Онлайн курс «Digital Marketing» | Laba (Лаба)

Комплексний підхід у маркетингу: від таргету до діджитал-стратегії

Digital Marketing

Дати:
18 вересня — 28 жовтня

Для кого:

  • Junior діджитал-маркетолог

    Поглибите знання в маркетингу з погляду стратегії та планування, щоб закривати реальні потреби бізнесу та запити аудиторії

  • SMM-менеджер

    Розширите пул своїх навичок у роботі з аудиторією та навчитеся запускати рекламні кампанії із сучасними інструментами діджитал-маркетингу

  • Маркетолог з досвідом до 3 років

    Опануєте необхідні інструменти діджитал-маркетингу, що допоможуть отримати конкурентну перевагу на ринку праці

Особливості курсу:

  • Практичні заняття

    Для закріплення матеріалу лекцій ми розробили спеціальні практичні завдання. Ви навчитеся працювати з портретом ЦА, оптимізувати сайти за допомогою SEO, використовувати VQVC для постановки SMART-цілей та налаштовувати рекламний кабінет Facebook.

  • Фідбек від експерта

    Викладач та guest-лектори курсу надаватимуть зворотний зв'язок та рекомендації щодо вашого підготовленого брифу для рекламної кампанії. Також ви можете отримати особисті відповіді на всі запитання, що виникатимуть протягом курсу.

  • AI в діджитал-маркетингу

    Під час навчання ви дізнаєтесь, як використовувати AI-інструменти для створення контенту та оптимізації часу для підвищення ефективності своїх маркетингових стратегій.

Ключові теми курсу:

  1. Планування рекламних кампаній

    На курсі ви пройдете комплексний шлях від того, яких цілей ви хочете досягти за допомогою рекламної кампанії, до аналізу її ефективності в межах стратегії. Навчитеся виявляти, що саме в РК спрацювало на вашу аудиторію, які канали були найприбутковішими та як досягти більшої впізнаваності бренду на ринку.

  2. Реклама в Google Ads та YouTube

    Щоби брати максимум від рекламних кампаній, ви навчитеся коректно налаштовувати кабінет у Google Ads, запускати YouTube-кампанії та досягати поставлених KPI за допомогою РРС та контекстної реклами.

  3. Таргетована реклама в соціальних мережах

    На прикладі реальних бізнес-кейсів ви дізнаєтесь, як працює таргетована реклама, що таке робочий креатив та як досягати цілей рекламної кампанії за допомогою актуальних функцій та інструментів Facebook.

Викладач:

Олексій
Попов

  • Head of Digital Marketing у «ПриватБанк»
  • має понад 17 років досвіду у сфері маркетингу та PR
  • керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів «ПриватБанку»
  • працював з такими компаніями, як-от: ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, «Фокстрот», Kyivstar, JSC Delta Bank
  • розробляв проєктні діджитал-плани для 50+ продуктів «Приват24»: веб- та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах
  • займався побудовою бренду та маркетинговою підтримкою, а саме — точним сегментуванням аудиторії, аналізом даних та наскрізною аналітикою ефективних рекламних кампаній

Запрошені лектори

Ірина Кравчук

SMM Specialist в Uklon

Занурить у нюанси створення сильної SMM-стратегії: від контенту та метрик до таргетингу та аналітики

Олексій Біба

SEO Specialist у «ПриватБанк»

Пояснить, як розробити вебсайт та просувати його за допомогою SEO: від AI-інструментів та лінкбілдингу до аналізу та структури вебсторінки

Михайло Муцький

PPC Team Lead в iProspect Ukraine

Навчить налаштовувати рекламу у Google Ads та YouTube: від PPC та стратегії призначення ставок до аудиту та оптимізації рекламних кампаній

ПРОГРАМА

01

18 вересня / середа / 19:00

Знайомтеся — це digital-маркетинг

    • Що таке digital-маркетинг
    • Чим займається та за що відповідає digital-маркетолог
    • Структура відділу, в якому працює digital-маркетолог
    • Які бувають KPI та завдання кожного спеціаліста відділу
    • Міфи digital-маркетингу: ось-ось помре SEO, email та Instagram
02

23 вересня / понеділок / 19:00

Стратегія та фреймворки для її розробки

  • Digital-стратегія: що це та чому вона важлива
  • Візія бренду
  • Як ставити стратегічні (і не тільки) цілі та не сплутати їх із завданнями чи KPI
  • Структура digital-стратегії
  • Фреймворки: аудит, планування, стратегія
  • Розбираємо RACE Planning та McKinsey consumer decision journey
  • Метрики оцінювання ефективності стратегії
  • Як простежити прогрес digital-стратегії через 6 місяців / рік

Breaking ice інтерактив у AhaSlides

03

25 вересня / середа / 19:00

Аналіз та digital-планування

  • Розбираємо SWOT- і TOWS-матрицю: відмінності та особливості
  • Інструменти для аналізу конкурентів та їхньої цільової аудиторії
  • Як сформувати портрет цільової аудиторії
  • Типи персон/клієнтів
  • Як розробити ефективну Customer Journey Map
  • 3 техніки складання клієнтського шляху

Breaking ice інтерактив у AhaSlides

04

30 вересня / понеділок / 19:00

Планування рекламних кампаній

  • Ефективний бриф для рекламних кампаній — який він?
  • Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
  • Різні офери = різні рекламні інструменти
  • VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
  • Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
  • Медіапланування, бюджети, таймінги
  • Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній
05

2 жовтня / середа / 19:00

Як розробити вебсайт та просувати його за допомогою Search Engine Optimization (SEO)

  • AI для написання тексту
  • Що таке SEO: принцип роботи пошукових систем
  • Яким продуктам потрібна пошукова оптимізація
  • Що таке лінкбілдинг
  • Аналіз ефективності результатів
  • Як створити ефективну структуру вебсайту та зручну навігацію
06

7 жовтня / понеділок / 19:00

Налаштування реклами у Google Ads та YouTube.
Частина 1

  • Що таке PPC та контекстна реклама
  • Цілі та КРІ, які досягаються за допомогою РРС
  • Стратегії призначення ставок
  • Типи рекламних кампаній: їхні відмінності та особливості
  • Аудиторії та таргетинги в Google Ads
  • GA4, Merchant Center та Google Tag Manager — що це і для чого вони потрібні
  • Налаштування цілей (конверсій) через Google Tag Manager
  • Огляд кабінету Google Ads
  • Налаштування рекламного кабінету в Google Ads
07

9 жовтня / середа / 19:00

Налаштування реклами у Google Ads та YouTube.
Частина 2

  • Налаштування пошукової рекламної кампанії
  • Налаштування кампанії з максимальною ефективністю
  • Налаштування YouTube-кампаній
  • Налаштування торгової рекламної кампанії
  • Налаштування GDN-кампанії
  • Налаштування Google Demand Gen кампанії
  • Аналіз, аудит та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads
08

14 жовтня / понеділок / 19:00

Стратегія та планування в соціальних мережах

  • Ситуація на ринку: що таке SMM та за що він відповідає?
  • Формування SMM-стратегії: цілепокладання, аналіз, позиціювання
  • Контент, просування та ком'юніті в межах SMM
  • SMM-метрики та їхня ефективність
  • Точки дотику для створення контенту
  • Створювати тренди чи слідувати за ними?
09

16 жовтня / середа / 19:00

Таргетована реклама в соціальних мережах

  • Як працює таргетована реклама: приклади та кейси
  • Інструменти Facebook: огляд функцій, форматів
  • Цілі рекламної кампанії та оптимізація
  • Інтерфейс кабінету та налаштування рекламних кампаній
  • Аналітика рекламних кампаній
  • Креативи: розбори робочих крео
10

21 жовтня / понеділок / 19:00

Контент-маркетинг

  • Для чого бізнесу потрібен контент-маркетинг
  • Фреймворк Content Hub
  • Інструменти контент-маркетингу
  • Ситуативний маркетинг: принципи та методи
  • Як проводити комплексний аудит контенту для подальшого покращення
  • Використання AI: ChatGPT
11

23 жовтня / середа / 19:00

Робота з Google Analytics

  • Огляд платформи
  • Налаштування Google Analytics
  • Як формувати зони для покращення рекламних кампаній та конверсійності
  • Як Google Analytics допомагає покращити клієнтський шлях
  • Розбираємо базові звіти
12

28 жовтня / понеділок / 19:00

Як підвищити продажі та залученість аудиторії за допомогою direct- та email-маркетингу

  • Email-маркетинг як ефективний канал продажу та просування
  • Функції та можливості email-маркетингу + огляд сервісів
  • Сегментація і таргетинг в email-маркетингу
  • Email-комунікаційна матриця: цілі та алгоритм розробки
  • Як визначати частоту email-розсилок
  • Аналіз показників відкриття та конверсії електронних листів

Дізнатися вартість

Приєднуйтеся до курсу, щоби створювати діджитал-стратегії та ефективно управляти ними.
Залиште заявку у формі — і наш менеджер звʼяжеться з вами.

Реєструючись і натискаючи кнопку "Залишити заявку", ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти і політикою приватності.