Для кого:
-
Junior діджитал-маркетолог
Поглибите знання в маркетингу з погляду стратегії та планування, щоб закривати реальні потреби бізнесу та запити аудиторії
-
SMM-менеджер
Розширите пул своїх навичок у роботі з аудиторією та навчитеся запускати рекламні кампанії із сучасними інструментами діджитал-маркетингу
-
Маркетолог з досвідом до 3 років
Опануєте необхідні інструменти діджитал-маркетингу, що допоможуть отримати конкурентну перевагу на ринку праці
Особливості курсу:
-
Практичні заняття
Для закріплення матеріалу лекцій ми розробили спеціальні практичні завдання. Ви навчитеся працювати з портретом ЦА, оптимізувати сайти за допомогою SEO, використовувати VQVC для постановки SMART-цілей та налаштовувати рекламний кабінет Facebook.
-
Фідбек від експерта
Викладач та guest-лектори курсу надаватимуть зворотний зв'язок та рекомендації щодо вашого підготовленого брифу для рекламної кампанії. Також ви можете отримати особисті відповіді на всі запитання, що виникатимуть протягом курсу.
-
AI в діджитал-маркетингу
Під час навчання ви дізнаєтесь, як використовувати AI-інструменти для створення контенту та оптимізації часу для підвищення ефективності своїх маркетингових стратегій.
Ключові теми курсу:
-
Планування рекламних кампаній На курсі ви пройдете комплексний шлях від того, яких цілей ви хочете досягти за допомогою рекламної кампанії, до аналізу її ефективності в межах стратегії. Навчитеся виявляти, що саме в РК спрацювало на вашу аудиторію, які канали були найприбутковішими та як досягти більшої впізнаваності бренду на ринку.
-
Реклама в Google Ads та YouTube Щоби брати максимум від рекламних кампаній, ви навчитеся коректно налаштовувати кабінет у Google Ads, запускати YouTube-кампанії та досягати поставлених KPI за допомогою РРС та контекстної реклами.
-
Таргетована реклама в соціальних мережах На прикладі реальних бізнес-кейсів ви дізнаєтесь, як працює таргетована реклама, що таке робочий креатив та як досягати цілей рекламної кампанії за допомогою актуальних функцій та інструментів Facebook.
Викладач:
Олексій
Попов
- Head of Digital Marketing у «ПриватБанк»
- має понад 17 років досвіду у сфері маркетингу та PR
- керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів «ПриватБанку»
- працював з такими компаніями, як-от: ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, «Фокстрот», Kyivstar, JSC Delta Bank
- розробляв проєктні діджитал-плани для 50+ продуктів «Приват24»: веб- та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах
- займався побудовою бренду та маркетинговою підтримкою, а саме — точним сегментуванням аудиторії, аналізом даних та наскрізною аналітикою ефективних рекламних кампаній
Запрошені лектори
ПРОГРАМА
18 вересня / середа / 19:00
Знайомтеся — це digital-маркетинг
-
- Що таке digital-маркетинг
- Чим займається та за що відповідає digital-маркетолог
- Структура відділу, в якому працює digital-маркетолог
- Які бувають KPI та завдання кожного спеціаліста відділу
- Міфи digital-маркетингу: ось-ось помре SEO, email та Instagram
23 вересня / понеділок / 19:00
Стратегія та фреймворки для її розробки
- Digital-стратегія: що це та чому вона важлива
- Візія бренду
- Як ставити стратегічні (і не тільки) цілі та не сплутати їх із завданнями чи KPI
- Структура digital-стратегії
- Фреймворки: аудит, планування, стратегія
- Розбираємо RACE Planning та McKinsey consumer decision journey
- Метрики оцінювання ефективності стратегії
- Як простежити прогрес digital-стратегії через 6 місяців / рік
Breaking ice інтерактив у AhaSlides
25 вересня / середа / 19:00
Аналіз та digital-планування
- Розбираємо SWOT- і TOWS-матрицю: відмінності та особливості
- Інструменти для аналізу конкурентів та їхньої цільової аудиторії
- Як сформувати портрет цільової аудиторії
- Типи персон/клієнтів
- Як розробити ефективну Customer Journey Map
- 3 техніки складання клієнтського шляху
Breaking ice інтерактив у AhaSlides
30 вересня / понеділок / 19:00
Планування рекламних кампаній
- Ефективний бриф для рекламних кампаній — який він?
- Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
- Різні офери = різні рекламні інструменти
- VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
- Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
- Медіапланування, бюджети, таймінги
- Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній
2 жовтня / середа / 19:00
Як розробити вебсайт та просувати його за допомогою Search Engine Optimization (SEO)
- AI для написання тексту
- Що таке SEO: принцип роботи пошукових систем
- Яким продуктам потрібна пошукова оптимізація
- Що таке лінкбілдинг
- Аналіз ефективності результатів
- Як створити ефективну структуру вебсайту та зручну навігацію
7 жовтня / понеділок / 19:00
Налаштування реклами у Google Ads та YouTube.
Частина 1
- Що таке PPC та контекстна реклама
- Цілі та КРІ, які досягаються за допомогою РРС
- Стратегії призначення ставок
- Типи рекламних кампаній: їхні відмінності та особливості
- Аудиторії та таргетинги в Google Ads
- GA4, Merchant Center та Google Tag Manager — що це і для чого вони потрібні
- Налаштування цілей (конверсій) через Google Tag Manager
- Огляд кабінету Google Ads
- Налаштування рекламного кабінету в Google Ads
9 жовтня / середа / 19:00
Налаштування реклами у Google Ads та YouTube.
Частина 2
- Налаштування пошукової рекламної кампанії
- Налаштування кампанії з максимальною ефективністю
- Налаштування YouTube-кампаній
- Налаштування торгової рекламної кампанії
- Налаштування GDN-кампанії
- Налаштування Google Demand Gen кампанії
- Аналіз, аудит та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads
14 жовтня / понеділок / 19:00
Стратегія та планування в соціальних мережах
- Ситуація на ринку: що таке SMM та за що він відповідає?
- Формування SMM-стратегії: цілепокладання, аналіз, позиціювання
- Контент, просування та ком'юніті в межах SMM
- SMM-метрики та їхня ефективність
- Точки дотику для створення контенту
- Створювати тренди чи слідувати за ними?
16 жовтня / середа / 19:00
Таргетована реклама в соціальних мережах
- Як працює таргетована реклама: приклади та кейси
- Інструменти Facebook: огляд функцій, форматів
- Цілі рекламної кампанії та оптимізація
- Інтерфейс кабінету та налаштування рекламних кампаній
- Аналітика рекламних кампаній
- Креативи: розбори робочих крео
21 жовтня / понеділок / 19:00
Контент-маркетинг
- Для чого бізнесу потрібен контент-маркетинг
- Фреймворк Content Hub
- Інструменти контент-маркетингу
- Ситуативний маркетинг: принципи та методи
- Як проводити комплексний аудит контенту для подальшого покращення
- Використання AI: ChatGPT
23 жовтня / середа / 19:00
Робота з Google Analytics
- Огляд платформи
- Налаштування Google Analytics
- Як формувати зони для покращення рекламних кампаній та конверсійності
- Як Google Analytics допомагає покращити клієнтський шлях
- Розбираємо базові звіти
28 жовтня / понеділок / 19:00
Як підвищити продажі та залученість аудиторії за допомогою direct- та email-маркетингу
- Email-маркетинг як ефективний канал продажу та просування
- Функції та можливості email-маркетингу + огляд сервісів
- Сегментація і таргетинг в email-маркетингу
- Email-комунікаційна матриця: цілі та алгоритм розробки
- Як визначати частоту email-розсилок
- Аналіз показників відкриття та конверсії електронних листів
Дізнатися вартість
Приєднуйтеся до курсу, щоби створювати діджитал-стратегії та ефективно управляти ними.
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.