Директор з продажу - відеокурс для тих хто хоче стратегічно впливати на дохід компанії і бути лідером | Laba (Лаба)
Відеокурс

Директор з продажу

Рахувати показники вручну й думати тільки про Excel — це не завдання директора з продажу. Завдання керівника відділу продажів — стратегічно впливати на дохід компанії. І, звісно, ​​бути лідером — мотивувати команду постійно покращувати результат. Цього вас навчить комерційний директор Laba з 12-річним досвідом у продажах.
входить до рейтингу Forbes «30 до 30»
побудував 30+ ефективних відділів продажу в різних нішах
керує відділами продажів із 150+ співробітників в Україні, Польщі, Чехії, Румунії, Угорщині, Туреччині, Німеччина, Англія, США
за 2022 рік разом із командою успішно запустив освітню платформу Laba на 7 європейських ринках
з початку роботи в Laba збільшив обіг у понад 128 разів
Знайомтесь з вашим майбутнім викладачем: ​​
Ілля Рейніш
Комерційний директор та співвласник, Laba Group
холодними дзвінками укладав контракти з Martell, Bentley, Ulysse Nardin, Rolex, Rixos, Swarovski
вибудував систему продажів і проводив навчання в StarLightMedia, «Агросем», Fondy, PocketBook, Mercedes-Benz, «Еко-Лавка», Kyivstar, Luxoft
консультує бізнес у напрямах: IT, агропромисловість, банківська сфера, страхування, туризм, виробництво, юридичний бізнес та ін.
навчався в експертів світового рівня: Джордана Белфорта, Іцхака Адізеса, Браяна Трейсі, Роберта Чалдіні, Іцхака Пінтосевича, Роберта Кійосакі, Кейта Феррацці
На курсі ви зможете побудувати відділ продажу, що не лише приноситиме прибуток — а й завойовуватиме ринок

Запрошені експерти

Юрій Гладкий

Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape

Антон Шулик

Cтратегічний фінансист та CEO fint8.com

Євген Артюхов

керуючий партнер юридичної компанії ASA Group

Андрій Шевчук

бренд-стратег та засновник SHEVHUK BÜRO

Катя Глушеня

HRD Laba Group

Аліна Кулішова

Head of CRM Laba Group

Юлія Венцковська

Засновник та СЕО компанії-провайдера з локалізації та перекладів MK:translations та Localica.io

Теми, які ви вивчите:
Побудова відділу та планування
Що робить відділ продажу прибутковим? Обговоримо ролі (окрім сейлза та директора), структуру та компоненти для побудови сильного відділу з нуля. Навчимо розраховувати плани продажу та ставити KPI, які реально виконати.
Нюанси створення команди
Як наймати сейлзів під час війни та зрозуміти скіловість менеджера через співбесіду в Zoom? На заняттях обговоримо способи управління дистанційними командами, як мотивувати gen Z та чому графік «з 9 до 17» для них — не окей. А ви — зможете створити сильну сейлз-команду навіть у нестабільних умовах.
Сучасні інструменти продажів
Без CRM-системи ви втрачаєте картину відносин з кожним клієнтом. А з нею — зможете збільшити обіг вашого бізнесу мінімум на 15%. На курсі поділимося must-have інструментами для аналітики, техніками холодних і теплих продажів, прикладами скриптів із високою конверсією.
Старт:
20 грудня
Тривалість:
16 модулів
6 тижнів
Формат:
Відеолекції, онлайн-воркшопи
Фідбек щодо домашніх завдань
Мова курсу: українська
Як ми навчаємо:
Даємо практичні знання
Аби ви закріпили матеріали лекцій, ми розробили спеціальні домашні завдання. Завдяки їм ви побудуєте систему мотивації сейлзів, пропишете скрипти для продажу та визначите OKR відділу на наступний квартал.
Підтримуємо кожного
Ілля надасть особистий фідбек щодо домашніх завдань та відповість на всі ваші запитання. А наша команда завжди допоможе у процесі навчання.
У програмі
курсу:
Заняття 1.
Структура прибуткового відділу продажу
  • - міфи про відділ продажу
  • - 7 складників для побудови сильного відділу продажу
  • - не директором єдиним: ролі у відділі продажу (тімлід, бізнес-тренер, адміністратор)
  • - взаємодія відділу продажу та клієнтського сервісу
  • - розробка плану продажу, який реально виконати
Заняття 2.
Наймання та адаптація сейлз-менеджерів
  • - must-have характеристики менеджера з продажу, важливіші за досвід
  • - самостійний пошук та підбір сейлзів
  • - як наймати віддалено та під час кризи
  • - співбесіди в минулому: як проводити конкурси
  • - адаптація за 4 дні: побудова системи онбордингу сейлзів
Заняття 3.
Техніки продажу
  • - холодні та теплі продажі: різниця у підходах
  • - клієнт підкаже, як йому продавати: структура ідеального продажу
  • - гола правда про заперечення
  • - як продавати дорого: техніки презентації ціни
  • - типологія клієнтів, або як знайти підхід до кожного
Заняття 4.
Холодні продажі через LinkedIn. Юлія Венцковська

Запрошена лекторка — LinkedIn Advisor, засновник та СЕО компаній-провайдерів мовних рішень MK:translations та Localica.io.

  • - LinkedIn як корпоративний інструмент комунікації
  • - Inbound vs Outbound: як використовувати їх у продажах
  • - чи може LinkedIn бути основним інструментом холодного продажу
  • - лідогенерація та побудова воронки продажів у LinkedIn
Заняття 5.
Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем
20 грудня, 19:00 за Києвом

- Знайомимося ближче: на вебінарі ви зможете розповісти про свою нішу, описати запити й проблеми, з якими стикаєтеся в продажах, та обговорити з викладачем очікуваний результат від курсу. А Ілля — дасть відповіді на всі запитання.

Показати більше
Що говорять про курс наші випускники:
Директор інтернет-магазину «OSTRIV»
Маю сказати, було складніше, ніж із маркетингом, але дуже пізнавально. Особлива подяка лектору — Іллі Рейнішу — за підтримку, допомогу та максимально швидкий зворотний зв’язок. Це було круто. Кому потрібно підняти відділ продажів, та і просто привести думки в голові до ладу — вам до цієї людини на курс від Laba «Директор із продажу». Laba тримає рівень. Другий курс у них — і задоволений на всі 110% Знову ж таки повторюся, кращої навчальної платформи я не зустрічав. І так, особлива-особлива подяка за допомогу та турботу моєму менеджеру Ользі. Зайшов на курс через вас вдруге - і зрозумів, що це був єдиний правильний вибір. Laba — розумних люблять!
Тетяна Личманенко
Керівник відділу продажів у HYDROMARKET
Проходила навчання на курсі «Директор із продажу». Насамперед курс допоміг систематизувати знання, розкласти все по поличках. Але, крім цього, я дізналася багато нового і вже починаю застосовувати знання в роботі. Ми вже прописали графік адаптації менеджерів, скрипти (раніше працювали без них), запровадили щоденні звіти. Залишається пожинати результати. Окреме спасибі за домашні завдання (я згадала студентські роки) та рейтинг учасників, він мотивував робити більше та краще.

Щодо викладачів: Ілля — професіонал! Імпонує його подача матеріалу та харизма. Сподобалися й інші викладачі. Бонус курсу — компетенції КВП розглянуті з різних боків, бо справжній КВП повинен знати та вміти все!
Любов Чехомова
Директор, «Примавент»
На курсі «Директор з продажу» сподобалася структура навчання, підхід лектора до подачі, пояснює все доступними словами простою мовою.
Знання та всі матеріали з курсу будемо використовувати в майбутньому під час побудови відділу продажів, що допоможе краще налаштувати його роботу, оскільки це дуже важливий відділ компанії, який приносить гроші, а не тільки витрачає! Команда платформи Laba ніколи не залишає без уваги й завжди допомагає у розв’язанні будь-яких питань.
Вікторія Тритенко
Менеджер із розвитку каналів продажів, Київстар
Навчання допомагає підвищити не тільки свій професіоналізм і підняти себе на рівень, а й передати отримані знання менеджерам із продажу, щоб досягти суттєвих виконань планів, поставлених цілей! Сенс — поділитися та посилити команду!
Данила Туманов
Директор, ТИПОГРАФИЯ 2.0
Дякую за відмінний курс «Директор із продажу»! Курс дуже цікавий, у ньому багато модулів — пройдете від структури відділу продажів до управління. Записи занять дивитимуся ще не раз. Видимий прогрес у навчанні спонукає людей конкурувати та видавати кращий результат. Завдання, які виконав, уже почав впроваджувати, опрацьовую поточні питання. З нетерпінням чекаю на результати.

Перед курсом «Директор із продажу» проходив курс «Менеджер із продажу». Курс просто вогонь. Після проходження цього курсу збільшив свої продажі на 40 %, воронка продажів почала працювати на мене. Рекомендую!

Результати вже зараз бачу в нашій компанії, зростання продажів та збільшення середнього чека замовлень. Щоби не втрачати клієнтів і отримувати клієнтів, що повертаються. А поки що впроваджую отриманий досвід та знання у відділі продажів. Чи варто пройти курс «Директор із продажу»? Звісно, ​​варто! Якби мені поставили таке питання, я б ще раз його пройшов і постарався набрати 200 балів із 200.

PS Важливо з першого дня дивитися лекції, проходити тести, виконувати завдання. Так на курсі ви заробите більше балів, а в майбутньому вам це допоможе заробити більше грошей.
Володимир Гузь
Асоційований партнер Global Ocean Link
Про особистий досвід впровадження вивчених методів. Щодо відбору: за три дні правильного резюме прийшло 63 людини. Протягом 6 годин відібрали 9 на адаптацію. Потім 4 дні кровної адаптації, дожило 8 людей. Усі дуже мотивовані, про з/п поки що навіть не питали)
Артем Попов
Директор із розвитку бізнесу, ТОО «TKF Ratmir Company» Засновник та директор, ІП «Chemical Trading Company»
Проходив курс «Директор з продажу». Курс вів Ілля Рейніш. Сам курс для мене дав багато нового, спровокував зміни в компанії, показав основні моменти. Ілля чудовий лектор і дає практичні поради, які справді актуальні для застосування саме тут і зараз. Я йому вдячний за це. Курс коштував витрачених коштів. Тут маю на увазі не тільки матеріальні кошти, а й мій час, який, як і у всіх власників бізнесу, ультралімітований.
Аліса Корт
Гендиректор, ТОВ «Корта»
Я проходила курс із побудови відділу продажів в Іллі Рейніша. Насправді несподівано, але я в захваті. Спікер дуже зрозуміло, доступно, і водночас блискуче давав інформацію. Розбирали кейси, надавали багато прикладів. Практичні завдання теж давали змогу одразу закріпити та відпрацювати отримані знання. Запланувала пройти в «Лабі» ще два курси. З радістю рекомендую. Ось той самий випадок, коли хочеться ділитися зі світом корисністю та радити всім!)
Дана Павличко
Директор видавництва «Основи»
Дуже корисний курс для власників малого та середнього бізнесу! Проходила курс, щоб зрозуміти, як правильно побудувати відділ продажів в компанії, підвищити продажі та покращити клієнтський сервіс. Відразу скажу, що курс дуже сподобався. Ми пропрацювали скрипти продажу, впровадили мотиваційну систему, CRM, практику для нових співробітників, адаптацію, звіти з роботи з менеджерами. Ми застосували отримані знання практично і вже отримали результат. Продажі зростають!
Григорій Шевченко
Директор, співвласник студії «Мамахохотала»
Курс дуже сподобався. Впровадив усе, що радив Ілля. Приємно, що лектор відкритий для запитань — після вебінару може відповісти у Fb або поштою, якщо ти чогось не зрозумів. Нині я набрав новий відділ продажу. Впроваджую методики. Починає виходити.
Дар’я Пашкова
Керівник туристичної агенції «Поехали с нами»
Пройшла курс «Директор із продажу», який вів Ілля Рейніш. Дуже насичена програма в зручному форматі з купою корисної інформації. Жодної води, усе по суті та під будь-який тип бізнесу. Півтора місяці пролетіли непомітно. Величезний плюс у тому, що доступ до матеріалів залишається за мною постійно. Дякую Іллі Рейнішу та LABA за нові знання!
Євгенія Чухаленко
Co-owner та директор із продажу, JEScosmetology
Унікально те, що курс інфо підходить під усі ніші! Дякую за знання, відповіді в особистих, за власний досвід та самовіддачу викладачу Іллі Рейнішу.
Анастасія Романенко
Керівник відділу продажів, Смарт-карти України.
Дуже рада, що записалася на курс «Директор із продажу». Матеріал цікавий, доступний і, що найголовніше, дуже корисний. 1,5 місяці пролетіли як кілька днів. Дякую щиро Іллі та Лабі за це. Ви молодці!
Залиште заявку тут
Ми зв’яжемося з вами та уточнимо, наскільки курс відповідає вашому запиту.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.