Онлайн-курс «Менеджер з продажу » | Laba (Лаба)
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ

Опануй професію "Менеджер з продажу" та навчись продавати, використовуючі найефективніші сучасні техніки
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

Практичний онлайн-курс

Дати:

21 листопада — 28 січня

Тривалість:

15 занять, 8 тижнів

Навчіться виявляти справжні болі й запити клієнтів, щоб вони отримували очікуване і поверталися для повторних покупок. Розібратися в актуальних техніках продажу допоможе Ольга Гравченко, Head of Sales у Perla Helsa.

Ми рекомендуємо курс, якщо ви:

  • Початківець у продажах

    Розберетесь у функціях менеджера та навчитеся знаходити клієнтів, обробляти заперечення та працювати з метриками

  • Чинний менеджер з продажу

    Опануєте актуальні техніки продажу та покращите наявні скрипти, щоби продавати більше

  • Менеджер клієнтського сервісу

    Зрозумієте, як не тільки сапортити та консультувати, а й продавати, щоби отримувати за це бонуси

Теми, які ми розберемо:

  1. Техніки продажу

    Ви дізнаєтеся про актуальні формули й методології продажу, а також типологію клієнтів. Опануєте роботу із запереченнями й негативними відгуками та техніки Up-sell і Cross-sell.

  2. Ключові показники у продажах

    Розберете метод OKR та основні показники ефективності в продажі: Revenue, Orders, AOV, CR, Gross Profit. Навчитесь аналізувати дані та тестувати гіпотези для підвищення продуктивності.

  3. Пошук та залучення нових клієнтів

    Навчитеся працювати з особами, що ухвалюють рішення. Опануєте методи пошуку клієнтів для B2C і B2B та використання соціальних мереж для залучення лідів.

Особливості курсу

  • Можливість працевлаштування після курсу

    Викладачка запропонує місце у своїй команді найкращому студенту курсу. Також всі студенти, які наберуть не менше 180 балів за навчання, отримають запрошення на співбесіду в Laba з можливістю подальшого працевлаштування.

  • Практичне навчання

    На курсі ви відпрацюєте отримані навички на практикумах та отримаєте фідбек викладачки щодо подальшого розвитку.

  • Запрошений експерт

    Едуард Бондаренко, Head of Sales у monobank, розбере роботу з B2B-клієнтами та поділиться власним досвідом ефективних переговорів.

ВИКЛАДАЧ

Ольга
Гравченко

  • Head of Sales у Perla Helsa
  • понад 10 років у продажах
  • з нуля будувала як B2C-, так і B2B-відділи продажу
  • працювала та закривала угоди з WOG, BMW Ukraine, Samsung, «Кернел», Rozetka, «ПУМБ», Fozzy Group, «Правекс Банк» та НБУ
  • збільшила середній обіг відділу продажу в «Нова Пошта» з 24 млн грн до 44 млн грн на місяць
  • лектор та розробник відеокурсу по продажах для менеджерів VISA International в Україні, Молдові, Казахстані, Грузії та Вірменії

Запрошений лектор

Едуард Бондаренко Head of Sales у monobank

• з холодного дзвінка завів іноземного клієнта на 300 тисяч гривень одним чеком для robota.ua
• у monobank побудував з нуля відділ продажу та підвищив головний KPI на 5197%
• має власний підхід до будування команди із глибоким залученням у технічні особливості продукту

ПРОГРАМА

01

21 листопада, 19:00 за Києвом

Основи продажу: тренди, головні поняття та специфіка роботи

  • психологічні тригери у продажах
  • емоційний інтелект та вплив на процес продажу
  • роль, функції та ключові навички менеджера з продажу
  • побудова довгострокових відносин з клієнтами

Домашнє завдання: провести аналіз власних навичок з продажу та створити план їхнього покращення.

02

26 листопада, 19:00 за Києвом

Стратегія продажу

  • стратегія продажу як інструмент довгострокового успіху
  • аналіз ринку, PEST, аналіз конкурентів, аналіз п'яти сил Портера
  • визначення та сегментація цільової аудиторії
  • поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії
  • створення ціннісних пропозицій, що розв'язують проблеми ЦА
  • планування цілей продажу за методологіями SMART та SWOT

Домашнє завдання: виконати поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії вашої компанії чи продукту.

03

28 листопада, 19:00 за Києвом

Ефективні скрипти продажу

  • структура та зміст скрипту
  • переваги використання скриптів
  • розробка персоналізованих скриптів для різних сегментів клієнтів
  • використання АІ для аналізу та створення скриптів

Практика на занятті: рольова гра (клієнт — менеджер) за заданим кейсом з обмеженим часом розмови.

Домашнє завдання: розробити скрипт для конкретного сегмента клієнтів та протестувати його на практиці, проаналізувавши результати.

04

3 грудня, 19:00 за Києвом

Техніки продажу

  • формула продажу
  • типологія клієнтів
  • AIDA-модель у продажах
  • огляд технік продажу: SPIN, Challenger Sale для B2B, DEFT, MEDDIC, BANT
  • методології Consultative Selling та Value-Based Selling

Домашнє завдання: вибрати одну з вивчених технік продажу та використати її для сегмента клієнтів з найнижчою конверсією.

05

5 грудня, 19:00 за Києвом

Телефонний продаж

  • аналіз клієнта та підготовка до телефонного дзвінка
  • структура ефективної телефонної розмови
  • створення скрипту для телефонної розмови
  • етика телефонної розмови та листування з клієнтом
  • як передавати впевненість голосом

Домашнє завдання: ознайомитися зі скриптом телефонної розмови з клієнтом та удосконалити його за шаблонами викладача.

06

10 грудня, 19:00 за Києвом

Робота із запереченнями

  • що таке заперечення та чому вони виникають
  • типологія клієнтів за методологією DISC та ефективна взаємодія з ними
  • основні види заперечень та етапи роботи з ними
  • ефективні техніки роботи з популярними запереченнями: Feel, Felt, Found
  • робота з негативними відгуками

Практика: відпрацювати комунікацію з конфліктним клієнтом та провести роботу із його запереченнями.

Домашнє завдання: створити список типових заперечень клієнтів з вашої сфери та розробити відповіді на них.

07

12 грудня, 19:00 за Києвом

Up-sell та Cross-sell у продажі

  • техніка Up-sell
  • техніка Cross-sell
  • різниця між Up-sell та Cross-sell
  • розбір кейсів з використанням технік
  • інтеграція технік у клієнтський сервіс

Домашнє завдання: інтегрувати в скрипт елементи Up-sell та Cross-sell для підвищення загальної вартості продажу.

08

17 грудня, 19:00 за Києвом

Воронки в продажі

  • етапи воронки продажу та її вплив на конверсію
  • кваліфікація лідів: BANT (Budget, Authority, Need, Timing)
  • метрики для оцінювання ефективності воронки
  • стратегії залучення та утримання клієнтів
  • оптимізація етапів воронки для підвищення конверсії
09

19 грудня, 19:00 за Києвом

Пошук та залучення нових клієнтів

  • методи пошуку клієнтів у різних каналах
  • пошук клієнтів для B2C та B2B
  • робота з особами, які ухвалюють рішення
  • використання соціальних мереж для пошуку клієнтів
  • холодні дзвінки та електронна пошта
  • використання Big Data для знаходження потенційних клієнтів

Домашнє завдання: розробити план пошуку клієнтів для вашої компанії з використанням нового каналу.

10

9 січня, 19:00 за Києвом

Робота з B2B-клієнтами. Запрошений лектор

заняття з Едуардом Бондаренком, Head of Sales у monobank

  • B2B: бачення, підходи, філософії
  • підготовка до зустрічей
  • як закривати великі угоди
  • як працювати з воронкою продажу
  • переваги CRM
11

14 січня, 19:00 за Києвом

Результативні переговори. Запрошений лектор

заняття з Едуардом Бондаренком, Head of Sales у monobank

  • основи ефективної комунікації
  • підготовка до переговорів
  • вибір стратегії та техніки ведення переговорів
  • техніки подолання заперечень
  • розбір та оцінювання проведених переговорів
  • цінності B2B-клієнта

Домашнє завдання: опрацювати можливі заперечення клієнта під час переговорів.

12

16 січня, 19:00 за Києвом

Ключові показники у продажі. Метод OKR

  • показники ефективності в продажі: Revenue, Orders, AOV, CR, Gross Profit
  • аналіз даних та тестування гіпотез
  • методи підвищення продуктивності менеджера з продажу
  • OKR як інструмент підвищення ефективності

Домашнє завдання: проаналізувати ваші поточні KPI і їхню динаміку за останні 3 місяці та сформувати гіпотези.

13

21 січня, 19:00 за Києвом

Q&A-сесія

Формат: відкрите обговорення запитань та відповідей з пройденого матеріалу.

Мета: закріпити матеріал та розв'язати практичні питання учасників.

14

23 січня, 19:00 за Києвом

Особиста ефективність менеджера з продажу

  • подолання страху перед дзвінками та відмовами
  • поширені помилки менеджера та як їх уникати
  • техніки зниження стресу
  • тайм-менеджмент та управління особистою продуктивністю
  • інструменти для керування продуктивністю: Trello, Asana, Pomodoro, GTD

Домашнє завдання: провести серію дзвінків або зустрічей, застосовуючи техніки подолання страху та зниження стресу.

15

28 січня, 19:00 за Києвом

Особистий бренд та професійний розвиток

  • необхідність особистого бренду
  • нетворкінг для менеджера з продажу
  • здорова конкуренція в sales-команді
  • індивідуальний план розвитку менеджера з продажу

Домашнє завдання: розробити індивідуальний план професійного розвитку на рік вперед.

Хочу на курс

Залиште заявку у формі, і наш менеджер з продажу проконсультує вас.

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою приватності