Воркшоп «Глибинні інтервʼю» | Laba (Лаба)

Воркшоп

ГЛИБИННІ ІНТЕРВʼЮ: ЯК ДОСЯГТИ РЕЗУЛЬТАТУ В ДОСЛІДЖЕННЯХ

Як проводити інтервʼю, щоб виявляти болі та потреби клієнта?

ПРО ВОРКШОП

нові дати незабаром

тривалість до 6 годин

Навчіться проводити глибинні інтервʼю відповідно до запитів бізнесу — ставити розгорнуті й уточнювальні запитання, повертати респондента до теми та відділяти головне від другорядного.

цей воркшоп для вас, якщо ви:

  • Маркетолог чи маркетинг-аналітик

    навчитеся розуміти потреби, мотиви й поведінку клієнтів, що допоможе розробляти та вдосконалювати маркетингові стратегії.

  • Product Manager

    дізнаєтесь, як покращувати продукт, виявляти проблеми та знаходити рішення завдяки збору фідбеку від користувачів.

  • Бізнес-консультант

    опануєте інструменти для надання якісних рекомендацій клієнтам щодо стратегій розвитку бізнесу, орієнтуючись на детальний аналіз їхніх відповідей під час інтервʼю.

  • Менеджер з клієнтського сервісу

    навчитеся підвищувати рівень задоволеності клієнтів за допомогою їхнього детального зворотного звʼязку на глибинних інтервʼю.

  • Бренд- і PR-спеціаліст

    дізнаєтесь, чим відрізняються інтервʼю зі стейкхолдерами та клієнтами, щоб краще розуміти потреби та очікування кожної ЦА для створення ефективних комунікаційних стратегій бренду.

Особливості курсу

  1. Практичні завдання

    Разом із респондентом Дмитром Деркачем, співвласником мережі кінотеатрів «Планета Кіно», під час практичної частини ми розберемо всі особливості проведення глибинного інтервʼю в онлайн-форматі.

  2. Теорія

    Окрім теоретичних аспектів, усі матеріали воркшопу лишаються з вами назавжди. Включно з прикладним чеклістом про основи вдалого інтерв’ю та гайдом про етапи його проведення.

Викладач

Кирило
Притула

  • Head of Marketing у Deloitte Ukraine
  • має понад 11 років досвіду роботи у B2B-маркетингу, зокрема в компаніях Deloitte Ukraine, Soda, Httpool
  • має 6-річний досвід проведення глибинних інтервʼю
  • співзасновник та співвласник (2014–2020) рекламної агенції Soda
  • під час роботи в Soda надавав послуги компаніям Bosch, Buderus, Domino's Pizza, Caparol, SAGA Development, Kovalska
  • був спікером на заходах від компаній Google та Bosch

Респондент

Дмитро Деркач

співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно»

пройшов шлях від юриста в компаніях Ernst & Young (EY Law) та DLA Piper до співвласника мережі кінотеатрів «Планета Кіно» разом з Андрієм Шпігом

ПРОГРАМА

  • 01

    Інтро

    Знайомство та обговорення очікувань

  • 02

    Глибинні інтерв’ю — теоретичні засади

    • Глибинне інтерв’ю як інструмент дослідження
    • Сфера застосування глибинного інтерв’ю
    • Основні принципи вдалого глибинного інтерв’ю
  • 03

    Проведення глибинного інтерв’ю

    • Етапи проведення глибинного інтерв’ю
    • Розробка запитань для глибинного інтерв’ю
    • Розподіл ролей під час проведення глибинного інтерв’ю
  • Перерва [60 хв]

  • 04

    Проведення глибинного інтерв’ю на основі кейса студента

    • Визначення теми
    • Складання запитань для проведення інтерв’ю
    • Відбір 4 охочих і розподіл ролей
    • Симуляція глибинного інтерв’ю
    • Обговорення та аналіз інтерв’ю
  • Перерва [15 хв]

  • 05

    Проведення глибинного інтерв’ю із запрошеним гостем

    • Визначення мети глибинного інтерв’ю
    • Розподіл ролей серед 3 учасників
    • Складання запитань для проведення інтерв’ю
    • Проведення глибинного інтерв’ю із запрошеним гостем
  • 06

    Q&A-сесія

Хочу на
воркшоп

Приєднуйтеся, щоб отримувати цінні бізнес-інсайти під час глибинних інтервʼю

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою приватності