Які хард- та софт-навички потрібні делівері-менеджеру в 2022 році?
Допомагати команді в проєктуванні ПЗ, розібратися в Cloud- та Software-архітектурі та автоматизувати рутинні завдання вас навчить Андрій Шуліка, Senior Delivery Manager в EPAM Systems.
За 14 занять ви навчитесь:
будувати Value Proposition Canvas / Business Model Canvas продукту
готувати пропозицію на запит клієнта (RFP)
будувати зрозумілі діаграми візуалізації
візуалізувати артефакт архітектури рішень проєкту в Draw
18 років досвіду в ІТ в таких компаніях, як EPAM, Luxoft, ПУМБ, Lifecell та Industrial Bank
Реалізував організаційні зміни в ІТ в одному з 10 найбільших банків України
Керував портфелем комплексних ініціатив для одного з 5 найкращих банків США
Створив команду, яка розробила та запустила в регіонах NAM, EMEA та APAC повністю зацифрований процес реєстрації клієнтів, що скоротило строк відкриття банківських рахунків для інвесторів з 3 місяців до 2 днів.
Наш підхід — дати не просто теорію, а корисні знання, які ви зможете застосувати в роботі та досягти своїх професійних цілей.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
IT Project Manager
Навчитеся аналізувати роботу технічної команди та знаходити рішення щодо проєкту в складних і незнайомих областях
Тімлід технічних команд
Отримаєте інструменти для ефективного менеджменту та оптимізуєте роботу, щоб балансувати між очікуваннями клієнта та реальним можливостями команди
Junior Delivery Manager
Структуруєте знання та отримаєте інструменти для проведення комплексної оцінки проєктів із використанням кращих фреймворків
У програмі курсу:
12
занять
2
воркшопи
особистий зворотний зв’язок від викладача
додаткові матеріали, які залишаються з вами назавжди
Мова курсу: українська
На курсі ми розберемо такі теми:
Організація проєкту
Пройдете шлях від підбору бізнес-моделі до технічних інструментів антикризового реагування. На основні трьох кейсів Banking, Retail та eCommerce побудуєте повний макет власного проєкту.
Управління технічною командою
Розберете, як перейти від технічного професіонала до лідера із кросфункціональною командою. Навчитеся вимірювати продуктивність команди та розв'язувати внутрішні конфлікти без шкоди для ефективності роботи проєкту.
Архітектура рішень
Навчитеся визначати та аналізувати вимоги до архітектури та атрибутів якості. Опануєте діаграми візуалізації (BPMN, C4, UML) та сформуєте список технічних запитань для стейкхолдерів.
Щоби закріпити матеріал лекцій, ми розробили спеціальні практичні завдання. З їхньою допомогою ви покроково пройдете весь воркфлоу Delivery Manager від переговорів із замовником до реалізації проєкту.
Підтримуємо кожного
Викладач дасть фідбек та особисто відповість на всі запитання, які виникнуть протягом курсу. А наша команда допоможе у процесі навчання.
Будуємо нетворкінг
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату курсу, де зможете обмінюватися досвідом з іншими студентами, розбирати кейси та обговорювати домашні завдання.
У програмі
курсу:
Заняття 1.
Огляд та онбординг для Delivery Manager
15 листопада, Вівторок
- Що таке делівері-менеджмент
- Хто такі делівері-менеджери та як вони з’явилися
- Навіщо знадобився новий тайтл
- Роль та обов'язки делівері-менеджера
- Матриця компетенцій, навички та мислення
- Кар'єрний шлях делівері-менеджера
Заняття 2.
Введення в процес доставлення: розуміння бізнесу клієнта
17 листопада, Четвер
- Що таке бізнес?
- Ланцюжок цінності та стилі бізнес-моделей
- Цінність для клієнта: Value Proposition Canvas
- Цінність для клієнта: Business Model Canvas
Заняття 3.
Делівері-менеджер у передпродажі
24 листопада, Четвер
- Що таке моделі бізнес-взаємодій і комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
- Моделі взаємодії в деталях
- Основні комерційні моделі
- Методології розробки
- Метрики та KPI
Заняття 4.
Від передпродажу до контракту
1 грудня, Четвер
- Як зробити вдалий перехід від передпродажу до доставлення
- Розберемо RFI, RFQ, RFP
- RPF: обсяг, методологія та контроль змін, оцінки та припущення
- SOW (+ чекліст для SOW): на що звертати увагу
- Контрольний список готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)
Заняття 5.
Комунікація з клієнтами
8 грудня, Четвер
- Як побудувати правильний потік комунікації
- Баланс формальної та неформальної комунікації, сприйняття довіри зі сторони клієнта
- Особисті та загальні обов’язки, відповідальність за проєкт
- Переговори з клієнтами
- Робота з незадоволеним клієнтом
Заняття 6.
Управління проєктами для зеленого доставлення
15 грудня, Четвер
- Визначення проєкту
- Процеси проєктного менеджменту (ініціація, планування, виконання, моніторинг і контроль, закриття)
- Основи управління проєктами: управління зацікавленими сторонами, ризиками, обсягом робіт, розкладом, ресурсами, якістю, звітами
- Обмеження проєкту (залізний трикутник)
Онлайн-воркшоп
22 грудня, Четвер
Заняття 8.
Лідерство
12 січня, Четвер
- Перехід від технічного професіонала до лідера
- Портрет лідера технічної команди
- Комунікація команди: розширення прав та можливостей
Заняття 9.
Управління людьми
19 січня, Четвер
- Leadership та Management: у чому концептуальна різниця
- Cross-functional команди: як це працює на практиці
- Побудова довірчих відносин у команді
- Розв'язання конфліктів
- Performance Management: як виміряти продуктивність команди
Заняття 10.
Менеджер доставлення в архітектурі рішень
26 січня, Четвер
- Інтерв’ю із системного дизайну
- Узгодження бізнесу та технологій
- Виявлення та аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
- Важливі вимоги до архітектури та атрибути якості
Заняття 11.
Візуалізація архітектури рішень
22 лютого, Четвер
- Нотації діаграми візуалізації (BPMN, C4, UML)
- Основні типи архітектурних діаграм (Context and Container diagrams, Deployment diagram, Sequence diagram та Use Case diagram)
Заняття 12.
Архітектурні стилі та патерни
9 лютого, Четвер
- Монолітна архітектура
- Бази даних, реплікація, масштабування
- Вертикальне та горизонтальне масштабування
- Балансування навантаження
- Кеш
- Черги
- Мережа доставки контенту (CDN)
- Stateless vs stateful architecture
- Мікросервісна архітектура
- OSI, API, HTTP, HTTPS, REST / SOAP, JSON/XML
- Логування, метрики та автоматизація
Заняття 13.
Управління доставленням
16 лютого, Четвер
- Модель керування доставленням (Governance Model)
- Додаткові артефакти
- Комунікаційні події (Communication Events: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring and Reporting)
- Процес управління проєктом/програмою
- Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
- Інженерна досконалість
- Управління релізами та контроль змін
- Етап розгортання
Заняття 14.
Онлайн-воркшоп
23 лютого, Четвер
Показати більше
Лідери ринку
онлайн-освіти
7 років допомагаємо студентам розвивати бізнес та досягати професійних цілей
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.