Директор з продажу - відеокурс для тих хто хоче стратегічно впливати на дохід компанії і бути лідером | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

ДИРЕКТОР З ПРОДАЖУ


Побудуйте відділ продажу, що розкачає прибуток компанії
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Практичний онлайн-курс

Дати:

13 серпня — 19 вересня

Тривалість:

16 модулів, 6 тижнів

Навчіться створювати плани продажів на основі цифр, а не інтуїції. Як стратегічно впливати на дохід компанії, мотивувати сейлзів перевиконувати KPI та впроваджувати аналітику — навчить комерційний директор Laba з 12-річним досвідом у продажах.

Ми рекомендуємо курс, якщо ви:

  • Керівник відділу продажу

    Зможете створити вмотивовану сейлз-команду та отримаєте інструменти автоматизації продажів, що заощадять ваш час і нерви.

  • Власник бізнесу

    Навчитеся самостійно наймати сейлзів, опануєте техніки продажів та дізнаєтесь, як безпечно масштабувати бізнес на новий ринок.

  • Комерційний директор або СМО

    Прокачаєтеся в комплексному розумінні продажів, щоби підвищувати конверсію та прибутковість вашої компанії.

Теми, які ми розберемо:

  1. Побудова відділу та планування

    Що робить відділ продажу прибутковим? Обговоримо ролі (окрім сейлза та директора), структуру та компоненти для побудови сильного відділу з нуля. Навчимо розраховувати плани продажу та ставити KPI, які реально виконати.

  2. Нюанси створення команди

    Як наймати сейлзів під час війни та зрозуміти скіловість менеджера через співбесіду в Zoom? На заняттях обговоримо способи управління дистанційними командами, як мотивувати gen Z та чому графік «з 9 до 17» для них — не окей. А ви — зможете створити сильну сейлз-команду навіть у нестабільних умовах.

  3. Сучасні інструменти продажів

    Без CRM-системи ви втрачаєте картину відносин з кожним клієнтом. А з нею — зможете збільшити обіг вашого бізнесу мінімум на 15%. На курсі поділимося must-have інструментами для аналітики, техніками холодних і теплих продажів, прикладами скриптів із високою конверсією.

Особливості курсу

  • Апгрейд відділу продажу під час навчання

    Ми не лише адаптували матеріали занять під реалії ринку, але й розробили відповідні домашні завдання — аби ви відточили навички на кейсі власної компанії. Так ви сформуєте систему мотивації сейлзів, пропишете скрипти для продажу, визначите OKR відділу на наступний квартал.

  • 7 запрошених експертів

    Зануритися в деталі продажів і дотичних до них сфер допоможуть guest-лектори. На заняттях ми детальніше розглянемо фінансові показники в продажах, партнерство в бізнесі, впровадження CRM-систем тощо.

  • Інструменти керівника відділу продажу

    На практиці ви навчитеся складати скрипти та комерційні пропозиції, а також оберете техніки продажів для впровадження у відділі. Опануєте інструменти наймання, адаптації та управління sales-менеджерами. Отримаєте чеклісти для аналітики та автоматизації роботи у відділі.

ВИКЛАДАЧ

ІЛЛЯ
РЕЙНІШ

  • Комерційний директор та співвласник Laba Group
  • З початку роботи в Laba збільшив обіг у понад 128 разів
  • Разом із командою успішно запустив освітню платформу Laba на 7 європейських ринках
  • Керує відділами продажів із 250+ співробітників в Україні, Польщі, Чехії, Румунії, Угорщині, Туреччині, Німеччині, Англії, США
  • Входить до рейтингу Forbes «30 до 30»
  • Вибудував систему продажів і проводив навчання в StarLightMedia, «Агросем», Fondy, PocketBook, Mercedes-Benz, «Еко-Лавка», Kyivstar, Luxoft

Запрошені лектори

Юрій Гладкий

Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape

Антон Шулик

Стратегічний фінансист та CEO fint8.com

Євген Артюхов

Керівний партнер юридичної компанії ASA Group

Катерина Глушеня

HRD Laba Group

Андрій Шевчук

Бренд-стратег та засновник SHEVCHUK BÜRO

Аліна Кулішова

Head of CRM Laba Group

Юлія Венцковська

Засновниця та СЕО компаній-провайдерів з локалізації та перекладів MK:translations та Localica.io

ПРОГРАМА

01

13 серпня, 19:00 за Києвом

Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем

02

Структура прибуткового відділу продажу

  • міфи про відділ продажу
  • 7 складників для побудови сильного відділу продажу
  • не директором єдиним: ролі у відділі продажу (тімлід, бізнес-тренер, адміністратор)
  • взаємодія відділу продажу та клієнтського сервісу
  • розробка плану продажу, який реально виконати

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: провести аудит відділу продажу та залишити заявку у 5 конкурентів та заповнити звіт про них.

03

Наймання та адаптація сейлз-менеджерів

  • must-have характеристики менеджера з продажу, важливіші за досвід
  • самостійний пошук та підбір сейлзів
  • як наймати віддалено та під час кризи
  • співбесіди в минулому: як проводити конкурси
  • адаптація за 4 дні: побудова системи онбордингу сейлзів

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: скласти опис вакансії, розробити графік адаптації менеджера з продажу та розрахувати цілі відділу продажу.

04

Техніки продажу

  • холодні та теплі продажі: різниця у підходах
  • клієнт підкаже, як йому продавати: структура ідеального продажу
  • гола правда про заперечення
  • як продавати дорого: техніки презентації ціни
  • типологія клієнтів, або як знайти підхід до кожного

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: написати 10 питань по СПІНу та розробити презентацію ціни за технікою «Сендвіч».

05

Холодні продажі через LinkedIn. Юлія Венцковська

Запрошена лекторка — LinkedIn Advisor, засновниця та СЕО компаній-провайдерів мовних рішень MK:translations та Localica.io.

  • LinkedIn як корпоративний інструмент комунікації
  • Inbound vs Outbound: як використовувати їх у продажах
  • чи може LinkedIn бути основним інструментом холодного продажу
  • лідогенерація та побудова воронки продажів у LinkedIn

Практичне завдання: тестування.

06

Комерційна пропозиція, що продає. Андрій Шевчук

Запрошений лектор — бренд-стратег і засновник SHEVCHUK BÜRO.

  • розбираємо ефективні комерційні пропозиції для діджиталу
  • структура комерційних пропозицій: що не можна пропускати
  • роль дизайну: поради та приклади оформлення

Практичне завдання: тестування.

07

Інструменти продажу

  • написання скриптів, які конвертять
  • як CRM-система заощаджує гроші бізнесу та яку краще обрати
  • IP-телефонія: види, поради, користь
  • додаткові інструменти для оптимізації вашої роботи

Домашнє завдання: написати скрипт до будь-якого продукту/послуги та проаналізувати CRM та IP-телефонію.

08

Налаштування CRM-системи для бізнесу. Аліна Кулішова

Запрошена лекторка — Head of CRM у Laba Group.

  • користь CRM для бізнесу: які завдання розв’язує система
  • автоматизація показників та аналітики — на прикладі HubSpot
  • приклади вдалої імплементації CRM у компанії
09

3 вересня, 19:00 за Києвом

Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем

10

Мотивація менеджерів з продажу

  • знаходимо підхід до покоління Z у відділі продажу
  • нематеріальна мотивація: чому важливий робочий простір, корпкультура, свобода тощо
  • як матеріальні бонуси для сейлзів збільшують обіг компанії: дивимося на цифри
  • розбір кейсу: система мотивації в Laba

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: розробити гейміфікацію у відділі продажу та матеріальну систему мотивації, що максимально залежить від результату.

11

People management

  • 7 правил people management, щоби команда працювала без вашого контролю 24/7
  • процес виплати зарплати: коли, скільки та кому першому
  • як збалансувати продажі для кількох проєктів та KPI
  • продажі в Кремнієвій долині: приклади OKR
  • система розвитку сейлзів

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: прописати OKR компанії на 3 місяці.

12

Корпоративна культура. Катерина Глушеня

Запрошена лекторка — HR-директорка в Laba Group.

  • корпоративна культура мрії існує лише в корпораціях — чи досяжна для будь-кого?
  • як і навіщо оцифровувати корпоративну культуру
  • HR-метрики, які допоможуть визначити проблеми в команді

Практичне завдання: тестування.

13

Аватар керівника відділу продажу

  • хто такий керівник відділу продажу: базові компетенції та типові помилки
  • як наймати та скільки платити керівнику відділу продажу
  • що питати з КВП: функції, потрібні для кожного бізнесу
  • підбір керівника відділу продажу: як оцінити кандидата ще до інтерв’ю, розповідає Анастасія Сохіна

Домашнє завдання: прописати систему мотивації для керівника відділу продажу та його КРІ. Ввести щоденний звіт для менеджерів з продажу. Надіслати на перевірку структуру звіту та описати результати. Проаналізувати сценарії/скрипти та виміряти конверсію скрипта.

14

Систематизація та аналіз відділу продажу

  • аналітика та дашборди: як ухвалювати рішення, що ґрунтуються на цифрах
  • систематизація бази клієнтів (так-так, чорні списки клієнтів теж потрібні)
  • як не втратити лояльність клієнта
  • збільшуємо продажі за допомогою Cross-sell і Up-sell

Практичне завдання: тестування.

Домашнє завдання: на основі вивчених дашбордів на занятті, проаналізувати яких звітів вам не вистачає у відділі продажу. Прописати технічне завдання IT-відділу для створення нового дашбору або удосконалення минулого. 

15

Фінанси в продажах. Антон Шулик

Запрошений лектор — фінансовий директор із понад 12 роками досвіду у фінансах, ex-GM Uber Eats Ukraine.

  • основні показники успішності компанії — на прикладі Tesla
  • реінвестування та коефіцієнти ліквідності (розбираємо кейс Uber)
  • лайфхаки для автоматизації фінансової звітності

Практичне завдання: тестування.

16

17 вересня, 19:00 за Києвом

Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем

17

Партнерство в бізнесі. Євген Артюхов

Запрошений лектор — керівний партнер юридичної компанії ASA Group із 19-річним досвідом в юридичному бізнесі.

  • чекліст для вибору партнера: на що звертати увагу
  • цілі та стратегія партнерства
  • на що впливають вклади партнерів та їхні активи
  • ролі в партнерстві та правила розподілу доходу
  • управління кризовими ситуаціями в партнерстві
  • юридична регламентація. basics

Практичне завдання: тестування.

18

Вихід на інші ринки

  • як не нафакапити під час виходу на інший ринок
  • готуйтеся зменшувати KPI: відмінності закордонних відділів продажу
  • специфіка побудови відділу продажу в країнах Європи та США

Домашнє завдання: проаналізувати інші ринки, обравши декілька країн.

19

Побудова особистого бренду. Юрій Гладкий

Запрошений лектор — засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape.

  • кому не обійтися без персонального бренду
  • аналіз і створення стратегії брендингу
  • ідентифікація персонального бренду: як змусити його запрацювати
  • взаємодія з іншими та розвиток нетворкінгу для персонального бренду

Практичне завдання: тестування.

Хочу на курс

Приєднуйтеся та отримайте покроковий алгоритм створення прибуткового відділу продажу.
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.

Реєструючись і натискаючи кнопку “Зареєструватися”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою приватності