Живий онлайн-курс B2B-маркетинг — вчимося створювати маркетингову стратегію для В2В-напрямку | Laba (Лаба)
Онлайн-курс

B2B-маркетинг

Запускаємо курс, на якому ви створите маркетингову стратегію для В2В-напрямку. Як провести аналіз ринку, створити маркетинг-план та підібрати ефективні канали комунікації, пояснить Наталія Косаревич.
за 20+ років у маркетингу запустила 7 брендів та 18 великих кампаній
за рік збільшила впізнаваність «Нова Пошта» до 97 % (+6 %)
вивела на ринок України бренди Gillette M3 Power і Fusion, зробивши ці запуски найуспішнішими у своєму класі по усьому світу
Знайомтесь із вашим викладачем та наставником:
Наталія Косаревич
управляла маркетингом у Gillette, Ferrero, «Нова пошта»
запустила інноваційну платформу My Perfect Store у Ferrero, завдяки чому збільшила продажі на 20 %
працювала з великими компаніями Procter&Gamble (у складі продукту Gillette), Ferrero Group, «Нова Пошта» Україна
здобула престижну нагороду Effie Awards за успішну кампанію для бренду Venus, а також 5 нагород в Україні та 2 нагороди Gillette Global
Наш підхід — дати не просто теорію, а конкретні знання й навички, з якими ви зможете стати незамінною ланкою в будь-якій компанії.
Теми, які ви вивчите:
Аналіз
Без повноцінного аналізу ринку залишається лише абияк запускати кампанії наосліп. Розберемося, як досліджувати клієнтів, відсторонюватися від конкурентів і знаходити чудові можливості для зростання навіть з невеликим бюджетом на маркетинг.
Стратегія
Щоб усі ваші маркетингові активності були єдиною системою та вели до результатів, потрібно визначити правильні KPI та намітити чіткий план для їхнього виконання. Розглянемо, що для цього потрібно та які важливі нюанси варто врахувати.
Інструменти
У сфері B2B є набагато більше інструментів маркетингу, ніж умовні виставки та конференції. Обговоримо, як будувати маркетингові воронки та використовувати точкові рішення для залучення клієнтів — онлайн та офлайн.
Старт:
Тривалість:
10 занять
18+ годин
Формат:
Онлайн-заняття
мова курсу: українська

*Наші курси недоступні для громадян росії та білорусі
Ми хочемо, щоб ви отримали найкращий досвід навчання онлайн. І для цього:
Даємо практичні знання
Щоб закріпити матеріал лекцій, ми розробили спеціальні практичні завдання. З їхньою допомогою ви зможете знаходити раціональні бізнес-рішення та керувати грошовими ресурсами.
Підтримуємо кожного
Викладач надасть фідбек щодо домашніх завдань та відповість на всі запитання, що виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе у процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та обговорювати домашні завдання.
В програмі
курсу:
Заняття 1.
Особливості В2В-маркетингу. Маркетинговий аудит, частина 1
  • - B2B-маркетинг: історія та сьогоднішній день
  • - Business-to-business маркетинг: небагато теорії. Поняття, цілі та завдання
  • - Чим В2В-маркетинг відрізняється від В2С?
  • - Як стати найкращим партнером для клієнта
  • - Маркетинговий аудит: навіщо і як часто проводити для В2В?
  • - Де брати дані для аудиту?
  • - Як провести дослідження самостійно?
  • - Зовнішнє оточення: аналіз макросередовища
Заняття 2.
Маркетинговий аудит. Частина 2
  • - Оцінка розміру ринку
  • - Ринок та аналіз позиції на ринку
  • - Як провести аналіз конкурентів?
  • - АВС аналіз клієнтської бази: як визначити потенціал зростання продажів та зміцнити ринкові позиції
  • - Внутрішній аналіз: маркетингова діяльність, бренд, ціноутворення
Заняття 3.
Побудова маркетингової стратегії для В2В, Частина 1
  • - Стратегічна піраміда: від місії та цілей — до плану дій
  • - Як сформулювати цілі маркетингу — інструменти цілепокладання
  • - Стратегії зростання
  • - Портфельні стратегії
  • - Конкурентні стратегії
Заняття 4.
Побудова маркетингової стратегії для В2В. Частина 2
  • - Сегментування ринку В2В як основа маркетингової стратегії: етапи, критерії, цільові сегменти
  • - Стратегія для В2В, маркетинговий мікс: як створювати та реалізовувати?
  • - Маркетинговий план та створення бюджету
Показати більше
Лідери ринку
онлайн-освіти
7 років допомагаємо студентам розвивати бізнес та досягати професійних цілей
Навчили 60 тис. слухачів, і це не межа
Акредитовані міжнародними організаціями — PMI (США), HRCI (США), IIBA (Канада)
Наша мета — ваше професійне зростання. Наші курси — більше, ніж просто лекції.
Усе навчання в одному місці
Ви займатиметеся у своєму особистому онлайн-кабінеті.
Сертифікат, який цінується роботодавцями
Як підтвердження ваших знань та опанованих навичок.
Доступ до матеріалів залишається назавжди
Лекції, кейси та статті структуровані й ніколи не загубляться.
Практичні домашні завдання
Ви здобудете максимум прикладних знань та інструментів.
Завжди на зв’язку
Викладач та наша команда завжди готові допомогти вам — варто лише запитати.
Залиште
заявку тут
Цей курс дасть вам практичні інструменти для запуску та впровадження B2B-каналу продажу у вашій компанії.

Наші курси недоступні для громадян росії та білорусі.
Реєструючись та натискаючи кнопку «Записатися», ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.
Нові знання — крок до кар’єрного зростання. Наші випускники працюють у компаніях-лідерах на топових позиціях. Станьте одним із них.