За потужним бізнесом завжди стоїть сильна команда, що розділяє спільні цінності та дотримується місії компанії. Як із нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Ваш результат після курсу:
формуєте корпоративну культуру компанії або коригуєте вже сформовану
розумієтеся на метриках корпоративної культури та вмієте їх розраховувати
вибудовуєте систему матеріальної та нематеріальної мотивації в компанії
Знайомтесь із вашим майбутнім викладачем
і наставником:
Ольга Тарасевич
11+ років досвіду у сфері HR,
ex-HRD у Work.ua
11+ років досвіду у HR («ПриватБанк», Englishdom, «Щедро»)
запустила проєкт з навчання керівників і автоматизувала оцінку залученості персоналу до «ПриватБанку» (індекс eNPS підвищився на 17%)
впровадила HR-аналітику в Englishdom: індекс eNPS і середній стаж роботи
пройшла шлях від спеціаліста з внутрішніх комунікацій до HRD у компанії з 200+ співробітників
знизила плинність серед новачків масових професій із 20% до 15%
розробила систему адаптації нових співробітників, підвищила ефективність віддалених команд і збільшила штат у 2 рази в Englishdom
Наш підхід — дати не просто теорію, а практичні знання, які ви зможете застосувати у роботі та досягти своїх професійних цілей.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
HR-менеджер
HR-директор у МСБ
систематизуєте та опишете корпоративну культуру бізнесу, розробите план впровадження змін. Визначите портрет «своїх» співробітників, які розділяють цінності компанії
Власник МСБ
або керівник
відділу
структуруєте та оптимізуєте корпоративну культуру, що вже склалася у компанії. Створите уніфіковані правила та цінності компанії, щоби підвищити ефективність командної роботи
У програмі курсу:
10
Онлайн-лекцій
додаткові матеріали, які залишаються з вами назавжди
На курсі ми розберемо такі теми:
Діагностика наявної культури
Щоби визначитися з ключовими цінностями, проаналізуємо наявну модель корпоративної культури та її вплив на бізнес. Ви подивитеся на компанію очима власника і співробітників. Дізнавшись її сильні та слабкі сторони, розпочнете роботу над покращеннями.
Команда із загальними цінностями
Робочим конфліктам і плинності кадрів можна запобігти, якщо визначати «своїх» співробітників на етапі співбесіди. Для цього складемо портрет ідеального члена команди та навчимося транслювати цінності не лише кандидатам, а й людям, які вже з вами.
Оновлена стратегія
Ви опануєте інструменти формування культури: комунікацію, корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління. Створите корпоративний кодекс і впровадите нові правила в житті компанії. З оновленою стратегією покращите бізнес-показники та перейдете до створення бренду роботодавця.
Щоби закріпити матеріал лекцій, ми розробили 9 спеціальних практичних завдань. З їхньою допомогою ви навчитеся з нуля формувати грамотну корпоративну культуру, а також пропишете текст опитувальника eNPS, створите корпоративний кодекс, сформуєте портрет кандидата на вакансію, розробите структуру процесу адаптації тощо.
Підтримуємо кожного
Викладач надасть особистий фідбек щодо домашніх завдань та відповість на всі запитання, що виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе у процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та обговорювати домашні завдання.
Програма
курсу:
Занятие 1.
Оцінка корпоративної культури: очима власника
- з чого починається корпоративна культура
- як культура впливає на розвиток і прибуток компанії
- корпоративна культура як інструмент вирішення конфліктів
- створюємо корпоративну культуру на основі бізнес-цілей
- розбираємо елементи культури: бачення, місія, цінності, норми та правила поведінки, процедури, традиції
- огляд інструментів для проведення опитувань: google forms, SurveyMonkey, HRIS-система
- як формулювати питання та інтерпретувати відповіді
- як прочитати думки співробітника і докопатися до суті проблеми
Занятие 3.
Формуємо нову модель культури
- формуємо бачення корпоративної культури: визначаємо слабкі та сильні сторони
- описуємо норми та цінності компанії
- інструменти покращення корпоративної культури: комунікація корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління
- як створити корпоративний кодекс
- впроваджуємо нові правила в життя компанії
- оцінка поточних співробітників на відповідність цінностям: за і проти
Занятие 4.
Комунікація в команді
- як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру
- як вибрати формат і культуру зворотного зв’язку
- опір змінам: як працювати з запереченнями співробітників
- приклади роботи з конкретними запереченнями: «я не хочу переходити на нову систему управління проєктами», «я не розумію, навіщо нам збори щотижня», «я не хочу так часто проводити one-to-one»
- хороший співробітник не відповідає цінностям компанії: пошук рішення
- як розв’язувати конфлікти між співробітниками
- як лідерам бізнесу транслювати цінності компанії
Занятие 5.
Створюємо систему внутрішньої комунікації
- вибираємо систему управління завданнями
- внутрішній месенджер: плюси та мінуси
- про що говорити на загальних зборах
- корпоративний блог: мета і реалізація
- тематика заходів, активностей і тімбілдінгів
- особливості комунікації в часи кризи
Занятие 6.
Створюємо команду із загальними цінностями
- складаємо портрет кандидата: hard skills, soft skills, мотивація, culture fit
- вибираємо інструменти активного і пасивного пошуку
- як провести скринінг резюме і первинну співбесіду телефоном
- правила ефективного інтерв’ю з кандидатом
- оцінка кандидата на співбесіді
- як скласти привабливий job offer
Занятие 7.
План адаптації нових співробітників
- розбираємо тривалість і етапи адаптації
- аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм
- роль HR-менеджера, керівника, команди, наставника в період адаптації співробітника
- вибудовуємо процес адаптації для junior, middle, senior фахівців
- який зв’язок між мотивацією співробітників та їхніми цінностями
- як побудувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації
- інструменти утримання найкращих фахівців
Занятие 9.
Як побудувати бренд роботодавця
- як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою
- кейс: покроковий план розробки EVP
- обираємо канали комунікації з потенційними кандидатами: кар’єрний сайт, відеоролики, публікації, виступи, робота з вишами, внутрішні мітапи та курси, профіль компанії в соцмережах
- як вибрати способи просування: канали digital-маркетингу, амбасадори бренду, розсилки в соцмережах і месенджерах
Занятие 10.
Як транслювати культуру компанії
- розробляємо зовнішнє позиціювання компанії
- з чого складається бренд
- обираємо канали комунікації: ЗМІ, соцмережі, заходи
- розбираємо принципи і форми корпоративної соціальної відповідальності
- як впроваджувати КСВ-проєкти
- як клієнтський сервіс впливає на позиціювання компанії
Показати більше
Реєстрація на курс
Усі мріють працювати в Google, Samsung, Microsoft чи Apple не тільки через зарплату, а й через досвід, умови та атмосферу. За 10 практичних занять ми розберемо всі етапи створення якісної корпоративної культури: від формування цінностей до методів впровадження, аби чинна команда вмотивовано працювала, а нові кандидати прагнули потрапити до вашої компанії.
Наші курси недоступні для громадян росії та білорусі.
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.