Онлайн-курс
Коучинг та менторство вуправлінні командою
Ілона Лесько Керівниця програм розвитку лідерських і менеджерських
навичок в Intellias
ПРО КУРС
Дати:
28 жовтня — 16 грудня
2 експертки
15 онлайн-занять
6 домашніх завдань
Навчіться ефективно застосовувати коучингові та менторські підходи, щоби розвивати потенціал своїх команд та підсилити свою лідерську роль у компанії.
Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:
-
Топменеджер
Отримаєте практичні навички у сфері коучингу й менторства та навчитеся застосовувати їх, щоб ефективно управляти командою
-
Керівник відділу чи департаменту
Опануєте техніки коучингу та менторства, щоби підвищити якість виконання завдань та зміцнити свою позицію лідера в компанії
-
Тімлід
Навчитеся використовувати коучинг для розв'язання конфліктів у команді та стимулювання розвитку співробітників, а також вдосконалите свої лідерські навички
-
HR-директор, HRBP, L&D-менеджер
Налагодите систему взаємодії та адаптації співробітників у компанії, зміцните корпоративну культуру та покращите процес професійного розвитку співробітників
Особливості курсу:
-
3 індивідуальні коуч-сесії
Викладачка курсу, Ілона Лесько, коучиня PCC ICF з 600+ годинами індивідуальної роботи з клієнтами, проведе 3 індивідуальні коуч-сесії для студентів з найвищим рейтингом на курсі.
-
1 групова коуч-сесія
Запрошена лекторка, Галина Палійчук, фасилітаторка, спікерка, менторка та коучиня в міжнародних проєктах, проведе групову коуч-сесію для 5 активних студентів курсу.
-
Практика на кожному занятті
На кожному занятті ви будете виконувати групові, парні чи індивідуальні вправи, щоб опанувати техніки та інструменти коучингу й менторства та отримати живий фідбек викладачки.
Теми, які ми розберемо:
-
Коучингова культура в компанії Дізнаєтеся ключові принципи коучингової культури та навчитеся визначати, чи готова компанія до її впровадження. Опануєте стратегії подолання викликів під час впровадження коучингу в команді.
-
Менторство та коучинг для розвитку команди Вивчите фундаментальні принципи та етичні стандарти коучингу. Дізнаєтесь, які бувають типи менторства та коучингу, та навчитесь обирати той, що закриватиме потреби співробітника.
-
Лідерство та професійне зростання керівника Дізнаєтеся методи саморозвитку й професійного зростання та зможете обирати той, що допоможе саме вам. Зможете інтегрувати коучинг та менторство у власний розвиток. Навчитеся розробляти план індивідуального зростання.
Викладачка
Ілона
Лесько
- Керівниця програм розвитку лідерських і менеджерських навичок в Intellias
- 13 років досвіду в керівництві та управлінні командами з 10 і більше осіб
- коучиня рівня PCC ICF — за її плечима 600+ годин індивідуальної роботи з клієнтами
- 8 років досвіду в ролі бізнес-тренерки та менторки. Розробила і провела понад 700 годин тренінгів і воркшопів
- акредитована асесорка за методом Hogan (Hogan Assessment)
- зовнішня консультантка з питань розвитку лідерів, впровадження коучингової культури, розробки та впровадження навчальних рішень
- розробила і впровадила коучинговий сервіс в Intellias, а також менторську систему в Intellias, в яку станом на зараз залучено понад 160 менторів та 250 менті
- розробила та проводить Програму розвитку лідерства для СЕО та топових менеджерів незалежних українських ЗМІ.
Запрошена лекторка
ПРОГРАМА
28 жовтня / 18:30 за Києвом / понеділок
Вступ до коучингу та менторства
- Визначення персональних цілей на курс та кінцевого результату в коучинговому форматі
- Інструмент «Шкалювання»: визначення цілі та початкової точки в коучинговому процесі
- Визначення коучингу та менторства. Їхня роль у професійному розвитку та зростанні працівників
- Особливості навчання та розвитку дорослих
- Навчання та розвиток дорослих на прикладах Microsoft, Netflix, Intellias
Практика на занятті: опис та аналіз власного управлінського досвіду
30 жовтня / 18:30 за Києвом / середа
Варіативність підходів до управління командою
- Ситуаційне лідерство: директивний, коучинговий, підтримуючий, делегуючий підхід
- Практичний підхід до постановки робочих завдань з огляду на ситуаційне лідерство
- Відмінності між коучем, ментором, тренером, фасилітатором, психотерапевтом, консультантом. Як обрати потрібну роль для розвитку співробітника
- Критерії підбору найкращого методу розвитку працівника під час управління командою
- Оцінювання потреб та потенціалу співробітника
- Як обрати ментора/коуча для співробітника
Практика на занятті: оберіть найкращу роль для ситуації.
Домашнє завдання: оцініть рівень компетентності та мотивації 5 членів своєї команди на основі моделі ситуаційного лідерства.
4 листопада / 18:30 за Києвом / понеділок
Основи коучингового підходу в управлінні командою
- Основні принципи та етичні стандарти коучингу
- Дослідження ICF, які підтверджують зростання ефективності команд завдяки коучингу
- Коучингові компетенції ICF
- Коучинговий підхід до управління командою
- Різні типи коучингової взаємодії (компетентний керівник-коуч, внутрішній коуч, зовнішній коуч)
- Відповідальності коуча та працівника в коучингу
Практика на занятті: розроблення коучингового підходу для розв'язання кейсу
6 листопада / 18:30 за Києвом / середа
Види та принципи менторства
- Типи менторства: формальне та неформальне
- Відповідальності в менторингу
- Структурування менторського процесу: логіка роботи із запитом «1-2-3»
- Загальна схема менторингу: ключові етапи процесу
- Три межі менторингових запитань: визначаємо ціль менторства та плануємо наступні кроки
Практика на занятті: генерування менторингових запитань.
Домашнє завдання: тест на перевірку отриманих знань.
11 листопада / 18:30 за Києвом / понеділок
Мислення в коучингу
- Поняття «мислення зростання»
- «Мислення зростання» vs «фіксоване мислення»
- Фіксоване мислення: природа та тригери
- Рефлексія як частина коучингового мислення
- Принципи Мілтона Еріксона в основі коучингового способу мислення
Практика на занятті: визначити тип мислення та виконати рефлексію щодо нещодавнього виклику або ситуації, яку учасники мали на роботі.
13 листопада / 18:30 за Києвом / середа
Побудова коучингових відносин
- Піраміда побудови довіри Ділтса для формування та зміцнення довіри у коучингових та менторських відносинах
- Психологічна безпека в команді: визначення, елементи й побудова
- Емпатія та її значення в коучингу та менторстві
- 3 види емпатії: когнітивна, емоційна, співчутлива
Практика на занятті: робота в групах над запропонованими кейсами щодо видів емпатії. Потрібно визначити характерні ознаки кожного виду.
Домашнє завдання: 7-денний челендж на встановлення психологічної безпеки в команді. Дати відповіді на запитання у формі.
18 листопада / 18:30 за Києвом / понеділок
Постановка цілей у коучингу та менторстві
- Формат мети кінцевого результату. SMARTER
- Запитання для перевірки істинності цілі
- Двосторонній і/або тристоронній контракт у коучингу та менторстві
- Стратегія досягнення цілей 3х3х3
Практика на занятті: робота в парах: практика SMARTER. Учасники допомагають «просмартувати» цілі одне одного і перевірити їх на істинність.
20 листопада / 18:30 за Києвом / середа
Ефективна комунікація
- Активне слухання для покращення взаєморозуміння та визначення потреб членів команди
- Техніки активного слухання: відображення, підтвердження, уточнення, резюмування, емпатія, відкрите запитання, повторення
- Сильні запитання в коучингу
- Змістовний зворотний зв’язок і його роль у розвитку працівника
- Коучингова модель зворотного зв’язку
Практика на занятті: відпрацювання коучингової моделі зворотного зв’язку.
Домашнє завдання: дати зворотний зв’язок 3 колегам, використовуючи коучингову модель зворотного зв’язку.
25 листопада / 18:30 за Києвом / понеділок
Подолання перешкод на шляху до змін
- Крива змін та її роль у коучингу та менторингу
- Концепція саботерів
- Переконання, що обмежують, та стратегії роботи з ними
Практика на занятті: симуляція — побудова стратегії «деактивації» саботерів.
27 листопада / 18:30 за Києвом / середа
Стійкість та проходження криз
Запрошена лекторка — Галина Палійчук
- Визначення стійкості, основні складники резильєнтності. Правило 7С
- Персональна стійкість лідера та стійкість команди
- Резильєнтне мислення: визначення, найкращі стратегії, правило 3P, рефрейминг
- Робота зі страхами та потребами. Базова потреба у безпеці
- Довіра в команді під час кризи
- Як комунікувати з командою під час кризи
- Трансформація ідентичності у кризовий час, опорні точки стійкої ідентичності
- Техніки стрес-менеджменту: відстежування моделі стресу STEBAR Річарда Лазаруса; найкращі mind & body практики — та як обрати свою
Практика на занятті: робота з метафорами
Домашнє завдання: зробити діагностику. Попросити членів своєї команди створити власні образи «стійкої ідентичності» за допомогою ШІ та порефлексувати над результатами разом з метою визначення «кризової» суперсили кожного члена команди.
2 грудня / 18:30 за Києвом / понеділок
Планування дій та досягнення результату
- «Межа проблеми — межа результату»: аналіз ситуацій і пошук оптимальних шляхів досягнення цілей
- Ефективне структурування коучингової розмови за моделлю GROW
- Модель TIGRDRRAF: покроковий аналіз та розв’язання проблеми
Практика на занятті: відпрацювати модель GROW та взяти участь у груповому брейнштормі запитань з GROW.
Домашнє завдання: провести мінімум 3 коучингові розмови, використовуючи техніку GROW. Дати відповіді на рефлексійні запитання.
4 грудня / 18:30 за Києвом / середа
Коучинг та фасилітація команд
- Груповий та командний коучинг: особливості та відмінності
- Практика check-ins в управлінні командами
- 6 технік для проведення групових дискусій
Практика на занятті: в групах учасники практикують 6 технік і проводять групову дискусію на тему: «Мої результати на курсі».
9 грудня / 18:30 за Києвом / понеділок
Створення коучингової культури в компанії
- Основи створення коучингової культури
- Критерії розуміння готовності організації до коучингової культури
- Етапи впровадження коучингу в корпоративну культуру
- Виклики та стратегії їхнього подолання
Практика на занятті: обговорення в парах результатів проходження чекліста «Чи готова ваша організація до коучингу?» і побудова наступних кроків щодо впровадження коучингової культури в організації.
11 грудня / 18:30 за Києвом / середа
Емоційне лідерство
Запрошена лекторка — Галина Палійчук
- Визначення емоційного інтелекту, його складники
- Нейропластичність та емоційний інтелект
- Роль емпатії та саморегуляції для лідера
- Основні навички EQ (Emotional Intelligence), якими має володіти лідер
- Коучингові навички емоційного інтелекту в роботі з командою
- Види емоційного лідерства за Daniel Goleman
- Коучинговий тип лідерства
- Корпоративна культура та цінності, їхній вплив на групову динаміку
- Розуміння мотивацій, майндсету та сильних сторін членів команди
- Як допомогти членам команди з пріоритезацією завдань. Матриця Ейзенхауера
Практика на занятті: рольова гра у підгрупах
Домашнє завдання: дискусія-рефлексія та мінімайстермайнд: Який вид емоційного лідерства притаманний вам?
16 грудня / 18:30 за Києвом / понеділок
Професійне та особистісне зростання керівника
- Важливість постійного розвитку для керівника
- Методи саморозвитку та професійного зростання (коучинг, менторинг, майстермайнди, нетворкінг, професійні спільноти, лідерські програми, зворотний зв’язок, журнал рефлексії, медитації та майндфулнес)
- Як інтегрувати коучинг та менторство у власний розвиток
Практика на занятті: використовуючи шаблон індивідуального плану розвитку, учасники працюють над створенням свого плану.
Домашнє завдання: мініесе-підсумки курсу та рефлексія на власні результати.
Залишити
заявку
Приєднуйтеся до курсу, щоби впроваджувати коучингову культуру в компанії та розвивати власні лідерські навички