Онлайн курс Digital Marketing | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

DIGITAL MARKETING

Дати: 23 квітня - 18 червня
 
Тривалість: 12 занять 6 тижнів щовівторка та щочетверга 19:00 за Києвом
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
Олексій Попов
Head Of Digital Marketing

Опануйте комплексний підхід у діджитал-маркетингу: від оптимізації рекламних кампаній до побудови візії та діджитал-стратегії.

За 12 занять ви навчитесь аналізувати рекламні кампанії так, щоб залучати більшу кількість аудиторії без зайвих витрат бюджету, а також покращувати ранжування за допомогою SEO-оптимізації та інструментів для контекстної реклами.

КУРС ТІЛЬКИ ДЛЯ:

  • Junior діджитал-маркетологи

    поглибите знання в маркетингу з погляду стратегії та планування, щоб закривати реальні потреби бізнесу та запити аудиторії

  • SMM-менеджери

    розширите пул своїх навичок у роботі з аудиторією та навчитеся запускати рекламні кампанії з сучасними інструментами діджитал-маркетингу

  • Маркетологи з досвідом до 3 років

    опануєте необхідні інструменти діджитал-маркетингу, що допоможуть отримати конкурентну перевагу на ринку праці

Теми, які ми розберемо:

  1. Планування рекламних кампаній

    На курсі ви пройдете комплексний шлях від того, яких цілей ви хочете досягти за допомогою рекламної кампанії, до аналізу її ефективності в межах стратегії. Навчитеся виявляти, що саме в РК спрацювало на вашу аудиторію, які канали були найбільш прибутковими та як досягти більшої впізнаваності бренду на ринку.

  2. Реклама у Google Ads та YouTube

    Щоби брати максимум від рекламних кампаній, ви навчитеся коректно налаштовувати кабінет у Google Ads, запускати YoutTube-кампанії та досягати поставлених KPI за допомогою РРС та контекстної реклами.

  3. Таргетована реклама в соціальних мережах

    На прикладі реальних бізнес-кейсів ви дізнаєтесь, як працює таргетована реклама, що таке робочий креатив та як досягати цілей рекламної кампанії за допомогою актуальних функцій та інструментів Facebook.

Особливості курсу:

  • Практичні заняття

    Для закріплення матеріалу лекцій ми розробили спеціальні практичні завдання. Ви навчитеся працювати з портретом ЦА, оптимізувати сайти за допомогою SEO, використовувати VQVC для постановки SMART-цілей та налаштовувати рекламний кабінет Facebook тощо.

  • Фідбек від експерта

    Викладач та guest-лектори курсу надаватимуть зворотний зв'язок та рекомендації щодо вашого підготовленого брифу для рекламної кампанії. Також ви можете отримати особисті відповіді на всі запитання, що виникатимуть протягом курсу.

  • AI в діджитал-маркетингу

    Під час навчання ви дізнаєтесь, як використовувати AI-інструменти для створення контенту та оптимізації часу для підвищення ефективності своїх маркетингових стратегій.

Викладач

Олексій
Попов

  • Head Of Digital Marketing у «ПриватБанк»
  • Має понад 17 років досвіду у сфері маркетингу та PR
  • Керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів «ПриватБанку»
  • Працював з такими компаніями, як-от: ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, «Фокстрот», Kyivstar, JSC Delta Bank
  • Розробляв проєктні діджитал-плани для 50+ продуктів «Приват24»: веб та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах
  • Займався побудовою бренду та маркетинговою підтримкою, а саме — точним сегментуванням аудиторії, аналізом даних та наскрізною аналітикою ефективних рекламних кампаній

Запрошені лектори

Михайло Муцький

PPC Team Lead в iProspect Ukraine

Працював з таким компаніями, як-от: METRO, Samsung, Philips, Bionorica, «Фора»

Ірина Кравчук

SMM Specialist в Uklon

Співпрацювала з такими компаніями, як-от: Mercedes, BMW, Jaguar, Porsche

Олексій Біба

SEO Specialist у «ПриватБанк»

Працював з такими брендами, як-от: Bullet Journal, Gärtner, UniCarriers, FDB Maschinen, «ПриватБанк»

ПРОГРАМА

01

23 квітня, вівторок, 19:00

Знайомтеся — це digital-маркетинг

Breaking ice інтерактив у AhaSlides

  • Що таке digital-маркетинг
  • Чим займається та за що відповідає digital-маркетолог
  • Структура відділу, в якому працює digital-маркетолог
  • Які бувають KPI та завдання кожного спеціаліста відділу
  • Міфи digital-маркетингу: ось-ось помре SEO, email та Instagram

Домашнє завдання: Обрати 2–3 спеціалізації у сфері діджітал-маркетингу (наприклад, SEO-спеціаліст, PPC-спеціаліст, менеджер соціальних медіа) і для кожної написати прикладний набір KPI, а також типові завдання, які вони виконують.

02

25 квітня, четвер, 19:00

Стратегія та фреймворки для її розробки

  • Digital-стратегія: що це та чому вона важлива
  • Візія бренду
  • Як ставити стратегічні (і не тільки) цілі та не сплутати їх із завданнями чи KPI
  • Структура digital-стратегії
  • Фреймворки: аудит, планування, стратегія
  • Розбираємо RACE Planning та McKinsey consumer decision journey
  • Метрики оцінювання ефективності стратегії
  • Як простежити прогрес digital-стратегії через 6 місяців / рік

Домашнє завдання: Створити презентацію-стратегію з основними блоками. Заповнити слайди діджитал-стратегії та розписати її ключові блоки.

03

2 травня, четвер, 19:00

Аналіз та digital-планування

Breaking ice інтерактив у AhaSlides

  • Розбираємо SWOT- і TOWS-матрицю: відмінності та особливості
  • Інструменти для аналізу конкурентів та їхньої цільової аудиторії
  • Як сформувати портрет цільової аудиторії
  • Типи персон/клієнтів
  • Як розробити ефективну Customer Journey Map
  • 3 техніки складання клієнтського шляху

Домашнє завдання: Створити портрет клієнта для компанії (обрати будь-яку та проаналізувати її).

04

7 травня, вівторок, 19:00

Планування рекламних кампаній

  • Ефективний бриф для рекламних кампаній — який він?
  • Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
  • Різні офери = різні рекламні інструменти
  • VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
  • Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
  • Медіапланування, бюджети, таймінги
  • Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній

Домашнє завдання: Заповнити шаблон брифу на основі обраної компанії з минулого заняття. Якщо є кейс — використовуєте його; якщо кейсу немає — орієнтуєтеся на інфопривід, наданий лектором.

05

9 травня, четвер, 19:00

Як розробити вебсайт та просувати його за допомогою Search Engine Optimization (SEO)

  • AI для написання тексту
  • Що таке SEO: принцип роботи пошукових систем
  • Яким продуктам потрібна пошукова оптимізація
  • Що таке лінкбілдинг
  • Аналіз ефективності результатів
  • Як створити ефективну структуру вебсайту та зручну навігацію

Домашнє завдання: Створити структуру вебсторінки.

06

14 травня, вівторок, 19:00

Налаштування реклами у Google Ads та YouTube. Частина 1

Заняття з guest-лектором — Михайлом Муцьким

  • Що таке PPC та контекстна реклама
  • Цілі та КРІ, які досягаються за допомогою РРС
  • Стратегії призначення ставок
  • Типи рекламних кампаній — їхні відмінності та особливості
  • Аудиторії та таргетинги в Google Ads
  • GA4, Merchant Center та Google Tag Manager — що це і для чого потрібно
  • Налаштування цілей (конверсій) через Google Tag Manager
  • Огляд кабінету Google Ads
  • Налаштування рекламного кабінету в Google Ads

Домашнє завдання: Створити та налаштувати події в GA4, використовуючи GTM. Створити аудиторії користувачів.

07

21 травня, вівторок, 19:00

Налаштування реклами у Google Ads та YouTube. Частина 2

Заняття з guest-лектором — Михайлом Муцьким

  • Налаштування пошукової рекламної кампанії
  • Налаштування кампанії з максимальною ефективністю
  • Налаштування YouTube-кампаній
  • Налаштування торгової рекламної кампанії
  • Налаштування GDN-кампанії
  • Налаштування Google Demand Gen кампанії
  • Аналіз, аудит та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads

Домашнє завдання: Самостійно створити пошукову кампанію та YouTube-кампанію.

08

28 травня, вівторок, 19:00

Стратегія та планування в соціальних мережах

Заняття з guest-лекторкою — Іриною Кравчук

  • Ситуація на ринку: що таке SMM та за що він відповідає?
  • Формування SMM-стратегії: цілепокладання, аналіз, позиціювання
  • Контент, просування та ком'юніті в межах SMM
  • SMM-метрики та їхня ефективність
  • Точки дотику для створення контенту
  • Створювати тренди чи слідувати за ними?

Домашнє завдання: Побудувати SMM-стратегію. Додатки до лекції: «Шаблон покрокового плану стратегії» та «Шаблон SMM Guide».

09

4 червня, вівторок, 19:00

Таргетована реклама в соціальних мережах

Заняття з guest-лекторкою — Іриною Кравчук

  • Як працює таргетована реклама: приклади та кейси
  • Інструменти Facebook: огляд функцій та форматів
  • Цілі рекламної кампанії та оптимізація
  • Інтерфейс кабінету та налаштування рекламних кампаній
  • Аналітика рекламних кампаній
  • Креативи: розбори робочих крео

Домашнє завдання: Створити тестові рекламні кампанії.

10

11 червня, вівторок, 19:00

Контент-маркетинг

  • Для чого бізнесу потрібен контент-маркетинг
  • Фреймворк ContentHub
  • Інструменти контент-маркетингу
  • Ситуативний маркетинг: принципи та методи
  • Як проводити комплексний аудит контенту для подальшого покращення
  • Використання AI: Chat GPT

Домашнє завдання: Створити посадкову сторінку, не збираючи її.

11

13 червня, четвер, 19:00

Робота з Google Analytics

  • Огляд платформи
  • Налаштування Google Analytics
  • Як формувати зони для покращення рекламних кампаній та конверсійності
  • Як Google Analytics допомагає покращити клієнтський шлях
  • Розбираємо базові звіти

Домашнє завдання: Створити один із запропонованих лектором базових звітів діджитал-маркетолога.

12

18 червня, вівторок, 19:00

Як підвищити продажі та залученість аудиторії за допомогою direct- і email-маркетингу

  • Email-маркетинг як ефективний канал продажів та просування
  • Функції та можливості email-маркетингу + огляд сервісів
  • Сегментація і таргетинг в email-маркетингу
  • Email-комунікаційна матриця: цілі та алгоритм розробки
  • Як визначати частоту email-розсилок
  • Аналіз показників відкриття та конверсії електронних листів

Домашнє завдання: Створити email-комунікаційну матрицю на основі обраної компанії з попередніх завдань.

Зареєструватися

Приєднуйтеся, щоби вже за 12 занять запускати ефективні рекламні кампанії

Реєструючись і натискаючи кнопку “Залишити заявку”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності