Воркшоп
ГЛИБИННІ ІНТЕРВʼЮ: ЯК ДОСЯГТИ РЕЗУЛЬТАТУ В ДОСЛІДЖЕННЯХ
Як проводити інтервʼю, щоб виявляти болі та потреби клієнта?
ПРО ВОРКШОП
нові дати незабаром
тривалість до 6 годин
Навчіться проводити глибинні інтервʼю відповідно до запитів бізнесу — ставити розгорнуті й уточнювальні запитання, повертати респондента до теми та відділяти головне від другорядного.
цей воркшоп для вас, якщо ви:
-
Маркетолог чи маркетинг-аналітик
навчитеся розуміти потреби, мотиви й поведінку клієнтів, що допоможе розробляти та вдосконалювати маркетингові стратегії.
-
Product Manager
дізнаєтесь, як покращувати продукт, виявляти проблеми та знаходити рішення завдяки збору фідбеку від користувачів.
-
Бізнес-консультант
опануєте інструменти для надання якісних рекомендацій клієнтам щодо стратегій розвитку бізнесу, орієнтуючись на детальний аналіз їхніх відповідей під час інтервʼю.
-
Менеджер з клієнтського сервісу
навчитеся підвищувати рівень задоволеності клієнтів за допомогою їхнього детального зворотного звʼязку на глибинних інтервʼю.
-
Бренд- і PR-спеціаліст
дізнаєтесь, чим відрізняються інтервʼю зі стейкхолдерами та клієнтами, щоб краще розуміти потреби та очікування кожної ЦА для створення ефективних комунікаційних стратегій бренду.
Особливості курсу
-
Практичні завдання Разом із респондентом Дмитром Деркачем, співвласником мережі кінотеатрів «Планета Кіно», під час практичної частини ми розберемо всі особливості проведення глибинного інтервʼю в онлайн-форматі.
-
Теорія Окрім теоретичних аспектів, усі матеріали воркшопу лишаються з вами назавжди. Включно з прикладним чеклістом про основи вдалого інтерв’ю та гайдом про етапи його проведення.
Викладач
Кирило
Притула
- Head of Marketing у Deloitte Ukraine
- має понад 11 років досвіду роботи у B2B-маркетингу, зокрема в компаніях Deloitte Ukraine, Soda, Httpool
- має 6-річний досвід проведення глибинних інтервʼю
- співзасновник та співвласник (2014–2020) рекламної агенції Soda
- під час роботи в Soda надавав послуги компаніям Bosch, Buderus, Domino's Pizza, Caparol, SAGA Development, Kovalska
- був спікером на заходах від компаній Google та Bosch
Респондент
ПРОГРАМА
-
01
Інтро
Знайомство та обговорення очікувань
-
02
Глибинні інтерв’ю — теоретичні засади
- Глибинне інтерв’ю як інструмент дослідження
- Сфера застосування глибинного інтерв’ю
- Основні принципи вдалого глибинного інтерв’ю
-
03
Проведення глибинного інтерв’ю
- Етапи проведення глибинного інтерв’ю
- Розробка запитань для глибинного інтерв’ю
- Розподіл ролей під час проведення глибинного інтерв’ю
-
Перерва [60 хв]
-
04
Проведення глибинного інтерв’ю на основі кейса студента
- Визначення теми
- Складання запитань для проведення інтерв’ю
- Відбір 4 охочих і розподіл ролей
- Симуляція глибинного інтерв’ю
- Обговорення та аналіз інтерв’ю
-
Перерва [15 хв]
-
05
Проведення глибинного інтерв’ю із запрошеним гостем
- Визначення мети глибинного інтерв’ю
- Розподіл ролей серед 3 учасників
- Складання запитань для проведення інтерв’ю
- Проведення глибинного інтерв’ю із запрошеним гостем
-
06
Q&A-сесія
Хочу на
воркшоп
Приєднуйтеся, щоб отримувати цінні бізнес-інсайти під час глибинних інтервʼю