Практика: описати на базі кривої Customer Life Cycle основні фокуси уваги своєї компанії на кожному з етапів розвитку взаємин із клієнтами.
Практика: описати 2–3 кейси користування цифровими каналами взаємодії (сайт, застосунок, термінали самообслуговування) і в кожному з них виділити 2–3 основних компоненти гарного сервісу.
Практика: описати свій клієнтський досвід у 3–4 компаніях, визначивши, що саме допомогло забезпечити якісне обслуговування (за моделлю «технології гарного клієнтського сервісу»).
Практика: розробити структуру стандартів сервісу для своєї компанії. Один із блоків деталізувати, визначивши перелік правил взаємодії з клієнтами, заборонені фрази та дії персоналу.
Практика: визначити способи для забезпечення емоційного комфорту для персоналу та клієнтів.
Практика: підготувати письмову відповідь на скаргу клієнта, використовуючи матеріали лекції.
Практика: провести аудит чинної або запланованої програми лояльності в компанії.
Практика: підсумковий тест за всіма матеріалами курсу.