подивитися на роботу під іншим кутом. Зворотний зв’язок був розгорнутим. Можу рекомендувати навчання на цьому курсі! Ставлю 10 з 10.
Олександра Барчук
Head of Marketing & PR в Grand Admiral Resort & SPA
— Чи був курс корисний? — Так, тому що курс веде Таня Лукінюк, general manager Red Bull. Експертиза, за якою стоїть реальний досвід та професійний шлях. Емпатія, яка відчувається навіть у форматі онлайн-занять. Зворотний зв’язок щодо кожного домашнього завдання: персоніфікований, індивідуальний. Так, тому що це спосіб виринути з рутини щоденних завдань та подивитися на свою компанію зверху, поглядом стратега. І збоку — поглядом споживача. Так, оскільки теорія ілюструється кейсами. Червоною ниткою проходить ідея, що згуртовані команди створюють великі компанії. Час команд, а не одинаків. Головне завдання керівника — не розділяти та панувати. А об’єднувати навколо однієї мети та мотивувати. Розумні, талановиті, кваліфіковані хочуть бути причетними до створення визначної компанії. Тому бізнесу важливо транслювати місію та велику мету.
Кириченко Андрій
CEO в Olynyk Studio
Як на мене, цей курс не про цифри. Про цифри — стратегічний маркетинг. Особисто я виніс собі такі замітки: твої співробітники — це твій двигун, а тобі довірили тримати кермо. Якщо ти знайдеш порозуміння з командою, зможеш донести своє бачення та цінність ідеї — йтимемо далеко й довго. Тут здебільшого йдеться про людей, а не стратегії. Про розуміння себе як топменеджера та своєї функції в компанії. Ми змінили підхід у формуванні команди: build&boost — вирощуємо сильних фахівців усередині своєї команди. Більш ретельно підходимо до пошуку та підбору співробітників: проводимо з кандидатами структуроване інтерв’ю за методикою 4D, звертаємо увагу не тільки на hard skills, а й на Learning agility («Виживають не найсильніші чи розумніші, а представники біологічного виду, які найкраще пристосовуються до змін»). Чарльз Дарвін)
Каріна Аванесова
Маркетинг-директор у готелі Baltic Beach Hotel, Латвія
Пройшла дуже насичений курс «Директор з маркетингу». Дуже багато свіжої інформації, тепер у мене зовсім інший погляд на правильну побудову команди та стратегічне планування. Дуже дякую Тетяні Лукінюк за виконану роботу та команді LABA! Рекомендую!
Реєстрація
на курс
Залиште заявку, щоб з вами зв'язався менеджер і уточнив деталі щодо проходження курсу.

Реєструючись ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Нові знання — крок до кар'єрного зростання. Наші випускники працюють в компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним з них.
Розумних люблять